http://www.mint.hr/default.aspx?id=6144
[thumbsup]
Izvješće za Q-2 kasni…..?
Biće do 15 .08
Brodari: pozitivan sentiment.
Izvješće za Q-2 kasni…..?
Izvješće kasni.Tankerska isto kasni.
ATPL je od početka godine u brodarstvu ostvarila dobit od 32 mil kn.
S obzirom na veličinu flote brodarstvo je kod LPLH ostvarilo dobit od cca 13 mil kn.Možda i 15.
7,5 mil kn manjincima
7,5 mil kn dioničarima
Prodan brod za 8 mil kn./1,5 mil $/.
Možda dobit bude i manja jer je brod prodan relativno jeftino s obzirom na nabavnu cijenu,pa
prodaja broda može generirati i gubitak.
Ako netko zna može dati točnu informaciju.
Velika amortizacija postaje keš.
Male kratkoročne obveze.
Veliki porast prihoda siguran.
Veliki rast keš pozicije siguran.
Tko je izgubio strpljenje ova dva zadnja dana.Pričekati izvješće bi bilo pametno.Biti će vrlo dobro,
vjerovatno i odlično!
Interesantna usporedba LPLH i ATPL,a s obzirom da ATPL ima turistički biznis tj.aviokompaniju
i hotele cca 25% uukupne imovine,a LPLH 50% brodarstvo,50% brodogradnja i turizam.
Na cijenu od 880 kn ATPL je ostvarila dobit u brodatrstvu od 31,9 mil .kn.
Po dionici
ATPL cca 25 kn u brodarstvu LPLH 3,80 kn po dionici cca 2,4 mil kn
ATPL cca 8 kn cijela kompanija LPLH 1,30 kn po dionici. cca 800 k kn
Pitanje:Znamo da nam je P/BV cca tri puta manje u odnosu na ATPL
Da li je moguće da će i po dobiti u prvom polugodištu biti samo 800 k kn.Naime to bi opravdavalo ovakvu nisku cijenu od 135.
Sa nestrpljenjem očekujem izvješće.
fyi, Dubrovnik Airlines je u debeloj banani, PU blokirala poslovanje, ako nešto ne iskemijaju sa Adriaticom, vrlo brzo će pod ključ, nema tu kruha za ATPL, nek se drže mora.
fyi, Dubrovnik Airlines je u debeloj banani, PU blokirala poslovanje, ako nešto ne iskemijaju sa Adriaticom, vrlo brzo će pod ključ, nema tu kruha za ATPL, nek se drže mora.
Sva tri sektora LPLH dobro stoje:
-brodarstvo:očekujem visoku dobit za prvo polugodište
-turizam,mali pad u odnosu na lani s obzirom na manji broj gostiju ,a narčito u kampovina,ali s obzirom na rekordni srpanj i uobičajeno odličan kolovoz,i vjerovatno dobar rujan rezultat bi mogao biti bilji nego lani,tj.dobit na godišnjoj razini bolja nego lani
-brodogradnja stabilno posluje ,ali s obzirom na krizu malo lošije nego lani
ATPL i pored problema sa aviokompanijom, koja joj uredno donosi gubitak ipak se trži
na 0,8 BV a LPLH na 0,30.
Dakle,velika podcijenjenost tj.2,67 puta.
Naime kada bi cijena LPLH skočila za 2,66 puta tj otprilike na 350 kn bila bi fundamentalno izjednačena sa ATPL.
Međutim,nije bitan samo BV bitna je dobit koja se ostvaruje na kapital.
10 mil kn dobiti koje je ostvarila ATPL,predstavlja 800k kn dobiti za LPLH.Ako LPLH ostvari 7,5 mil kn
dobiti znaći da je po dobiti na naš ulog podcijenjena 7,5:8=9,
Dakle devet puta rentabilniji ulog nego u ATPL.
Vidjet ćemo da li je to podcijenjenost pet ili možda deset puta prema ostvarenoj dobiti u prvom polugodištu.i.Previše ,pa makar se radilo o usporedbi sa svetom kravom /ATPL/.
Zašto LPLH uspoređujem sa ATPL.Zato jer su fundamentalno svi ostali brodari podcijenjeni u odnosu na ATPL.Jadroplov ima problem:teško ostvaruje dobit.Kao državna firma manje se vodi računa o troškovima.A to je u svim državnim firmama.
Sa ULPL se ne možeš uspoređivati.Oni posluju van svih logičnih zaključaka.Uvijek ostvaruju dobit u poslovanju,ali su prezaduženi pa me više privlaći LPLH.
TNPL je izuzetna firma kojoj nedostaje PR pa da postane zvjezda naše burze.Ima sve osim trensparentnosti,a po vrijednosti i velićini flote su veliki kao svi ostali brodara zajedno.
Ipak LPLH je naš najpodcijenjeniji brodar,što ne znaći da neće biti i podcijenjeniji.Fundamenti na ZSE kratkoročno ne znaće ništa.
fyi, Dubrovnik Airlines je u debeloj banani, PU blokirala poslovanje, ako nešto ne iskemijaju sa Adriaticom, vrlo brzo će pod ključ, nema tu kruha za ATPL, nek se drže mora.
Sva tri sektora LPLH dobro stoje:
-brodarstvo:očekujem visoku dobit za prvo polugodište
-turizam,mali pad u odnosu na lani s obzirom na manji broj gostiju ,a narčito u kampovina,ali s obzirom na rekordni srpanj i uobičajeno odličan kolovoz,i vjerovatno dobar rujan rezultat bi mogao biti bilji nego lani,tj.dobit na godišnjoj razini bolja nego lani
-brodogradnja stabilno posluje ,ali s obzirom na krizu malo lošije nego lani
ATPL i pored problema sa aviokompanijom, koja joj uredno donosi gubitak ipak se trži
na 0,8 BV a LPLH na 0,30.
Dakle,velika podcijenjenost tj.2,67 puta.
Naime kada bi cijena LPLH skočila za 2,66 puta tj otprilike na 350 kn bila bi fundamentalno izjednačena sa ATPL.
Međutim,nije bitan samo BV bitna je dobit koja se ostvaruje na kapital.
10 mil kn dobiti koje je ostvarila ATPL,predstavlja 800k kn dobiti za LPLH.Ako LPLH ostvari 7,5 mil kn
dobiti znaći da je po dobiti na naš ulog podcijenjena 7,5:8=9,
Dakle devet puta rentabilniji ulog nego u ATPL.
Vidjet ćemo da li je to podcijenjenost pet ili možda deset puta prema ostvarenoj dobiti u prvom polugodištu.i.Previše ,pa makar se radilo o usporedbi sa svetom kravom /ATPL/.
Zašto LPLH uspoređujem sa ATPL.Zato jer su fundamentalno svi ostali brodari podcijenjeni u odnosu na ATPL.Jadroplov ima problem:teško ostvaruje dobit.Kao državna firma manje se vodi računa o troškovima.A to je u svim državnim firmama.
Sa ULPL se ne možeš uspoređivati.Oni posluju van svih logičnih zaključaka.Uvijek ostvaruju dobit u poslovanju,ali su prezaduženi pa me više privlaći LPLH.
TNPL je izuzetna firma kojoj nedostaje PR pa da postane zvjezda naše burze.Ima sve osim trensparentnosti,a po vrijednosti i velićini flote su veliki kao svi ostali brodara zajedno.
Ipak LPLH je naš najpodcijenjeniji brodar,što ne znaći da neće biti i podcijenjeniji.Fundamenti na ZSE kratkoročno ne znaće ništa.
[/quote]
Zna li ko šta je sa izvješćem