http://www.zse.hr/default.aspx?id=41537
Poziv na glavnu skupštinu.
Netko je zaustavio pad na lplh [embarass]…jel to sad znači da ide rely pa da kupim kartu ili se opet radi o lažnoj uzbuni??
Drugi kvartal sam za sebe je u minusu 12 mil kn, a za to su zaslužni veliki financijski rashodi u iznosu od 26 mil kn i amortizacija od također 26 mil kn. Na nivou grupe te dvije brojke kada se zbroje daju iskazani gubitak od 54 mil kn. Da se htjelo izvješće je moglo biti puno bolje prikazano, a gubitak računovodstveno puno manji.
Tržišna kapitalizacija je svega 30 mil kn, prihodi na nivou prošlogodišnjih tako da se lako mogu podmirivati obveze, P/B kao da je firma pred stečajem samo 0,13, keš u banci 57 kn/dionici i ostala kratkotrajna financijska imovina dodatnih 14 kn/dionici. Ovdje treba biti pametan i ne prodavati po ovim mizernim cijenama.
Meni se mizerna cijena činila i na 150kn, no koliko vidim nije baš bila mizerna. To nje bi se lijep postotak ubrao
brodarski sektor još dugo neće na zelene grane, voze s 0 ili čak s minusima samo da ne stoje besposleni…a gospodarska situacija u svijetu je loša i neće uskoro biti bolja tako da nema žurbe za ulazak u brodarske dionice pa tako ni u ovu
LPLH je uvjetno rečeno brodarska dionica. Prema zadnjem izvješću oko 55% prihoda samo ostvaruje od brodarstva.
Ono što je zanimljivo, a nitko još nije spomenuo su vrlo veliki rashodi brodarskog sektora Lošinjske plovidbe u odnosu na ostale brodare. U prvih pola godine su rashodi na nivou grupe u brodarskom sektoru iznosili 141 mil kn. Usporedbe radi rashodi ULPL koja ima duplo više brodova u floti bili su u istom razdoblju 164 mil kn, a rashodi ATPL koja u floti ima četiri puta više brodova bili su 232 mil kn. JDPL koji ima gotovo duplo više brodova u floti ima rashode 122 mil kn.
Ono što želim reći, troškovi brodarskog sektora LPLH što je vidljivo uspoređujući s drugim brodarima su zaista visoki. Ako netko zna više o tome mislim da bi rasprava u tom smjeru bila vrlo zanimljiva…
imaju starije brodove za razliku od ostalih, mislim da je u tome kvaka.
poz, Muamer
Svejedno, koliko god stari brodovi bili ne mogu u odnosu na novije stvarati više od duplo veće rashode. Primjerice prošle su godine u istom razdoblju imali više brodova, a od toga su tri broda bili na remontu što je bio trošak od cca 20 mil kn i svejedno su rashodi bili 128 mil kn ili 10% manji. Rast tečaja dolara LPLH ne odgovara pa dobar dio financijskih rashoda od 26 mil kn otpada na to. Još je jedna zanimljivost da LPLH nakon prodaje broda izvještava o rashodu zbog veće knjigovodstvene vrijednosti, ne znam na koji način to prikazuju ostali brodari ali sumnjam da je tako. U ovom se polugodištu poklopilo dosta stvari koje sve od reda negativno utječu na poslovanje LPLH pa pretpostavljam, tj. nadam se da će brojke u apsolutnim iznosima na kraju trećeg kvartala i godine izgledati puno bolje (meni osobno sve to skupa kada se malo bolje pogleda i prouči ne izgleda uopće loše).
imaju starije brodove za razliku od ostalih, mislim da je u tome kvaka.
poz, Muamer
Točno!I ti brodovi kao npr Danica,bivši MLJET je prodan,ali neamortizirana vrijednost je bila veća od
prodajne cijene.LPLH je kupovao stare brodove i ostvarivao korist u vrijeme visokih vozarina,ima veliku
amortizaciju za te brodove dok su ti stari brodovi u TNPL i ATPL knjigovodstveno imali manju cijenu.
Prodaja brodova u TNPL i ATPL je jednokratni profit,a kod LPLH gubitak.Naravno da se to nije odnosilo na stare brodove koji su desetlječima bili u floti LPLH.
Ipak prodaja brodova je dobar posao.Što ih je manje manji su i gubici.Konkretno ovaj novi
supemaks koji ima LPLH i vrijedi cca 25 mil US% ostvaruje pet i više puta manje gubitaka od recimo
tri stare kante koje se knjigovodstveno vode po recimo 8 mil % svaki ,a stvarna vrijednost im je daleko manja.LPLH je u ovoj krizi bio najteže pogođen.
Ipak nebi trebalo zanemariti da kupci dionica ne kupuju cijelo brodarstvo jer je holding/dioničari/
vlasnik 50% brodarstva.
Najgore vrijeme sa najvećim gubicima je iza nas i mislim da je vrijeme za ukrcaj.Ova cijena od 0,14
BV je stečajna i mudri skupljaju jer je LPLH bilančno stabilan.
Problem je broj tri koji je smanjio kupnju pa se dionica strmopizdila jer ga je Barcelona izdala pa ratuje na više frontova.Ali to je prilika za jeftinu kupnju.