LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Kad ce to godisnje izvjesce? I kad bi mogla cijena dionice na nominalnu? Insideeri gdje ste?


izvjesce će ti sad svaki čas i odmah će netko počistiti sve do 180!

"Ko izgubi dobitak, dobije gubitak"



Važeći podaci za uredovni dan 27.01.2010 .

LOŠINJSKA PLOVIDBA-HOLDING D.D./REDOVNA DIONICA LPLH-R-A

Vlasnik/nositelj računa Stanje [%] Vrsta računa
1. DALMONT D.O.O. 161.983 24,45 Osnovni račun
2. FIMISI FOUNDATION 161.090 24,32 Osnovni račun
3. BUGA D.O.O. 112.147 16,93 Osnovni račun
4. APPLE MARINE INC. 30.921 4,67 Osnovni račun
5. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 21.169 3,20 Osnovni račun
6. PBZ D.D./ILIRIKA JUGOISTOČNA EUROPA – OIF S JAVNOM PONUDOM 11.686 1,76 Skrb. račun
7. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 8.000 1,21 Skrb. račun
8. BAKIĆ NENAD 6.144 0,93 Osnovni račun +600
9. PBZ D.D. 4.919 0,74 Skrb. račun
10. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 2.700 0,41 Skrb. račun
Ukupno: 78,62

Bakić se i dalje podebljava…

[thumbsup] [thumbsup]

12.02.2010 > T: 09.02.10 Pros. cijena: 142,02 (05.02.10)
RB Dioničar Broj %
1. DALMONT D.O.O. 161.983 24,45%
2. FIMISI FOUNDATION 161.090 24,32%
3. BUGA D.O.O. 112.147 16,93%
4. APPLE MARINE INC. 30.921 4,67%
5. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 21.169 3,20%
6. Ilirika JIE 11.686 1,76%
7. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 8.000 1,21%
8. BAKIĆ NENAD 6.640 1,00% +++++ 500 kom
9. PBZ D.D. 4.253 0,64%
10. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 2.700 0,41%
UKUPNO 520.589 78,59%

pametan tip, skuplja i skuplja, joj da je i meni malo casha
[/quote]
Jeli ovo isti BAKIĆ NENAD i u AD PLSTICI
Vlasnik/nositelj računa Stanje [%] Vrsta računa Mjesto
1. GRUPA AEROKOSMICHESKOE OBORUDOVANIE 1.259.875 30,00 Osnovni račun SANKT-PETERBURG, RUSIJA
2. PREVENT-ZLATAR D.O.O. 636.471 15,16 Osnovni račun ZLATAR, HRVATSKA
3. PREVENT GLOBAL D.D. 445.299 10,60 Osnovni račun SLOVENJ GRADEC, SLOVENIJA
4. AD PLASTIK D.D. (1/1) 130.497 3,11 Osnovni račun SOLIN, HRVATSKA
5. HRVATSKA POŠTANSKA BANKA D.D. 123.306 2,94 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
6. BAKIĆ NENAD 112.947 2,69 Osnovni račun ZAGREB, HRVATSKA
7. PBZ D.D. 93.361 2,22 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
8. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 73.236 1,74 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
9. BOBAN JOSIP 68.543 1,63 Osnovni račun SPLIT, HRVATSKA
10. ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D. 56.000 1,33 Skrb. račun RIJEKA, HRVATSKA
Ukupno: 71,42

Bolje pametno ležati nego ludo raditi. (F.D.)

http://www.novilist.hr/Vijesti/Kronike/velike-otocne-firme-zasad–ne-pr.aspx

Velike otočne firme zasad ne prijete otkazima

Predsjednik uprave Lošinjske plovidbe holding koja u svom sastavu ima turizam, brodarstvo i pomorstvo, Marinko Dumanić, također kaže da će do kraja sezone sigurno izdržati bez otkaza, a možda i do kraja godine, a onda će se vidjeti koliko i kako će se moći nositi s tržišnom situacijom: – Na europskom tržištu, za razliku od prošle godine kada je bio zabilježen pad BDP-a, sada se bilježe pozitivni pomaci. Iako minimalni, ukazuju na nešto pozitivnija kretanja i to je dobro za naš turizam. Na pomorskom tržištu, međutim, još uvijek nema pozitivnih pomaka, vozarine su pale, brodari štede, a to se onda odražava i na brodogradnji kroz smanjenje troškova remonta i drugo.

U svakom slučaju, do sezone nemamo namjeru na recesijske uvjete odgovarati otkazima, a kako će se dalje situacija razvijati, teško je i nezahvalno predviđati, ali jedno je sigurno, ukoliko se na globalnom planu ne stabilizira pomorsko tržište, bit će izuzetno teško, zaključuje Dumanić, čelnik tvrtke koja zapošljava oko 400 djelatnika.

Drugim riječima … zasad nam ide odlično i prema planu [wink]

PORTFELJ U GIPSU ... PRODAJEM NAJBOLJEM PONUĐAČU !!!

12.02.2010 > T: 09.02.10 Pros. cijena: 142,02 (05.02.10)
RB Dioničar Broj %
1. DALMONT D.O.O. 161.983 24,45%
2. FIMISI FOUNDATION 161.090 24,32%
3. BUGA D.O.O. 112.147 16,93%
4. APPLE MARINE INC. 30.921 4,67%
5. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 21.169 3,20%
6. Ilirika JIE 11.686 1,76%
7. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 8.000 1,21%
8. BAKIĆ NENAD 6.640 1,00% +++++ 500 kom
9. PBZ D.D. 4.253 0,64%
10. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 2.700 0,41%
UKUPNO 520.589 78,59%

Važeći podaci za uredovni dan 01.03.2010 .

LOŠINJSKA PLOVIDBA-HOLDING D.D./REDOVNA DIONICA LPLH-R-A

Vlasnik/nositelj računa Stanje [%] Vrsta računa Mjesto
1. DALMONT D.O.O. 161.983 24,45 Osnovni račun KRALJEVICA, HRVATSKA
2. FIMISI FOUNDATION 161.090 24,32 Osnovni račun VADUZ, LIHTENŠTAJN
3. BUGA D.O.O. 112.147 16,93 Osnovni račun MALI LOŠINJ, HRVATSKA
4. APPLE MARINE INC. 30.921 4,67 Osnovni račun KINGSTOWN, SAINT VINCENT, GREN
5. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 21.133 3,19 Osnovni račun ZAGREB, HRVATSKA
6. PBZ D.D./ILIRIKA JUGOISTOČNA EUROPA – OIF S JAVNOM PONUDOM 11.686 1,76 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
7. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 8.000 1,21 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
8. BAKIĆ NENAD 6.640 1,00 Osnovni račun ZAGREB, HRVATSKA
9. PBZ D.D. 4.022 0,61 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
10. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 2.921 0,44 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
Ukupno: 78,58

Reiffeisen ponovo skuplja…

[thumbsup]

Evo da prijavim charter
Dina 28,467 1992 $14,500 9/12 mos trading 9/2/2010

mislim da nije loše.
jel se zna kad je izvješće za 2009??

"Ko izgubi dobitak, dobije gubitak"

Važeći podaci za uredovni dan 04.03.2010 .

LOŠINJSKA PLOVIDBA-HOLDING D.D./REDOVNA DIONICA LPLH-R-A

Vlasnik/nositelj računa Stanje [%] Vrsta računa Mjesto
1. DALMONT D.O.O. 161.983 24,45 Osnovni račun KRALJEVICA, HRVATSKA
2. FIMISI FOUNDATION 161.090 24,32 Osnovni račun VADUZ, LIHTENŠTAJN
3. BUGA D.O.O. 112.147 16,93 Osnovni račun MALI LOŠINJ, HRVATSKA
4. APPLE MARINE INC. 30.921 4,67 Osnovni račun KINGSTOWN, SAINT VINCENT, GREN
5. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 21.133 3,19 Osnovni račun ZAGREB, HRVATSKA
6. PBZ D.D./ILIRIKA JUGOISTOČNA EUROPA – OIF S JAVNOM PONUDOM 11.686 1,76 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
7. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 8.000 1,21 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
8. BAKIĆ NENAD 7.013 1,06 Osnovni račun ZAGREB, HRVATSKA
9. PBZ D.D. 4.022 0,61 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
10. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 2.921 0,44 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
Ukupno: 78,64

Bakić i dalje kupuje… [thumbsup]

Ekipa šuti i dokupljuje.Mudro.
LPLH se rješila tri gubitaša-kontjneri,ostao još jedan
Svi brodovi na spotu a najbitniji za LPLH BHSI na visokih 1.350-ATH u zadnjih 18 mjeseci
Očekujem da je četvrti kvartal biti na pozitivnoj nuli .
A prvi će biti sigurno pozitivan i vjerovatno najbolji od svih brodara ,jer ovaj visoki rast vozarina
če izuzetno povečati prihode.Ali porast cijene nafte će imati manji negativan utjecaj od porasta
uslijed rasta vozarina.A i US$ je značajno povolljniji.
Ipak nešto najbitnije.Sa porastom vozarina,ali i cijena čelika najviše na vrijednosti dobijaju stari
brodovi,a LPLH je tu lider.Dakle,LPLH ima šanse na najveći rast jer je najpodcijenjenija
u odnosu na MCAP.Trži se na ispod trećine BV/NAV je bizu /,a ATPL na preko 1.Podcijenjenost
u odnosu na ATPL više od tri puta,a perspektiva u LPLH povoljnija nego u ATPL.
Likvidnosti nema,a neće je ni biti dok se ne počme trgovati na fair cijeni koja je daleko viša od
današnje.
Danas sam prvi put primjetio da su se mališe počele gurati na bidu.Dobar znak.Bez malih nema sriće ni u jednoj dionici.


Ekipa šuti i dokupljuje.Mudro.
LPLH se rješila tri gubitaša-kontjneri,ostao još jedan
Svi brodovi na spotu a najbitniji za LPLH BHSI na visokih 1.350-ATH u zadnjih 18 mjeseci
Očekujem da je četvrti kvartal biti na pozitivnoj nuli .
A prvi će biti sigurno pozitivan i vjerovatno najbolji od svih brodara ,jer ovaj visoki rast vozarina
če izuzetno povečati prihode.Ali porast cijene nafte će imati manji negativan utjecaj od porasta
uslijed rasta vozarina.A i US$ je značajno povolljniji.
Ipak nešto najbitnije.Sa porastom vozarina,ali i cijena čelika najviše na vrijednosti dobijaju stari
brodovi,a LPLH je tu lider.Dakle,LPLH ima šanse na najveći rast jer je najpodcijenjenija
u odnosu na MCAP.Trži se na ispod trećine BV/NAV je bizu /,a ATPL na preko 1.Podcijenjenost
u odnosu na ATPL više od tri puta,a perspektiva u LPLH povoljnija nego u ATPL.
Likvidnosti nema,a neće je ni biti dok se ne počme trgovati na fair cijeni koja je daleko viša od
današnje.
Danas sam prvi put primjetio da su se mališe počele gurati na bidu.Dobar znak.Bez malih nema sriće ni u jednoj dionici.

Definitvno je lider, ako se radi o starim brodovima.Naravno da ce cijena celika odigrat veliku ulogu, a nema nista vrijednije od celika sa starih brodova, pa to je ko staro vino.Slazem se da smanjivanje flote povecava vrijednost dionice, a ne kao ostali brodari povecavaju.Manjim brojem brodova, ali moraju biti sto stariji povecava se zarada.Sto manji broj brodova u floti i na kraju nece biti gubitaka, a pomladjivanje flote je totalno nerazumno, jer samo gomilaju gubitke.Nije Bakic ni lud, pa zna on koliko celik danas vrijedi.

WWW.THEVENUSPROJECT.COM

Hehe….


Ekipa šuti i dokupljuje.Mudro.
LPLH se rješila tri gubitaša-kontjneri,ostao još jedan
Svi brodovi na spotu a najbitniji za LPLH BHSI na visokih 1.350-ATH u zadnjih 18 mjeseci
Očekujem da je četvrti kvartal biti na pozitivnoj nuli .
A prvi će biti sigurno pozitivan i vjerovatno najbolji od svih brodara ,jer ovaj visoki rast vozarina
če izuzetno povečati prihode.Ali porast cijene nafte će imati manji negativan utjecaj od porasta
uslijed rasta vozarina.A i US$ je značajno povolljniji.
Ipak nešto najbitnije.Sa porastom vozarina,ali i cijena čelika najviše na vrijednosti dobijaju stari
brodovi,a LPLH je tu lider.Dakle,LPLH ima šanse na najveći rast jer je najpodcijenjenija
u odnosu na MCAP.Trži se na ispod trećine BV/NAV je bizu /,a ATPL na preko 1.Podcijenjenost
u odnosu na ATPL više od tri puta,a perspektiva u LPLH povoljnija nego u ATPL.
Likvidnosti nema,a neće je ni biti dok se ne počme trgovati na fair cijeni koja je daleko viša od
današnje.
Danas sam prvi put primjetio da su se mališe počele gurati na bidu.Dobar znak.Bez malih nema sriće ni u jednoj dionici.

Definitvno je lider, ako se radi o starim brodovima.Naravno da ce cijena celika odigrat veliku ulogu, a nema nista vrijednije od celika sa starih brodova, pa to je ko staro vino.Slazem se da smanjivanje flote povecava vrijednost dionice, a ne kao ostali brodari povecavaju.Manjim brojem brodova, ali moraju biti sto stariji povecava se zarada.Sto manji broj brodova u floti i na kraju nece biti gubitaka, a pomladjivanje flote je totalno nerazumno, jer samo gomilaju gubitke.Nije Bakic ni lud, pa zna on koliko celik danas vrijedi.
[/quote]
Napisao sam čelik za brod koji ide u staro željezo.I normalno da će brod koji ide u staro željezo vrijediti više i što je stariji ta stavka donosi više.Recimo ako je
novi panamaks u Atpl vrijedan 30 mi US$ i dođe do porasta cijene čelika 20% taj brod će
dobiti na vrijednosti 1 mil US$.Ta stavka za taj brod postavlja porast vrijednosti od 1:30=3,3%.
A jedan handi star trideset godina koji ide u staro željezo vrijedi 1,5 mil $,ali porast cijene čelika
donosi analogno ATPL cca 500 tis $.
1.500+500=2 mil$ 2 mil:1,5=1,33 Vjerovali ili ne dok je kod ATPL porast vrijednosti broda 3,3%
ove stare kante donose preko 33%.Deset puta veće povečanje vrijednosti.A Mujo kaže da će rađe ..bati
Muju i Hasu,dva gabora,nego ljepoticu Fatu .Dva puta je dva puta.A deset puta je još i više.
Međutim,ove stare kante koje su zrele za rezanje kada rastu vozarine kao sada ,ne idu u staro željezo nego
nastavljaju voziti i za produženje životnog vijeka nekoliko godina mogu ovim kantama dodatno
povečati vrijednost.Naime te stare kante imaju toliko velike vozarine da mogu u te dvije tri godine
donijeti ekstra profit od nekoliko miliona US$ što se može honorirati bilo kroz vožnju ili se nađe kupac koji je spreman te stare kante platiti daleko više.I tu se može zaraditi i nekoliko stotina %.
A LPLH u ovom trenutku ima sreće, jer te stare kante dobijaju relativno najviše na vrijednosti.
A imam sreću i ja koji to znam pa sam mogao kupiti jeftino nešto što vrijedi više.
Napomenuo bih vam da tu staru kantu kupujem za 1/3 njene vrijednosti jer se LPLH trži na ispod
trečine BV.
Postavlja se pitanje:Da li je pametnije kupovati novi panamaks po 30 mil EUR tj po njegovoj punoj vrijednosti kao što radite vi u ATPL ili ovaj tukac Bakić za brod koji vrijedi 1,5 mil US$ za 500 tis
US$,a zvijezde su naklonjene da se tih 500.000 pretvara vrlo brzo u nekoliko miliona.***obrisano***r


Hehe….

Haha……

New Report

Close