LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


godišnje izvješće će iznenaditi baš kako je i tankerska

Sve ispod 10 kuna gubitka po dionici ugodno iznenađenje.Naravno da se to odnosi samo na holding.
Manjincima još toliko.

Lopina,
držite li još Lošinjsku? Čini mi se da ne s obzirom na to što se piše na temi atpl. Da li su kvarnerani kupovali nedavno neki brod iod koga?


Netko je kupovao polovni brod po 15 mil $ ,a sada nakon nepunu godinu dana ne može ga prodati ni za
pet.Iskusni trgovci kupci spušili.I

Moja zemlja se ne zadužuje bez velike nužde.

Lopina,
držite li još Lošinjsku? Čini mi se da ne s obzirom na to što se piše na temi atpl. Da li su kvarnerani kupovali nedavno neki brod iod koga?


Netko je kupovao polovni brod po 15 mil $ ,a sada nakon nepunu godinu dana ne može ga prodati ni za
pet.Iskusni trgovci kupci spušili.I

[/quote]
Normalno da držim.Nešto dokupio po 99 pred dva dana/50 kom/.

Svatko tko je do devetog mjeseca 2008 god.kupio brod je gubitnik pa tako i LPLH.
Svatko tko tokom 2008.nije prodao brodove je gubitnik ,a takvi su svi naši brodari.
Vrijednost flote je tokom 2008 je pala za 2/3 u US$ kod suhih,a za 1/3 kod TNPL.
Flota ATPL je vrijedila preko 4 mlrd kuna ,a sada vrijedi cca 1,5 mlrd.Dvije trečine papila maca.
Sadašnja vrijednost flote je manja od ukupnog zaduženja od preko 1,5 mlrd kn,pa bi mogli reći da ATPL vozi tuđe brodove.
Sretna okolnost za ATPL su hotelski biznis i aviokompanija koje nisu izgubili na vrijednosti pa je
imovina djelomično sačuvana u tom segmentu.

Još sretnija je LPLH jer je holding u kojem imamo tri posla.
Turizam,brodogradnja i 50% brodarstva tako da možemo reći da je LPLH s obzirom
na cjelokupni kapital najmanji gubitnik od svih brodara.
Turizam i brodgradnja ćine cca 350 kn po dionici .
U trenutku kada se LPLH tržio na 800 NAV je bio blizu 900.Ali kako je ova kataklizma pomela
brodare NAV od 450 kn/50% od cijelog brodarstva/ je pao na cca 100.
Stariji brodovi su u ovoj kataklizmi više izgubili na vrijednosti.Dakle,sa 450 do 550 kn NAVpo dionici
brodarstvo je palo na 100 što sve pripada dioničarima.

NAV =350+100=450
ATPL 650 nakon isplate dividende.
ATPL 812:650 =1,31 31% iznad NAV

LPLH 110:450= 0,24 NAV

1,31:0,24 5,45

Dakle ,ATPL se trži 5,45 puta skuplje od LPLH.

Prevelika ili premala razlika odlučite sami.

Važno:LPLH još nije donijela odluku o isplati dividende.

Preporuka:

Gospodine Milovane ,u ponedjeljak natašte prodajte ATPL i pometite ask na LPLH .To bi vam mogao biti posao godine.Ovakve prilike se rijetko pružaju.

Evo samo šta nisam..
Kako vi procjenjujete NAV lošinjske plovidbe s obzirom da je tu vlasnička struktura ponešto zbrljana, jeste li oduzeli barem 1/3 na to?

I još jedno pitanjce – te nekretnine i vrijednosti kako ih procenjujete za atpl i lplh?

Moja zemlja se ne zadužuje bez velike nužde.

ATPL cca 500 mil kn.
LPLH iz FI izvještaja Ukupni kapital -manjinski interesi/50%/ oko 350 kn po dionici.


Evo samo šta nisam..
Kako vi procjenjujete NAV lošinjske plovidbe s obzirom da je tu vlasnička struktura ponešto zbrljana, jeste li oduzeli barem 1/3 na to?

I još jedno pitanjce – te nekretnine i vrijednosti kako ih procenjujete za atpl i lplh?


Nikad ne reci :nikad.
Osnovno pravilo ovog posla.
Svaka nova informacija i prijedlog je šansa.Odluka je Vaša.

LPLH Ukupni kapital-manjinci=cca 350 kn po dionici.

ATPL na temelju ranijih procijena NAV cca 500 mil.kn ostala imovina.
Ako imate drugačije informacije pridodajte ili odbite.

Brodarstvo ,koje je svojevremeno jedan forumaš/mislim Basil/procijenio NAV preko 1000 kn,500 manjinci a 500 LPLH holding.Flota je tada imala oko 200.000DWT. Sada je 265.000 DWT,kreditno zaduženje je skoro isto ja sam je procijenio na neto 100 kn .Diskontirao sam je više od tri puta
jer u ovoj krizi najviše na vrijednosti gube stariji brodovi ,koji su u sastavu LPLH.
Ipak je LPLH sa zadnjo cijenom od 110 diskontiran u odnosu na ATH /800:110=7,3 puta .
Previše ili premalo.
Ja mislim previše.

Hvala. Samo ne znadem kako ste dosli do nava od 650 za atlansku jerbo meni ispada 873,67 kuna a nisam ni računao one dvije kante koje imadu (konavle i Pelješac, ti bi u floti LPLH valjda bili mladiči).
Jeste li izostavili nenamjerno dakako novogradnje u Kini i Koreji i još neznadem di za koje su plačeni dio sredstava.
Ja ih računadoh po 30 % isplačeno u prosjeku. Malo krivotvorite.
A osim toga šta ćete kada vam ruzinave kante odbiju poslušnost za godinu dvije?

Moja zemlja se ne zadužuje bez velike nužde.

E da oni teške brodove i obalne brodove nijesam niti računao za atlantski NAV. To vam dođe ka neki bonus.

Moja zemlja se ne zadužuje bez velike nužde.


Hvala. Samo ne znadem kako ste dosli do nava od 650 za atlansku jerbo meni ispada 873,67 kuna a nisam ni računao one dvije kante koje imadu (konavle i Pelješac, ti bi u floti LPLH valjda bili mladiči).
Jeste li izostavili nenamjerno dakako novogradnje u Kini i Koreji i još neznadem di za koje su plačeni dio sredstava.
Ja ih računadoh po 30 % isplačeno u prosjeku. Malo krivotvorite.
A osim toga šta ćete kada vam ruzinave kante odbiju poslušnost za godinu dvije?


Zahvaljujem da ste izbacili NAV za ATPL.Da li je 870 ili nešto manje nije bitno.
Ja sam pokušao izbaciti NAV a prema diskontu koji je napravio JDPL i ispalo mi oko 800 kn
na dan 31.12.2008.
Odbio 50 kn po dionici za isplaćenu dividendu.
Odbio predpostavljeni gubitak za 1Q2008 slično zadnjem kvartalu 2008.tj 45 kn po dionici
Smanjio vrijednost novog panamaxa preuzetog u 1Q 2008 prema sadašnjim cijenama za nekih 8 mil $
tj.još nekih 40 do 50 kuna.
Svaka ugovorena izgradnja 2006. 2007. i do prve polovine 2008.predstavlja gubitak za naručioca.

I eto ti 650 maksimalno 700 kn NAV za ATPL.
S obzirom na stanje BDI gubici se nastavljaju ,ali ovaj zadnji rast BDI donosi malo optimizma.
Nadajmo se da će i dalje rasti ,a to bi znaćajno podizalo NAV tj vrijednost svih brodara.
Ne pričam o budućnosti,iznosim vjerovatnu sadašnjost i ne osječam se sposobnim predviđati
budućnost.
Jedino velićina flote,starost flote kao i zaduženje mogu biti temelj za budućnost.
I stare kante puno vrijede ,kada dođu dobra vremena.A LPLH ima snage da izdrži duže od ATPL
s obzirom na relativno manje zaduženje i manju izloženost brodarstvu.
U ovom navedenom NAV od 450 kn za LPLH 350 su ostale djelatnosti.
Kod ATPL cca 50 % NAV ćine ostale djelatnosti.Do pred pet mjeseci je ostali dio tj aviokompanija
i hoteli bio samo 20 %,a sada preko 50%.Razlog je što je vrijednost flote pala između dva i tri
puta u odnosu na starost brodova.
U eri vozarina na ATH LPLH brodarstvoje sa 276.000 DWT vrijedila preko 150 mil $.Danas je upitno i 45.
Ali u ovaj NAV od 450 kn taj diskont je uračunat.A u slućaju oporavka vozarina stare kante će relativno najviše dobiti na cijeni.
Dao bi vam jedan podatak.
Amortizacija 3Q

ATPL 55 mil kn-cca 500 mil kn u ostalim djelatnostima
LPLH 19 mil kn-cca 200 mil kn u ostalim djelatnostima
Pa nije baš i neka velika razlika.Samo 55:19.
Respektabilno velika amortizacija za LPLH.

Prevelika i za ATPL i za LPLH jer se obračunava prema knjigovodstvenoj vrijednosti,pa će rezultati
poslovanja izgledati lošije od stvarnih.Jer diskont vrijednosti brodova podrazumijeva i proporcionalni
diskont amortizacije.Po toj osnovi zakinuti su dioničari i LPLH i ATPL.

Hvala na suradnji gos.Milovane.
Ja sam se odlućio za fićeka/LPLH/ po 100 koji vrijedi 450,a ja bi htio prodati od 200 do 250,a možda i više, vi za merđana/ATPL/ po 812 koji po mome vrijedi 650,a po vama 870.
Pošto vi želite prodati ovih 870?

Mislim da su moje šamnse na zaradu veće.
Da je burza čista matematika to bi trebalo biti sigurno.A ovako…Vidjet ćemo.

Gluposti. Vidim da niti vi neznate kako se računa NAV. Baš ste kao onaj sakai i Techman.

Moja zemlja se ne zadužuje bez velike nužde.

oko cega se vi natezete… sta fali losinjskoj… ima stare brodove koje uvjek moze dati u rezaliste ako zagusti te nece puno na tome izgubiti… amortizacije su puno manje nego da imaju nove brodove… a ako se i nesto pokvari na brodu ima svoje brodogradilište za servis… mogu te kante jos puno robe prevest…

Poštovani Miro!
Moje je skromno mišljenje da bi te brodove najbolje i bilo dati u rezalište! Naime, veliki su troškovi održavanja tih kanti, strahovito veliki. Ulje, popravci, da ne nabrajam dalje.
Uostalom, o tome bi najbolje mogao zboriti Techman!

New Report

Close