Lopina,
mislim da nisi u pravu kada govoriš o ostalim brodarima kao gubitnicima u posljednjem kvartalu 2009. godine a LPLH kao o dobitniku. Nisi uzeo u obzir da se ovdje radi o holdingu gdje je brodarstvo samo jedan od izvora prihoda. Pogledaj si u bilješke uz financijske izvještaje pa ćeš vidjeti da je LPLH ostvario gubitak od brodarenja, a izvlače ga ostale djelatnosti. Ono što je u tim bilješkama pozitivno jeste to da se naglašava očekivanje rasta vozarina u budućem razdoblju.
P.S. nije da drukam na dolje jer mi je u interesu da cijena raste budući da mi ova dionica zauzima nekih cca 30 % portfelja.
Lopina,
mislim da nisi u pravu kada govoriš o ostalim brodarima kao gubitnicima u posljednjem kvartalu 2009. godine a LPLH kao o dobitniku. Nisi uzeo u obzir da se ovdje radi o holdingu gdje je brodarstvo samo jedan od izvora prihoda. Pogledaj si u bilješke uz financijske izvještaje pa ćeš vidjeti da je LPLH ostvario gubitak od brodarenja, a izvlače ga ostale djelatnosti. Ono što je u tim bilješkama pozitivno jeste to da se naglašava očekivanje rasta vozarina u budućem razdoblju.
P.S. nije da drukam na dolje jer mi je u interesu da cijena raste budući da mi ova dionica zauzima nekih cca 30 % portfelja.
Potpuno se slažem sa vama.Međutim,nisam analizirao prva tri kvartala nego samo
četvrti 2009.
AOP 069 Dobit pripisana dioničarima 9.933
AOP 070 Dobit koja pripada manjincima 7.066
Manjinci imaju 50% brodarstva i ostvarili su dobit od 7.066
Dioničari su ostvarili dobit od 9.933
9.933-7.066=2.867
Dakle,brodarstvo je u četvrtom kvartalu ostvarilo dobit od 7.066 manjincima i isto toliko holdingu
tj.dioničarima.
7.066X2=14.132
To je dobit brodara,a ostale djelatnosti koje su u potpunom vlasništvu holdinga tj dioničara su ostvarili dobit od 2.867 netto tj.nakon plaćenog poreza.
Volim reći da LPLH zarađuje na moru,na kopnu i u zraku/djelomično su vlasnici lošinjskog aerodroma/ za razliku od ATPL koja puši na moru,puši na kopnu ,a puši i u zraku.A lipo sam govorija
zaljubljenicima u svetu kravu da su najgori od svih brodara.Čak je i LPLH bolja od njih.Tko bi gori sad je doli.
Brodovi su u 4. Q ostvarili značajnu dobit bez obzira što neke kolege pisale. Pa nije valjda turizam donio dobit u zadnjem kvartalu. vozarine za brodoeve kakve ima LPLH su zadovoljavajuće i donose dobit, a tu je i g. dolar koji je ojačao i još pojačao rast vozarina.
Svakako da će rezultat za 1 Q biti odličan, jedino ga može oslabiti ulaganje u pripremu sezone.
Lopina,
mislim da nisi u pravu kada govoriš o ostalim brodarima kao gubitnicima u posljednjem kvartalu 2009. godine a LPLH kao o dobitniku. Nisi uzeo u obzir da se ovdje radi o holdingu gdje je brodarstvo samo jedan od izvora prihoda. Pogledaj si u bilješke uz financijske izvještaje pa ćeš vidjeti da je LPLH ostvario gubitak od brodarenja, a izvlače ga ostale djelatnosti. Ono što je u tim bilješkama pozitivno jeste to da se naglašava očekivanje rasta vozarina u budućem razdoblju.
P.S. nije da drukam na dolje jer mi je u interesu da cijena raste budući da mi ova dionica zauzima nekih cca 30 % portfelja.
Potpuno se slažem sa vama.Međutim,nisam analizirao prva tri kvartala nego samo
četvrti 2009.
AOP 069 Dobit pripisana dioničarima 9.933
AOP 070 Dobit koja pripada manjincima 7.066
Manjinci imaju 50% brodarstva i ostvarili su dobit od 7.066
Dioničari su ostvarili dobit od 9.933
9.933-7.066=2.867
Dakle,brodarstvo je u četvrtom kvartalu ostvarilo dobit od 7.066 manjincima i isto toliko holdingu
tj.dioničarima.
7.066X2=14.132
To je dobit brodara,a ostale djelatnosti koje su u potpunom vlasništvu holdinga tj dioničara su ostvarili dobit od 2.867 netto tj.nakon plaćenog poreza.
Volim reći da LPLH zarađuje na moru,na kopnu i u zraku/djelomično su vlasnici lošinjskog aerodroma/ za razliku od ATPL koja puši na moru,puši na kopnu ,a puši i u zraku.A lipo sam govorija
zaljubljenicima u svetu kravu da su najgori od svih brodara.Čak je i LPLH bolja od njih.Tko bi gori sad je doli.
[/quote]
Kada bi gledali postotke pod djelatnostima LPLH-a koliko posto bi se odnosilo na brodarstvo od ukupnog poslovanja?
Lopina, ali ipak je atpl uspijela uvalit lošinju svoj stari brod prije cca. 2 godine po cijeni novog danas.
Nekako mi se čini da nisu baš pratili situaciju, da je tajming bio loš? Ispravi me ako griješim.
Lopina, ali ipak je atpl uspijela uvalit lošinju svoj stari brod prije cca. 2 godine po cijeni novog danas.
Nekako mi se čini da nisu baš pratili situaciju, da je tajming bio loš? Ispravi me ako griješim.
Pričalo se.Međutim,taj brod,mislim Mljet,nije u floti LPLH.A 2008 svatko tko je prodavao brodove je zarađivao a kupci su bili veliki gubitnici.
Međutim,2008.je daleka prošlost.Da li možda znate da je cijena suhih u šest mjeseci pala
cca tri puta za novije brodove,a stari brodovi i četiri puta.Nafta je sa 148 pala na 34 $.
Više od četiri puta.Sretni su kupovali po 34,nesretni po 148.Isto i za brodove.
Ali danas tj.u četvrtom kvartalu LPLH je ostvarila dobit od 15 kn po dionici,a to bi analogno za ATPL bilo 90,42 kn po dionici.A ista priča je već zaključena za prvi kvartal,isto slijedi i za početak
drugoga.
I zaista se postavlja pitanje.Kako je moguće da je ATPL pala na tako niske grane i da posluju
sa gubitkom,a LPLH kojoj su uvalili stari brod na koji plaća punu amortizaciju, prema velikoj nabavnoj cijeni ostvaruje ovako veliku dobit.
Postoji samo jedan odgovor.
Dobar menađment u istoj branši ostvaruje veću dobit od lošeg.Mi imamo izvrsni menađment.
Ali PR katastrofa.Ne dozvolite da vas dubrovačka diplomacija navuće.Oni jako loše posluju.Ali
ipak sa rastom vozarina bi se mogli popraviti,ali da bi ostvarili kvartalnu dobit od 92 kn po dionici
BDI bi trebao ići blizu 5.500,ali tada će i dobit LPLH rasti.Postavljen je omjer ovih dionica koji će
u dužem vremenskom razdoblju sve više ići u prilog LPLH.Već za mjesec dana tj.sa izvješćem za
prvi kvartal će to biti jasnije.
Molio bi vlasnike ATPL da se ne ljute nego analiziraju i utvrde matematičku i fundamentalnu istinu.
Ja sam već ranije pisao da ćemo ostvariti dobit u četvrtom kvartalu 2009.,sada tvrdim da je u
prvom još i veća nego u prošlom,a nema razloga da drugi kvartal ne bude izvrstan jer su vozarine
LPLH brodskog segmenta početkom ovog kvartala veće od prosjeka prvog kvartala.
Da hoćeš bolje ne može.
Dobra stvar je bila ta, sto je losinjska u vrijeme niskih vozarina radila remont brodova…
2Farmer… a kolika je onda bila cijena novih brodova u to vrijeme… mislim da je ekipa, koja je onda kupovala nove brodove daleko vise nastradala… sada ce ih amortizacije pojest…
Dobra stvar je bila ta, sto je losinjska u vrijeme niskih vozarina radila remont brodova…
2Farmer… a kolika je onda bila cijena novih brodova u to vrijeme… mislim da je ekipa, koja je onda kupovala nove brodove daleko vise nastradala… sada ce ih amortizacije pojest…
Treba još imat na umu da su u 1kv imali na popravku Jadrolinijim Marko Polo Šteta je bila par miliona kuna
Dobra stvar je bila ta, sto je losinjska u vrijeme niskih vozarina radila remont brodova…
2Farmer… a kolika je onda bila cijena novih brodova u to vrijeme… mislim da je ekipa, koja je onda kupovala nove brodove daleko vise nastradala… sada ce ih amortizacije pojest…
Svi koji su gradili brodove su napravili odličan posao,ATPL,JDPL,ULPL,TNPL.Cijene čelika će jako porasti tako da će novi brodovi poskupiti za 50 % ili više.Da malo više pratite globalni market nebi ovdje pisali napamet.
Dobra stvar je bila ta, sto je losinjska u vrijeme niskih vozarina radila remont brodova…
2Farmer… a kolika je onda bila cijena novih brodova u to vrijeme… mislim da je ekipa, koja je onda kupovala nove brodove daleko vise nastradala… sada ce ih amortizacije pojest…
Svi koji su gradili brodove su napravili odličan posao,ATPL,JDPL,ULPL,TNPL.Cijene čelika će jako porasti tako da će novi brodovi poskupiti za 50 % ili više.Da malo više pratite globalni market nebi ovdje pisali napamet.
[/quote]
Nije ih još kasno gradit Kinezi samo čekaju po najpovoljnijim cijenama da grade
Dobra stvar je bila ta, sto je losinjska u vrijeme niskih vozarina radila remont brodova…
2Farmer… a kolika je onda bila cijena novih brodova u to vrijeme… mislim da je ekipa, koja je onda kupovala nove brodove daleko vise nastradala… sada ce ih amortizacije pojest…
Svi koji su gradili brodove su napravili odličan posao,ATPL,JDPL,ULPL,TNPL.Cijene čelika će jako porasti tako da će novi brodovi poskupiti za 50 % ili više.Da malo više pratite globalni market nebi ovdje pisali napamet.
[/quote]
ATPL je ugovorila dva broda mislim panamaxa po 32 mil US$.To nikada nije bilo jeftinije.Ipak cijene
brodova određuje određuju cijene vozarina kratkoročno,kao i dugoročna očekivanja.Ove vozarine
su odlične za LPLH koja je na spotu.Eventualno povečanje cijene čelika ide u priolog LPLH jer
stari brodovi koji idu u rezalište dobijaju relativno više na cijeni.
Činjenica je da svi gore navedeni brodari sa novijim brodovima su stvartali gubitke,a LPLH dobit kao u vrijeme prosperiteta brodara.A brodovi i dalje plove i zarađuju sve više.A to je bitno.
Jer sa kešom od 120 mil kn,velikim kratkoročnim sredstvima se brod može lako kupiti.I to neminovno dolazi.Ili isplata dividende.Situacija vin vin.