LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 23.12.2024. u 16:25
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,50
750
100
7,10
7,45
5,63%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

To je dobra vijest, najviše zato što se konačno pokrenulo nešto ozbiljno. Ako se sjećate 2009. je trebao cijeli RGP biti gotov (uključujući i zagrebačku obalu i cestu D403 !!!)
GP Krk se do sada pokazao kao odličan izvođač. Kvaliteta odlična i rokovi se poštuju.
Svaka im čast. Iznikli su iz ničega. Iskoristili su propast riječke građevinske industrije (Primorje, Jadran, Konstruktor) i nametnuli se na tom području kvalitetom, cijenom i rokovima.
Meni je ovo super. Nemam dionice ni GP Krka ni LKRI (Nažalost!!)

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

spremna za kapacitet veći od 400.000 TEU-a godišnje



…pa ne znam baš…postoji tema GP Krk…,a na njoj se nađe dosta zanimljivih situacija,a i određenih smjernica vezano za dionice GP Krka… [wink]
U svakom slučaju Gp Krk je dobio posao i to je dobro za sve…


ja mislim da ste fulali temu….. [yawn] ovdje dobiva LKRI [rolleyes]
[/quote]

i to spremnost za kapacitet veći od 400.000 TEU-a godišnje !!!

PORTFELJ U GIPSU ... PRODAJEM NAJBOLJEM PONUĐAČU !!!


To je dobra vijest, najviše zato što se konačno pokrenulo nešto ozbiljno. Ako se sjećate 2009. je trebao cijeli RGP biti gotov (uključujući i zagrebačku obalu i cestu D403 !!!)
GP Krk se do sada pokazao kao odličan izvođač. Kvaliteta odlična i rokovi se poštuju.
Svaka im čast. Iznikli su iz ničega. Iskoristili su propast riječke građevinske industrije (Primorje, Jadran, Konstruktor) i nametnuli se na tom području kvalitetom, cijenom i rokovima.
Meni je ovo super. Nemam dionice ni GP Krka ni LKRI (Nažalost!!)

Well…dionice LKRI možeš i više nego jednostavno dobiti,po OK cijeni- 220-230 Kn,k’o šodera ako si srtpljiv…a dionice GP-Krka..hehe..to je nešto drugo,to je kao da imaš nešto veoma vrijedno,ali vrijedi u uskom krugu korisnika….( kao dva dupeta u krugu homoseksualaca )…dionicu su povukli s tržišta,jednoumno je denominirali za cca 30% nominale,nemožeš je ni kupiti ni prodati…

No,tema je LKRI,i još uvijek možeš veoma povoljno kupiti.

Jeli pesimista nakrcan dionicama Optime - Optimista ?



To je dobra vijest, najviše zato što se konačno pokrenulo nešto ozbiljno. Ako se sjećate 2009. je trebao cijeli RGP biti gotov (uključujući i zagrebačku obalu i cestu D403 !!!)
GP Krk se do sada pokazao kao odličan izvođač. Kvaliteta odlična i rokovi se poštuju.
Svaka im čast. Iznikli su iz ničega. Iskoristili su propast riječke građevinske industrije (Primorje, Jadran, Konstruktor) i nametnuli se na tom području kvalitetom, cijenom i rokovima.
Meni je ovo super. Nemam dionice ni GP Krka ni LKRI (Nažalost!!)

Well…dionice LKRI možeš i više nego jednostavno dobiti,po OK cijeni- 220-230 Kn,k’o šodera ako si srtpljiv…a dionice GP-Krka..hehe..to je nešto drugo,to je kao da imaš nešto veoma vrijedno,ali vrijedi u uskom krugu korisnika….( kao dva dupeta u krugu homoseksualaca )…dionicu su povukli s tržišta,jednoumno je denominirali za cca 30% nominale,nemožeš je ni kupiti ni prodati…
No,tema je LKRI,i još uvijek možeš veoma povoljno kupiti.
[/quote]

Kao dva dupeta u krugu…. Ha-ha-ha… 🙂
No pustimo "dečke" da se vesele.

Ovo što govoriš za GP Krk je živa istina. Dionice ima ekipa povezana sa Gradom Rijekom i nema šanse (za sada) da netko upadne u taj krug (osim ako niste stvarno nakrcani lovom, u tom slučaju bi vas lijepo pozdravili, uzeli kaput i ponudili cugom).
Problem je ta zatvorenost, netransparentnost i mogućnost da tim mugerima to društvo jednoga dana jednostavno dosadi (iz čiste dokonosti) i da ugase društvo, kao što su ugasili sva prije ovoga. Tko zna o kome pričam, zna i o čemu pričam.
Upravo zbog toga nemam namjeru ulaziti u tu četvrtinu koju su ponudili na tržištu.
Šteta. Prava šteta.

A što se tiče LKRI… pa normalno je (i u redu je) da je GP dobio natječaj u Rijeci – pri tome isključivo mislim na radnike koji će zadržati posao još neko vrijeme. Ne radujem se zbog menadžmenta.

Jet: Are You Gonna Be My Girl?

http://seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/luka-rijeka-rijeka-gateway-projekt-otvara-3.000-radnih-mjesta,57915.html


http://seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/luka-rijeka-rijeka-gateway-projekt-otvara-3.000-radnih-mjesta,57915.html

slično…
http://www.vjesnik.hr/html/2009/10/09/Clanak.asp?r=tem&c=1



http://seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/luka-rijeka-rijeka-gateway-projekt-otvara-3.000-radnih-mjesta,57915.html

slično…
http://www.vjesnik.hr/html/2009/10/09/Clanak.asp?r=tem&c=1

[/quote]
[thumbsup] znas sto ce se desit….sad nitko ne reagira i skuplja se u miru…i sve manje dionica ima…onda se pojavi malo jaci kupac…i ode cjena na 300 kn u 2 dana….i onda ce se opet ekipa cudit zasto LKRI ovako raste…na osnovu cega [undecid] a sve je servirano….pozdrav dionicarima LKRI

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Sve više robe stiže u Europu. Luke Sjevernog mora su već prepune. Alternativa bi mogao biti i Jadran, ali onda Europska unija želi promet usmjeriti na željeznicu. Tako Austrija želi izdati mnogo manje tranzitnih dozvola.
http://www.dw-world.de/dw/article/0,,4785251,00.html?maca=kro-TB_kro_seebiz_300-4631-html-cb

who dares, wins

Target 390 kuna

lijep pozdrav [bye]

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

JNAF, LKPC, LEDO svi su probili prošli vrh.
Bilo bi prestrašno kada to ovdje ne bi bilo ostvareno. [bye]

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

Nekoliko isječaka

Naš je plan i želja stići sa sadašnjih 200.000 putnika godišnje do brojke od pola milijuna putnika. Cilj je da riječka luka postane najveća kontejnerska luka na obje strane Jadrana, kazao je Hlača.

– Božidar Kalmeta, koji je pobrojio niz cestovnih i drugih projekata kojima Vlada podupire razvoj Rijeke uz ocjenu kako je Rijeka gateway projekt najvažniji razvojni projekt od Drugog svjetskog rata do danas.

Nije zgorega ponoviti:

Unatoč krizi Luka Rijeka do kraja će godine zabilježiti ukupan promet od 12 milijuna tona, što je vrlo blizu razini rekordne prošle godine, prenosi Novi list. Posljedica je to porasta tekućeg tereta u JANAF-ovoj luci u Omišlju, koji je kompenzirao određeni pad u drugim vrstama tereta.

Uz to, ovako dobrim rezultatima pridonijela je i činjenica da je potkraj 2008. godine JANAF ponovno počeo transportirati naftu u Bosanski Brod. Tako je u prvih šest mjeseci prevezeno ukupno 3,7 milijuna tona nafte, za 19,6 posto više od istog razdoblja prethodne godine i 11,2 posto više od planiranog.

Predsjednik Uprave Luke Rijeka, Denis Vukorepa rekao je kako im je uz to pogodovao i tečaj dolara, ali i preventivna kontrola troškova uvedena početkom godine. Iz tvrtke procjenjuje kako bi godina mogla biti završena s 15 posto manje prometa u odnosu na rekordnu prošlu godinu, ali kako neće biti financijskog minusa.

Mi ćemo sasvim sigurno poslovati pozitivno, iako će vjerojatno dobit biti manja od prošlogodišnje. Po prometu smo se vratili u 2007. godinu, što je planirano i očekivano, rekao je Vukorepa. Dodao je i kako je ova godina skorištena za proširenje kapaciteta nadstrešnicom na Brajdici.

Promet pao 15%, a cijena dionice 80%. Is it posible? [bye]

Janaf raste, a Lukica?

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

http://www.privredni.hr/index.php?option=com_content&task=view&id=1834&Itemid=2 jos malo vjesti LKRI [thumbsup]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

New Report

Close