Ja sam mu htio pokupit što je imao po 90, nije se toliko morao patit, ali mi je netko pokupio ispred nosa
ja sam je malo bocnuo danas, ali nitko ne popušta da me poklopi do kraja…
Hana (07.01.) at Singapore (anchorage) fm 07.01.2009
Katarina (10.02.) At San Lorenzo fm 07.02.
Dora (10.02.) ETA Gdansk 25.02.
Dina (06.02.) At New Orleans (anchored) fm 03.02.
Danica (10.02.) ETA New Orleans 10.02.
Karolina (10.02.) ETA Gibraltar 12.02.
Karmen (05.02.) AT Montoir fm 04.02.
Rijeka (10.02.) eta Alger 11.02.2009
Lošinj (10.02.) at Bar
Srakane (14.01.) AT MALI LOŠINJ
eto da imamo stanje…
vidim hana i srakane jos uvijek u banani.? ostali voze..
Dina (13.02.) ETA Lisboa 27.02.
Katarina (13.02.) ETA Latakia 07.03.
ode Dina u Portugal…Katarina u Siriju…
stvarno nitko ne zna sto je sa Hanom. to nam je najveci brod i jedini na pacifiku koji je sad u banani više nego atlantik. bila je nedavno na forumu slika singapurske luke sa stotinama brodova koji cekaju teret. je li tu i naš??
eto za arhivu…
svi brodovi plove…
dnevni najam po brodu oko 7000$ a troškovi oko 4500$. jos ce prvi kvartal bit pozitivan…
Srakane prodan??
Hana (25.02.) ETA Hochiminh 26.02
Katarina (25.02.) ETA Las Palmas 01.03. (for bunkering)
Dora (25.02.) At Gdansk fm 25.02.
Dina (25.02.) ETA Lisbon 28.02.
Danica (25.02.) ETA Acajutla 27.02.
Karolina (25.02.) ETA Novorossiysk 27.02.
Karmen (25.02.) ETA Nemrut Bay 01.03.
Rijeka (25.02.) eta Alger 26.02.2009
Lošinj (25.02.) eta Gioia Tauro 26.02.2008
Srakane (14.01.) AT MALI LOŠINJ
eto za arhivu…
svi brodovi plove…
dnevni najam po brodu oko 7000$ a troškovi oko 4500$. jos ce prvi kvartal bit pozitivan…
Srakane prodan??
Hana (25.02.) ETA Hochiminh 26.02
Katarina (25.02.) ETA Las Palmas 01.03. (for bunkering)
Dora (25.02.) At Gdansk fm 25.02.
Dina (25.02.) ETA Lisbon 28.02.
Danica (25.02.) ETA Acajutla 27.02.
Karolina (25.02.) ETA Novorossiysk 27.02.
Karmen (25.02.) ETA Nemrut Bay 01.03.
Rijeka (25.02.) eta Alger 26.02.2009
Lošinj (25.02.) eta Gioia Tauro 26.02.2008
Srakane (14.01.) AT MALI LOŠINJ
cijela firma vrijedi samo 50 milja a dobit je za 2008 veća od 50 milja
eto za arhivu…
svi brodovi plove…
dnevni najam po brodu oko 7000$ a troškovi oko 4500$. jos ce prvi kvartal bit pozitivan…
Srakane prodan??
Hana (25.02.) ETA Hochiminh 26.02
Katarina (25.02.) ETA Las Palmas 01.03. (for bunkering)
Dora (25.02.) At Gdansk fm 25.02.
Dina (25.02.) ETA Lisbon 28.02.
Danica (25.02.) ETA Acajutla 27.02.
Karolina (25.02.) ETA Novorossiysk 27.02.
Karmen (25.02.) ETA Nemrut Bay 01.03.
Rijeka (25.02.) eta Alger 26.02.2009
Lošinj (25.02.) eta Gioia Tauro 26.02.2008
Srakane (14.01.) AT MALI LOŠINJ
cijela firma vrijedi samo 50 milja a dobit je za 2008 veća od 50 milja
[/quote]
Dobit za tri kvatrala 2008 je
64.326,ali to nije sve dobit holdinga,nego
32.288 48,74 kn po dionici netto nakon plaćenog preza i odbijenog manjinskog interesa 32.038
32.288 prema tržišnoj kapitalizaciji od 56.305 = 57%
dakle dobit 2008 ćini 57% tržišne kapitalizacije
Kako je dobit 2007. iznosila 98.436,a bez manjinskih interesa "ćistih 51.139 ,ukupna dobit
2007 i 2008 iznosi
51.139+32.278= 83.417
83.417:56.305=1,48 tj 148% više od tržišne kapitalizacije.
S obzirom da je LPLH smanjila temeljni kapital sa smanjenjem nominale sa 390 na 350 kn cijelokupni ovaj iznos se pojavljuje kao potencijalna dividenda.Mišljenja sam da je i smanjena
nominala da bi se moglo isplatiti što veću dividendu.
83.415:662.416/ukupan br.dionica/=126 kn
Dakle ,potencijalna "ušteđena"dividenda iznosi 126 kn po dionici.
Kada je cijena bila 800 kn tih 126 kn je bilo samo 16% cijene dionice,ali kako je sadašnja cijena
skoro pa deset puta manja ta potencijalna dividenda postaje dobar zalogaj i bitan razlog za kupnju.
Ipak bi bilo preambiciozno očekivati da će ta potencijalno velika dividenda biti isplaćena u 2009.
Kolika bi mogla biti dividenda,ili predujam dividende za 2008 slično isplatama koje su napravile ATPL i ULPL?
AOP 092/zadržana dobit/FI 21.12.2007./ 13.868 isplaćena dividenda 10 kn
AOP o92/FI 30.o9.2008./——————–62.166 isplata dividende 45 kn
Molio bi komentar i mišljenje forumaša koji prate LPLH i ostale brodare.
Mišljenja sam da bi analizom bilance,analize strukture vlasništva holdinga,izloženosti lošim vozarinama,povećanju zaduženosti s obzirom na povećanje flote mogli utvrditi i stvarnu i realnu mogućnost isplate max.dividende,a da ne bude ugroženo poslovanje .
Ali prošlogodišnjih deset/10/kn od prošle godine bi s obzirom na sadašnju cijenu dionice od 85 kn ćini 11,76%.Odličan dividendni prinos.
Ipak sve ispod 20 kn tj 23% na sadašnju cijenu bi bilo premalo.
Kolega Lopina,
Po logici stvari Lošinjska bi zbog stare flote trebala imati najvećih problema u poslovanju od svih naših brodara.
S jedne strane tu je visoka dobit iz prošlih razdoblja, ali i za sada upitna perspektiva i moguće da će značajna sredstva trebat uložit da se vrati profitabilnost – jer ne znam koliko još ove stare kante mogu zaraditi – kakvo je stanje trenutno, sve bi mogle u staro željezo.
Istina nisam previše upućen u poslovanje Lošinjske, pa je iz mojeg kuta gledanja sve moguće, i 20 kn kako vi kažete, ali i 0 kn dividende. Po mojem mišljenju, rizik je velik, neka insajderska informacija puno bi značila.
Kolega Lopina,
Po logici stvari Lošinjska bi zbog stare flote trebala imati najvećih problema u poslovanju od svih naših brodara.
S jedne strane tu je visoka dobit iz prošlih razdoblja, ali i za sada upitna perspektiva i moguće da će značajna sredstva trebat uložit da se vrati profitabilnost – jer ne znam koliko još ove stare kante mogu zaraditi – kakvo je stanje trenutno, sve bi mogle u staro željezo.
Istina nisam previše upućen u poslovanje Lošinjske, pa je iz mojeg kuta gledanja sve moguće, i 20 kn kako vi kažete, ali i 0 kn dividende. Po mojem mišljenju, rizik je velik, neka insajderska informacija puno bi značila.
I da sve brodove prodaju u staro željezo zaradili bi 50 milja dolara a vjerovatno na njihovu starost da nemaju veliko zaduženje a posjeduju kako čujem puno druge imovine na otoku Molio bih nekog znalca da napiše više što sve imaju Hvala
Kolega Lopina,
Po logici stvari Lošinjska bi zbog stare flote trebala imati najvećih problema u poslovanju od svih naših brodara.
S jedne strane tu je visoka dobit iz prošlih razdoblja, ali i za sada upitna perspektiva i moguće da će značajna sredstva trebat uložit da se vrati profitabilnost – jer ne znam koliko još ove stare kante mogu zaraditi – kakvo je stanje trenutno, sve bi mogle u staro željezo.
Istina nisam previše upućen u poslovanje Lošinjske, pa je iz mojeg kuta gledanja sve moguće, i 20 kn kako vi kažete, ali i 0 kn dividende. Po mojem mišljenju, rizik je velik, neka insajderska informacija puno bi značila.
Lošinjska ima najstariju flotu od svih naših brodara.
Međutim,trenutno i stari i novi brod su tvornica gubitaka ako se nalaze na spotu.
Ipak je povoljnije imati stari brod koji je odradio dobit ovih zadnjih nekoliko godina,a sada ide u staro željezo,nego imati stariji brod koji još ima punu amortizaciju i kao takav ostvaruje veći
gubitak čak i kroz financijske izvještaje kao što se događa kod Jadroplova.I ti stari brodovi nisu problem.Oni su svoje odradili.
Međutim,kako je LPLH od 2006.god napravila pomak i kupila starije brodove imala je toliko veliku
dobit kroz 2.007. i 2008. da je to bio odličan posao.Jedino ova zadnja kupnja Danice,bivšeg
Jadrana u ATPL je ispao loš posao jer je brod samo kratko vrijeme vozio po visokim vozarinama.
Ipak je iz ove ere prosperiteta LPLH izašla znatno jača jer je povečala flotu sa 80.000 DWT na
preko 200.000 DWT i značajno poboljšala tekuću likvidnost,rezerve i kapital.
Dividenda o kojoj pišem ne temelji se na nikakvoj inseid informaciji već logično zaključujem na
temelju bilance i smanjenja nominale sa 390 na 350 kn.
Ipak,bi trebalo dobro analizirati strukturu holdinga ,kao i utvrditi izloženost holdinga samom segmentu brodarstva,kojem u ovom trenutku ne cvijetaju ruže.
A uspoređujući se sa ostalim brodarima LPLH je najmanje izložen brodarstvu.
JDPL osnovni posao BRODARSTVO 100%
ATPL Brodarstvo 70% hoteli i aviokompanija 30%
ULPL Brodarstvo 99% maslinarstvo 1%
TNPL Brodarstvo 95% Ninsko blato i Viktor Lenac 5%
Naravno,da je ovo odoka.Možda neki zaljubljenik drugih brodara ovo shvati i kao provokaciju.
Trebalo bi utvrditi ućešće brodarstva u holdingu i što je manje za LPLH je situacija povoljnija.