LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.




nadam se da nastavljamo dalje, pa makar i upola brzine, tek sad ćemo privući pažnju ostalih igrača, a možda i nekih većih, jer i uz 150 kn smo još uvijek jako jeftini!!!

Ja sam još uvjek ovdje u pušioni 50%, a kupio sam ju po 280 podcijenjenu, tako da očekujem daljnje pozitivne blokade btw. navukao me T. Petrov
[/quote]
Gosp.Tomislav Petrov je analitičar previše vezan uz matematiku.I takav pristup je korektan,ali kako će reagirati burza ,zaista je nepredvidljivo.
Puno pišem i na TNPL,te se ne bih ugodno osjećao da mi neko kaže da sam ga navukao na kupnju
TNPL ili sada na LPLH.Iznosim istinite ,svima dostupne podatke i komentiram i nastojim biti
koristan neiskusnim investitorima,koji bi trebali biti strpljivi i čekati da dionica dođe na
fair tj.fundamentalnu vrijednost.

Po mojem mišljenju, Lošinjska je naravno podcijenjena i to puno, ali izvješće za 2008. i nije nešto. Keš je povećan otprilike koliko su smanjena potraživanja, a dugovi su narasli za oko 50 mil. kn. Visoka dobit je po mojem mišljenju nerealna, proizlazi večinom iz izvanrednih prihoda, tj. od prodaje brodova koji su prodani po znatno višoj cijeni od knjigovodstvene. Treba ipak spomenuti i činjenicu da je Lošinjska kupovala brodove u 2008. godini po mnogo višoj cijeni nego je trenutna tržišna, i mislim da su popušili otprilike isto koliko su zaradili na prodaji, a to se površnim čitanjem izvještaja za 2008. ne može primjetiti.





nadam se da nastavljamo dalje, pa makar i upola brzine, tek sad ćemo privući pažnju ostalih igrača, a možda i nekih većih, jer i uz 150 kn smo još uvijek jako jeftini!!!

Ja sam još uvjek ovdje u pušioni 50%, a kupio sam ju po 280 podcijenjenu, tako da očekujem daljnje pozitivne blokade btw. navukao me T. Petrov
[/quote]
Gosp.Tomislav Petrov je analitičar previše vezan uz matematiku.I takav pristup je korektan,ali kako će reagirati burza ,zaista je nepredvidljivo.
Puno pišem i na TNPL,te se ne bih ugodno osjećao da mi neko kaže da sam ga navukao na kupnju
TNPL ili sada na LPLH.Iznosim istinite ,svima dostupne podatke i komentiram i nastojim biti
koristan neiskusnim investitorima,koji bi trebali biti strpljivi i čekati da dionica dođe na
fair tj.fundamentalnu vrijednost.
[/quote]
Nisam htio prodati ni na 250, a niti na 70, a to mi niti sada ne pada na pamet i naravno da ništa ne zamjeram g. Petrovu jer čovjek uvjek korektno piše oslanjajući se na fundamente.

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima


Po mojem mišljenju, Lošinjska je naravno podcijenjena i to puno, ali izvješće za 2008. i nije nešto. Keš je povećan otprilike koliko su smanjena potraživanja, a dugovi su narasli za oko 50 mil. kn. Visoka dobit je po mojem mišljenju nerealna, proizlazi večinom iz izvanrednih prihoda, tj. od prodaje brodova koji su prodani po znatno višoj cijeni od knjigovodstvene. Treba ipak spomenuti i činjenicu da je Lošinjska kupovala brodove u 2008. godini po mnogo višoj cijeni nego je trenutna tržišna, i mislim da su popušili otprilike isto koliko su zaradili na prodaji, a to se površnim čitanjem izvještaja za 2008. ne može primjetiti.

Koje brodove je kupovala tj. nove ili polovnjake?

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

sviđa mi se što se prodaja ne spušta, neka se malo penju oni, ja nisam niti stavio na prodaju, niti neću, a da imam još ta para lupio bi sigurno

ma kakav cash-r-a, 100% in


Po mojem mišljenju, Lošinjska je naravno podcijenjena i to puno, ali izvješće za 2008. i nije nešto. Keš je povećan otprilike koliko su smanjena potraživanja, a dugovi su narasli za oko 50 mil. kn. Visoka dobit je po mojem mišljenju nerealna, proizlazi večinom iz izvanrednih prihoda, tj. od prodaje brodova koji su prodani po znatno višoj cijeni od knjigovodstvene. Treba ipak spomenuti i činjenicu da je Lošinjska kupovala brodove u 2008. godini po mnogo višoj cijeni nego je trenutna tržišna, i mislim da su popušili otprilike isto koliko su zaradili na prodaji, a to se površnim čitanjem izvještaja za 2008. ne može primjetiti.

Keš je stvarno povećan koliko su smanjena potraživanja,a to je odlično.
Investicije za kupnju brodova su bile 198.377 što je vidljivo iz novčanog toka.To je pokriveno sa
42 mil kn povećanja kreditnih obaveza,a ostatak je pokriven iz dobiti i amortizacije tj.vlastitih
sredstava.Praktično bi znaćilo da je ova kupnja iz vlastitih sredstava pokrivena gotovo pa 80%.

I pored toga ostaju velika likvidna kratkoročna sredstva za servisiranje tekuće likvidnosti,ali i
mogućnosti isplate velike dividende.Lani je na temelju dobiti od 2006 od cca 13 mil kn.isplaćeno 10 kn po dionici.God.2007.je dobit veća oko pet puta ,što pruža šansu da dividenda bude toliko puta veća.Isto možemo očekivati isplatu dividende dogodine na temelju ostvarene dobiti za 2008.od
105 kn po dionici. Međutim,zbog krize brodarstva,mislim da bi to bilo nerealno očekivati,ali sve manje od 20 kn
predstavlja razočaranje.
Dakle,samo poslovanje 2008 izvrsno sa izvanrednom operativnom dobiti.I ponovilo se.

Što se tiće trgovine brodovima potpuno se slažemo.Kao što je kupnja starijih brodova 2006.i 2007.
bio pun pogodak,tako je kupnja brodova 2008.bio promašaj.I to ne vrijedi samo za LPLH nego za
sve brodare svijeta.Onaj koji je prodao brod i ostao u kešu sada može kupiti daleko više.Isto kao i
svaki investitor koji je iz dionica izašao kada je crobex bio 5.000 može kupiti daleko više sada kada je crobex manji za tri i više puta.
Najbolji primjer gubitka materijalne imovine je JDPl,koji je vrijednost flote preračunao na stvarnu vrijednost pa mu je BV sa 950 kn pala na 380.
Mogli bi reći da je kod Jadroplova BV približno jednak NAV.
BV za LPLH prema stanju 31.12.2008.iznosi oko cca 580 kn,s time da je LPLH sa vlasništvom od 50% u brodarstvu,jer je polovina /manjinski interes/,a kako je preko 350 kn u ostalim djelatnostima tj
u brodogradnji i turizmu,treba diskontirati samo ovaj manji dio imovine u brodarstvu.Nakon
ovako dobrog izvješča za četvrti kvartal sa sigurnošću se može tvrditi da je NAV preko 450 do 500.
JDPL je podcijenjen do boli,LPLH isto toliko da ih nije ni potrebno uspoređivati,sa TNPL je bolje ne
uspoređivati jer je i kod TNPL izuzetno veliki NAV i velika podcijenjenost.
Ali usporedba sa ATPL/opet diram svetu kravu/je svakako poželjna.ATPL i ULPL sasvim dobro
kotiraju prema svojim fundamentima.

Evo malo promjena stanja…

07.04.2009

Vlasnik računa Račun Udio Stanje Udio Stanje Trend
DALMONT D.O.O. 24,45% 161.983,00
FIMISI FOUNDATION 24,32% 161.090,00
BUGA D.O.O. 16,93% 112.147,00
APPLE MARINE INC. 4,67% 30.921,00
HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 3,27% 21.631,00
PBZ D.D./ILIRIKA JUGOISTOČNA EUROPA 1,76% 11.686,00
BAKIĆ NENAD 0,68% 4.508,00
PBZ D.D. 0,67% 4.427,00
RAIFFEISEN BANKA 0,56% 3.711,00
ZAGREBAČKA BANKA D.D. 0,45% 3.000,00
77,76%

05.05.2009
1. DALMONT D.O.O. 161.983 24,45 Osnovni račun
2. FIMISI FOUNDATION 161.090 24,32 Osnovni račun
3. BUGA D.O.O. 112.147 16,93 Osnovni račun
4. APPLE MARINE INC. 30.921 4,67 Osnovni račun
5. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 21.631 3,27 Osnovni račun
6. PBZ D.D./ILIRIKA JUGOISTOČNA EUROPA 11.686 1,76 Skrb. račun
7. BAKIĆ NENAD 7.653 1,16 Osnovni račun
8. PBZ D.D. 4.864 0,73 Skrb. račun
9. RAIFFEISEN BANKA D.D. 3.711 0,56 Osnovni račun
10. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB 2.700 0,41 Skrb. račun
Ukupno: 78,26

Znači u nepunih mjesec dana prva desetorica prikupili još 0,50 % svih dionica [shocked]

marcello

u kojem mjesecu se moze ocekivat skupstina i isplata dividende ??

koje fore, netko sa 180 kom na 131kn jutros stavi, pa skine nalog, sad ga opet vrati, cima, ali prodaja se ne spušta.
majstore ako oćeš kupit lupi ili ćeš za par dana još skuplje plaćat.

kad je bila na 100 kuna isto nisu htjeli lupat, a sad bi po 120 odma uzeli 🙂

ma kakav cash-r-a, 100% in

Koja stoka ti kupci, jel da? [lol]

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

a sad majstore nema više ispod 140 kunića, što´s čeko

ma kakav cash-r-a, 100% in

New Report

Close