Struktura LPLH je toliko složena.
Turizam 1/3
Brodogradnja 1,3
Brodarstvo 2/3
Ukupno 4/3
Naravno brodarstvo 1/3 jer pola pripada manjincima.
Pa nije baš lako napraviti bilancu i završni račun takvog dioničkog društva.Hoće se vremena.
I zato su uvijek zadnji,bez obzira na rezultate.
Ali uskoro će.Vrijeme je.
Dragi kolega Lopina
Rok za dostavu godišnjih finansijskih izvještaja Zagrebačkoj burzi je 31.03.
Za sve ostale tu je Mastercard.
Živili!
Prodaje: Količina Cijena
25 121,00
60 121,50
80 122,90
4 123,00
73 124,98
30 124,99
5 129,90
150 130,00
76 145,00
18 149,77
90 149,90
200 149,95
87 150,00
58 155,00
15 170,00
12 199,00
98 200,00
20 408,90
64 465,00
20 484,00
Kupnje: Cijena Količina
96,00 33
95,01 50
93,01 28
88,12 5
88,00 200
Struktura LPLH je toliko složena.
Turizam 1/3
Brodogradnja 1,3
Brodarstvo 2/3
Ukupno 4/3
Naravno brodarstvo 1/3 jer pola pripada manjincima.
Pa nije baš lako napraviti bilancu i završni račun takvog dioničkog društva.Hoće se vremena.
I zato su uvijek zadnji,bez obzira na rezultate.
Ali uskoro će.Vrijeme je.
kolega lopina vi ste stvarno naivni ako mislite da im treba 4mjeseca za kalkulacije zadnjega kvartala,do nedavno sam mislio da se razumijete u brodare i brodarski sektor,ali vidim da nemate veze sa tim,samo drukanje i ništa više,na ovoj temi pišete kako će stari brodovi najviše profitirati kad krene oporavak,a na temi Tankerske kako je vrlo dobro šta imaju tako mladu flotu
Šta se tiče kampa Poljana ona je dana u koncesiju Talijanima,lijep kamp i dobro radi,samo je pitanje koliko dobijaju za najam
http://www.baiaholiday.com/en/poljana/
Šta je sa brodom Srakane,vezan već mjesecima,bit će da i on ostvaruje dobit,Lošinj ipak nije prodan za 3 nego 2,5mil.$
LOSINJ RORO 1979 KALMAR
FARTYGS 9,450 521 TEU $2.50m ITALIAN BUYERS ITALY
SELLERS ARE LOSINJSKA
PLIVIDBA BRODASTRVO
DOO, CROATIA – SOLD
http://www.cotzias.gr/index1.html
Struktura LPLH je toliko složena.
Turizam 1/3
Brodogradnja 1,3
Brodarstvo 2/3
Ukupno 4/3
Naravno brodarstvo 1/3 jer pola pripada manjincima.
Pa nije baš lako napraviti bilancu i završni račun takvog dioničkog društva.Hoće se vremena.
I zato su uvijek zadnji,bez obzira na rezultate.
Ali uskoro će.Vrijeme je.
kolega lopina vi ste stvarno naivni ako mislite da im treba 4mjeseca za kalkulacije zadnjega kvartala,do nedavno sam mislio da se razumijete u brodare i brodarski sektor,ali vidim da nemate veze sa tim,samo drukanje i ništa više,na ovoj temi pišete kako će stari brodovi najviše profitirati kad krene oporavak,a na temi Tankerske kako je vrlo dobro šta imaju tako mladu flotu
Šta se tiče kampa Poljana ona je dana u koncesiju Talijanima,lijep kamp i dobro radi,samo je pitanje koliko dobijaju za najam
http://www.baiaholiday.com/en/poljana/
Šta je sa brodom Srakane,vezan već mjesecima,bit će da i on ostvaruje dobit,Lošinj ipak nije prodan za 3 nego 2,5mil.$
LOSINJ RORO 1979 KALMAR
FARTYGS 9,450 521 TEU $2.50m ITALIAN BUYERS ITALY
SELLERS ARE LOSINJSKA
PLIVIDBA BRODASTRVO
DOO, CROATIA – SOLD
http://www.cotzias.gr/index1.html
[/quote]
Pa nije valjda da u ovom tekstu niste osjetili malo poruge na račun knjigovodstva LPLH.Pa ovo je
suprotno od drukanja.Htio sam biti sarkastičan.
Hvala na informaciji za prodajnu cijenu Lošinja od 2,5 mil $.Lijepa sumica za popraviti stavku
blagajne i popraviti račun dobiti ili smanjenja gubitaka za 1Q 2009.
Ne volim vam ja ni TNPL ,ni LPLH niti mrzim ATPL.Ja vam volim novac,ali ako mi je izgledno da ću
dobro zaraditi to javno objavim i otvaram šanse i drugima.
Nikada nisam uspoređivao TNPL i LPLH jer to nije korisno za te dvije dionice jer su obe strahovito
podcijenjene .Ovdje nije bitno da li su brodovi stari ili novi već je bitno koliki je diskont.
LPLH ima staru flotu koja vrijedi 40 do 50 mil$.Kako se trži na petinu BV ili četvrtinuNAV/procijena/ tj.za 10 do 12,5 mil $ smatram da je to izvrsna šansa./figurativno rečeno/
Kod ATPL takva šansa ne postoji jer se za 1 dobije 1,jer je NAV 700.Meni je to premalo jer da bi zaradio 100%
moram nekome uvaliti po 2,a to čak nije etično.
Ako nekome LPLH uvalim po 200 do 350 to je čak i etično jer sam mu prodao jeftino.
Ne želim se prepucavati sa vama i da mi pod nos stavljate ono što nisam reka.
Da LPLH ima mladu flotu kao TNPL vrijedio bi dva tri puta više pa bi NAV bio 1000 i više.
Hvala ,na komentaru i informacijama.
P.S.Mislim da je Srakane u Lošinju u brodogradilištu .Možda preuređenog prodaju za veću cijene.
Ili ga pripremaju za navigaciju.
Tko ima informaciju neka javi.
Prodaje: Količina Cijena
67 115,00
10 117,00
73 117,90
65 119,00
36 120,00
3 122,49
10 122,90
30 124,99
72 125,00
5 129,90
150 130,00
120 140,00
76 145,00
18 149,77
90 149,90
200 149,95
87 150,00
58 155,00
98 200,00
12 407,00
Kupnje: Cijena Količina
93,01 28
90,01 19
90,00 50
69,05 10
65,01 5
Ovo nije za ozbiljno…….prijatelji!
Zadnje transakcije: Cijena Količina Iznos Datum
104,00 3 312,00 22.4.2009 11:55:59
104,00 30 3.120,00 22.4.2009 11:55:59
Ovo nije za ozbiljno…….prijatelji!
Zadnje transakcije: Cijena Količina Iznos Datum
104,00 3 312,00 22.4.2009 11:55:59
104,00 30 3.120,00 22.4.2009 11:55:59
Ovo je bilo najozbiljnije.Ja sam se postavio na granicu blokade i dobio.
Problem je što sam bio sam,bez pomoći.Tek kasnije se pojavila nekakva kupnja.
Očito vlasnici ove dionice smatraju da ima boljih prilika od LPLH na 100.Sve dok se ne pojavi neki
veći igrač vrtiti ćemo se oko 100.
Nakon učestalog rasta BDI LPLH pada.Očito smo se naglo zaletili,pa se moramo malo vratiti.
Ulagaći malo pažnje davaju stvarnoj vrijednosti dionice.LPLH je u kratkom
vremenu krenula od 70 do 120,a to je velikih 70%.
Većina smatra da je to veliki rast i zato ne kupuje.
A na 200 ova dionica je i dalje jeftina.
Vjerujem da ću dočekati taj trenutak prije objave o visini dividende.