gledam malo u top 10 i ponovo vidim bakića na 10 mjestu s 2803 dionice!
mislim da je i onaj skrbnicki od zabe njegov?
inace ima li ko ideju zasto nam je jadroplov otplovio na 205 a mi čamimo na 15x?
tržimo se na 0,31 booka dok su ostali brodari na 0,5-1.
evo par usporedbi da se vidi gdje se nalazimo u odnosu na neke druge pokazatelje….
Graf ti nije točan jer nafta više nije 70USD već 77USD. Po meni pozitivno za brodare koji itekako kasne. Al kad upale motore, vežite se polijećemo……
gledam malo u top 10 i ponovo vidim bakića na 10 mjestu s 2803 dionice!
mislim da je i onaj skrbnicki od zabe njegov?
inace ima li ko ideju zasto nam je jadroplov otplovio na 205 a mi čamimo na 15x?
tržimo se na 0,31 booka dok su ostali brodari na 0,5-1.
Cekamo da se Bakic ukrca… [thumbsup]
Graf ti nije točan jer nafta više nije 70USD već 77USD. Po meni pozitivno za brodare koji itekako kasne. Al kad upale motore, vežite se polijećemo……
[/quote]
pa naravno da nije više točan kad je post objavljen prije 10 dana, a i bdi je u međuvremenu malo porastao
Kolega trenutačna cijena od 15X, ne odražava pravu cijenu jer na tim razinama možete skupiti samo zanemarivu količinu dionica. Kada brodari opet uđu u modu, vidjet će se kolika je realna cijena (namjerno neću reći vrijednost), te smatram da će upravo lošinjska odraditi najveći rast . Sada da netko hoće ući sa samo 100.000 kn podigao bi cijenu preko 180. Trenutno samo nestrpljivi prodaju, a pametni skupljaju koliko god mogu.
Još desetak dana do izvješća Q-3.
Koliko će ovaj put sudjelovati turizam, koji je ocijenjen kao nadprosječan ove godine naročito u segmentu autokampova?
http://www.losinjplov.hr/default.aspx
Očekujem drastičnu razliku u odnosu na prvih 6 mjeseci jer je u tom razdoblju turizam samo stvarao gubitak. Sada stvari trebaju doći na svoje uz dodatna očekivanja odlične posezone.
Pitanje je samo dali će investitori nagraditi dobre rezultate ili će kao i do sada prevladati apatija.
ma koji crni turizam. prihodi od turizma su ti oko 11 000 000 kn za cijelu 2008!
ali brodarstvo bi mogli poslovati pozitivno pa bi to moglo dati malo vitra u leđa.
ja sam si za vlastite potreba NAV izracunao oko 333kn tako da postoji ozbiljan prostor za rast čak i uz umjeren porast bdi-a
U prošlom tjednu porast BDI za 10%. Koliko to utječe na LPLH?
VOZARINE I BRODARI
Rast potražnje iz Kine i Indije podigao BDI u tjednu 10%
Autor/izvor: SEEbiz / Hina
U prošlom tjednu porast BDI za 10%. Koliko to utječe na LPLH?
VOZARINE I BRODARI
Rast potražnje iz Kine i Indije podigao BDI u tjednu 10%
Autor/izvor: SEEbiz / Hina
Kolega marcello vidim vi imate iskustava. Jeste možda napisali kakvu knjigu vezano za burzovno trgovanje?
U prošlom tjednu porast BDI za 10%. Koliko to utječe na LPLH?
VOZARINE I BRODARI
Rast potražnje iz Kine i Indije podigao BDI u tjednu 10%
Autor/izvor: SEEbiz / Hina
Za rast BDI-a zaslužan je rast vozarina za capesize i panamax brodove. Što se tiče LPLH najvažniji je BHSI, a on je prošli tjedan iskorigiran na 895 bodova (oko 5%). Valja napomenuti da da je BHSI rastao cijelo vrijeme bez razlike na pad BDI-a, te su vozarine za LPLH u listopadu bile najveće u 2009. godini.
Negdje sam pročitao podatdak da ja LPLH zaposlila filipince na svojim borodovima jer su puno jeftiniji. Režu se troškovi što je pozitivno.