Lopina, ali ipak je atpl uspijela uvalit lošinju svoj stari brod prije cca. 2 godine po cijeni novog danas.
Nekako mi se čini da nisu baš pratili situaciju, da je tajming bio loš? Ispravi me ako griješim.
Pričalo se.Međutim,taj brod,mislim Mljet,nije u floti LPLH.A 2008 svatko tko je prodavao brodove je zarađivao a kupci su bili veliki gubitnici.
[/quote]
Kakav loš potez Lošinjske,mogli su danas 5 starih kanti kupiti koliko su morali platiti za Mljet
Trećeg srpnja 2008. u popodnevnim satima, u luci Kopar,Atlantska plovidba d.d. je predala brod “MLjet” liberijskim kupcima. Kupac je tvrtka Tramontana Maritime Inc. odnosno Lošinjska plovidba Brodarstvo. Brod je nakon predaje dobio ime “Danica” te je otplovio u brodogradilište V. Lenac u Rijeku na dokovanje.Podsjećamo da je “Mljet” izgrađen za Atlantsku plovidbu u brodogradilištu Split, te da je od petog prosinca 1983.g. plovio u floti Atlantske plovidbe d.d.
Trenutna cijena panamaxa je 42mil.$,odličan tajming za kupnju
Kakav loš potez Lošinjske,mogli su danas 5 starih kanti kupiti koliko su morali platiti za Mljet
[/quote]
Da to je bio loš potez Lošinjske.Jer je bila kupac.Međutim to je provedeno kroz bilacu 2008.
gdje je ATPL zaradila A LPLH izgubila.
sadašnja bilanca pokazuje da ATPL i nakon te velike dobiti ima BV točno 970.
ATPL
P/BV=970/970=1 točno 1
LPLH P/BV=160,90/514,23 o,3129
Dakle 1:0,3129=3,2 ne posto nego puta skuplja ATPL od LPLH po ovom pokazatelju.
Bilo bi logično da barem ATPL više zarađuje.A oni 22 kn gubitka po dionici,a LPLH dobit od
15 kn po dionici u zadnjem kvartalu 2009.S obzirom na razliku u cijeni ATPL bi trebala ostvariti
cca 90 kn dobiti u jednom kvartalu.Dakle da ATPL je ostvarila dobit od 30 kn mogli bi pričati
o trostrukoj diskontiranost LPLH u odnosu na ATPL..Dakle,fair cijena bi bila 480 za LPLH u odnosu na ATPL.
Međutim kako je ATPL ostvarila gubitak od dvadesetak kuna,a to je vjerovatno potvđeno i u prvom kvartalu 2010 koji je već iza nas fundamentalna podcijenjenost LPLH u odnosu na ATPL barem
četiri puta.
ATPL na 1000 LPLH na 600 To su fair fundamentalni omjeri.
Ipak LPLH treba diskontirati s obzirom na nelikvidnost ali ne više od 40%.
ATPL 1000 LPLH na 350 .To bi bilo fair omjer.
Ili još bolje ATPL 800 LPLH 280
Ali ovi omjeri će se svremenom i dogoditi jer jaki fundamenti omogućuju dogradnju.
A što bi tek bilo da smo malo pričekali i kupili tri Danice za iste novce.
I ovako smo trenutno visoko profitabilni u odnosu na ATPL.
…da smo malo pričekali…
ovo mi govori da je lopina insajder ali skidam kapu kako je svojom upornošću i na ostalim tamama zdušno govorio o podcijenjenosti i dobiti lplh. Za rezultat imamo da se i ovdje počelo više komentirat što me iskreno raduje, pogotovu ako je dobit takva za kakvu kaže da jest. Onda ovo postaje zanimljiva dionica ali nažalost još se ništa ne događa.
Što se tiče atpl sve manje mi se sviđa njihov način poslovanja i meni je potpuno nezanimljiva. Pa zašto sad nisu kupili dva polovnjaka umjesto dva nova. Ovo je za mene velik rizik ako oporavka ne bude tako brzo a sve mi se čini da i neće.Mogli bi krediti i amortizacija pojest svu dobit. Kad već štede na svemu šta onda ne uštede na razlici staro -novo! Vidjet ćemo što budućnost nosi a lplh eto dobro pliva u ovoj recesiji. Bravo! [thumbsup]
Mozda isplate i kavu simbolicnu dividendicu… prosle godine su odgodili isplatu dividende zbog krize… sada kazu u izvjecu da se stanje popravlja… pa nam mozda isplate ono sto prosle godine nisu… svakako treba vidjeti sto pise u pozivu za skupstinu… [thumbsup]
Prijedlog i odluka Skupštine od 31.08.09 glasi:
"Na temelju članka 31.2. Statuta društva Lošinjska plovidba-Holding d.d., Mali Lošinj, Uprava predlaže Skupštini da donese
ODLUKU:
1.U skladu s člankom 31.4. Statuta društva Lošinjska
plovidba-Holding d.d., Mali Lošinj utvrđuje se da
nakon oporezivanja dobit Društva ostvarena poslo-
vanjem u 2008.g. iznosi 11.402.484,50 kn (jedanaest-
milijunačetiristodvijetisućečetiri stoosamdesetčetiri
kune i pedeset lipa)
2.Dobit iz točke 1. ove odluke prenijet će se u
zadržanu dobit."
Prijedlog i odluka Skupštine od 31.08.09 glasi:
"Na temelju članka 31.2. Statuta društva Lošinjska plovidba-Holding d.d., Mali Lošinj, Uprava predlaže Skupštini da donese
ODLUKU:
1.U skladu s člankom 31.4. Statuta društva Lošinjska
plovidba-Holding d.d., Mali Lošinj utvrđuje se da
nakon oporezivanja dobit Društva ostvarena poslo-
vanjem u 2008.g. iznosi 11.402.484,50 kn (jedanaest-
milijunačetiristodvijetisućečetiri stoosamdesetčetiri
kune i pedeset lipa)
2.Dobit iz točke 1. ove odluke prenijet će se u
zadržanu dobit."
Da tih potencijalnih 11.402.484,50 je 18 kn po dionici tj 11% na sadašnju cijenu.
Ipak je to račun bez krčmara,ali ipak…
To postaje aktualno tek za tri četiri mjeseca.
A moj dosadašnji kratkoročni target je bio cca 200.Ali sada s obzirom na razvoj situcije i 250.
Ali to prije dividende od HT kada bi i purani trebali letjeti.Naravno da eventualna informacija o
prenamjeni zemljišta u turističko može od mene napraviti i dugoročnog investitora.
Problem je ATPL,koja se trži na BV i to je fair cijena za ATPL.Čak i nešto iznad.A ostali brodari su svi fundamentalno podcijenjeni u odnosu na ATPL . ATPL veliki neće kupovati jer je skupa..Ali ja živim u nadi da će se i na zse početi razlikovati dobit od gubitka pa da bi i LPLH trebala naplatiti dobar poslovni rezultat i da će to tržište prepoznati.Ali iskustvo kaže,da
se ne treba previše nadati.Tko sretniji od mene da netko napuca ATPL,ali izgleda da ima sve manje budala na burzi.Svi su preoprezni.
Na ATPL ljude maltretiram.Jasno je zašto.Radio Mileva pokušava malo usmjeriti zvučnike i na nas,jer se u ovom trenutku imamo sa ćime dičiti.
A na ATPL vlada velika nervoza i treba bi se malo smiriti.
Da nisu mislilili isplacivat dividendu ne bi onako smanjivali temeljni kapital… stoga mislim da onih 10kn prije dvije godine nije bila iznimka…
Na temi usporedba brodara sam napravio usporedbu naših brodara,a na temjlju izvješća 31.12.2009.
kao i nekih nama dostupnih informacija.
Ispada da i tamo drukam za LPLH a ja sam čitam bojeve.
A ja druker nisam nego pišem argumentima.
‘Rijeka’ prodana cipranima!
ref.slobodna dalmacija od subote str.14
moković kaže da cijena i nije neka za tako dobar brod al je ne smi kazat…
vidit će se u izvješću za 2. kvartal jer je primopredaja bila juće
‘Rijeka’ prodana cipranima!
ref.slobodna dalmacija od subote str.14
moković kaže da cijena i nije neka za tako dobar brod al je ne smi kazat…
vidit će se u izvješću za 2. kvartal jer je primopredaja bila juće
Sa Rijekom rješili se i posljednjeg kontejnera.Stanje keša raste, iako ne znaći da će iz toga posla
biti i dobiti.Dapaće,prodaja brodova u bilancu čak ne mora donijeti dobit.LPLH je imala
lošiji poslovni rezultat u trećem kvartala kada su prodana dva broda od četvrtog kvartala prošle godine.
Ali ovo je manji od cca 4.000 DWT.Bitno je da su vozarine i dalje visoke,koje omogućuju zarade
za sve brodove na spotu.Jedino cape brodovi imaju relativno nislo vozarine.
Brodari nisu u modi.ATPL lagano toni.A ona je nažalost lider u kojoj veliki ne vide veću
perspektivu.Odlično izvješće nas drži visoko.A veliki kupci još nisu spremni za kupnju po fair cijenama.Još se nisu dovoljno nakrcali ovako nisko.A bilo bi vrijeme da se malo odlijepimo od ostalih brodara jer smo bili najpodcijnjeniji od svih i bez četvrtog kvartala.
Gospodin 500 kom se pojavi na kupnji tek krajem dana i ne želi se nabildavati jer čeka niže.
Ali izgleda da se sadašnji vlasnici papira nerado odriču ovih papira.
Bez značajnijeg rasta neće biti ni prometa.Tek na 200 bi moglo malo prokuhati.
‘Rijeka’ prodana cipranima!
ref.slobodna dalmacija od subote str.14
moković kaže da cijena i nije neka za tako dobar brod al je ne smi kazat…
vidit će se u izvješću za 2. kvartal jer je primopredaja bila juće
Sa Rijekom rješili se i posljednjeg kontejnera.Stanje keša raste, iako ne znaći da će iz toga posla
biti i dobiti.Dapaće,prodaja brodova u bilancu čak ne mora donijeti dobit.LPLH je imala
lošiji poslovni rezultat u trećem kvartala kada su prodana dva broda od četvrtog kvartala prošle godine.
Ali ovo je manji od cca 4.000 DWT.Bitno je da su vozarine i dalje visoke,koje omogućuju zarade
za sve brodove na spotu.Jedino cape brodovi imaju relativno nislo vozarine.
Brodari nisu u modi.ATPL lagano toni.A ona je nažalost lider u kojoj veliki ne vide veću
perspektivu.Odlično izvješće nas drži visoko.A veliki kupci još nisu spremni za kupnju po fair cijenama.Još se nisu dovoljno nakrcali ovako nisko.A bilo bi vrijeme da se malo odlijepimo od ostalih brodara jer smo bili najpodcijnjeniji od svih i bez četvrtog kvartala.
Gospodin 500 kom se pojavi na kupnji tek krajem dana i ne želi se nabildavati jer čeka niže.
Ali izgleda da se sadašnji vlasnici papira nerado odriču ovih papira.
Bez značajnijeg rasta neće biti ni prometa.Tek na 200 bi moglo malo prokuhati.
[/quote]
PRODAJA BRODA KOJI NE PLOVI JE U SVAKOM SLUČAJU DOBIT ZA KOMPANIJU. DRY BULK BRODOVI TRENUTNO JAKO DOBRO POSLUJU OSIM U CAPE SEGMENTU. ZNAČI NEMA ZIME ZA NAŠE BRODARE JER PRAKIČNO VIŠE NEMAJU KONTEJNERAŠA. UZ TO NAFTA IDE GORE I DOLAR JE SOLIDNO OJAČAO ŠTO ZNAČI DA ĆE OVA GODINA BITI JAKO, JAKO DOBRA.
Lošinjska Plovidba Holding full steam ahead
CEO Marinko Dumanić anticipates 2009 results and discloses investment plans in shipping, shiprepair and tourism
Rijeka, Croatia – “We withstood the crisis storm, containing the loss in 2009 at 7.1 million kunas, on a consolidated turnover of 353.5 millions [972,600 and some 48.4 million euros, respectively], that is at 2%,” begins Marinko Dumanić, CEO of Lošinjska Plovidba Holding (LPH), parent company to Lošinjska Plovidba Brodarstvo (shipping), Lošinjska Plovidba Brodogradilište (shipyard), and Lošinjska Plovidba Turizam (tourist operator). More precisely, the as yet uncertified balance sheet shows that the loss arises entirely form the shipping department (-12.2 million kunas on a 269.8 millions turnover whereof about 265 as operative turnover), partly counterbalanced by the shiprepair yard’s profit of 6.6 millions on a turnover of 70.7, while the contribution by the tourism, at 168,000 kunas on a slightly more than 13 millions turnover, was negligible.
“As to shipping, in my opinion, the worst is already over. On the contrary, we shall face problems in the shiprepair sector, as shipowners will try to keep maintenance costs as low as possible,” comments the CEO, noting that the tourist season started with an occupancy level of 40% in the Kvarner Gulf like last year, so he does not expect lesser results in 2010.
Crisis notwithstanding, LPH is ready to go on with investments. “We are looking for a dry bulk carrier between 42 and 52 thousand dwt, newbuilding or anyway younger than 5 years,” discloses Dumanić, who was more than twenty years at the helm of the shipping company before being appointed to the current position. The forthcoming ship will thus add to a fleet right now composed of 7 dry bulk carriers between 28,467 and 42,609 dwt operating in tramp or time charter service, and the 4,000 dwt ro-ro and container carrier Rijeka, with conventional average age of 24.4 years. Except Rijeka, no ship flies the Croatian flag, because both a lack of fully Croatian crews and requirements by the foreign financing banks, preferring the Anglo-Saxon law jurisdiction, Dumanić explains.
“We will also build a roofed dry dock at the shipyard to smoothly accommodate super-yachts for repairs and create 400 new berthing slots in our tourist harbour in Mali Lošinj [on the Lošinj island and hometown to LPH],” adds the CEO. “Moreover, as soon as the town council will approve the new regulatory plan, we shall start building there, on a new location, a 5 stars 220 beds hotel and another, cheaper one, on part of the land of one of the 3 campsites we possess.” News does not stop here, however, as Dumanić also reveals that charter flights between the Lošinj airport (owned at more than 50%) and Austria – discontinued in the early Nineties – will be resumed as from end next May till end September by Austrian Airlines. Thus, wise and brave Lošinj captains are not waiting idly for the crisis to be over.