LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 23.11.2024. u 15:43
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,56
922
122
7,00
7,55
-1,31%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Kada bude država prodavala LKRI cijena je vrlo upitna ?


Pazite ovo: Luka Rijeka ima trenutno (cijena od 156) tržišnu kapitalizaciju od 931 mil. kuna ili oko 125,8 mil. eura. Najperspektivnija luka u Europi! Za usporedbu grad Zagreb će moći otkupiti Arenu Zagreb nakon 7 godina po 81 mil. eura. Znači 7 godina stara Arena vrijedi skoro kao Luka Rijeka. Gdje još postoji ovako jeftina luka u Europi? Samo 126 mil. eura!

1) Luka Rijeka je koncesionar a ne vlasnik luke. Dakle ne možeš to tako gledati.

2) Zadnja koncesija je na 12 godina i mislim da im ističe 2011 godine (neka me netko ispravi ako griješim), makar mislim da nije baš vjerojatno da izgube koncesiju.

3) Perspektiva postoji ali potrebna su iznimno velika ulaganja kako bi Luka Rijeka bila na razini konkurencije, kako će to riješiti nemam pojma. Inače da im grad Rijeka dopusti srušiti ona stara beskorisna rugla od skladišta onda bi imali bolju situaciju jer su sada vrlo na ograničeni nedostatkom prostora. Ali ne, to su zaštićeni spomenici iako izgledaju katastrofalno i u derutnom su stanju. No Rijeka Gateway je u procesu i barem će infrastrukturno biti malo bolje stanje. A još kad očiste ono područje koksare u Bakru i prenamijene ga za skladište, to će biti dodatni kapacitet. Napominjem da na Škrljevu imaju 460.000 kvadrata zemljišta koje nije tu samo da bi stajalo. Plan je da tamo nastane novi kontejnerski terminal. Ali opet, za to su potrebna velika ulaganja… Mislim da će biti potrebno još puno vremena i ulaganja prije nego LKRI zasja. Ali obično je bolje kupiti dionice nekog poduzeća prije nego se vide rezultati. Tako da dugoročno oni koji sad kupuju mislim da neće popušiti. Ali će možda trebati čekati 4-5-10 ili više godina dok se rezultati ne pokažu.

4) Za gospodina Dikana – zaboravili ste na povećanje temeljnog kapitala Vaš link po kojemu je trenutno BV 100kn po dionici iliti P/B=1,43 tako da mislim da san o cijeni od 62kn pada u vodu osim u slučaju potopa tržišta ali tada dionica LKRI neće biti jedina koja će nastradati. Prije pisanja loših stvari o nekoj dionici poželjno je barem provjeriti činjenice. To je jasno! [thumbsup]



Pazite ovo: Luka Rijeka ima trenutno (cijena od 156) tržišnu kapitalizaciju od 931 mil. kuna ili oko 125,8 mil. eura. Najperspektivnija luka u Europi! Za usporedbu grad Zagreb će moći otkupiti Arenu Zagreb nakon 7 godina po 81 mil. eura. Znači 7 godina stara Arena vrijedi skoro kao Luka Rijeka. Gdje još postoji ovako jeftina luka u Europi? Samo 126 mil. eura!

1) Luka Rijeka je koncesionar a ne vlasnik luke. Dakle ne možeš to tako gledati.

2) Zadnja koncesija je na 12 godina i mislim da im ističe 2011 godine (neka me netko ispravi ako griješim), makar mislim da nije baš vjerojatno da izgube koncesiju.

3) Perspektiva postoji ali potrebna su iznimno velika ulaganja kako bi Luka Rijeka bila na razini konkurencije, kako će to riješiti nemam pojma. Inače da im grad Rijeka dopusti srušiti ona stara beskorisna rugla od skladišta onda bi imali bolju situaciju jer su sada vrlo na ograničeni nedostatkom prostora. Ali ne, to su zaštićeni spomenici iako izgledaju katastrofalno i u derutnom su stanju. No Rijeka Gateway je u procesu i barem će infrastrukturno biti malo bolje stanje. A još kad očiste ono područje koksare u Bakru i prenamijene ga za skladište, to će biti dodatni kapacitet. Napominjem da na Škrljevu imaju 460.000 kvadrata zemljišta koje nije tu samo da bi stajalo. Plan je da tamo nastane novi kontejnerski terminal. Ali opet, za to su potrebna velika ulaganja… Mislim da će biti potrebno još puno vremena i ulaganja prije nego LKRI zasja. Ali obično je bolje kupiti dionice nekog poduzeća prije nego se vide rezultati. Tako da dugoročno oni koji sad kupuju mislim da neće popušiti. Ali će možda trebati čekati 4-5-10 ili više godina dok se rezultati ne pokažu.

4) Za gospodina Dikana – zaboravili ste na povećanje temeljnog kapitala Vaš link po kojemu je trenutno BV 100kn po dionici iliti P/B=1,43 tako da mislim da san o cijeni od 62kn pada u vodu osim u slučaju potopa tržišta ali tada dionica LKRI neće biti jedina koja će nastradati. Prije pisanja loših stvari o nekoj dionici poželjno je barem provjeriti činjenice. To je jasno! [thumbsup]
[/quote]

Teretnoj luci nije mjesto u centru grada. U centru grada trebaju biti hoteli, parkovi, šetališta…
Stara skladišta su spomenička baština i treba ih saćuvati.
Luka se treba seliti na Krk i u Bršicu.

Sad pričaš naivno ko da je to tako lako za izvesti. Da, ajmo upucati X milijardi € i uništiti naš ionako jadan lučki kapacitet, samo zato da bi se ti mogao šetati parkom uz more. Kome se ne sviđa Rijeka, ima dovoljno drugih gradova gdje može živjeti.

Mislim da treba srušiti sva skladišta osim eventualno jednog ako ga baš žele sačuvati kao spomenik.
Za što bi ti koristio ta skladišta kao spomenike? To su skladišta i drugu svrhu nemaju. A za moderno skladištenje nisu prikladna. Inače ta skladišta zauzimaju oko 100.000 kvadratnih metara. I dok taj prostor ne oslobode se dovodi u pitanje isplativost Rijeka Gateway projekta. Jer kakve koristi od infrastrukture ako se kapacitet luke ne poveća?
Zbog povećanja kapaciteta luke projekcija je preko 10.000 novih radnih mjesta, manji dio u samoj Luci, a ostatak indirektno. Da li to u današnje vrijeme nestašice posla vrijedi dovesti u pitanje zbog par skladišta?

Inače koliko znam Luka se svađa s gradom Rijekom oko spomeničke rente, mislim da bi svake godine morali plaćati gradu cca 3 milje kn za to.

Nego, pročitao sam da su se i okolne zemlje počele miješati te vršiti diplomatskim putevima pritisak da se zaštite ta skladišta. Što je baš prikladno jer im odgovara da se ne poveća kapacitet Luke Rijeka.

To za Krk ne znam da li drži vodu jer je u Rijeci gaz 14-18 metara što mislim da na Krku nije moguće. A i previše je love upucano u Luku da bi se sad cijelu isplatilo seliti.
Eventualno da naprave kontejnerski terminal na Krku umjesto u Rijeci ali ne znam da li bi imali gaz za najveće brodove. To vjerojatno bolje zna netko tko je iz onih krajeva.


Sad pričaš naivno ko da je to tako lako za izvesti. Da, ajmo upucati X milijardi € i uništiti naš ionako jadan lučki kapacitet, samo zato da bi se ti mogao šetati parkom uz more. Kome se ne sviđa Rijeka, ima dovoljno drugih gradova gdje može živjeti.

Mislim da treba srušiti sva skladišta osim eventualno jednog ako ga baš žele sačuvati kao spomenik.
Za što bi ti koristio ta skladišta kao spomenike? To su skladišta i drugu svrhu nemaju. A za moderno skladištenje nisu prikladna. Inače ta skladišta zauzimaju oko 100.000 kvadratnih metara. I dok taj prostor ne oslobode se dovodi u pitanje isplativost Rijeka Gateway projekta. Jer kakve koristi od infrastrukture ako se kapacitet luke ne poveća?
Zbog povećanja kapaciteta luke projekcija je preko 10.000 novih radnih mjesta, manji dio u samoj Luci, a ostatak indirektno. Da li to u današnje vrijeme nestašice posla vrijedi dovesti u pitanje zbog par skladišta?

Inače koliko znam Luka se svađa s gradom Rijekom oko spomeničke rente, mislim da bi svake godine morali plaćati gradu cca 3 milje kn za to.

Nego, pročitao sam da su se i okolne zemlje počele miješati te vršiti diplomatskim putevima pritisak da se zaštite ta skladišta. Što je baš prikladno jer im odgovara da se ne poveća kapacitet Luke Rijeka.

To za Krk ne znam da li drži vodu jer je u Rijeci gaz 14-18 metara što mislim da na Krku nije moguće. A i previše je love upucano u Luku da bi se sad cijelu isplatilo seliti.
Eventualno da naprave kontejnerski terminal na Krku umjesto u Rijeci ali ne znam da li bi imali gaz za najveće brodove. To vjerojatno bolje zna netko tko je iz onih krajeva.

Ne spominješ Bršicu ? Zašto ?

Nije li Bršica pod nadležnosti istarske županije? I da oni žele to područje koristiti za nautički turizam.
Kao obeštećenje za tu površinu bi LKRI trebala dobiti područje koksare u Bakru.

Ako netko zna više ili konkretno što se dešava, neka napiše.


Nije li Bršica pod nadležnosti istarske županije? I da oni žele to područje koristiti za nautički turizam.
Kao obeštećenje za tu površinu bi LKRI trebala dobiti područje koksare u Bakru.

Ako netko zna više ili konkretno što se dešava, neka napiše.

Bršica je važan dio riječke luke. Tamo se prekrcava drvo i stoka.
Ja bih tamo preselio dobar dio luke.

Koliko tamo ima skladišnog prostora? Površine? Vezova? Kolosjeka? Kakav je gaz?

Da je to stvarno dobra opcija, ne bi li se veći dio Luke izgradio tamo još u doba Austrougarske kad se Luka najviše izgradila?

Rocky, što misliš koja je luka bolji buy sada sa stanovišta potencijalnog prinosa i ako može neki argument. Nažalost ne postoji tema usporedba luka, a baš me to zanima. Ovo o povečanju kapitala i smanjenje PB-a je isto interesantno. Možeš li to isto malo objasniti? Puno hvala, tebi vjerujem. To je jasno [thumbsup]

I'LL BE BACK

mislim na usporedbu LKPC i LKRI, thnx

I'LL BE BACK


Koliko tamo ima skladišnog prostora? Površine? Vezova? Kolosjeka? Kakav je gaz?

Da je to stvarno dobra opcija, ne bi li se veći dio Luke izgradio tamo još u doba Austrougarske kad se Luka najviše izgradila?

Kada je Austrougarska gradila Luku Rijeka je imala 10.000 stanovnika, a danas ima 200.000.
Luka se nema gdje širiti.
Teretna luka mora se premjestiti iz centra grada.

E i još nešto. Zašto je profitabilnost luke rijeka toliko lošija od luke ploče? Ima li neka "začkuljica" koja se treba znati. Naime, pukim pogledom na brojke, LKRI kao da ime problem. Imam li krivo?

I'LL BE BACK

New Report

Close