Vidim da je ovaj topic gotovo mrtav pa da se probam uključiti.
Kupovao sam ovu dionicu u prvoj polovici godine do razine da mi čini solidan dio portfelja. Prosjek 137 kn/dionici. Izvještaj za drugi kvartal u kojem je evidentno pogoršanje bilance u svim bitnijim stavkama uslijed remonta tri broda i troška od 3,5 mil dolara mi je došlo kao hladan tuš i zaista ga nisam takvog očekivao. Pad cijene je puno manji nego ostalih brodara što možemo pripisati nelikvidnosti i malom broju slobodnih dionica što je za sada pozitivno no ako netko odluči izlaziti agresivnije mislim da kupnja nekoliko dionica u zadnjim minutama trgovanja i branjenje cijene neće puno pomoći. Još jedna stvar mi je zapela za oko iz zadnjeg izvješća, a to je da rast tečaja dolara ovdje negativno utječe za razliku od ostalih brodara pa tako citiram iz zadnjeg izvješća:
"OPERATIVNI I OSTALI TROSKOVI, U USPOREDBI S ISTIM RAZDOBLJEM PRETHODNE GODINE POVEĆANI SU ZBOG GORE NAVEDENOG REMONTA TRl BRODA. ZBOG TOGA SU BILI 135 DANA VAN EKSPLOATACIJE. TECAJ USD, KOJI JE U ODNOSU NA 01.01.2011. KAD JE IZNOSIO 5.568252 KN ZA 1 USD, PAO DO 30.06 NA 5,127205, DONIO NAM JE POZITIVNU TECAJNU RAZLIKU OD 7.30O.OOO KUNA"
Danas je tečaj dolara sličan onome s početka godine tj oko 5.5 kn za 1 USD što znači da bi to moglo biti uz pad vozarina još jedno opterećenje za poslovanje LPLH i izbrisati vjerojatno pozitivne učinke turističke sezone. Za početak toliko.
P.S. I dalje vjerujem u ovu dionicu i iako po mom sudu nije više najbolja kupnja među brodarima ostajem u njoj no kad bi mogao izaći bez da srušim cijenu za 20-tak% vrlo rado bi prebacio novac u neku drugu brodarsku dionicu, ATPL primjerice.
[lol] [lol] [lol]
Imaš ti smisla za humor………
Baltic Exchange Dry Index TM 1884 (UP 73)
22.09.
Ja sam izgubio nekih 10% na lplh i rasprodao ju na 139-140kn. Ona mi je od svih brodara bila najdraža i nju sam ostavio zadnju, iza ulpl i tnpl. Danas se ta rasprodaja čini kao jako mudar potez. Koliko god lplh i ostali brodari bili podcijenjeni mislim da je najbolje kupovati atpl. Tamo je masa ljudi ušla po vrlo velikim prosjecima i ovo im je prilika za dokup. Osim toga na atpl se napiše par stranica, dok ovdje netko napiše 1 post.
Baltic Exchange Dry Index TM 1884 (UP 73)
22.09.
BDI i dalje u porastu – 1928
http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=BDIY&exch=IND&x=15&y=11
evo novi brod u akciji…
http://www.losinjska-plovidba.hr/brod.php
Maja
Flag: Malta
DWT: 56733
Port registry: Valletta
Signal: 9HA2778
IMO: 9599389
Class: LLOYD’S REGISTER
Builder: ZHEJIANG ZENGZHOU SHIPBUILDING CO.
Main particulars:
Lenght overall 189,99 m
Length between perpendicular 185,64 m
Breadth moulded 32,26 m
Depth moulded 18,02 m
Gross tonage 32 987 T
Net tonnage 19 197 T
Grain 71.634 m3
Main engine MAN B&W 6S50MC-C kw
Output power 9480 kw
Service speed 14 kn
Nije loš trenutak za početak poslovanja. Povećanje flote za cca. 32 %. Vidjeti ćemo koliko će porasti prihodi. [thumbsup]
Bilo bi lijepo od uprave da je poslala obavijest na ZSE o početku eksploatacije novog broda.
Netko je nervozan ili misli da je kupovina novog broda i povećanje flote za 30 %, u tenutku dok je BDI u pozitivi ( omogućava zaradu ) promašen potez. Ipak mislim da je i ovaj put riječ o pokušaju izazivanja jednog gospodina da pokupi nešto sa aska.
Evo sada tko hoće prodati može to učiniti, ima 400 kom na kupnji pa samo naprijed.