LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Evo Bakić kupio jos 500 komada… ovaj PBZ je smanjio udjel zbog prebacivanja dionica sa skrbničkih računa investora na račune u SDA…

Ovjde se netko lijepo istresa, znači moga bi uslijediti rast.

Korkyra

Evo novih 500 komada na kupnji…

Evo krenuo je rast 145 kn… 200kom

što majka rodi to Lošinjska ukrca….tako se barem priča među hrvatskim pomorcima [lol]

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 


što majka rodi to Lošinjska ukrca….tako se barem priča među hrvatskim pomorcima [lol]

[lol]

Ovo je najveca dnevna kolicina protrgovana u nazad par godina…

– Lošinjska plovidba BRUTO KNJIGOVODSTVENA VRIJEDNOST 686 KUNA.
– potraživanja + dug. i kratk financijska imovina + novac = 228.052.000
– vrijednost likvidne imovine (tj. novac, potr. vrijed. papiri) po dionici 344,27 kuna.
– prihod u 09/2009 206 mil. kn. (npr. Jadroplov 162 mil. kn)

http://www.vjesnik.hr/html/2010/01/08/Clanak.asp?r=gos&c=1

Čarteri jednom tjedno na liniji Innsbruck – Mali Lošinj

Nakon 20 godina lošinjski aerodrom od svibnja počinje primati veće zrakoplove. Lokalne lošinjske vlasti pregovaraju s potencijalnim partnerima za ulaganje u uređenje i produženje piste, preduvjeta razvoja zračnog prometa na tom otoku
Iako pozitivna, informacija da će se od svibnja ove godine jedna hrvatska zračna luka povezati s Innsbruckom ne bi bila posebno spektakularna da nije riječ o onoj na Malom Lošinju. Riječ je o novoj zračnoj vezi Innsbruck – Mali Lošinj, o vezi koja nakon dva desetljeća prvi put u tu zračnu luku dovodi veće zrakoplove.
Zrakoplov s četrdesetak putnika u tu je zračnu luku posljednji put sletio prije dvadeset godina. Lošinjska zračna luka, naime, zbog dužine poletno sletne staze nije u mogućnosti prihvaćati veće zrakoplove, pa se zrakoplovni prijevoz svodio na manje zrakoplove za četiri do šest putnika.
Austrijska agencija Idealtours upustila se u avanturu zračnog mosta s hrvatskim otokom koji zbog dobrog turističkog vodstva, odnosno kvalitetne i promišljene razvojne politike počinje stizati prvu ovdašnju turističku ligu. Prvi let s četrdesetak putnika, uglavnom austrijskih novinara i predstavnika tamošnjih turističkih agencija, uspješno je obavljen.
Čarteri će letjeti jednom tjedno od svibnja do kraja rujna.
Spomenuti austrijski organizator putovanja ugovorio je suradnju s Hotelima Jadranka, a prema informacijama Hrvatske turističke zajednice, gosti će odsjedati u hotelima »Aurora« i »Vespera«, kategorije četiri zvjezdice. Mali Lošinj želi postati odredište s četiri zvjezdice i na najboljem je putu da to i dostigne.
Doznajemo da lokalne lošinjske vlasti pregovaraju s potencijalnim partnerima za ulaganje u uređenje i produženje piste, preduvjeta razvoja zračnog prometa na tom otoku.
Potreba za produženjem piste pojavila se ubrzo nakon gradnje zračne luke 1985. godine. Osim produženje piste na 1260 metara, planira se i gradnja nove pristanišne zgrade s dva kata, veličine 2400 metara, naravno, i niza poslovnih prostora.
Zračno pristanište ujedno je i granični prijelaz, što ga također izdvaja kao značajan infrastrukturni objekt za kompletno cresko-lošinjsko otočje.
Ne trebamo napominjati da od takvih malih, ali osuvremenjenih otočnih zračnih luka živi, recimo, grčki turizam.
Glavni grad Tirola uvodi zrakoplovnu liniju s hrvatskim otokom zbog blizine, tako da će i troškovi leta biti relativno podnošljivi. Pokazalo se, naime, da su građani Tirola manje skloni do naših odredišta putovati vlastitim automobilom.
Austrijanci su uz Nijemce iznijeli prošlu turističku sezonu, što je mnoge iznenadilo. U Hrvatskoj su u kriznoj 2009. ostvarili devet posto više dolazaka i 12 posto više noćenja. U svim austrijskim regijama Hrvatska je bila u plusu, za razliku od Grka, Španjolaca, Turaka i Francuza koji su na kraju zbrajali minuse loše austrijske emitive.
Pozitivnim bi se, i za to tržište, mogli pokazati i novi modeli udruženog oglašavanja javnog i privatnog sektora, što od ove godine uključuju i subvencije autobuserima za razdoblja pred i posezone. Inače, austrijski turoperator Novasol, specijaliziran za privatni smještaj, već je izišao s hrvatskim katalogom tiskanim na 600 stranica i iako je početak godine, zadovoljni su prodajom.
Pojedini austrijski turoperatori ističu i činjenicu da su hrvatski hotelijeri postali fleksibilniji u poslovnoj politici u pogledu cijena i termina.

Lošinjska plovidba je u 2006.g. uspjela znatno modernizirati svoju flotu (sa 5 novih brodova tipa „handy“ i „handimax“) i povećati tonažu svojih brodova sa 84.000 t na 236.000 t.

Objavljeno
5.1.2010 13:46:05
Vrijeme zadnje promjene
5.1.2010 13:46:05

MMF: Oporavak svjetskog gospodarstva brži od očekivanog

Zamjenik izvršnog direktora MMF-a John Lipsky kazao je da će se pojačani optimizam odraziti na siječanjske ažurirane MMF-ove Svjetske gospodarske prognoze (WEO)

Bankamagazin / Hina

Prognoze globalnog gospodarskog rasta Međunarodnog monetarnog fonda (MMF) gotovo će sigurno u siječnju biti revidirane naviše jer svijet bilježi brži od očekivanog oporavak od najgore poslijeratne krize, izjavio je zamjenik čelnika MMF-a.

Zamjenik izvršnog direktora MMF-a John Lipsky kazao je da će se pojačani optimizam odraziti na siječanjske ažurirane MMF-ove Svjetske gospodarske prognoze (WEO).

"Godina 2010. započela je s općim, iako opreznim, optimizmom glede globalnih gospodarskih i financijskih prognoza", kazao je Lipsky u postu objavljenom na MMF-ovoj internetskoj stranici.

"Poboljšane se okolnosti očituju u gospodarskim podacima, izvedbi financijskih tržišta te u rastu gospodarskih prognoza", dodao je. "U stvari, nešto pozitivnija očekivanja bez sumnje će se očitovati i u siječanjskom ažuriranom izdanju WEO-a".

U svojem listopadskom izvješću MMF je prognozirao rast svjetskog gospodarstva za 3,1 posto u 2010., nakon 1,1-postotnog pada aktivnosti u 2009. Bogate zemlje zabilježit će 1,3-postotni rast, dok će zemlje u razvoju i gospodarstva u nastajanju predvoditi oporavkom s rastom od 5,1 posto u 2010.

Lipsky je naglasio kako još uvijek ima razloga za oprez uslijed postupnog izlaska svijeta iz recesije, upozorivši na visoku stopu nezaposlenosti i krhke financijske sustave u naprednim gospodarstvima, te je pozvao vlade diljem svijeta da u 2010. nastave s provedbom opsežnih programa javne potrošnje. (kp)

evo moković revidirao gubitak sa 2,5 na 2 milijuna USD [thumbsup]

S još uvijek dosta opreza na 2010.tu gledaju u Lošinjskoj plovidbi. Prvi čovjek kompanije Zlatko Moković blaže udare krize očekuje još u drugom i trećem kvartalu a tek krajem godine prognozira vidljiviji oporavak.

– Lanjska godina krenula je katastrofalno, vozarine nisu pokrivale niti osnovni trošak broda, unajmitelji su rušili cijene ili otkazivali ugovore. Krizu smo na kraju uspjeli donekle izbalansirati tako da će gubitak za 2009. biti oko 2 milijuna US dolara, ali najbitnije je da nismo ugrozili likvidnost. – kaže Moković.

http://www.dubrovacki.hr/clanak/15519/u-minusu-samo-atlanska-i-losinjska-plovidba

Prema Mokovićevim riječima Lošinjska plovidba prevozi isključivo rasuti teret. Na suhi teret nemaju namjere se uopće vratiti.
Da li netko zna kakve se vozarine očekuju za ovu vrstu tereta?

New Report

Close