Meni je prosjek 89,55 i ne mogu vjerovat po kojim cijenama ova dionica ide u zadnje vrijeme……….strpljen, spašen!
Eh, kupovali smo mi neki to i po 500 kn, prodao sam po 250 i htio što prije zaboraviti ovu dionicu, ali kad sam ju vidio na 45 kuna opet sam nešto sitno kupio. Mislim da kad bi išli izračunati koliko stvarno vrijedi imovina ove firme, sa svime što imaju na Malom Lošinju, došli bi i to toga da je tih mojih davnih 500 kn realna cijena, ali to vrijeme će se teško vratiti. Ali 89,55 bi moglo, to je samo 60 mil. kuna tržišne kapitalizacije, još uvijek smiješna cijena.
Gledajte, uz neke odlučnije poteze vodećih ljudi holdinga i možda aktivnijim doprinosom 6 dioničara i nije nerealno dostizanje cijene po kojoj ste vi prodavali. Sigurno ne za mjesec, dva……
Da li netko zna na kojem je poduzeću registriran brod Maja? Vidim da je Dina na Liburniji, Hana na Flumenu, Karolina valjda na Karolini.
Gledajte, uz neke odlučnije poteze vodećih ljudi holdinga i možda aktivnijim doprinosom 6 dioničara i nije nerealno dostizanje cijene po kojoj ste vi prodavali. Sigurno ne za mjesec, dva……
Proučavao sam za vikend detaljno izvješća svih firmi koja su u sklopu Lošinjske plovidbe, s posebnim naglaskom na LP Brodarstvo, i došao do zaključka da ste vjerojatno u pravu. Čini mi se da i u Brodarsvu ima još dosta vrijednosti, Brodogradnja raspolaže sa 33 mil. kn keša i imovinom koja bi mogla vrijediti mnogo više nego se vodi u knjigama, Turizam posluje pozitivno, imovina vrijedi po knjigama 80 mil. kn, a u stvarnosti vjerojatno i dosta više. U Morus Albu je dosta uloženo, prihodi rastu iz godine u godinu. Osim toga, ova firma je zapravo vrlo transparentna, na fininim stranicama se mogu vidjeti revizorska izvješća svih domaćih povezanih poduzeća, gdje je poprilično detaljno opisano što se u svakom od njih dešava.
Da li netko zna na kojem je poduzeću registriran brod Maja? Vidim da je Dina na Liburniji, Hana na Flumenu, Karolina valjda na Karolini.
Iliria Maritime Ltd.
Da li netko zna na kojem je poduzeću registriran brod Maja? Vidim da je Dina na Liburniji, Hana na Flumenu, Karolina valjda na Karolini.
Iliria Maritime Ltd.
http://www.ship-db.de/nawbn.php?wbn_nr=ZZGZ001010
[/quote]
Hvala puno. Vidim kolega da sve znate, pa me zanima još jedna stvar – povećanje ulaganja koja se obračunavaju metodom udjela sa 50 na 70 mil. kn u 1. polugodištu 2012. – da li možda znate odakle to dolazi? Vidim da je goodwill smanjen za slični iznos, ali ne mogu to povezati.
Stiglo izvješće, nemam vremena prije navečer gledati pažljivije ali rekao bih da je sve u svemu dobro. Treći kvartal je bolji nego prošlogodišnji unatoč manjim prihodima i prepolovljenim vozarinama, a novca u blagajni je sve više.
Stiglo izvješće, nemam vremena prije navečer gledati pažljivije ali rekao bih da je sve u svemu dobro. Treći kvartal je bolji nego prošlogodišnji unatoč manjim prihodima i prepolovljenim vozarinama, a novca u blagajni je sve više.
Turizam povecao dobit, brodarstvo ima pozitivan ebitda, love ima vise nego prosli kvartal…
Vide se efekti smanjenja flote i ulaganja u turizam. Mislim da mozemo s optimizmom ocekivati iduce kvartale
Iliria Maritime Ltd.
http://www.ship-db.de/nawbn.php?wbn_nr=ZZGZ001010
[/quote]
Hvala puno. Vidim kolega da sve znate, pa me zanima još jedna stvar – povećanje ulaganja koja se obračunavaju metodom udjela sa 50 na 70 mil. kn u 1. polugodištu 2012. – da li možda znate odakle to dolazi? Vidim da je goodwill smanjen za slični iznos, ali ne mogu to povezati.
[/quote]
Nisam siguran, ali mislim da se odnosi na zračno pristanište… Lošinjska više nije većinski vlasnik i pala je na 45 % udjela pa se ulaganje računa metodom udjela i ne konsolidira se više… to ulaganje je otprilike 20 mil. kn
Izvjesce je i bolje nego sto sam ocekivao… sto se tice brodarstva vjerujem da bi se ubrzo mogla promjeniti situacija s vozarinama… kina sve vise uvozi a i uvoz ugljena se jako povecao… iako je svjetska flota dosta velika vjerujem da ce se u jednom trenutku osjetiti manjak brodova i cijena vozarina bi trebala drasticno skociti…
ako netko zeli izvjesca tvrtki na malti mozda bi to mogao dobiti preko ove stranice… http://registry.mfsa.com.mt/
Iliria Maritime Ltd.
http://www.ship-db.de/nawbn.php?wbn_nr=ZZGZ001010
[/quote]
Hvala puno. Vidim kolega da sve znate, pa me zanima još jedna stvar – povećanje ulaganja koja se obračunavaju metodom udjela sa 50 na 70 mil. kn u 1. polugodištu 2012. – da li možda znate odakle to dolazi? Vidim da je goodwill smanjen za slični iznos, ali ne mogu to povezati.
[/quote]
Nisam siguran, ali mislim da se odnosi na zračno pristanište… Lošinjska više nije većinski vlasnik i pala je na 45 % udjela pa se ulaganje računa metodom udjela i ne konsolidira se više… to ulaganje je otprilike 20 mil. kn
[/quote]
To je već u prošloj godini provedeno pa su ulaganja koja se vode metodom udjela skočila sa 32 mil. kn na 50 mil. kn (Uvala Poljana 25 mil. kn, Zračno pristanište Mali Lošinj 23 mil. kn). U drugom kvartalu 2012. je stavka narasla na 70 mil. kn. Moguće da je nešto izdvojeno iz brodarstva, jer u ostalim dijelovima holdinga nema firme koja bi toliko mogla vrijediti.
Izvjesce je i bolje nego sto sam ocekivao… sto se tice brodarstva vjerujem da bi se ubrzo mogla promjeniti situacija s vozarinama… kina sve vise uvozi a i uvoz ugljena se jako povecao… iako je svjetska flota dosta velika vjerujem da ce se u jednom trenutku osjetiti manjak brodova i cijena vozarina bi trebala drasticno skociti…
ako netko zeli izvjesca tvrtki na malti mozda bi to mogao dobiti preko ove stranice… http://registry.mfsa.com.mt/
Pri 36 mil. kn tržišne kapitalizacije i vrlo solidnog izvješća za 3. kvartal 2012. LPLH ima ogroman potencijal za rast. Za mene koji poprilično volim brodare idealno ulaganje.
Ako brodarstvo propadne, ostaje 150 mil. kn imovine i manje od 10 mil. kn obveza u ostalim dijelovima holdinga. Pritom mislim da je imovina podcijenjena jer je turističko zemljište mnogo vrednije nego se vodi u knjigama.
S druge strane, s obzirom da vjerujem u brodare i skori rast vozarina, opet je LPLH i brodar i moguće zarade u tom dijelu me neće zaobići. Mislim da samo mogućnost da se ostvari nagli rast vrijednosti brodova vrijedi nekih 10-20 kn po dionici, čak i ako smatramo da će brodarstvo propasti.
Kad sve zbrojim, 100 kn po dionici je još niska cijena.