Jučer se skidalo po 55 danas se prodaje po 45.Tko je tu lud?
Netko mora izaći, ali izgleda da je i cijena povoljna kad netko kupi tu količinu, 5496 dionica po prosjeku 46,36. Promet 5 puta veći nego na svim ostalim brodarima zajedno.
Oni su i turisti, a sezona nije bila za bacit. S druge strane cijena je ko da će sutra u stečaj što iz ničeg ne mogu iščitat. Ja skupljam….
Ako netko mora izaći imao je priliku jučer jer je bid bio visok količinski i cjenovno. Kakav je to investitor? Fizička osoba nije sigurno, taj udara sa tuđom lovom i boli ga ona stvar za cijenu.
Kolega Miro25, zaista velika hvala na ovome…
Nemam neograničeno vremena pa moguće da sam nešto previdio ali pogledavši revidirano izvješće LPLH za 2011. godinu ispada da Lošinjska plovidba brodarstvo d.o.o. ima imovinu 540 mil kn (dugoročna 518 mil, kratkoročna 22 mil), a obveze 341 mil kn (dugoročne 254 mil, kratkoročne 87).
Prema revidiranom izvješću Lošinjske plovidbe brodarstvo d.o.o. za istu 2011. ispada da imaju imovinu 243 mil kn (dugoročnu 226 mil, kratkotrajnu 17 mil), a obveze 137 mil kn (dugoročne 0,1 mil, kratkoročne 137 mil). Čak i u prihodima i rashodima postoje razlike, prema revidiranom izvješću LPLH za 2011. ispada da Lošinjska plovidba brodarstvo d.o.o. ima prihode 167 mil kn, rashode 221 mil kn, a prema revidiranom izvješću Lošinjske plovidbe brodarstvo d.o.o. za 2011. da su ti prihodi 125 mil kn, rashodi 187 mil kn. Financijski prihodi i rashodi se otprilike poklapaju.
Revizori su u oba slučaja bili isti REV-RI d.o.o. tako da mi to nekako nema smisla, a razlike su ogromne prevelike. Moguće da meni nešto promiče pa eto, imate li vi kakav komentar i razjašnjenje?!
Evo ako mogu ja pomoći, rekao bih da je u revidiranom izvješću LPLH prikazan konsolidirani rezultat Lošinjska plovidba brodarstvo d.o.o., dok je u revidiranom izvješću Lošinjske plovidbe brodarstvo d.o.o. prikazan nekonsolidirani rezultat.
[/quote]
Da, moram priznati da sam i ja to pomislio i to mi je jedino logično objašnjenje. Ali zanimljivo je da to nigdje ne piše, a revidirano izvješće LPLH za 2011. se slaže gotovo u decimalu s revidiranim izvješćima za Lošinjsku plovidbu brodogradilište d.o.o. i Lošinjsku plovidbu turizam d.o.o.
Danas je promet bio iznimno živahan, stravičan je pritisak na prodaji i zaista je ohrabrujuće da cijena ne pada rapidno što znači da postoji i druga strana medalje. Nešto sam i ja nadokupio na 46, pokazat će se u narednim danima da li je bilo pametno.
Jučer se skidalo po 55 danas se prodaje po 45.Tko je tu lud?
Očigledno je netko pokušao stvoriti lažnu sliku i potaknuti kupce da počnu više skidati sa prodaje kako bi izašao van po što većoj cijeni.
Očigledno je netko pokušao stvoriti lažnu sliku i potaknuti kupce da počnu više skidati sa prodaje kako bi izašao van po što većoj cijeni.
[/quote]
Ma da, pa je kupio par tisuća dionica do 55, da bi prodao par tisuća po 46-47.
Kupnja je jaka, i drago mi je da su oni veliki nalozi na kupnji bili stvarni kupci, a ne navlakači na kupnju.
Ma da, pa je kupio par tisuća dionica do 55, da bi prodao par tisuća po 46-47.
Kupnja je jaka, i drago mi je da su oni veliki nalozi na kupnji bili stvarni kupci, a ne navlakači na kupnju.
Moram priznati da je i mene to ohrabrilo. Ali ima još jedna stvar, puno bitnija…
Zahvaljujući Miri koji me podsjetio da postoji mogućnost pregledati bilancu i prihode d.o.o.-a došao sam do vrlo zanimljivih podataka. Buga d.o.o. koja je odnedavno u likvidaciji i koja prosipa dionice LPLH na ZSE, a ima ih preko 110.000 kom za 2010. i 2011. nije podnosila izvještaje ali za 2009. izvješće izgleda vrlo zanimljivo. To je podatak koji nije tajan ali se može koristiti samo za vlastite potrebe, citiram:
“Dokumentacija preuzeta iz Registra godišnjih financijskih izvještaja može se koristiti samo za vlastite potrebe i ne smije se dalje distribuirati ili objavljivati.”
Zato ga neću copy/paste-ati ali vas upućujem da sami provjerite…
Ukratko, ono što mogu komentirati, a što sam pretpostavljao i prije jest da Buga d.o.o. zaključno s 2009. godinom praktički nema dugova, a imovina koju ima je u principu samo 111.547 dionica LPLH. To je ustvari jedan najobičniji knjigovodstveni servis s prihodima manjim od prosječnog kioska i poslovanjem na pozitivnoj nuli.
Zašto nisu likvidirali tvrtku na način da imovinu podjele vlasnicima sukladno udjelima koje imaju? Mislim da postoje dva razloga zašto to nisu učinili. Jedan mogući je da pogoduju sami sebi odnosno insajderima i održavaju cijenu dionice nisko, a drugi je da žele utržiti nekoliko stotina tisuća kuna i podmiriti sitne obveze koje imaju pa onda izvršiti podjelu. Ja treći razlog za sada ne vidim..
Opasno se skida sa nepresušnog aska!
jedan veliki se iskipava, a brdo malih se trpa…učeni ljudi ovo zovu distribucija
Očigledno je netko pokušao stvoriti lažnu sliku i potaknuti kupce da počnu više skidati sa prodaje kako bi izašao van po što većoj cijeni.
[/quote]
Ma da, pa je kupio par tisuća dionica do 55, da bi prodao par tisuća po 46-47.
Kupnja je jaka, i drago mi je da su oni veliki nalozi na kupnji bili stvarni kupci, a ne navlakači na kupnju.
[/quote]
Točno tako[emo_palacg]
9. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. (53056966535) 2.353 0,36 Skrb. račun -1892
Od petka sigurno više ovog skrbničkog reiffeisena nema među top10, a moguće je da su jučer i potpuno izašli. Buga doo u petak nije prodavala. Bit će zanimljivo vidjeti promjene u petak kada se uračuna jučerašnji veliki promet.
Nadam se da vas ne zamaram previše postovima ali zaista ne znam gdje bi drugdje pisao. Na ostalim dionicama koje imam u portfelju je sve i više nego jasno ili se njima gotovo i ne trguje[emo_smijesak]
Oni su i turisti, a sezona nije bila za bacit. S druge strane cijena je ko da će sutra u stečaj što iz ničeg ne mogu iščitat. Ja skupljam….
konsolidirano izvješće:
ukupni kapital i rez. holdinga 297 mil kn
brodarstvo 137 mil kn ……46% od ukupne vlastite imovine
holding ima 50% brodarstva 69,6 mil kn
ukupni dionički kapital u holdingu 228 mil kn
udio brodarstva u dioničkom kapitalu oko 31%
dakle,ostale djelatnosti imaju veću važnost od brodarstva
Ipak,kako je brodarstvo najzaduženiji dio LPLH udio u aktivi brodarstva je
preko 50% i ima najveću težinu.
Samo jedan novi brod ,o svi ostali stari i prestari,uz velike kreditne obveze
dovodi brodarstvo na rub bankrota.
I postavlja se jedno teško pitanje:Da li je holding spreman braniti brodarstvo
od bankrota,jer uz ovakve vozarine bankrot brodarstva je sigurna stvar.Ako se na to odluče tada cjeli holding može u provaliju jer će brodarstvo pojesti samog sebe.
Nadam se da će biti mudri i nastojati turizam i brodogradnju ostaviti zdravim
i ne pomagati bolesnom brodarstvu.Iz bilance je vidljivo da nisu baš
previše pomagali brodarstvu i mislim da je to pametno.
A brodrstvo trenutno tone i tone i tome se kraja ne vidi.
Ali i u prošlosti je bilo kriza u brodastvu.Koliko će ova trajati?