LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



eno atlanska u gubitku za 1q
time charter average za handysize danas 11318$/dan
losinjska vozi sa starim amortiziranim ragama za koje je breakeven point oko 6000$/dnevno
još ce losinjska biti jedina u plusu od svih nasih brodara. mozda sutra bude i jos koju kunu jeftinije ali vrlo lako ovo ode na preko 200 i više nikad se ne vrati jer je ovako nisko drzi samo par spekulanata. a onda ide lupanje po glavi sto nisam kupio po 140 dok sam mogao. ah da, nisam imao mu.a. [tongue]

ATPL je dobra za usporedbu.
Gubitak od 42 mil kn.Manjinci ostvarili gubitak od 6 mil kn,a kako je njihov udio u hotelskom biznisu
manji znaći da je taj segment poslovanja ostvario znaćajan dio ovog gubitka.Znaći da je samo
pomorstvo ostvarili gubitak od oko 25 mil kn.
LPLH kao holding koji ima sam 50% brodarstva a što ćini nešto ispod 1/6 velićine flote ATPL LPLH
bi u segmentu brodarstva trebala ostvariti i šestinu gubitka.
Dakle 6 mil.kn.gubitka u brodarstvu.
Ranijih godina ostale djelatnosti su u prvom kvartalu pozitivno
poslovale.
Međutim,velika gotovina,pozitivne tećajne razlike,a eventualna i prodaja Malog Lošinja/možda da je proknjižen u prošlom kvartalu/nas odvedu i u pozitivu.
Ipak prognoziram:gubitak od 6,5 mil kn tj 10 kn po dionici.Sve ispod bi bilo odlično.
[/quote]
Kolega Lopina, cestitam na odlicnoj procjeni. Sto mislite sada o cijeni dionice u usporedbi s rezultatima?


2 milje gubitka [angry] prvi kvartal


Super rezultat s obzirom na vozarine a i turistički dio za koji je poznato da nosi samo troškove u prvom kv


2 milje gubitka [angry] prvi kvartal


Bolje od očekivanja.Keš pozicija povećana.Prostor za dividendu odličan.Ipak bi u ovoj situaciji do
kraja dana mogli očekivati udarce i po ASK i BIDU.Ovisi o tome kako tko prihvača izvješće.Gubitak je
ipak gubitak.Kada bi se flota korigirala po stvarnoj vrijednosti kao što je napravio Jadroplov brodski
segment bi poslovao sa dobitkom.
Ipak bez obzira na gubitak možemo zaključiti da je LPLH u sve poviljnijoj situaciji.
Dugovi se smanjuju,lividna sredstva rastu,a naročiti keš pozicija.Onako odoka,ocjena: vrlo dobar.
Možda sam negdje i pogriješio u analizi.Ne uzimati ovo kao sigurnu informaciju i na temelju nje,sada
ne donositi odluku za kupnju ili prodaju.Prije provjeriti!

svaka cast lopina na dobroj prognozi. imas 100

"Ko izgubi dobitak, dobije gubitak"

Imaju preko 200kn casha po dionici, da su face ne bi sad nikakvu dividendu isplaćivali nego bi korisno upotrijebili te novce i kupili jeftino koji noviji brod.

Odličan rezultat od 1q, netko je očekivao veći minus, ali da se htio prikazati bolji rezultat prikazali bi ga…… Bilanca je odlična, a da je bilanca malo naštimana da bude minus govore tečajne razlike, dolar u zadnje 3 godine nije bio jači a oni 23 milijuna Kn negativnih tečajnih razlika….

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Hm samo 2 mil gubitka. BDI ide gore. Velika dividenda ili 2 tri nova broda ?


svaka cast lopina na dobroj prognozi. imas 100

To i nije bila neka mudrost.Uzeo ATPL i podijelio sa šest.Predpostavio slične poslovne rezultate.Hrabro
s obzirom na starost flote LPLH u odnosu na ATPL.

Interesantna je amortizacija po 1 DWT za LPLH u odnosu na ATPL

LPLH—– Amortizacija— 1Q2008. —– 14.071 Flota——-260.000 DWT cca 10$ po 1 DWT

ATPL —————————————45.150 ———-cca900.000DWT cca 9,4US$ po 1 DWT

Zaista veliki paradoks.Stare kante LPLH vuku veću amortizaciju od ATPL.

Vrlo interesantna usporedba prihoda i rashoda.

PRIHODI LPLH 99.428 ———-ATPL 216.572

Novi paradoks:Stari brodovi LPLH zarađuju više od novih ATPL.Zar je menađment LPLH toliko
sposobniji?

RASHODI—– LPLH 105.526——-ATPL 216.572.

U rashodima je najmanja razlika.ATPL samo nešto preko dva puta veći troškovi od LPLH jer je
cijela flota LPLH na spotu,a ATPL samo djelomčno.
Promatrajući ove brojeve zaista je šokantno da ATPL ima deseterostruko veću MCAP od LPLH.
Jednostavno takva je tržišna percepcija naših investitora.
Kako se BDIa računa prema spotu ovaj zadni rast ovih zadnjih dana utjeće najviše na LPLH,pa sa
sigurnošću možemo zaključiti da bi ovaj kvartal treba biti barem na pozitivnoj nuli.
Praktično keš pozicija bi na kraju drugog kvartal mogla skočiti na 170 mil.kn.
Čekaju nas dobre vijesti.Ili kupnja i pomlađivanje flote ili ako se to ne dogodi potencijalna dividenda
od…..Svatko neka napiše neki broj .Sigurno će pogriješiti.Može biti jako,jako velika.A ja kupujem
mogućnost.I ne daleku budućnost.Nisam pametan kao Nostradamus.

Eto sada je BDI indeks skoro kao i najveća vrijednost u 2005. a 2005. LPLH ostvarila je 38 milijuna Kn dobiti…….

evo izvješća iz te godine
http://www.zse.hr/userdocsimages/financ/LPLH-2005-12-31.xls

i bdi grafikon od BDI indeksa

http://www.dryships.com/pages/report.asp

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/


Eto sada je BDI indeks skoro kao i najveća vrijednost u 2005. a 2005. LPLH ostvarila je 38 milijuna Kn dobiti…….

evo izvješća iz te godine
http://www.zse.hr/userdocsimages/financ/LPLH-2005-12-31.xls

i bdi grafikon od BDI indeksa

http://www.dryships.com/pages/report.asp


Da ali sada je flota tri puta jača,a kako samo 50% brodarstva pripada LPLH flota je jača otprilike
za 1,5 puta.Međutim,sada su i zaduženja veća,a amortizacija višestruko veća što bi moglo iimati
jači negativan utjecaj i smanjivati dobit.Treba vidjeti i tećaj.Ali sve do 20 kn po dionici u ovoj
godini bi bio fantastičan uspjeh,dovoljno da dionica probije 300 kn uz daleko manji rast crobeksa.
Dobro je .Ulazimo u žižu.Postajemo interesantni ,a naši investitori su poznati po tome da kupuju samo ono što raste.Mogli bi se žešće uključiti na preko 200.
Možda već sutra udremo i 200.
Lijepo,ali premalo.

Jel procurio kakav INFO vezano za dividendu…


Jel procurio kakav INFO vezano za dividendu…

Vjerojatno jest ako je suditi po ovom porastu danas od 18,18%. Držite obje ruke na tim dionicama, za svaki slučaj [smiley]

marcello

New Report

Close