LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Cijala propla godina dobra.Početak odličan,kraj loš.
Početak ove godine jako loš zbog niskih vozarina.

samo zadnji kvartal izgleda nije bio u minusu zbog loših vozarina. prihodi od prodaje u Q4 su točno na razini prosjeka za cijelu godinu.



u trecem kvartalu vozarine su bile koma… a bome ni ovaj prvi kvatal nece biti puno bolji… jedino ak s belmorflotom nisu uspjeli potpisati neki ekstra dobar ugovor…

U četvrtom kvartalu,a ne u trečem.
Izvješće je prema očekivanju.Korektno.
Cijala propla godina dobra.Početak odličan,kraj loš.
Početak ove godine jako loš zbog niskih vozarina.
I dalje smo najpodcijenjeniji brodar sa cijenom ispod 40% NAV.Tu je negdje i JDPL,samo su
oni za razliku od LPLH gotovo uvijek u gubitku.ATPL je "skuplja" duplo od LPLH prema FA.
Ali ne tako davno bilo je to i tri puta.Razlika se smanjuje što znaći da investitori to i
uočavaju.

U LPLH će biti i meda i mlijeka za strpljive.
[/quote]
Četvrti kvartal je bio loš zbog brodogradilišta a i turistički dio radi minus 4kv a i 1kv Koliko se sjećam da u brodogradilištu imaju zaplijenjen neki brod jer nisu platili radove a uložili za popravak Kad legne lova za to eto plusa možda već u ovom kvartalu

netko jutros prosuo sve po bidu, bit će da mu hitno treba lova…

ma kakav cash-r-a, 100% in

Eto što ti je slaba likvidnost.
Jedan mali se iznervira i ode cijena umalo u crvenu blokadu.
Čestitam kupcima.

Tako mi i treba kad idem u dućan za vrijeme otvaranja burze! Skupljam tu 3 mjeseca, i onda se netko danas prospe!
Uglavno kupujem sve dionice ispod 150 pa nek mi se taj netko javi na pm :):)

Ne budi nula od čovjeka. Budi sedam nula!

http://193.58.252.6/html/2011/02/14/Clanak.asp?r=gos&c=3

rade se dva nova broda u kini koja moraju stici do 2012. [thumbsup] [thumbsup] [thumbsup]

ova atlanska nije normalna, čak 7 brodova grade. Pa što će ti silni brodovi prevozit?


http://193.58.252.6/html/2011/02/14/Clanak.asp?r=gos&c=3

rade se dva nova broda u kini koja moraju stici do 2012. [thumbsup] [thumbsup] [thumbsup]

a ja se pitam gdje je isparilo skoro 40 mil. kn.


http://193.58.252.6/html/2011/02/14/Clanak.asp?r=gos&c=3

rade se dva nova broda u kini koja moraju stici do 2012. [thumbsup] [thumbsup] [thumbsup]


Vidite u izvješću da su potrošili preko 100 milja kn u dugotrajnu imovinu a to su vjerovatno akontacije za brodove



http://193.58.252.6/html/2011/02/14/Clanak.asp?r=gos&c=3

rade se dva nova broda u kini koja moraju stici do 2012. [thumbsup] [thumbsup] [thumbsup]


Vidite u izvješću da su potrošili preko 100 milja kn u dugotrajnu imovinu a to su vjerovatno akontacije za brodove
[/quote]
Nisam bio lijen pa provjerio 104 za dugotrajnu a 14 mil kn za ostalu imovinu

Teško čitam ta sitna Vjesnikova slova, mogao si izdvojiti ovo:

" Tankerska plovidba gradi dva tankera u Južnoj Koreji, svaki nosivosti 51.000 tona, a Lošinjska plovidba dva broda u Kini. U 3. maju po dva broda naručili su Uljanik plovidba i Tankerska plovidba. Uz……"

Zato sam letimice čitao taj članak prije par dana i ……..preletio ovu info. [undecid]

marcello

Svi su naručivali te brodove jer su tada bili jeftini, no mene zanima koliko će se to odraziti na ukupne cijene prijevoza? Znam da se sada po novom pravilniku brod mora određeno vrijeme biti na vezu, no svejedno mi je to nešto puno

imam lplh

New Report

Close