Evo info o starosti brodova .Osim Rijeke koja je prodana. http://www.mmpi.hr/UserDocsImages/LOSINJSKA-2009..pdf
Boj ne bije svijetlo oružje,već boj bije srce u junaka.
Dobit stvara flota,bila stvara ili mlada.
Iz gore navedenih podataka LPLH je čak zaradila više od ATPL.A naročito nas očekuju ugodna
iznenađenja kada neki od ovih starih brodova bude prodan a njegova knjigovodstvsena vrijednost
bude 0.To možemo očekivati jer je amortizacija izuzetno velika i za prvo polugodište iznosi velikih
25,5 mil kn,a na godišnjem nivou bi trebalo biti 51 mil kn.I pored te ogromne amortizacije LPLH je
ipak poslovala sa dobitkom.Sa ovakvom amortizacijom u slijedeće 4 god bi svi brodovi trebali biti
amortizirani i ako idu u staro željezo ili ih kupi neka druga kompanija tu bi se mogla pojaviti
ekstradobit od 15 do 20 mil $.Jasno da sve ne pripada dioničarima nego pola što bi moglo
donijeti ekstra dobit od 7,5 do 10 mil $ što predstavlja velikih 60% na sadašnji MCAP.Eventualno
pozitivno poslovanje je dodatak.
Sve ovo ostali hrvatski brodari ne mogu očekivati jer imaju novije brodove.
I zato smatram da dioničari LPLH imaju odličnu budućnost,ali treba imati strpljenja.
Nadam se ,da je gosp.STANDAV zadovoljan sa ovakvim detaljnim odgovorom.
[/quote]
Sve to stoji g. Lopina ali moje vidjene razloga rasta cijene neke dionice se dosta razlikuje od vasega.
S obzirom na gotovinom koju ova firme ima na racunima po meni bi bilo logicnije ulagati u novije brodove. Rast dionice zasnovan na izracunima prihoda od prodaje imovine neke firme mi ne daje neku izvjesnu buducnost te firme.
Ova kompanija je napravila izvrstan posao u zadnjih 10 godina i na dobrom je putu da sa pomladjivanjem flote nastavi i dalje pravim putem.
Normalno, da je za rast neke dionice potreban i veliki dio spekulanata,ali mislim da su uspjesniji oni
koji vide rast prihoda kao glavni pokretac cijene neke dionice.
Npr sto ce oni napraviti s tih 15-20 mil$ od prodaje starih brodova? Kupiti jedan brod?
Lijepi pozdrav.
Evo info o starosti brodova .Osim Rijeke koja je prodana. http://www.mmpi.hr/UserDocsImages/LOSINJSKA-2009..pdf
Boj ne bije svijetlo oružje,već boj bije srce u junaka.
Dobit stvara flota,bila stvara ili mlada.
Iz gore navedenih podataka LPLH je čak zaradila više od ATPL.A naročito nas očekuju ugodna
iznenađenja kada neki od ovih starih brodova bude prodan a njegova knjigovodstvsena vrijednost
bude 0.To možemo očekivati jer je amortizacija izuzetno velika i za prvo polugodište iznosi velikih
25,5 mil kn,a na godišnjem nivou bi trebalo biti 51 mil kn.I pored te ogromne amortizacije LPLH je
ipak poslovala sa dobitkom.Sa ovakvom amortizacijom u slijedeće 4 god bi svi brodovi trebali biti
amortizirani i ako idu u staro željezo ili ih kupi neka druga kompanija tu bi se mogla pojaviti
ekstradobit od 15 do 20 mil $.Jasno da sve ne pripada dioničarima nego pola što bi moglo
donijeti ekstra dobit od 7,5 do 10 mil $ što predstavlja velikih 60% na sadašnji MCAP.Eventualno
pozitivno poslovanje je dodatak.
Sve ovo ostali hrvatski brodari ne mogu očekivati jer imaju novije brodove.
I zato smatram da dioničari LPLH imaju odličnu budućnost,ali treba imati strpljenja.
Nadam se ,da je gosp.STANDAV zadovoljan sa ovakvim detaljnim odgovorom.
[/quote]
Sve to stoji g. Lopina ali moje vidjene razloga rasta cijene neke dionice se dosta razlikuje od vasega.
S obzirom na gotovinom koju ova firme ima na racunima po meni bi bilo logicnije ulagati u novije brodove. Rast dionice zasnovan na izracunima prihoda od prodaje imovine neke firme mi ne daje neku izvjesnu buducnost te firme.
Ova kompanija je napravila izvrstan posao u zadnjih 10 godina i na dobrom je putu da sa pomladjivanjem flote nastavi i dalje pravim putem.
Normalno, da je za rast neke dionice potreban i veliki dio spekulanata,ali mislim da su uspjesniji oni
koji vide rast prihoda kao glavni pokretac cijene neke dionice.
Npr sto ce oni napraviti s tih 15-20 mil$ od prodaje starih brodova? Kupiti jedan brod?
Lijepi pozdrav.
[/quote]
Da ako sada kupe jedna brod recimo od 15 mil $ imali bi osam brodova.
jednog novog,jednog od 1992,g tri stara i tri vrlo stara.
I ostali bi bez keša pa bi u slućaju niskih vozarina sve moglo ići na bubanj.
Ipak taj jedna brod bi bio više od cjelokupne tržišne kapitalizacije.
LPLH se naime trži po 145 kn što daje tržišnu kapitalizaciju,vjerovali ili ne od 16 mil $.
Međutim,ja nisam eventualni profit od prodaje brodova prikazivao kao jedini interes.To je mogući
ekstra profit u budućnosti.
Da li znate da je godišnja amotrizacija 51 mil kn.A da su kratkoročne obveze nešto preko 30 mil
kn, što znaći da LPLH ako i ne bude poslovala sa dobitkom kao što je poslovala prvo polugodište,
već na pozitivnoj nuli će se materijalna imovina pretvarati u keš poziciju pa bi u slijedečih šest
sedam godina keš pozicija mogla rasti prema 450 kn po dionici jer je toliki BV.I to nakon odbitka manjinskih interesa.
Naravno da se može oćekivati pomlađivanje flote,ali stari brodovi predstavljaju puno veći rizik u
poslovanju i zato keš pozicija mora biti izuzetno velika.Kada ATPL ili ULPL uđu u krizu likvidnosti
oni prodaju brodove,što su i napravili i dobiju toliko keša da mogu prebroditi nelikvidnost.
LPLH ne smije ući u nelikvidnost jer bi oni morali prodati ne jedan brod nego vjerovatno cijelu flotu.
Z"sqore indks/granica je 1,23/je za LPLH povoljniji od svih brodara osim JDPL ,koji je bio relativno pasivan u obnovi flote.Oni su u fazi prosperiteta brodarstva uspjeli izbjeći stečaj.Prije krize JDPL je imao 25 brodova i bio jači od ATPL,ULPL i lošinjske skupa.A sada su po floti malo jači od LPLH.
A 2004.god je LPLH bila firma zrela za stečaj sa stotinjak tisuća DWT starijih brodova,a sada imaju
cca 240.000 DWT .Uspjeli su povečati flotu tri puta,a velika kratkoročna sredstva im garantiraju i daljnji rast.Ali sve mora biti sigurno.Bili su u krizi,uspjeli su i to treb
kod ove firme mi je interensantno da kada posluje pozitivno onda se povečava kapital manjinskog interesa. kada posluje negativno smanjuje se kapital dioničara! [shocked]
eh da mi je biti manjinski vlasnik… oh pa to su direktori holdinga! [angry]
Potpuno ste u pravu.U holdinzima se više mulja,pa se preporuča diskont od 30 %.Dakle BV od cca 440_70% je cca 300.
Prihvačam.
Ima li gdje izvjesca sa skupstine?
nije baš to što tražiš…
http://trzistakapitala.wordpress.com/2010/08/26/drzavni-rizik-i-dionice/#comment-1387.
Neke zanimljivije financijske i poslovne okolnosti koje su kazane na skuštini (ako se dobro sjećam), pa je dakle javna informacija:
– upravo je potpisan ugovor za izgradnju supramaxa od 57.000 tona, za cijenu od cca. 30 mil. usd (+ troškovi nadzora), isporuka rujan 2011. uz opciju za narudžbu još jednog za isporuku prosinac 2011. — ovo valjda znači da je brodarstvo na prilično sigurnim nogama kad se usuđuju naručiti novi brod koji je skoro 50% veći od trentuno najvećeg
znaci u narednih godinu i pol postoji mogucnost da se nosivost flote poveca za 50% … ako ne za 50% onda 25% sigurno… [thumbsup]
Važeći podaci za uredovni dan 20.08.2010 .
LOŠINJSKA PLOVIDBA-HOLDING D.D./REDOVNA DIONICA LPLH-R-A
Vlasnik/nositelj računa Stanje [%] Vrsta računa Mjesto
1. DALMONT D.O.O. 161.983 24,45 Osnovni račun KRALJEVICA, HRVATSKA
2. FIMISI FOUNDATION 161.090 24,32 Osnovni račun VADUZ, LIHTENŠTAJN
3. BUGA D.O.O. 112.147 16,93 Osnovni račun MALI LOŠINJ, HRVATSKA
4. APPLE MARINE INC. 30.921 4,67 Osnovni račun KINGSTOWN, SAINT VINCENT, GREN
5. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 20.973 3,17 Osnovni račun ZAGREB, HRVATSKA
6. PBZ D.D./ILIRIKA JUGOISTOČNA EUROPA – OIF S JAVNOM PONUDOM 11.686 1,76 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
7. BAKIĆ NENAD 8.245 1,24 Osnovni račun ZAGREB, HRVATSKA
8. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 8.000 1,21 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
9. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 4.121 0,62 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
10. PBZ D.D. 4.064 0,61 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
Ukupno: 78,99
Važeći podaci za uredovni dan 27.08.2010 .
LOŠINJSKA PLOVIDBA-HOLDING D.D./REDOVNA DIONICA LPLH-R-A
Vlasnik/nositelj računa Stanje [%] Vrsta računa Mjesto
1. DALMONT D.O.O. 161.983 24,45 Osnovni račun KRALJEVICA, HRVATSKA
2. FIMISI FOUNDATION 161.090 24,32 Osnovni račun VADUZ, LIHTENŠTAJN
3. BUGA D.O.O. 112.147 16,93 Osnovni račun MALI LOŠINJ, HRVATSKA
4. APPLE MARINE INC. 30.921 4,67 Osnovni račun KINGSTOWN, SAINT VINCENT, GREN
5. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 20.973 3,17 Osnovni račun ZAGREB, HRVATSKA
6. PBZ D.D./ILIRIKA JUGOISTOČNA EUROPA – OIF S JAVNOM PONUDOM 11.686 1,76 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
7. BAKIĆ NENAD 8.419 +174 1,27 Osnovni račun ZAGREB, HRVATSKA
8. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 8.000 1,21 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
9. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 4.121 0,62 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
10. PBZ D.D. 3.944 – 120 0,60 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
Ukupno: 79,00
Mislim da ovaj na 145 čeka, dok mi liparimo i ne dođemo do 145.
Jesam li u pravu ?