LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


A zašto bi njima bilo u interesu držati cijenu što niže?

Ne znam odgovor na to pitanje jer je očito previše nepoznanica u svemu tome. Zato i nisam pisao svoje zaključke jer se zapravo baziraju na nečemu o čemu nemam dovoljno informacija. Meni je osobno previše čudno da treći dioničar koji ima 17% na ovaj način prodaje dionice, neovisno o tome što je od nedavno u likvidaciji, a pogotovo zato što iza toga stoje ljudi koji zapravo i upravljaju cijelom LPLH. Temeljem toga, logičan mi je zaključak da se to čini namjerno s nekom svrhom.
Cijena koja je trenutno na burzi je takva kao da je poduzeće na rubu stečaja. Ja, gledajući bilancu i izvješća LPLH ne vidim osobitu mogućnost stečaja te svima koji imaju malo vremena i volje predlažem da prouče revidirano izvješće za 2011. Možda se na kraju ispostavi da je sve falsificirano pa samim time i ode u propast.
Na vaše pitanje, ali zaista ne želeći pametovati i ništa insinuirati odgovorit ću protupitanjem, da li je Valamaru bilo u interesu da dionica KORF-a krajem 2010. vrijedi 30 kn?



A zašto bi njima bilo u interesu držati cijenu što niže?

Ne znam odgovor na to pitanje jer je očito previše nepoznanica u svemu tome. Zato i nisam pisao svoje zaključke jer se zapravo baziraju na nečemu o čemu nemam dovoljno informacija. Meni je osobno previše čudno da treći dioničar koji ima 17% na ovaj način prodaje dionice, neovisno o tome što je od nedavno u likvidaciji, a pogotovo zato što iza toga stoje ljudi koji zapravo i upravljaju cijelom LPLH. Temeljem toga, logičan mi je zaključak da se to čini namjerno s nekom svrhom.
Cijena koja je trenutno na burzi je takva kao da je poduzeće na rubu stečaja. Ja, gledajući bilancu i izvješća LPLH ne vidim osobitu mogućnost stečaja te svima koji imaju malo vremena i volje predlažem da prouče revidirano izvješće za 2011. Možda se na kraju ispostavi da je sve falsificirano pa samim time i ode u propast.
Na vaše pitanje, ali zaista ne želeći pametovati i ništa insinuirati odgovorit ću protupitanjem, da li je Valamaru bilo u interesu da dionica KORF-a krajem 2010. vrijedi 30 kn?
[/quote]
Stečaj samog holdinga ne treba uopće razmatrati, to se neće dogoditi jer sam holding nema dugove. Manje više svi dugovi su u LP brodarstvu i tu je stečaj moguć. S druge strane LP brodogradnja ima više od 30 mil. kn keša, dakle, više od MC cijelog Holdinga, a obveze su minimalne. Tu je još i LP Turizam, te udjeli u Asparagusu i Morus Albi koji očito vrijede puno, ali taj dio mi je vrlo nejasan, vidim da su povećali udio u Morus Albi, a smanjili u Asparagusu (koji je bio dio LP Turizma valjda).

Spomenuo je danas najpoznatiji bloger i Lošinjsku.. Nakon toga imali smo eksploziju prometa, možda je povezano, a možda nije:)
Napisao je post u smislu, ako brodarstvo vrednujemo s nula kuna…
A ja samo da još jednom napomenem da u tom slučaju bilanca LPLH izgleda otprilike ovako (izvor je revidirano izvješće za 2011.):
IMOVINA: 148 mil kn (od toga 35 mil kn novac u banci)
OBVEZE: 6,6 mil kn

P.S. Ovdje je toliko zainteresiranih u top 10 da rasprodaju svoje dionice tako da je pravo pitanje tko je danas sudjelovao u prodaji 3238 dionica. Vjerojatno i Buga i Ilirika i skrbniči Rajfice zajednički orkestrirano.

Ne treba zaboraviti udio (nesto ispod 50%) Lošinjske plovidbe Turizam u firmi Uvala poljana koja je prolse godine ostvarila prigode od 15 mil. kn i ima u vlasnistvu dosta zemljista na otoku. Asparagus nema neke velike poslovne prihode…


Ne treba zaboraviti udio (nesto ispod 50%) Lošinjske plovidbe Turizam u firmi Uvala poljana koja je prolse godine ostvarila prigode od 15 mil. kn i ima u vlasnistvu dosta zemljista na otoku. Asparagus nema neke velike poslovne prihode…

U bilanci imaju 70 milijuna kuna pod stavkom ”8. Ulaganja koja se obračunavaju metodom udjela”.
To je vrijednost udjela u poduzećima u kojima imaju manje od 50% vlasništva. Tu se vjerojatno našlo dosta toga, ako netko zna na što se to sve odnosi bio bih mu zahvalan. Dakle, to treba pridodati LP Brodarstvu, Brodograditeljsvu, Turizmu i Morus Albi.

Odi na sljedeći link http://rgfi.fina.hr/JavnaObjava-web/jsp/prijavaKorisnika.jsp
registriraj se i imaš pristup svim financijskim izvještajima firmi u RH.

Interesantne su i obveze Losinjske plovidbe Brodarstvo. Sve kredite su digle INO podružnice. U bilanci je veća stavka kratkoročne obveze prema povezanim poduzetnicima. Sama LPLH bordarstvo ima 4,7 mil kn obveza prema bankama…

Bilo bi dobro pronaci izvjestaje INO podruznica. Trazio sam slicnu stranicu nasoj fini na Malti, ali je nisam pronasao. Konkretno zanima me bilanca firme Flumen Maritime L.t.d. Malta… Zanima me da li se Lošinjska osim usluge transporta bavi i preprodajom roba (ruda)…

http://www.ferroalloynet.com/company/losinjplov_group.html

Malo su mi nelogicno visoki prihodi prema sadasnjim vozarinama s obzirom na kolicinu brodava koje posjeduju.


Odi na sljedeći link http://rgfi.fina.hr/JavnaObjava-web/jsp/prijavaKorisnika.jsp
registriraj se i imaš pristup svim financijskim izvještajima firmi u RH.

Interesantne su i obveze Losinjske plovidbe Brodarstvo. Sve kredite su digle INO podružnice. U bilanci je veća stavka kratkoročne obveze prema povezanim poduzetnicima. Sama LPLH bordarstvo ima 4,7 mil kn obveza prema bankama…


Hvala ti na ovome, preporučio bi svakom investitoru da malo prouči te izvještaje, ja sam se ugodno iznenadio. Za početak preporučam nekonsolidirano izvješće poduzeća LP Holding, kojega smo mi dioničari zapravo vlasnici. Sva imovina je u raznim udjelima u poduzećima i vrijedi po bilanci 250 mil. kn, obveza uopće nema. Zanimljivo je da poduzeća kojima je Holding direktno vlasnik isto tako imaju zanemarive eksterne obveze.
Što se tiče prihoda, sigurno da se LP brodarstvo ne bavi samo sa transportom, dobro si primjetio da su prihodi previsoki. Slično Jadroplov ima pod ostalim prihodima preprodaju goriva, i to nisu zanemarivi iznosi. Lošinjska vjerojatno još aktivnije trguje robama (rudama).

Nije tu bez veze gospodin xy ,samo se čeka povod za rast.
Zato u tišini akumulirati.
Teško je tu uloviti koju dionicu po bidu.
Ako dobiješ ,dobiješ svega par desetaka komada,kao da si dobio na lutriji.

Kolega Miro25, zaista velika hvala na ovome…
Nemam neograničeno vremena pa moguće da sam nešto previdio ali pogledavši revidirano izvješće LPLH za 2011. godinu ispada da Lošinjska plovidba brodarstvo d.o.o. ima imovinu 540 mil kn (dugoročna 518 mil, kratkoročna 22 mil), a obveze 341 mil kn (dugoročne 254 mil, kratkoročne 87).
Prema revidiranom izvješću Lošinjske plovidbe brodarstvo d.o.o. za istu 2011. ispada da imaju imovinu 243 mil kn (dugoročnu 226 mil, kratkotrajnu 17 mil), a obveze 137 mil kn (dugoročne 0,1 mil, kratkoročne 137 mil). Čak i u prihodima i rashodima postoje razlike, prema revidiranom izvješću LPLH za 2011. ispada da Lošinjska plovidba brodarstvo d.o.o. ima prihode 167 mil kn, rashode 221 mil kn, a prema revidiranom izvješću Lošinjske plovidbe brodarstvo d.o.o. za 2011. da su ti prihodi 125 mil kn, rashodi 187 mil kn. Financijski prihodi i rashodi se otprilike poklapaju.

Revizori su u oba slučaja bili isti REV-RI d.o.o. tako da mi to nekako nema smisla, a razlike su ogromne prevelike. Moguće da meni nešto promiče pa eto, imate li vi kakav komentar i razjašnjenje?!


Kolega Miro25, zaista velika hvala na ovome…
Nemam neograničeno vremena pa moguće da sam nešto previdio ali pogledavši revidirano izvješće LPLH za 2011. godinu ispada da Lošinjska plovidba brodarstvo d.o.o. ima imovinu 540 mil kn (dugoročna 518 mil, kratkoročna 22 mil), a obveze 341 mil kn (dugoročne 254 mil, kratkoročne 87).
Prema revidiranom izvješću Lošinjske plovidbe brodarstvo d.o.o. za istu 2011. ispada da imaju imovinu 243 mil kn (dugoročnu 226 mil, kratkotrajnu 17 mil), a obveze 137 mil kn (dugoročne 0,1 mil, kratkoročne 137 mil). Čak i u prihodima i rashodima postoje razlike, prema revidiranom izvješću LPLH za 2011. ispada da Lošinjska plovidba brodarstvo d.o.o. ima prihode 167 mil kn, rashode 221 mil kn, a prema revidiranom izvješću Lošinjske plovidbe brodarstvo d.o.o. za 2011. da su ti prihodi 125 mil kn, rashodi 187 mil kn. Financijski prihodi i rashodi se otprilike poklapaju.

Revizori su u oba slučaja bili isti REV-RI d.o.o. tako da mi to nekako nema smisla, a razlike su ogromne prevelike. Moguće da meni nešto promiče pa eto, imate li vi kakav komentar i razjašnjenje?!


Evo ako mogu ja pomoći, rekao bih da je u revidiranom izvješću LPLH prikazan konsolidirani rezultat Lošinjska plovidba brodarstvo d.o.o., dok je u revidiranom izvješću Lošinjske plovidbe brodarstvo d.o.o. prikazan nekonsolidirani rezultat.

Opasno se skida sa nepresušnog aska!

New Report

Close