Naiđoh na zanimljiv post za LLRB
Kupnja
Ukupno ponuda 6
Ukupno dionica 1155
Prodaja
Ukupno ponuda 28
Ukupno dionica 3208
5 najboljih ponuda
Cijena Količina
k
281,00 170
280,00 365
270,00 100
268,05 20
250,00 400
p
290,00 120
299,99 100
303,93 50
305,00 329
310,00 40
Ovo su izračuni kumulativno za 3Q06:
BV 511,89
P 280,00
dobit -2.828.000,00
prihodi 35.971.000,00
EPS -22,24
P/E -12,59
P/BV 0,55
tekuća imovina 53.588.000,00
tekuće obveze 4.795.000,00
neto obrtni kapital/po dionici 383,78
omjer obrtni kapital/cijena 137,06%
kratkoročna zaduženost 11,18NPM -7,86%
ROA -4,03%
ROE -4,35%
dobit/zaposlenom -10.961,24
Znalci, zainteresirali ste me za ovu dionicu, ali što kažete na sve ovo? Netočni izračuni, prilika ili nešto drugo?
jedna od 5 najpodcjenjenijih dionica u RH. Trenutno na gotovo pola BV, a nova uprava i novi planovi za iduću godinu, a i država možda počne plaćati na vrijeme. Trenutno potpuno izvan fokusa investitora. Neću ti govoriti da ti je ovo prilika za dokup jer o svom investiranju moraš sam odlučiti.
jedna od 5 najpodcjenjenijih dionica u RH.
U biti se slažem, no mislim da ću pokušati još malo pričekati, količina na prodaji mi ipak vuče na nastavak laganog pada. U međuvremenu me izgleda očekuje puno teža odluka: koju od mojih miljenica-dionica prodati radi kupovanja LLRB… Pozdrav!
Vjerujem da će doći do booka u roku od godinu do godinu i po.
Prvo moraju očistiti bilancu tako da procjenjujem kraj godine s većim gubitkom, a od početka 2007. ili možda već u 4. kvartalu vidljiviji zaokret.
Tvrtka ima kvalitetnu bilancu, dobar proizvodni program, tržište i jedino što im treba je sposobna uprava. A to će se vidjeti u narednim kvartalima.
Obzirom da je Šoli od velikog značaja KABA i njezin uspjeh, a Lola ima važnu ulogu u toj priči, samo treba biti strpljiv i dočekati uljepšavanje i prodaju firme.
dobro si napisao, ali ne treba samo tu biti strpljiv nego i inače u dionicama. Slažem se oko izvješća da će još ovo biti loše a onda kreće uzlet. KAko firme, tako i dionice.
Izmjene u top 10:
Vlasnici prvih 10 računa na kojima je ubilježena najveća količina vrijednosnog papira LLRB-R-A
Stanje na dan: 22.12.2006
Naziv vlasnika računa Mjesto
KARLOVAČKA BANKA D.D. KARLOVAC KARLOVAC, HRVATSKA
HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU ZAGREB, HRVATSKA
LUČIĆ SILVIJA RIJEKA, HRVATSKA
BRCKO ANAMARIJA ZAGREB, HRVATSKA
VIDIĆ BORIS ZAGREB, HRVATSKA
ŠOLA SANDI ZAGREB, HRVATSKA
HREŠĆ STJEPAN PRELOG, HRVATSKA
Skrbnički račun:
HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D./HYPO ALPE-ADRIA-BANK AG ZAGREB, HRVATSKA
RIMAC VLAIĆ KAROLINA ZAGREB, HRVATSKA
JURJEVIĆ RUŽICA
Stjepan Hrešć je kupovao i prestigao Hypo Alpe Adria banku. Kupovao je od malih dioničara, pretpostavljam nešto i od radnika.
Ovaj tjedan nije bilo promjena. Hrešć ti je na 7. moj poziciji od prošlog tjedna
dobro si napisao, ali ne treba samo tu biti strpljiv nego i inače u dionicama. Slažem se oko izvješća da će još ovo biti loše a onda kreće uzlet. KAko firme, tako i dionice.
Radije cu pricekat jos koju godinu pa kupiti LLRB kad krene, makar i po nesto visoj cijeni, nego parkirati unutra lovu i camiti dok mi druge prilike odlaze pred nosom
ok nathane, svak ima različitu strategiju, ali ne možeš nikad znati kad će krenuti. meni će biti drago ako uzmeš i nakon prvog vala, nije bitno. bitna je fundamentalna podcijenjenost koja nije sporna i sve ostalo piše u prijašnjim postovima (tekst iz poslovnog dnevnika) kao i očekivanja nove uprave pa mi to daje za pravo da budem optimist u pogledu ove dionice.
A tebi vedrane hvala, nisam pratio prošli tjedan stanje, no nije bitno, meni je bitno da ljudi koji rade za hrešća njemu dokupljuju, kao i na finvestu jer možda oni nešto znaju više od nas. Sve u svemu, neće ovo prekosutra planuti, ali mislim da će polagano rasti u 2007. da bi eksplodiralo krajem godine (ako je za vjerovati planovima uprave). i naravno, sve najbolje svima za božić i u novoj godini 2007. i uz želje da svi ostvarimo dobit od najmanje 100%.
Predsjednik Uprave postao Nenad Grgec bivši direktor predstavništva Tosame u Hrvatskoj.
Dobra vijest.
već sam spominjao da je konzum preko cosmo marke zainteresiran da preuzme llrb za higijnski i kozmetički program
Konzum od trgovačke postaje kompanija sa širokim spektrom proizvodnje i djelatnosti
Osim hrane i pića najjači će se trgovac baviti proizvodnjom tekstila te izdavačkom djelatnošću
Konzum je oglasio poziv dioničarima za izvanrednu Glavnu skupštinu koju najavljuje za 14. veljače s vrlo kratkim dnevnim redom. Na prvi pogled riječ je o samo dvjema (ne)atraktivnim odlukama: dioničari imaju zadaću usvojiti izmjene i dopune Statuta i djelatnosti društva. Budući da 82,72 posto tvrtke kroz Agrokor (71,62 posto) i Jamnicu (11,1 posto) drži jedan vlasnik, Ivica Todorić unaprijed je izvjesno brzo usvajanje zaključaka. Obje su odluke međusobno integrirane jer Statut se mijenja zbog upisa novoregistriranih poslova. Prema prijedlogu Uprave, i NO Konzum prerasta iz maloprodajne u tvrtku sa širokim spektrom proizvodnje. Tako se na popisu novih djelatnosti, među ostalim, nalazi uzgoj voća i oraha zbog pripremanja napitaka i začina, ali i konzerviranje voća i povrća, gospodarenje ribama kao i njihova prerada. Konzum, stoji u pojašnjenju dioničarima, registrira i proizvodnju hrane za životinje, proizvodnju tekstila osim odjeće, preradu drva i proizvoda od drva kao i papira i papirnog asortimana. Planira se u nekom razdoblju baviti i umnožavanjem snimljenih zapisa, izdavačkom djelatnošću (časopisi, atlasi, karte, glazbeni rukopisi…) te proizvodnjom, prometom i korištenjem opasnih kemikalija, aparata za kućanstvo, TV i radio prijemnika, motocikla i bicikla, namještaja i igračaka. Ostvari li Konzum jednoga dana svoje planove sadržane u prijedlogu za izvanrednu skupštinu, bavit će se i poduzetničkim savjetovanjem, financijskim posredovanjem, ispitivanjem javnog mnijenja, poreznim savjetovanjem, međunarodnim otpremništvom, mjenjačkim poslovima, naplatom parkiranja. Razlog za novi široki spektar djelatnosti navodno je dijelom inspiriran odlukom da se kompanija ubuduće daleko snažnije okrene proizvodnji vlastitih robnih marki. Konzum u tom segmentu nije daleko odmakao; želi li se nositi sa sve moćnijom konkurencijom, mora biti učinkovitiji i na tom planu, kako za vlastitih 550 prodajnih mjesta tako i zbog sve brojnije grupacije povezane u novom partnerstvu organiziranom s članovima Hrvatske obrtničke komore pod imenom Market plus.