LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.12.2024. u 14:01
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,50
750
100
7,10
7,45
5,63%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Kako se dijele jedinice, netko je ljut što nije na vrijeme ušao. Koliko zaredom pozitivnih blokada možemo očekivati? Lijepo je vidjeti da se ne trguje ovom dionicom i to zbog pozitivne blokade. Ipak je produljenje koncesije nekome važno i počinje skupljati. Ali neće se baš nakupovati po ovim cijenama… Kako bi jedan forumaš rekao: koliko sad ima prijatelja na kupnji? A bit će ih sve više!

Ja ne prihvaćam prvi prijedlog Ramljakove nagodbe!

Imaju bolje kupce ( BIH ) .


Kako to da Lkpc s manjim obujmom posla ostvaruje 5 puta veću dobit od Lkri?

LKRI se vratila na cijenu ispod koje nije smjela pasti. Tko je kupio ispod 110 dobro je prošao.

Radnici hoće 25% po cca 25 kn ……istina serije b …..

http://www.novilist.hr/Vijesti/Novosti/radnici-zele-kupiti-luku-rijeka.aspx

smanjuje se minus.......


Radnici hoće 25% po cca 25 kn ……istina serije b …..

http://www.novilist.hr/Vijesti/Novosti/radnici-zele-kupiti-luku-rijeka.aspx


Kada bi se to ostvarilo utjecalo bi na pad cijena dionice.
Zbog toga nitkome se ništa ne treba prodavati ispod realne vrijednosti.

KRIZA I POSLJEDICE
Globalna kriza spustila 12% promet Luke Rijeka u prva dva mjeseca
Autor/izvor: SEEbiz / Hina
RIJEKA – Ukupni promet tereta Luke Rijeke d.d. u prva dva mjeseca ove godine bio je 12 posto manji u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, podaci su iz Luke.

Promet ukupnog suhog tereta manji za 12 posto jer je u prva dva mjeseca 2008. prekrcano 1,04 milijuna tona, a u prva dva mjeseca ove godine 927.482 tona suhog tereta. U ukupnom prometu ostvaren je i manji promet kontejnera, za 11 posto. U prva dva mjeseca ove godine prekrcano je 20.097 kontejnera, a prošle godine u istom razdoblju 22.522 kontejnera.

Iz Luke (ZSE:LKRI-R-A) su istaknuli da su poremećaji na svjetskim tržištima uzrokovali smanjenje pomorskog prometa te da se to odrazilo na gotovo sve vrste i sudionike prometa. Dodali su da je, prema podacima iz riječke Lučke uprave, na području te lučke uprave, uključujući područje Luke Rijeke i terminal za tekući teret u Omišlju, u prva dva mjeseca ove godine prekrcano ukupno 2,15 milijuna tona tereta, što je u odnosu na isto razdoblje lani 5 posto manje.

Pritom je promet tekućeg tereta povećan za 2 posto, na ukupno 1,2 milijuna tona. Iz Uprave Luke potvrdili su da su Hrvatskom fondu za privatizaciju u veljači ove godine uputili zahtjev da se sadašnjim i bivšim zaposlenicima omogući kupnja nove serije dionica Luke.

Novih oko 2,9 milijuna redovnih dionica su u vlasništvu države, nominalne vrijednosti od 100 kuna, a izdane su nakon što je prošle godine povećan temeljni kapital poduzeća.

Temeljni kapital Luke Rijeke prošle je godine povećan s oko 301 milijun kuna na oko 598 milijuna kuna, nakon što je Luci vraćen skladišni prostor od oko 460.000 četvornih metara u Škrljevu nedaleko Rijeke, koji je u sredini 90-tih bio proglašen pomorskim dobrom.

patak9….
Po tebi je stvar u menadžmentu? ….e ja znam za jednoga da je lopina,dokazao se u drugoj firmi….


Radnici hoće 25% po cca 25 kn ……istina serije b …..

http://www.novilist.hr/Vijesti/Novosti/radnici-zele-kupiti-luku-rijeka.aspx


Ima li nešto novo u vezi radničkih zahtjeva ?


patak9….
Po tebi je stvar u menadžmentu? ….e ja znam za jednoga da je lopina,dokazao se u drugoj firmi….

A ko je ta lupina. Jel mi bolje uzeti onda Luku Ploče. Na Dnevniku su rekli da tamo dolazi neki šeik, prijatelj od Mesića ??

Živ, žav.

Nit ti je svatko neprijatelj tko te uvalja u govna niti ti je svatko prijatelj tko te iz njih izvadi.

Na riječkom lučkom području u prvom kvartalu promet od 3,1 milijun tona

Business.hr/Hina

Ukupni promet na riječkom lučkom području, kojim upravlja Lučka uprava Rijeka, u prva tri mjeseca ove godine bio je 3,1 milijun tona tereta, što je u odnosu na isto razdoblje prošle godine 7 posto više, podaci su iz Lučke uprave Rijeka.
Najviše je povećan promet tekućeg tereta, 22 posto, a promet suhih tereta manji je 7 posto. Tijekom prva tri mjeseca prekrcano je 1,7 milijuna tona tekućih tereta i 1,3 milijuna tona suhih tereta.
U suhi teret pripadaju i kontejneri, kojih je prekrcano 31.900, što je 11 posto manje nego u istom razdoblju lani.
Područje kojim upravlja Lučka uprava Rijeka obuhvaća terminale za generalni teret u riječkoj luci i skladištima u Škrljevu nedaleko Rijeke, riječki kontejnerski i ro-ro terminal, silos u Rijeci, terminal za rasute terete u Bakru, dva terminala u lučkom bazenu Raša – za generalni teret i živu stoku, lučki bazen za tekuće terete u Omišlju s terminalom JANAF-a i Petrokemijske industrije te riječki putnički terminal.
Luka Rijeka d.d. posluje na terminalima za suhe terete u riječkom, bakarskom i raškom bazenu.

Izgleda da je ožujak bio odličan, nadoknađeni su gubici iz siječnja i veljače. Prvi kvartal uopće ne izgleda loše. Sad treba čekati fin. izvještaj nakon kojega će sve biti jasnije. A uskoro će krenuti i daljna privatizacija. Ako radnici dobiju 25% to će sigurno dovesti do pritiska na cijenu dionice, ali sa druge strane možda dođe i neki strateški partner što bi svakako bila dobra vijest. Uskoro će i europski fondovi biti otvoreni za hrvatske luke. Luka u Sloveniji (Kopar) dobiva svake godine bespovratna sredstava. Možemo očekivati da i naše 2 luke (Rijeka i Ploče) počnu dobivati bespovratna sredstava, ako ne prije onda svakako ulaskom RH u EU.

Ja ne prihvaćam prvi prijedlog Ramljakove nagodbe!

HŽ dostavile Zahtjevi za izdavanje upute o sadržaju SUO na prugu Botovo – Zagreb – Rijeka.
Prosječna brzina 160km/h, dvosmjerna; planirana za 30-tak milijuna tona tereta godišnje.

http://puo.mzopu.hr/default.aspx?id=2434

New Report

Close