Lokalna samouprava treba odrediti cijene usluga taksija (objavljeno 03.01.2006.)

Naslovnica Forum Komentari članaka Lokalna samouprava treba odrediti cijene usluga taksija (objavljeno 03.01.2006.)

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Glupost vlada jedino u glavi g. Šnidarića. Pa normalno da se nitko ne vozi taksijem po ovakvim cijenama. Da malo spuste cijene i oni bi više zaradili. Međutim, najbolje bi bilo da slobodno tržište odredi koje su pravedne cijene.
Pitam se kakve to zagrebački taksisti imaju veće troškove od taksista u npr. Rijeci koji voze pos znatno nižim cijenama???

Cijeli dan se odmaraju i nista ne rade. Odvoze dvije voznje dnevno po nekakvih 100 kuna po voznji (premda Sindric kaze da je prosjek 35). To mu mjesecno donese nekakav prihod od 4000 kuna. To je taksistu ocito dosta pa se dalje izlezava na i radije nista ne radi i odgovorara mu ova situacija s visokim cijenama.

Radije ce manje raditi i odvoziti dvije voznje za 200 kn uz trosak od 20 kn nego odvoziti 30 voznji za recimo 400 kuna uz trosak od 200 kn.
Samo da se sto manje radi.
Strava.

U Zenici je npr. gradska vožnja marku. Gdje god da ideš to ti je marka. Ali staje svima. U Sarajevu od vječne vatre do Pofallića sam platio 3,5 km (bilo nas je troje). Svi rade i ne žale se ukoliko rade za sebe. Naši taksisti su malo zbunjeni i žive u prošlom svijetu. Kad su im mušterije dolazile, danas ih sami moraju tražiti. A probajte zalutati u nekom gradu i pitati ih za pomoć tj. da vas odvedu do nekog odredišta a vi da vozite iza njih. Ne znaju što bi tražili. Dobro da ne naplaćuju i razgovor oko adrese 🙂

Političari su kao i sisate žene, ništa koristi od njih, a sav užitak sa njima, se svodi na vlastitoj mašti.

Dosta putujem zbog posla i, koliko mogu vidjeti, mi smo jedina zemlja u kojoj postoji samo jedna taxi služba (iako će vam taxisti reći da su zapravo oni svaki firma za sebe što je bezvezarija s obzirom da su cijene propisane za sve). Kako iz toga izroditi konkurenciju a time i kvalitetu i cijenu usluge – zaista mi nije jasno. Posebno mi je nejasno kako sami taxisti nisu došli do toga da bi im možda bilo bolje da se organiziraju u nekakva komercijalna udruženja/firme umjesto da budu dio jednog mastodonta koji dokazano ne funkcionira.
Bilo bi zanimljivo imati samo jednu pekarnu, samo jednu cvjećarnicu ili samo jednu trgovinu sa računalima – sve naravno pod paskom države [smiley8]

Bezveze! Stalno pratite dogadjaje u Zagrebu, a nikad ne pitate kljucna pitanja!
Kljucno pitanje u ovom slucaju je: Mogu li ja kao hrvatski gradjanin pokucati na vrata zagrebackog udruzenja “Radio taksi” i traziti ih da mi daju jednu dozvolu, a da pri tome, kako se najcesce spominje, taksistu koji odlazi u penziju ne moram platiti nekoliko tisuca eura za njegovu dozvolu?
Odgovor je: ne! [smiley3]
Zasto? Pa zato sto kad jedan taksist odlazi u penziju pridoslica mora platiti za njegovu dozvolu i to se popularno zove “Otpremnina” i glavni je razlog zbog kojeg se zagrebacki taksisti boje konkurencije. Da tome nije tako, imali bi situaciju kao u Rijeci.
Predlazem da pitate Bandica kad kani ukinuti taxi monopol i zbog cega stiti taxi lobi u Zagrebu? [smiley6]

New Report

Close