LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



ma ko to lupa po bidu [angry]

Neka lupa a netko kupuje…….
[/quote]

da, ali sitno sitno, bit će bolje u pon.

ma kakav cash-r-a, 100% in




Poštovani Miro!
Moje je skromno mišljenje da bi te brodove najbolje i bilo dati u rezalište! Naime, veliki su troškovi održavanja tih kanti, strahovito veliki. Ulje, popravci, da ne nabrajam dalje.
Uostalom, o tome bi najbolje mogao zboriti Techman!

He, he… ajde definiraj to strahovito veliki… odrzavat se moraju i novi brodovi… mislim da kad se zbroje troskovi odrzavanja sa amortizacijom situacija je daleko povoljnija kod starih brodova… pa nije ovo firma koja je osnovana prosle godine da nemaju pojma sta rade… losinjska postoji vec 51 godinu…

[/quote]

hihihihi zadržana dobit+visoke stope amortizacije=manje para državi a više dijoničarima
[/quote]
Obečao sam da ću komentirati amortizaciju nakon izvješća za 2008.
Slažemo se da veća amortizacija smanjuje dobit,ali kako su brodari oslobađeni plačanja poreza da bi
bili konkurentniji to nije razlog prikazivanja veće ili manje amortizacije.Veća amortizacija može prouzročiti
smanjenje dobiti,a samim time i isplatu manje ,a ne veće dividende.
Ta velika amortizacija može prouzročiti i "gubitke"kao što se dogodilo kod JDPL.
Došlo je do smanjenja NAV,a amortizacija je obračunata po vrijednostima od 31.12-2007.
LPLH nije napravila korekciju vrijednosti flote prema stvarnim cijenam te je BV cca 580 kn.
Analogno tome je obračunata i veća amortizacija/analogno imovini BV 583/,a i pored toga je ostvarena nerealno visoka dobit od 54 kn po dionici u četvrtom kvartalu.
Za prvi kvartal to se ne može očekivati.
LPLH i ATPL su uporedive s obzirom da nisu napravili diskont imovine kao JDPL,a i po strukturi
imovine nisu samo brodari.

Amortizacija 2008—– LPLH 62.736/000/—— ATPL 159.400

Flota 31.12.2008.——LPLH 265.000DWT—–ATPL 860.000DWT

Očito je da LPLH plaća veću amortizaciju od ATPL,što bi trebalo rezultirati "lošijim"poslovnim
rezultatima iako u biti nije tako.

Sam komentar o većoj dividendi u korist ATPL ne drži vodu ,a naročito u trenutku tog komentara kada je LPLH bila na 100,ATPL na cca 700.
ATPL je isciđeni limun što se tiće keša radi isplate dividende,a vjerovatno i dalje loših rezultata u prvom kvartalu.A i novi brodovi su veliki troškovi,naročito u početku jer troše a ne zarađuju.
To se ATPL dogodilo sa dva broda pa bi taj limun mogao biti još isciđeniji.
LPLH bi bez obzira na vjerovatno ostvarenje gubitaka u 1Q2009 trebao popraviti keš poziciju,a upravo ta stavka omogućava isplatu velikih dividendi.
Na sadašnju cijenu od cca 150 kn ako bi dali samo pola kvartalne dobiti u dividendu to bi bilo

54:2=27 na sadašnju cijenu 27:150=0,18 18% na cijenu dionice/cca 18 mil kn/

Na sadašnju cijenu bi ATPL od 900kn ukupna dividenda bi biti

900xo,18=162 isplaćeno 50 trebalo bi isplatiti još 112 kn po dionici-previše za isciđeni limun
cca još 110 mil kn.
LPLH to može napraviti bez ikakvih značajnijih problema isplatiti i veću dividendu,ali možda se odluće i na obnovu flote.
Ipak najvažnij je da eventualnom isplatom dividende LPLH s obzirom na nekoliko puta nižu cijenu
od NAV /BV/cijena dionice ne bi trebala padati za puni iznos dividende već za toliko % manje.
Kod ATPL gdje je sa sadašnjom cijenom od 900 kn ,a NAV je ispod toga svaka eventualna isplata
dividende bi trebala spustiti cijenu dionice više od dividende,što praktično znaći da interes dioničara
kod ATPL nije isplata dividende.Bolje bi bio status ,ne talasaj.
S druge strane interes dioničara LPLH je što veća dividenda,jer NAV je veći od cijene dionice ica,da bi se moglo dokupiti još po ovako niskim cijenama.
Međutim,ako LPLH nastavi sa isplatom dividendi,ova dionica bi trebala krenuti prtema svojoj fair vrijednosti od cca 450-500 kn dok su ovako loši uvijeti na svetskom tržištu vozarina,a sa oporavkom
vozarina i vrlo brzo prema 800 ,gdje je bila u trenutku najvećih vozarina.Da li je to bilo skupo.
Nakon dvogodišnje dobiti ispada da je to bila r

Ima li kakvih novosti?

ima…
da je neki nesretnik iskrcao na 155kom u trenutku kada svi brodovi voze, brodogradilište zarađuje, turizam zarađuje, bdi raste 3% [cry]
valjda shorta?? [undecid]

"Ko izgubi dobitak, dobije gubitak"

Juče


ima…
da je neki nesretnik iskrcao na 155kom u trenutku kada svi brodovi voze, brodogradilište zarađuje, turizam zarađuje, bdi raste 3% [cry]
valjda shorta?? [undecid]

Jučer me pokupilo na 138,a mislio sam da sam sretnik.Danas na 130.Uložio do zadnje kune.
Kupnja slaba.Dok nema čišćenja po ASKu kao da smo u slobodnom padu.I sutra ću naći načina da
budem na BIDu.Ovo je jako jeftino,ali ne znaći da sutra neće biti jeftinije.

eno atlanska u gubitku za 1q
time charter average za handysize danas 11318$/dan
losinjska vozi sa starim amortiziranim ragama za koje je breakeven point oko 6000$/dnevno
još ce losinjska biti jedina u plusu od svih nasih brodara. mozda sutra bude i jos koju kunu jeftinije ali vrlo lako ovo ode na preko 200 i više nikad se ne vrati jer je ovako nisko drzi samo par spekulanata. a onda ide lupanje po glavi sto nisam kupio po 140 dok sam mogao. ah da, nisam imao mu.a. [tongue]

"Ko izgubi dobitak, dobije gubitak"


eno atlanska u gubitku za 1q
time charter average za handysize danas 11318$/dan
losinjska vozi sa starim amortiziranim ragama za koje je breakeven point oko 6000$/dnevno
još ce losinjska biti jedina u plusu od svih nasih brodara. mozda sutra bude i jos koju kunu jeftinije ali vrlo lako ovo ode na preko 200 i više nikad se ne vrati jer je ovako nisko drzi samo par spekulanata. a onda ide lupanje po glavi sto nisam kupio po 140 dok sam mogao. ah da, nisam imao mu.a. [tongue]

ATPL je dobra za usporedbu.
Gubitak od 42 mil kn.Manjinci ostvarili gubitak od 6 mil kn,a kako je njihov udio u hotelskom biznisu
manji znaći da je taj segment poslovanja ostvario znaćajan dio ovog gubitka.Znaći da je samo
pomorstvo ostvarili gubitak od oko 25 mil kn.
LPLH kao holding koji ima sam 50% brodarstva a što ćini nešto ispod 1/6 velićine flote ATPL LPLH
bi u segmentu brodarstva trebala ostvariti i šestinu gubitka.
Dakle 6 mil.kn.gubitka u brodarstvu.
Ranijih godina ostale djelatnosti su u prvom kvartalu pozitivno
poslovale.
Međutim,velika gotovina,pozitivne tećajne razlike,a eventualna i prodaja Malog Lošinja/možda da je proknjižen u prošlom kvartalu/nas odvedu i u pozitivu.
Ipak prognoziram:gubitak od 6,5 mil kn tj 10 kn po dionici.Sve ispod bi bilo odlično.

Čim se na temi pojavi više ovako "kratkih i jasnih" postova…..cijena odmah krene prema gore, he, he!
[wink]

marcello



eno atlanska u gubitku za 1q
time charter average za handysize danas 11318$/dan
losinjska vozi sa starim amortiziranim ragama za koje je breakeven point oko 6000$/dnevno
još ce losinjska biti jedina u plusu od svih nasih brodara. mozda sutra bude i jos koju kunu jeftinije ali vrlo lako ovo ode na preko 200 i više nikad se ne vrati jer je ovako nisko drzi samo par spekulanata. a onda ide lupanje po glavi sto nisam kupio po 140 dok sam mogao. ah da, nisam imao mu.a. [tongue]

ATPL je dobra za usporedbu.
Gubitak od 42 mil kn.Manjinci ostvarili gubitak od 6 mil kn,a kako je njihov udio u hotelskom biznisu
manji znaći da je taj segment poslovanja ostvario znaćajan dio ovog gubitka.Znaći da je samo
pomorstvo ostvarili gubitak od oko 25 mil kn.
LPLH kao holding koji ima sam 50% brodarstva a što ćini nešto ispod 1/6 velićine flote ATPL LPLH
bi u segmentu brodarstva trebala ostvariti i šestinu gubitka.
Dakle 6 mil.kn.gubitka u brodarstvu.
Ranijih godina ostale djelatnosti su u prvom kvartalu pozitivno
poslovale.
Međutim,velika gotovina,pozitivne tećajne razlike,a eventualna i prodaja Malog Lošinja/možda da je proknjižen u prošlom kvartalu/nas odvedu i u pozitivu.
Ipak prognoziram:gubitak od 6,5 mil kn tj 10 kn po dionici.Sve ispod bi bilo odlično.
[/quote]
Kakav gubitak keš će donit pozizivu Znate li kolka je bila kamata za prekonoćne posudbe u prvom kvartalalu pa me čudetim više maheri iz Atlanske apuni keša

Losinjska je ocit dokaz da velike investicije u vremenima velikih euforija nisu isplative.


Čim se na temi pojavi više ovako "kratkih i jasnih" postova…..cijena odmah krene prema gore, he, he!
[wink]

Kako mislis cijena krene prema gore? Netko je kupio 10 komada, za ukupno 1429,90 kuna, a bid ask je ostao 120-142? Mozda se radi o pokusaju manipulacije cijene?

Po strukturi flote JDPL je sličan LPLH.Međutim,u zadnjem kvartalu samo dva kontejner broda su u
sastavu flote tj Srakane/nije bio u pogonu/ i Rijeka a to je samo 5% cjelokupne flote.A JDPL je ostvario
izvrsni rezultat u zadnjem kvartalu.Dobit po dionici oko 18 kn po dionici Jadroplova,a LPLH je imala
dobit od 54 kn što je ipak tri puta više.
Mišljenja sam da tih 18 kn dobiti Jadroplava u prvom kvartalu opravdava cijenu u visini NAV tj 400 kn.
Normalno da samim time i LPLH treba biti barem na toj cijeni jer ima veći NAV od Jadroplova,a
i veću dobit zadnjih godina.

U očekivanju izvješća imamo ATPL gubitaša i JDPL velikog dobitnika.Kuda ide LPLH.Dok nije
izašlo izvješće bio sam siguran da je LPLH gubitaš ,analogno ATPL.A sada pojma nemam.
JDPL unio pomutnju.Pojma nemam što raditi.Dugoroćno je LPLH izvrsna prilika,ali ja volim skakati
od cvijeta do cvijeta.Jedino što je sigurno,u ATPL ni mrtav dok ne počme zarađivati.

New Report

Close