LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Na Best buy sam usporedio Z"/stečajni koeficijent/i usporedio sa ostalim brodarima.I tu smo skoro
najbolji.
Taj skor nema nikakve veze sa cijenom dionica već pokazuje stabilnost firme.Ali i bez obzira
na te pokazatelje podcijenjeni smo do boli u odnosu na ATPL.
Z"=1,80
Donja granica je 1,23. Što više to bolje.
Rijetke su firme na ZSE koje imaju ovaj koeficijent iznad 1,00Naročito, ako su popularne i razvikane.


Na Best buy sam usporedio Z"/stečajni koeficijent/i usporedio sa ostalim brodarima.I tu smo skoro
najbolji.
Taj skor nema nikakve veze sa cijenom dionica već pokazuje stabilnost firme.Ali i bez obzira
na te pokazatelje podcijenjeni smo do boli u odnosu na ATPL.
Z"=1,80
Donja granica je 1,23. Što više to bolje.
Rijetke su firme na ZSE koje imaju ovaj koeficijent iznad 1,00Naročito, ako su popularne i razvikane.

Pa moje imaju skoro sve [lol] I preko 2,00, uglavnom oko 3 (pa jedna i preko 4,5 😉 )
Npr. moje glavne: ADRS, KODT, LURA, KOEI, JDGT, BCIN… (pa tu spada čak i onaj moj crni FRNK…, jedino mi "rizične stvari" tipa ZVCV, PTKM… nemaju preko 2,00; kontroverzna PTKM čak ispod 1,00… ). No ova većina dionica koje čine veliku većinu portfelja, sve redom preko 2 kao od šale 😉


Na Best buy sam usporedio Z"/stečajni koeficijent/i usporedio sa ostalim brodarima.I tu smo skoro
najbolji.
Taj skor nema nikakve veze sa cijenom dionica već pokazuje stabilnost firme.Ali i bez obzira
na te pokazatelje podcijenjeni smo do boli u odnosu na ATPL.
Z"=1,80
Donja granica je 1,23. Što više to bolje.
Rijetke su firme na ZSE koje imaju ovaj koeficijent iznad 1,00Naročito, ako su popularne i razvikane.


Ne radi se od z gdje je crvena linija 3,već od dionicama od Z"/drugi korigitrani Altman score/gdje je granica 1,23.Za ovaj altman su niži koeficijenti.
Za ovaj izračun koristio sam početno stanje 31.12.2004 tj.pet i po godina unazad.
Malo je dionica koje imaju ovakve multiple kao LPLH.
Sa 192 mil kn/dokapitalizacija od 18 mil kn uračunata/konsolidirani kapital povečan na 436 mil kn.
Dakle,povečanje kapitala
436:192=127%, u pet godina i šest mjeseci prosječna netto dobit 16% godišnje.
I više jer se dokapitalizacija/uplata kapitala/od 18 mil kn izvršila 2006.god.
Dionica je bila skuplja prije pet godina kada je lošinjskoj ,jadroplovu i Atpl prijeti stečaj jer je bila jakjo loša situacija u brodarstvu.
U siječnju 2005.LPLH je bila preko 300 kn.
U međuvremenu je obnovila i povečala flotu,udvostručila imovinu,a trži se na niti 150.
Ali to je burza.Nema logike,kratkoročno,ali dugoročno sve dođe na svoje.

malo po malo pa ćemo i mi doći na zelenu granu, ne pada mi napamet prodavati ovu dionicu, a kupci će imati priliku kad država počne prodavati svoj dio…

ma kakav cash-r-a, 100% in

Evo info o starosti brodova .Osim Rijeke koja je prodana. http://www.mmpi.hr/UserDocsImages/LOSINJSKA-2009..pdf


Tko je vlasnik 50% plovidbe? Zna li netko?


Imovina holdinga prema konsolidirnamo izvješću je:

AOP 017 436.044

AOP 033 287.202 dionički kapital

AOP 034 148.042 50% brodarstva.
Ovih 287.202 ćini po dionici
287.202:662.416= 433,57
BV=433,57

148.042:662.416=223,49 ova je vrijednost brodara 50% i to sve pripada dioničarima
138.160:662.416=208,58/brodogradnja i turizam/
BV=223,49+208,58=433,57
Dakle,za 150 kn kolika je cijena dionice kupujemo 223 kn u brodarstvu i 208 kn u ostalim djelatnostima.
U zadnjem kvartalu brodarstvo i brodogradnja su posliovali pozitivno,a turizam će uobičajeno nakon trečeg kvartala ostvariti dobit.
Upravo zbog toga je usporedba sa ATPL interesantna jer i ATPL ima druge djelatnost i to negdje
30% imovine.
LPLH u brodarstvu ima 52% a 48% u ostalim djelatnostima.

LPLH dobit ukupna 11.287 maninci 3.965 dioničarima 7.322

dobit/MCAP=7.322/99.362=7,37%

ATPL dobit/MCAP=15.822:1.158.282=1.3

7,37:1,3=5,67 Dakle,5,67 veča rentabilnost nego na ATPl.Prevelik diskont.


Evo info o starosti brodova .Osim Rijeke koja je prodana. http://www.mmpi.hr/UserDocsImages/LOSINJSKA-2009..pdf

Boj ne bije svijetlo oružje,već boj bije srce u junaka.

Dobit stvara flota,bila stvara ili mlada.
Iz gore navedenih podataka LPLH je čak zaradila više od ATPL.A naročito nas očekuju ugodna
iznenađenja kada neki od ovih starih brodova bude prodan a njegova knjigovodstvsena vrijednost
bude 0.To možemo očekivati jer je amortizacija izuzetno velika i za prvo polugodište iznosi velikih
25,5 mil kn,a na godišnjem nivou bi trebalo biti 51 mil kn.I pored te ogromne amortizacije LPLH je
ipak poslovala sa dobitkom.Sa ovakvom amortizacijom u slijedeće 4 god bi svi brodovi trebali biti
amortizirani i ako idu u staro željezo ili ih kupi neka druga kompanija tu bi se mogla pojaviti
ekstradobit od 15 do 20 mil $.Jasno da sve ne pripada dioničarima nego pola što bi moglo
donijeti ekstra dobit od 7,5 do 10 mil $ što predstavlja velikih 60% na sadašnji MCAP.Eventualno
pozitivno poslovanje je dodatak.
Sve ovo ostali hrvatski brodari ne mogu očekivati jer imaju novije brodove.
I zato smatram da dioničari LPLH imaju odličnu budućnost,ali treba imati strpljenja.
Nadam se ,da je gosp.STANDAV zadovoljan sa ovakvim detaljnim odgovorom.

Očigledno je da ova dionica ima veliki potencijal ali manjka joj aktivnija politika većinskog vlasnika u smislu aktivnosti na dizanju cijene dionice na fer vrijednost. Razlog tome je i uteg zvan HFP kojeg se čeka da proda što jeftinije, a s druge strane nedostaje interese fondova te nemogućnost mirovinaca da je kupuju. Nakon što HFP proda svoj udio moguće je uz nastavak rasta BDI indexa i odlične turističke sezone, te objave rezultata za 3 Q koji će biti i više nego dobri, da se cijena digne preko 200 kn. Za značajniji rast potrebno je više goriva a ono je kod mirovinaca, pa se mora čekati da Samodol končno shvati da je tržište u banani i da bi morao razmisliti o smanjenju limita ulaganja za MF-ove kako bi konačno nače novce ulužili u dugoročno isplative kompanije a ne da ih bacaju u bunar tipa Ingra, Magma, Hgspot itd. itd.


Očigledno je da ova dionica ima veliki potencijal ali manjka joj aktivnija politika većinskog vlasnika u smislu aktivnosti na dizanju cijene dionice na fer vrijednost. Razlog tome je i uteg zvan HFP kojeg se čeka da proda što jeftinije, a s druge strane nedostaje interese fondova te nemogućnost mirovinaca da je kupuju. Nakon što HFP proda svoj udio moguće je uz nastavak rasta BDI indexa i odlične turističke sezone, te objave rezultata za 3 Q koji će biti i više nego dobri, da se cijena digne preko 200 kn. Za značajniji rast potrebno je više goriva a ono je kod mirovinaca, pa se mora čekati da Samodol končno shvati da je tržište u banani i da bi morao razmisliti o smanjenju limita ulaganja za MF-ove ….

poanta je da MF-ovima uopće ne igra ulogu smanjenje limita jer pare moraju čuvati za šukera i spašavanje državnih financija jer HR deficit je ogroman, a punjenje proračuna je sve lošije. prometi od 6 milja dnevno na burzi sve zorno objašnjavaju [yawn]

moje pisanje je moje osobno mišljenje, nije savjet ili poziv za kupnju ili prodaju dionica!



Očigledno je da ova dionica ima veliki potencijal ali manjka joj aktivnija politika većinskog vlasnika u smislu aktivnosti na dizanju cijene dionice na fer vrijednost. Razlog tome je i uteg zvan HFP kojeg se čeka da proda što jeftinije, a s druge strane nedostaje interese fondova te nemogućnost mirovinaca da je kupuju. Nakon što HFP proda svoj udio moguće je uz nastavak rasta BDI indexa i odlične turističke sezone, te objave rezultata za 3 Q koji će biti i više nego dobri, da se cijena digne preko 200 kn. Za značajniji rast potrebno je više goriva a ono je kod mirovinaca, pa se mora čekati da Samodol končno shvati da je tržište u banani i da bi morao razmisliti o smanjenju limita ulaganja za MF-ove ….

poanta je da MF-ovima uopće ne igra ulogu smanjenje limita jer pare moraju čuvati za šukera i spašavanje državnih financija jer HR deficit je ogroman, a punjenje proračuna je sve lošije. prometi od 6 milja dnevno na burzi sve zorno objašnjavaju [yawn]
[/quote]

Pa zar nije punjenje proračuna i otkup državnih udjela u dobrim kompanijama. Osim HT, CROS i Podravke i naravno LPLH ima tu još dosta toga za kupit, ali samodolov limit dosta toga brani.



Očigledno je da ova dionica ima veliki potencijal ali manjka joj aktivnija politika većinskog vlasnika u smislu aktivnosti na dizanju cijene dionice na fer vrijednost. Razlog tome je i uteg zvan HFP kojeg se čeka da proda što jeftinije, a s druge strane nedostaje interese fondova te nemogućnost mirovinaca da je kupuju. Nakon što HFP proda svoj udio moguće je uz nastavak rasta BDI indexa i odlične turističke sezone, te objave rezultata za 3 Q koji će biti i više nego dobri, da se cijena digne preko 200 kn. Za značajniji rast potrebno je više goriva a ono je kod mirovinaca, pa se mora čekati da Samodol končno shvati da je tržište u banani i da bi morao razmisliti o smanjenju limita ulaganja za MF-ove ….

poanta je da MF-ovima uopće ne igra ulogu smanjenje limita jer pare moraju čuvati za šukera i spašavanje državnih financija jer HR deficit je ogroman, a punjenje proračuna je sve lošije. prometi od 6 milja dnevno na burzi sve zorno objašnjavaju [yawn]
[/quote]
Izgleda da se nešto kuha iza brda Da nije kakva dividenda

kod ove firme mi je interensantno da kada posluje pozitivno onda se povečava kapital manjinskog interesa. kada posluje negativno smanjuje se kapital dioničara! [shocked]
eh da mi je biti manjinski vlasnik… oh pa to su direktori holdinga! [angry]

"Ko izgubi dobitak, dobije gubitak"

New Report

Close