LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Jedina dionica koju stvarno dugoročno držim najmanje do 2012 – LPLH. Kupio je u vrijeme rastućeg trenda po 700 i kusur kn.

Sada vidim, da cijena LPLH iznosi skoro isto kao cijena JDPL – a to sa ovakvom flotom stvarno nije loše – što znači, da uprava LPLH ipak bolje plovi nego uprava JDPL. A to je dobro. [wink]


Hvala! Još da znamo tko je osnivač – vlasnik Uvale Poljana d.o.o……. [undecid]
Inače, vidim da ova jedna dionica danas po 79 kn nije cimnula prodaju niti malo. Moglo bi izvješće ovih dana!

Mario Vezzola, putovnica: 861003, Italy

Funkcija – predsjednik nadzornog odbora
Giordano Benvin, rođen/a 24.02.1942

Funkcija – zamjenik predsjednika nadzornog odbora
Vinko Mužić, rođen/a 16.08.1947

Funkcija – član nadzornog odbora
Valerio Vezzola, putovnica: 084047 T, Italy

Funkcija – član nadzornog odbora
Maurizio Fiorini, putovnica: F1754206, Italy

Temeljni kapital
51,854,000.00 kuna


Jedina dionica koju stvarno dugoročno držim najmanje do 2012 – LPLH. Kupio je u vrijeme rastućeg trenda po 700 i kusur kn.

Sada vidim, da cijena LPLH iznosi skoro isto kao cijena JDPL – a to sa ovakvom flotom stvarno nije loše – što znači, da uprava LPLH ipak bolje plovi nego uprava JDPL. A to je dobro. [wink]


LPLH je daleko sličnija ATPL jer se bavi i drugim poslovnima.
ATPL ima hotele i aviokompniju/cca 30%/ i brodarstvo 70%,s time da su vlasdnici brodarstva u piotpunosti .
LPLH ima turizam/kampiranje i brodogradnju/ cca 60 % i brodarstvo cca 40% u imovini holdinga.
Međutim ,to čini samo 50% ukupnog brodarstva.
Kod ATPL je ukupni gubitak iznosio 61 mil kn u 4.kvartalu prošle godine.
Gubitak manjinaca u tom kvartalu je bio 8 mil kn,što znaći da je gubitak ATPL u tim ostalim djelatnostima bio već od 8 mil kn ,što znaći da je ATPL u brodarstvu izgubio
cca 40 mil KN.
ATPL Flota od 850.000 DWT gubitak 40 mil.kn
LPLH 250.000 DWT gubitak/250:850 puta 40/ 11.765 mil
Kako na holding dolazi 50% ispada da bi gubitak trebao biti 5,9 mil kn.

S obzirom na manju zaduženost LPLH holdinga,prodaju LIPE,već niz godina dobrog poslovanja
ostalih dijelova holdinga i ostvarenja dobiti u červrtom kvartalu usuđujem se prognozirati da će
gubitak biti oko 5 kn po dionici što će nas i dalje ostaviti na velikoj godišnjoj dobiti od oko 40 kn
po dionici.
Lošije nego lani,medijski i psihološki loše,ali ako to bude tako možemo biti zadovoljni do gubitka od cca 10 kn po dionici tj.7 mil kn.
Volio bi da me ugodno iznenade i da taj gubitak bude manji.
U svakom slućaju interesantno iskustvo za slijedeće analize.

Međutim,taj gubitak od 5 do 6 mil kuna predstavlja samo 1% ukupnog kapitala društva.
Istovremeno ovih 53 mil kn kod ATPL čin 3,5% kapitala ,a kod LPLH 1%,što znaći da je
gubitak tri do četiri puta manji.


Jedina dionica koju stvarno dugoročno držim najmanje do 2012 – LPLH. Kupio je u vrijeme rastućeg trenda po 700 i kusur kn.

Sada vidim, da cijena LPLH iznosi skoro isto kao cijena JDPL – a to sa ovakvom flotom stvarno nije loše – što znači, da uprava LPLH ipak bolje plovi nego uprava JDPL. A to je dobro. [wink]


Usporedba sa JDPL je vrlo interesantna,ali samo u segmentu brodarstva jer pored balkova imaju i kontejnerske brodove..JDPL je samo brodar i
sa otprilike 300.000 DWT.
LPLH cc 260.000 DWT
amortizaciju LPLH ima manju za preko 30 mil kuna .
Financijski prihodi LPLH i JDPL su otprilike isti .
Međutim,financijski rashodi LPLH su značajno veći nego kod JDP i iznosi preko 12 mil.kn više radi relativno veće zaduženosti.
Kod JDPL se pojavila stavka od velikih 93.767/AOP o44/ i zbog te stavke kao i zbog ogromne
amortizacije je JDPL "ostvario"poslovni gubitak od 87 mil kn u četvrtom kvartalu.Knjigovodstvena
kozmetika je JDPL pretvorila u gubitaša,a stvarno se poslovalo dobro.Naravno,da je došlo do
korekcije vrijednosti brodova,ali u principu to je bio prošlogodišnji plus koji je prikazan kroz
povečanje kapitala,ali ne i dobit.Ove godine je dio te revalorizacije/smanjenje/kroz AOP 44.
stavljen kao gubitak,pa je JDPL imao čak gubitak na nivou cijele godine.
Ova usporedba pokazuje da bi LPLH mogao poslovati i pozitivno kao i JDPL,a nadajmo se da knjigovodstvena
kozmetika neće i LPLH pretvoriti u gubitaša u 4.kvartalu.2008.

Ipak bi trebalo uzeti u obzir,da je većina brodova LPLH na spotu,i da su usko vezani uz vozarine,te bi
bilo preoptimistično očekivati pozitivan rezultat u četvrtom kvartalu,ali ne treba očekivati ni značajniji minus s obzirom da holdingu pripada samo 50% brodarstva.
U dobra vremena nam pripada pola dobiti,jer manjinci uzimaju pola,a u loša vremena pripada nam
samo polovina gubitka i zato je to prednost nas dioničara LPLH u odnosu na druge brodare u ovom
trenutku niskih vozarina.

Lošinj prodan za 2.2M eura

http://www.hellenicshippingnews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=41909&Itemid=49

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham


Lošinj prodan za 2.2M eura

http://www.hellenicshippingnews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=41909&Itemid=49

Poštovani Malibu!
Bolje išta nego ništa!
Čak mi se onako ovlaš čini da to i nije tako loša cijena?



Lošinj prodan za 2.2M eura

http://www.hellenicshippingnews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=41909&Itemid=49

Poštovani Malibu!
Bolje išta nego ništa!
Čak mi se onako ovlaš čini da to i nije tako loša cijena?

[/quote]
Pa brod je star 30 god.
9.450 DWT 519 TEU
U vrijeme euforije kada je LPLH bila na 600 kn i dok su vozarine ludovale brod je procijenjen na 2.5
mil$/netko je računao NAV/.Prema tome ovih 2,2 mil $ predstavlja izvrsnu cijenu.Cijena je
nakon dvije godine korištenja i ostvarene visoke dobiti manja za samo 13,63%.
JDPL je vrijednost materijalne imovine/brodova/ smanjio za preko 60%.Nije li to previše.

Dakle,brodovi mogu biti i skupi i mogu se dobro prodati ako ne moraš prodati.
U svakom slućaju ovo je dostatno da bi prvi kvartal bio pozitivan.Odlično.

Da li je LIPA prodana u rezalište ili nekom brodaru?

to je za 700000 € više od mojih internih kalkulacija. odmah mijenjam računicu… [smiley]
dobili su pola od 16Mkn za staru ragu i sa ovom cijenom (70kn) bi ta te novce mogli kupiti 17% cijele firme… [tongue]

"Ko izgubi dobitak, dobije gubitak"

drago mi je samo da prodaja na popušta, a krenut će kupnja prema gore.
kad će fi?

ma kakav cash-r-a, 100% in


Da li je LIPA prodana u rezalište ili nekom brodaru?

Lipa je završila u rezalištu,prodana za oko 4M$,datum neznam ali mora da je to bilo 2007. jer su sad cijene u rezalištu tri put manje,a već lani je cijena pala ispod 500$ po toni

DEMO vsls:
RORO- MV"LIPA"; 5, 5 kLDT; BLT 73; PRICE: 730,00 US$pLDT

http://www.orley.de/shiplist.html

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham



Da li je LIPA prodana u rezalište ili nekom brodaru?

Lipa je završila u rezalištu,prodana za oko 4M$,datum neznam ali mora da je to bilo 2007. jer su sad cijene u rezalištu tri put manje,a već lani je cijena pala ispod 500$ po toni

DEMO vsls:
RORO- MV"LIPA"; 5, 5 kLDT; BLT 73; PRICE: 730,00 US$pLDT

http://www.orley.de/shiplist.html

[/quote]
Hvala.
LIPA je prodana u četvrtom kvartalu.Mislio sam za 500 tis.$,a ne 730 tis.$.
Ali izgleda da se ovi lošinjci dobro snalaze sa trgovinom.Pošto su vrlo likvidni možda bi u nekom
povoljnom trenutku trebali kupiti istu tonažu ,ali za desetak desetak petnaestak godina mlađi brod.
Konverzija.To bi bilo ka da bi zaminija ženu od 60 god za jednu od tridesetak.To je vrlo poželjna
zamjena.


drago mi je samo da prodaja na popušta, a krenut će kupnja prema gore.
kad će fi?

Vuk dlaku minja a čud nikada.
Uvijek su zadnji ili tu negdje.
Prošlo FI3Q 2008.su bili dan prije ostalih brodara/uvjek su zanji dan/i mislio sam da će i LPLH tako
i nastaviti.
Ipak ovaj rast kupnje pokazuje da postoje neke činjenicu koje nama nisu dostupne.Ali dobro je.

New Report

Close