LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.11.2024. u 17:01
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,55
619
82
6,05
7,70
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Potpisan Rijeka Gateway II, Obersnel nezadovoljan izostavljanjem iz protokola

Potpisan Rijeka Gateway II, Obersnel nezadovoljan izostavljanjem iz protokola



Odlična vijest,mozda bi koja blokadica mogla past u ponedjeljak [thumbsup]

Clear a path,I'm goin home !

ovo i molo puno više od te blokadice ,ovo je predobra vijest


Potpisan Rijeka Gateway II, Obersnel nezadovoljan izostavljanjem iz protokola



Odlična vijest,mozda bi koja blokadica mogla past u ponedjeljak [thumbsup]
[/quote]

Da malo pročitate ono što piše umjesto da pišete jeftine drukove, vidjeli biste da se sve to odnosi na Lučku upravu Rijeka, a ne na Luka Rijeka d.d. koja kotira na burzi !
Čak vjerujem da ste to i sami vidjeli, ali da ovdje namjerno navlačite da uhvatite pokojeg naivca u ponedjeljak!

moje poruke nisu investicijski savjeti niti preporuke za kupoprodaju dionica!

daj kolega ,jel vi to nas malo……………



Potpisan Rijeka Gateway II, Obersnel nezadovoljan izostavljanjem iz protokola



Odlična vijest,mozda bi koja blokadica mogla past u ponedjeljak [thumbsup]
[/quote]

Da malo pročitate ono što piše umjesto da pišete jeftine drukove, vidjeli biste da se sve to odnosi na Lučku upravu Rijeka, a ne na Luka Rijeka d.d. koja kotira na burzi !
Čak vjerujem da ste to i sami vidjeli, ali da ovdje namjerno navlačite da uhvatite pokojeg naivca u ponedjeljak!
[/quote]
Zakonski je definirano što je posao Lućke uprave a što tvrtke Luka.

Izvadak iz Novog lista:
Ravnatelj Lučke uprave Rijeka Bojan Hlača i voditelj Ureda Svjetske banke za Hrvatsku Andreas Horvai potpisali su ugovor o zajmu vrijedan 84 milijuna eura kojim će se realizirati Rijeka Gateway Projekt II. Ministar financija Ivan Šuker sa Svjetskom bankom potpisao je ugovor o jamstvu za zajam. Većina novca, oko 70 milijuna eura, uložit će se u izgradnju lučkih terminala Brajdica i Zagrebačka obala. Ukupna vrijednost projekta iznosi 88 milijuna eura, a Svjetska banka osigurala je 95 posto sredstava, odnosno 84 milijuna eura, na rok od 23 godine s počekom od 10 godina. Državni proračun participira u financijskoj konstrukciji s pet posto, odnosno iz državne blagajne izdvojit će se četiri milijuna eura.
– Ulazimo u šestu godinu suradnje sa Svjetskom bankom rezultat koje je u većini segmeneta ostvaren Rijeka Gateway Projekt I, a što je omogućilo porast prometa u riječkoj luci za dva i pol puta, dok je broj prekrcanih kontejnerskih jedinica narastao za šest puta i lani je iznosio 175.000 kontejnerskih jedinica. Dakle, prioriteti povećanja konkurentnosti riječke luke, kao i urbana komponenta projekta ostvareni su. Do problema je došlo oko izgradnje Zagrebačke obale zbog toga što moramo dodatno sanirati podmorje, a i raskinut je ugovor s japanskom tvrtkom Kajima. Nedavno smo raspisali novi natječaj za izgradnju 680 metara operativne obale na Zagrebačkoj obali, izjavio je Hlača.
Ulaganje za 2.000 radnih mjesta
On je pojasnio da su prioritetni projekti koji će se financirati iz novog zajma novi kapaciteti za prekrcaj kontejnera, ali i unaprijeđenje razine pružanja lučkih usluga kao što su stručne usluge, integriranje informacijskih tijekova, zaštita okoliša, provedba Master plana da bi se riječka luka još značajnije pozicionirala na svjetskim pomorskim kartama.
– Što se tiče rokova izgradnje, očekujemo da bi Brajdica trebala biti gotova za dvije i pol godine, a 680 metara Zagrebačke obale za tri i pol godine. Cesta D-403 sastavni je dio projekta izgradnje Zagrebačke obale i bit će izgrađena kada i taj novi kontejnerski potencijal na zapadu grada, kazao je Hlača.
Voditelj Ureda Svjetske banke za Hrvatsku Andras Horvai izjavio je da je izuzetno zadovoljan suradnjom sa svim partnerima u Hrvatskoj, a posebno riječkim projektima.
– Vjerovali smo u Rijeka Gateway projekt na početku, a njegov nastavak je logičan. Cilj nam je omogućiti Rijeci integraciju u međunarodne prometne koridore, a samim tim će doći i privatni investitori. Do 2014. godine Rijeka će postati jedan od najvećih kontejnerskih terminala u regiji. Vjerujemo da će se ostvarivati godišnji prihodi od oko 90 milijuna eura, a ulaganje će omogućiti otvaranje 2.000 novih radnih mjesta. Građani će imati dodatnu korist u tome što će se riječka luka otvoriti upravo njima u središtu grada.
Zaštita lučke tradicije
Dobro je i da je do realizacije ugovora došlo u vrijeme recesije, jer nakon svake recesije slijedi i oporavak, a riječka luka dočekat će ga spremna. Očekujemo da bi se uskoro mogli dogovoriti i dodatni aranžmani s Hrvatskom kako bi ona što lakše prebrodila svjetsku gospodarsku krizu, izjavio je Horvai.
Ministar financija Ivan Šuker s velikim je zadovoljstvom iznio kreditne uvjete koji po njegovoj ocjeni svjedoče o velikom ugledu Hrvatske na međunarodnom financijskom tržištu.
– Kredit je izuzetno povoljan jer smo dobili rok otplate na 23 godine, s razdobljem počeka od 10 godina i kamatnom stopom od 1,57 posto. Drago mi je da smo potpisali još jedan ugovor u Rijeci. Čini mi se da nitko nije više od mene potpisao jamstava za ulaganja u Rijeku. Luka je zbog rata stagnirala, ali prepoznali smo njenu važnost i učinit ćemo sve da riječka luka postane glavna luka za Austriju, Njemačku i zemlje srednje Europe. Uz to smo pazili i na kulturne vrijednosti. Investicije su bile malo veće zbog toga što smo svjesno štitili riječku lučku tradiciju, a samim tim i hrvatsku tradiciju, rekao je Šuker.



Potpisan Rijeka Gateway II, Obersnel nezadovoljan izostavljanjem iz protokola



Odlična vijest,mozda bi koja blokadica mogla past u ponedjeljak [thumbsup]
[/quote]

Da malo pročitate ono što piše umjesto da pišete jeftine drukove, vidjeli biste da se sve to odnosi na Lučku upravu Rijeka, a ne na Luka Rijeka d.d. koja kotira na burzi !
Čak vjerujem da ste to i sami vidjeli, ali da ovdje namjerno navlačite da uhvatite pokojeg naivca u ponedjeljak!
[/quote]

Meni se čini da tebi nije ništa jasno. Šta ima loše u tome da Lučka Uprava Rijeka podigne kredite, izgradi to što planira i onda da u koncesiju Luci Rijeka?
Luka Rijeka je koncesionar na čitavom Riječkom i Sušačkom bazenu, čitavom Bakarskom zaljevu i dijelom na Luci Bršica.



Potpisan Rijeka Gateway II, Obersnel nezadovoljan izostavljanjem iz protokola



Odlična vijest,mozda bi koja blokadica mogla past u ponedjeljak [thumbsup]
[/quote]

Da malo pročitate ono što piše umjesto da pišete jeftine drukove, vidjeli biste da se sve to odnosi na Lučku upravu Rijeka, a ne na Luka Rijeka d.d. koja kotira na burzi !
Čak vjerujem da ste to i sami vidjeli, ali da ovdje namjerno navlačite da uhvatite pokojeg naivca u ponedjeljak!
[/quote]
Htio ti to ili ne,LKRI-R-A ide u ponedjeljak u sigurnu blokadu,a ti mi sad daj jedinicu. HVALA [thumbsup]

Clear a path,I'm goin home !

@D-Fens,
kolega pogodak. [thumbsup]

who dares, wins

a ja sam rekao da će to ići malo više od blokade


a ja sam rekao da će to ići malo više od blokade

Ne ma nam Dikana da te opovrgne!
To je jasno! [lol]

who dares, wins

New Report

Close