Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,50 | 750 | 100 | 7,10 | 7,45 | 5,63% |
Kako se dijele jedinice, netko je ljut što nije na vrijeme ušao. Koliko zaredom pozitivnih blokada možemo očekivati? Lijepo je vidjeti da se ne trguje ovom dionicom i to zbog pozitivne blokade. Ipak je produljenje koncesije nekome važno i počinje skupljati. Ali neće se baš nakupovati po ovim cijenama… Kako bi jedan forumaš rekao: koliko sad ima prijatelja na kupnji? A bit će ih sve više!
Imaju bolje kupce ( BIH ) .
Kako to da Lkpc s manjim obujmom posla ostvaruje 5 puta veću dobit od Lkri?
Radnici hoće 25% po cca 25 kn ……istina serije b …..
http://www.novilist.hr/Vijesti/Novosti/radnici-zele-kupiti-luku-rijeka.aspx
Radnici hoće 25% po cca 25 kn ……istina serije b …..
http://www.novilist.hr/Vijesti/Novosti/radnici-zele-kupiti-luku-rijeka.aspx
Kada bi se to ostvarilo utjecalo bi na pad cijena dionice.
Zbog toga nitkome se ništa ne treba prodavati ispod realne vrijednosti.
KRIZA I POSLJEDICE
Globalna kriza spustila 12% promet Luke Rijeka u prva dva mjeseca
Autor/izvor: SEEbiz / Hina
RIJEKA – Ukupni promet tereta Luke Rijeke d.d. u prva dva mjeseca ove godine bio je 12 posto manji u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, podaci su iz Luke.
Promet ukupnog suhog tereta manji za 12 posto jer je u prva dva mjeseca 2008. prekrcano 1,04 milijuna tona, a u prva dva mjeseca ove godine 927.482 tona suhog tereta. U ukupnom prometu ostvaren je i manji promet kontejnera, za 11 posto. U prva dva mjeseca ove godine prekrcano je 20.097 kontejnera, a prošle godine u istom razdoblju 22.522 kontejnera.
Iz Luke (ZSE:LKRI-R-A) su istaknuli da su poremećaji na svjetskim tržištima uzrokovali smanjenje pomorskog prometa te da se to odrazilo na gotovo sve vrste i sudionike prometa. Dodali su da je, prema podacima iz riječke Lučke uprave, na području te lučke uprave, uključujući područje Luke Rijeke i terminal za tekući teret u Omišlju, u prva dva mjeseca ove godine prekrcano ukupno 2,15 milijuna tona tereta, što je u odnosu na isto razdoblje lani 5 posto manje.
Pritom je promet tekućeg tereta povećan za 2 posto, na ukupno 1,2 milijuna tona. Iz Uprave Luke potvrdili su da su Hrvatskom fondu za privatizaciju u veljači ove godine uputili zahtjev da se sadašnjim i bivšim zaposlenicima omogući kupnja nove serije dionica Luke.
Novih oko 2,9 milijuna redovnih dionica su u vlasništvu države, nominalne vrijednosti od 100 kuna, a izdane su nakon što je prošle godine povećan temeljni kapital poduzeća.
Temeljni kapital Luke Rijeke prošle je godine povećan s oko 301 milijun kuna na oko 598 milijuna kuna, nakon što je Luci vraćen skladišni prostor od oko 460.000 četvornih metara u Škrljevu nedaleko Rijeke, koji je u sredini 90-tih bio proglašen pomorskim dobrom.
patak9….
Po tebi je stvar u menadžmentu? ….e ja znam za jednoga da je lopina,dokazao se u drugoj firmi….
Radnici hoće 25% po cca 25 kn ……istina serije b …..
http://www.novilist.hr/Vijesti/Novosti/radnici-zele-kupiti-luku-rijeka.aspx
Ima li nešto novo u vezi radničkih zahtjeva ?
patak9….
Po tebi je stvar u menadžmentu? ….e ja znam za jednoga da je lopina,dokazao se u drugoj firmi….
A ko je ta lupina. Jel mi bolje uzeti onda Luku Ploče. Na Dnevniku su rekli da tamo dolazi neki šeik, prijatelj od Mesića ??
Živ, žav.
Na riječkom lučkom području u prvom kvartalu promet od 3,1 milijun tona
Business.hr/Hina
Ukupni promet na riječkom lučkom području, kojim upravlja Lučka uprava Rijeka, u prva tri mjeseca ove godine bio je 3,1 milijun tona tereta, što je u odnosu na isto razdoblje prošle godine 7 posto više, podaci su iz Lučke uprave Rijeka.
Najviše je povećan promet tekućeg tereta, 22 posto, a promet suhih tereta manji je 7 posto. Tijekom prva tri mjeseca prekrcano je 1,7 milijuna tona tekućih tereta i 1,3 milijuna tona suhih tereta.
U suhi teret pripadaju i kontejneri, kojih je prekrcano 31.900, što je 11 posto manje nego u istom razdoblju lani.
Područje kojim upravlja Lučka uprava Rijeka obuhvaća terminale za generalni teret u riječkoj luci i skladištima u Škrljevu nedaleko Rijeke, riječki kontejnerski i ro-ro terminal, silos u Rijeci, terminal za rasute terete u Bakru, dva terminala u lučkom bazenu Raša – za generalni teret i živu stoku, lučki bazen za tekuće terete u Omišlju s terminalom JANAF-a i Petrokemijske industrije te riječki putnički terminal.
Luka Rijeka d.d. posluje na terminalima za suhe terete u riječkom, bakarskom i raškom bazenu.
Izgleda da je ožujak bio odličan, nadoknađeni su gubici iz siječnja i veljače. Prvi kvartal uopće ne izgleda loše. Sad treba čekati fin. izvještaj nakon kojega će sve biti jasnije. A uskoro će krenuti i daljna privatizacija. Ako radnici dobiju 25% to će sigurno dovesti do pritiska na cijenu dionice, ali sa druge strane možda dođe i neki strateški partner što bi svakako bila dobra vijest. Uskoro će i europski fondovi biti otvoreni za hrvatske luke. Luka u Sloveniji (Kopar) dobiva svake godine bespovratna sredstava. Možemo očekivati da i naše 2 luke (Rijeka i Ploče) počnu dobivati bespovratna sredstava, ako ne prije onda svakako ulaskom RH u EU.
HŽ dostavile Zahtjevi za izdavanje upute o sadržaju SUO na prugu Botovo – Zagreb – Rijeka.
Prosječna brzina 160km/h, dvosmjerna; planirana za 30-tak milijuna tona tereta godišnje.