Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,56 | 922 | 122 | 7,00 | 7,55 | -1,31% |
Što god da ti priželjkivao, Luka se neće tako skoro maknuti iz centra grada, na to možeš zaboraviti. Previše bi novaca koštalo a i previše se novaca ulupalo u sadašnju lokaciju.
Inače, baci oko na Hamburg i koliko su blizu luke i skladišta njihovom centru grada pa se ljudi ne bune. Kome smeta, ima drugih gradova za živjeti. Njima u Hamburgu je ta luka život i zbog nje su jedan od najbogatijih gradova u Njemačkoj. A već 5-10km daleko od središta grada ima tako uređenih kvartova i predgrađa kakvih u Hrvatskoj nema.
Guverneru, rado bih da ti mogu dati pametan odgovor ali ne mogu…
Luku Ploče baš ne poznajem tako dobro ali ono što znam jest da imaju bolju situaciju što se tiče tehničke opreme u luci. Luka Rijeka treba još puno uložiti u obnovu tehnike, stvarno ne znam kada će oni moći biti zaista profitabilni. Vjerojatno tek kad ih kupi neki stranac i pokaže nam kako treba gospodariti poduzećem.
Što se tiče ulaganja, evo zamisli što bi njihovoj bilanci učinilo da kupe samo jednu novu lučku dizalicu i plate ju 2-3 mil. €.
Mene brine to što LKRI ima relativno male ukupne prihode. Luka Koper ostvaruje skoro dvostruko veći promet.
U stvari pričam bedastoće, amortizacija bi im za to vjerojatno bila na 20-30 godina pa bi se razvodnilo.
Ali mislim da bi se lako nakupilo potrebnih ulaganja za 10-20 mil €.
Guverneru, rado bih da ti mogu dati pametan odgovor ali ne mogu…
Luku Ploče baš ne poznajem tako dobro ali ono što znam jest da imaju bolju situaciju što se tiče tehničke opreme u luci. Luka Rijeka treba još puno uložiti u obnovu tehnike, stvarno ne znam kada će oni moći biti zaista profitabilni. Vjerojatno tek kad ih kupi neki stranac i pokaže nam kako treba gospodariti poduzećem.
Što se tiče ulaganja, evo zamisli što bi njihovoj bilanci učinilo da kupe samo jednu novu lučku dizalicu i plate ju 2-3 mil. €.
Mene brine to što LKRI ima relativno male ukupne prihode. Luka Koper ostvaruje skoro dvostruko veći promet.
Bilo na HTV govorio pred. Uprave Vukorepa tarife su smanjili zbog krize.
Guverneru, rado bih da ti mogu dati pametan odgovor ali ne mogu…
Luku Ploče baš ne poznajem tako dobro ali ono što znam jest da imaju bolju situaciju što se tiče tehničke opreme u luci. Luka Rijeka treba još puno uložiti u obnovu tehnike, stvarno ne znam kada će oni moći biti zaista profitabilni. Vjerojatno tek kad ih kupi neki stranac i pokaže nam kako treba gospodariti poduzećem.
Što se tiče ulaganja, evo zamisli što bi njihovoj bilanci učinilo da kupe samo jednu novu lučku dizalicu i plate ju 2-3 mil. €.
Mene brine to što LKRI ima relativno male ukupne prihode. Luka Koper ostvaruje skoro dvostruko veći promet.
Hvala, naime gledam malo te brojke i ono što papir govori je to da je LKPC neusporedivo bolji pick. E sada… o očekivanjima i planovima za budućnost, tralalalala, nemam pojma. Pa sam mislio da je LKRI kao neka super spika u smislu "bit će to super jednog dana" pa da je u tom stvar. Nešto ko što je već godinama brija za DIOKI, a ono čorak. Ne znam… kolke su mogućnosti, kolki potencijal i to. To bi me zanimalo, jer prema ovim brojkama stvarno ne razumijem tko bi sad kupio LKRI pored LKPC.
LKRI bi se trebala privatizirati do ulaska u EU pa pretpostavljam da neki misle da će tada i vrijednost skočiti. Ali vjerojatno će se do tada i LKPC privatizirati iz istih razloga.
Osobno mislim da LKRI ipak ima veći potencijal za povećanje prometa nego LKPC. Planovi su grandiozni ali znamo da se kod nas obično tresu brda a rodi se miš…
Preporučujem za pročitati:
Privatizacija osnivanjem pet novih tvrtki
Vaš link
U prodaji za dvije godine
Vaš link
Edit – vezano uz ono što sam prije pisao, evo piše da bi opremanje Zagrebačke obale mehanizacijom trebalo koštati oko 200 milijuna, pretpostavljam kuna, ali svejedno je to priličan iznos.
LKRI bi se trebala privatizirati do ulaska u EU pa pretpostavljam da neki misle da će tada i vrijednost skočiti. Ali vjerojatno će se do tada i LKPC privatizirati iz istih razloga.
Osobno mislim da LKRI ipak ima veći potencijal za povećanje prometa nego LKPC. Planovi su grandiozni ali znamo da se kod nas obično tresu brda a rodi se miš…
Preporučujem za pročitati:
Privatizacija osnivanjem pet novih tvrtki
Vaš link
U prodaji za dvije godine
Vaš link
Edit – vezano uz ono što sam prije pisao, evo piše da bi opremanje Zagrebačke obale mehanizacijom trebalo koštati oko 200 milijuna, pretpostavljam kuna, ali svejedno je to priličan iznos.
Rocky hvala puno za sada. Idem malo ulagati u znanje
[smiley]
Po meni su 3 stvari trenutno bitne za LKRI:
1) Ulaskom tj. samim približavanjem EU bliži se privatizacija na koju će nas natjerati EU, ulaskom u EU više neće biti prepuštena vođenju Hrvatske nego će i Europljani htjeti imati najmanje kontrolni paket
2) Vlada RH ima velike rupe u financijama i svakako je zainteresirana za prodaju djela LKRI te za pronalaženje strateškom partnera koji bi ulagao u Luku, ali bi prodajom i namaknuli sredstva u proračun
3) EU potaknuta velikom gospodarskom krizom ide u infrastrukturne projekte i spremna je ulagati i u RH kao svoju buduću članicu (evo već nude plinovod prema Mađarskoj, a sigurno bi bili zainteresirani za ulaganju u riječku luku). Potrebno je samo pripremiti projekte, kvalitetno ih izraditi i možemo doći do europskom novca. Grčki Patras (luka) je dobio ogromna fin. sredstva, a da nije geostrateški ovako bitan kao naša luka. Tako da sam siguran da bi EU dala novac samo ga mi moramo biti spremni uzeti
Zvrc, slažem se sa time što si napisao ali ima jedan paradoks za koji sam čuo.
Postoje programi od strane EU po kojima mi možemo dobiti novce za razne projekte. Ali koliko god to bilo nevjerovatno, mi nismo iskoristili sav taj potencijalni novac jer nismo mogli naći dovoljno kvalitetnih projekata, to jest prezentirati ih tako da dobijemo sredstva. Ne znam o kolikim se točno iznosima radi ali sam siguran da su barem deseci ako ne i stotine milijuna €. Što bi reklo da čak nismo ni spremni uzeti novac kad nam se nudi… [angry]
Netko je "očistio" 200 komada sa aska. Kako je to lijepo vidjet u ovako nelikvidnom danu…
LKRI bi se trebala privatizirati do ulaska u EU pa pretpostavljam da neki misle da će tada i vrijednost skočiti. Ali vjerojatno će se do tada i LKPC privatizirati iz istih razloga.
Osobno mislim da LKRI ipak ima veći potencijal za povećanje prometa nego LKPC. Planovi su grandiozni ali znamo da se kod nas obično tresu brda a rodi se miš…
Preporučujem za pročitati:
Privatizacija osnivanjem pet novih tvrtki
Vaš link
U prodaji za dvije godine
Vaš link
Edit – vezano uz ono što sam prije pisao, evo piše da bi opremanje Zagrebačke obale mehanizacijom trebalo koštati oko 200 milijuna, pretpostavljam kuna, ali svejedno je to priličan iznos.
Ovi napisi u novinama stvarno lijepo zvuče, ali onda se sjetim da se sve to isto spominjalo i prije 15 g. , a od tada se nije promjenilo gotovo ništa.I tada je bio Bojan Hlača, doduše Vukorepa je još skupljo potpise u indexu, a trava koja raste iz zidova skladišta je veća , rupe po obali veće, mehanizacija starija…
Pojačao se jedino promet na Brajdici i to zahvaljujući expanziji Kine a ne sposobnosti meneđmenta.
Zagrebačka je već bila "gotova" pa eto još je nema.
A i Porto Baroš je već bio "gotov" još prije 4 g. ,simulacije po svim novinama, jahte, hoteli, restorani,
a od Baroša ni B.
Sve se to odvija sporo tj. uopće se ne odvija, al dobro ,lijepo je vjerovat da će se to jednog dana ipak desit.
LKRI bi se trebala privatizirati do ulaska u EU pa pretpostavljam da neki misle da će tada i vrijednost skočiti. Ali vjerojatno će se do tada i LKPC privatizirati iz istih razloga.
Osobno mislim da LKRI ipak ima veći potencijal za povećanje prometa nego LKPC. Planovi su grandiozni ali znamo da se kod nas obično tresu brda a rodi se miš…
Preporučujem za pročitati:
Privatizacija osnivanjem pet novih tvrtki
Vaš link
U prodaji za dvije godine
Vaš link
Edit – vezano uz ono što sam prije pisao, evo piše da bi opremanje Zagrebačke obale mehanizacijom trebalo koštati oko 200 milijuna, pretpostavljam kuna, ali svejedno je to priličan iznos.
Ovi napisi u novinama stvarno lijepo zvuče, ali onda se sjetim da se sve to isto spominjalo i prije 15 g. , a od tada se nije promjenilo gotovo ništa.I tada je bio Bojan Hlača, doduše Vukorepa je još skupljo potpise u indexu, a trava koja raste iz zidova skladišta je veća , rupe po obali veće, mehanizacija starija…
Pojačao se jedino promet na Brajdici i to zahvaljujući expanziji Kine a ne sposobnosti meneđmenta.
Zagrebačka je već bila "gotova" pa eto još je nema.
A i Porto Baroš je već bio "gotov" još prije 4 g. ,simulacije po svim novinama, jahte, hoteli, restorani,
a od Baroša ni B.
Sve se to odvija sporo tj. uopće se ne odvija, al dobro ,lijepo je vjerovat da će se to jednog dana ipak desit.
[/quote]
Bili su i neki planovi za HOTEL na Porto Baroš ?