Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,65 | 161 | 21 | 7,65 | 7,70 | 0,00% |
kaj je danas s prometom i s optimizmom u pisanju
A što je… nitko ne da po bidu, a zasad nije vrijeme da se ide protiv struje i uništava ask. Osim ako nisi na LKPC pa navlačiš naivce u lažni reli i onda ih zatučeš ko ****
a evo nam i burek ekipe privučene mirisom kvalitetne buregdžijske radnje:
kupio lik 58 komada po 220,00 u 13:49:37 i evo ga odmah prvog na asku na 231,50.
To kokošaru! [thumbsup]
a evo nam i burek ekipe privučene mirisom kvalitetne buregdžijske radnje:
kupio lik 58 komada po 220,00 u 13:49:37 i evo ga odmah prvog na asku na 231,50.
To kokošaru! [thumbsup]
Ma nema veze, takvi daju više likvidnosti, kupit će opet na 250, pa se postavit na 260 i hvaliti će se kak je opet zaradio za burek. Nego da pokupimo malo spike od Plavog i ekipe, crobex crven,a mi skoro 7% zeleni, što bi bilo da je crobex zelen? Ovo nije nikakav nagovor na kupnju, a ja po svojoj slobodnoj prosudbi mislim da malo više vrijedi od pišljivih 230 kuna.
Hah…kako ne volim ovakve komentare…( Mrzim ih )…
najčešće su to komentari tipa kadija te tuži-kadija ti sudi…
Činjenica je da je netko uspio povoljno kupiti,i želi to odmah i prodati,a VAMA je krivo,jer to niste VI.
Što je loše u zaradi 10% u jednom danu ? I što je loše u tome,ako se kupi po 220,pa prodaje ,npr za 223,u cilju dokupa po 220 ili niže ? HE,hehheeee..gospodo,ako nemate dovoljno keša da formirate trend nakon kupnje nemojte ni omalovažavati one koji to imaju i rade . Vi ste burek investitori ,i sigurno ste se stavili ispred ovoga na 231.50, u starhu od " pada "- li ste,nedaj bože,danas prodavali po 214…pa umjesto bureka pojeli go…no.
nisam kolega, ja to fino skupljam, danas uzeo zadnje i zaokružio. ispod 300,00 niti se stavljam na bid niti prodajem. vidim što rijeka ima i što će imati. [smiley] nadam se da ste unutra, danas je zaista bilo prilike doći do jeftinog dokupa [thumbsup]
Hah…kako ne volim ovakve komentare…( Mrzim ih )…
najčešće su to komentari tipa kadija te tuži-kadija ti sudi…
Činjenica je da je netko uspio povoljno kupiti,i želi to odmah i prodati,a VAMA je krivo,jer to niste VI.
Što je loše u zaradi 10% u jednom danu ? I što je loše u tome,ako se kupi po 220,pa prodaje ,npr za 223,u cilju dokupa po 220 ili niže ? HE,hehheeee..gospodo,ako nemate dovoljno keša da formirate trend nakon kupnje nemojte ni omalovažavati one koji to imaju i rade . Vi ste burek investitori ,i sigurno ste se stavili ispred ovoga na 231.50, u starhu od " pada "- li ste,nedaj bože,danas prodavali po 214…pa umjesto bureka pojeli go…no.
Ako se odnosi na mene, ja sam prije 2 dana prvi puta ušao u ovu dionicu po 220 kuna i djelom po 223 i moje dionice nisu na asku,nakon nekoliko pozitivnih blokada možda. Kolega prijatno i uživajte u večeri koju ste gore naveli
@Rekvijem & Mcincha jednostavno,nije mi se dopalo na koji način komentirate trgovanje. Ništa više,i ništa manje .
NHF [cool]
Potpisan ugovor o suradnji luke Rijeka i luke Leget
Rijeka otvara terminal u Srbiji
RIJEKA – Za pet do šest mjeseci riječka luka počet će koristiti distributivni kontejnerski terminal u luci Leget u Sremskoj Mitrovici odakle će se narednih godina obavljati opskrba Srbije, BiH i drugih zemalja u regiji. Posao je i formalno dogovoren jučer u Rijeci, gdje su ugovor o suradnji potpisali Marko Simić, generalni direktor tvrtke Panonska vrata i Dragica Pikula, direktorica tvrtke AG TRANSRI LOGISTIC, koju je osnovala Luka Rijeka. U razvoj luke u Sremskoj Mitrovici i terminala u prvoj fazi namjerava se uložiti oko 5 milijuna eura, a u drugoj još i više sredstava. Ove podatke iznio je na dobro posjećenoj svečanosti u upravnoj zgradi riječke luke, Zoran Nešić, direktor Luke Leget uz ocjenu da je priprema ovog posla trajala pune dvije godine.
Kako je kazao predsjednik Uprave Luke Rijeka, Denis Vukorepa, otvaranje terminala u Srbiji predstavlja iskorak prema intermodalnom sustavu transporta, a lokacija u Legetu je izabrana zbog sjajnog geostrateškog položaja i povezanosti željezničke i cestovne infrastrukture sa svim većim gradovima u regiji.
Sve nazočne pozdravio je i ravnatelj Lučke uprave Rijeka, Bojan Hlača, naglasivši kako je u ovom trenutku osigurano oko 160 milijuna eura investicija za nove terminale u Rijeci, koji će neumitno dovesti do novih investicija kao što je ova u Sremskoj Mitrovici, te pretvoriti Rijeku u najjaču kontejnersku luku na Jadranu. Grad u Srbiji obećao je posjetiti i gradonačelnik Rijeke, Vojko Obersnel, povodom otvaranja terminala, ali i uzvratne posjete Branislavu Nedimoviću, gradonačelniku Sremske Mitrovice. Obersnel je kazao da je riječka luka uvijek imala veliki regionalni značaj kao luka Srednje Europe, te dodao da će lučki transport uvijek biti jedna od glavnih gospodarskih grana u Rijeci.
Terminal u Sremskoj Mitrovici nalazi se na obali rijeke Save i u prvoj fazi bi trebao imati 20 do 40 tisuća četvornih metara uz kapacitet od 30.000 TEU-a godišnje, a ovisno o prometu uređivat će se i nove površine terminala.
Pozitivno poslovanje, ulaganje u budućnost, rukovodstvo koje ima jasnu viziju budućnosti,sjajna perspektiva za ovu podcijenjenu dionicu [thumbsup]
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/luka-rijeka-egipat-zeli-gradnju-i-koncesiju,60022.html , jos malo vjesti