LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 24.12.2024. u 01:47
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,50
750
100
7,10
7,45
5,63%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Moja isprika evo točnog izračuna.

Izvor http://www.zse.hr :

LKRI :
Kapital 371Mkn
Dionica 5968000
62kn / dionici
Današnja tržišna cijena dionice 156kn

BV 2,52

Po meni debelo precijenjeno, no provjerite i druge dionice, usporedite i prosudite sami .
Primjer BV ADRISA (cca 0,5) !

To je jasno ! [lol]

Sve će to na 0,1 book !


Moja isprika evo točnog izračuna.

Izvor http://www.zse.hr :

LKRI :
Kapital 371Mkn
Dionica 5968000
62kn / dionici
Današnja tržišna cijena dionice 156kn

BV 2,52

Po meni debelo precijenjeno, no provjerite i druge dionice, usporedite i prosudite sami .
Primjer BV ADRISA (cca 0,5) !

To je jasno ! [lol]

Dikane potpuno si u pravu, pokazatelji su loši ali oni ukazuju na prethodno stanje, ono što nas veseli je njena budućnost.

A uza sve to treba uzeti u obzir da je netko pred godinu dana davao i do 900 kn po dionici

Kad se pogleda njena bilanca pred dvije godine i ova sadašnja ogromne su razlike, a što je bit u bilanci za dvije godine ja se isto nadam ogromnoj razlici.

Puni profil je gotov, zaobilaznica se pušta na ljeto, u gradu Rijeci su napravili izlaz iz Luke još se trebaju spojiti na probijeni tunel ispod WTC-a.

A da ne spominjem prugu koja će se izgradit. Vjerujem da će za 3 godine i Adris i Luka Rijeka biti na tržišnoj cijeni od cca 600 kn, ali zarada je u ovom trenutku na Luci veća

Pozdrav


Ako terminal za kondicionirane terete prebace u Omišalj, u blizinu LNG terminala, mogu postati luka za čitavu Srednju i Istočnu Europu. Kažem ako…..
Ja bih tako učinio.
Mislim da je u Prostornom planu nešto tako i predviđeno.

Predviđeno je i to već 30 godina najmanje.


Ako terminal za kondicionirane terete prebace u Omišalj, u blizinu LNG terminala, mogu postati luka za čitavu Srednju i Istočnu Europu. Kažem ako…..
Ja bih tako učinio.
Mislim da je u Prostornom planu nešto tako i predviđeno.

Riječka luka nema prostornih uvjeta za širenje business-a. Ovo što se sada planira u sklopu RGP I i II je maksimum što se na sadašnjoj lokaciji luke može napraviti, a i to je vrlo skup zahvat.
Po tome je riječka luka dosta hendikepirana u odnosu na Koparsku koja ima 10X (!!!) veću površinu i manevarski prostor za daljnji razvoj.

Zato je cveć odavno bilo planirano širenje luke na Krk, izgradnja drugog krčkog mosta, dovođenje željeznice na krk i dr.

Itekako je logično da se velike hladnjače koje su nužne za rad luke postave negdje u blizini LNG terminala te da se iskoriste izmjenjivači topline koje će instalirati LNG postrojenje. To je gomila energije koja se može koristiti za pogon hladnjača, ali i cijeli niz drugih industrija koje bi se tu mogle oko LNG-a pozicionirati.

Dakle, planovi postoje, postoji i poslovna i zdrava logika, ali vidjet ćemo kako će ići sa implementacijom. To je kod nas uvjek problem.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!



Ako terminal za kondicionirane terete prebace u Omišalj, u blizinu LNG terminala, mogu postati luka za čitavu Srednju i Istočnu Europu. Kažem ako…..
Ja bih tako učinio.
Mislim da je u Prostornom planu nešto tako i predviđeno.

Riječka luka nema prostornih uvjeta za širenje business-a. Ovo što se sada planira u sklopu RGP I i II je maksimum što se na sadašnjoj lokaciji luke može napraviti, a i to je vrlo skup zahvat.
Po tome je riječka luka dosta hendikepirana u odnosu na Koparsku koja ima 10X (!!!) veću površinu i manevarski prostor za daljnji razvoj.

Zato je cveć odavno bilo planirano širenje luke na Krk, izgradnja drugog krčkog mosta, dovođenje željeznice na krk i dr.

Itekako je logično da se velike hladnjače koje su nužne za rad luke postave negdje u blizini LNG terminala te da se iskoriste izmjenjivači topline koje će instalirati LNG postrojenje. To je gomila energije koja se može koristiti za pogon hladnjača, ali i cijeli niz drugih industrija koje bi se tu mogle oko LNG-a pozicionirati.

Dakle, planovi postoje, postoji i poslovna i zdrava logika, ali vidjet ćemo kako će ići sa implementacijom. To je kod nas uvjek problem.
[/quote]

Koliko to košta ?

Pazite ovo: Luka Rijeka ima trenutno (cijena od 156) tržišnu kapitalizaciju od 931 mil. kuna ili oko 125,8 mil. eura. Najperspektivnija luka u Europi! Za usporedbu grad Zagreb će moći otkupiti Arenu Zagreb nakon 7 godina po 81 mil. eura. Znači 7 godina stara Arena vrijedi skoro kao Luka Rijeka. Gdje još postoji ovako jeftina luka u Europi? Samo 126 mil. eura!

Ja ne prihvaćam prvi prijedlog Ramljakove nagodbe!


Moja isprika evo točnog izračuna.

Izvor http://www.zse.hr :

LKRI :
Kapital 371Mkn
Dionica 5968000
62kn / dionici
Današnja tržišna cijena dionice 156kn

BV 2,52

Po meni debelo precijenjeno, no provjerite i druge dionice, usporedite i prosudite sami .
Primjer BV ADRISA (cca 0,5) !

To je jasno ! [lol]


——ipak raste, ranije si računao BV 17 [thumbsup]

Kune nisu problem, kuna nema



Moja isprika evo točnog izračuna.

Izvor http://www.zse.hr :

LKRI :
Kapital 371Mkn
Dionica 5968000
62kn / dionici
Današnja tržišna cijena dionice 156kn

BV 2,52

Po meni debelo precijenjeno, no provjerite i druge dionice, usporedite i prosudite sami .
Primjer BV ADRISA (cca 0,5) !

To je jasno ! [lol]


——ipak raste, ranije si računao BV 17 [thumbsup]
[/quote]
greška moja ne BV nego cijena po dionici….ups

Kune nisu problem, kuna nema

Iz Business.hr od 15.01.2009. 14:35

Predsjednikom Agencije za prometnu infrastrukturu Vlada je danas imenovala Željka Tufekčića, koji na tu dužnost dolazi s funkcije predsjednika Upravnog vijeća riječke Lučke uprave.


Pazite ovo: Luka Rijeka ima trenutno (cijena od 156) tržišnu kapitalizaciju od 931 mil. kuna ili oko 125,8 mil. eura. Najperspektivnija luka u Europi! Za usporedbu grad Zagreb će moći otkupiti Arenu Zagreb nakon 7 godina po 81 mil. eura. Znači 7 godina stara Arena vrijedi skoro kao Luka Rijeka. Gdje još postoji ovako jeftina luka u Europi? Samo 126 mil. eura!

Trenutna cijena dionice: 143 kune
Broj dionica: 5968000
Tržišta kapitalizacija (kn): 853.424.000
Srednji tečaj za euro (HNB): 7,440681
Tržišna kapitalizacija (euro): 114.697.028,4

Ja ne prihvaćam prvi prijedlog Ramljakove nagodbe!

Prijatelju loto, prije je cijena dionice LKRI bila oko 1000kn, pa je shodno tome tada BV bio 17.[lol]

Sada je BV LKRI približno 2,5 ! Warren Buffet je napisao da u pravilu ne kupuje dionice firmi koje imaju BV veći od 1,5. Čovjek je najuspješniji investitor, pa ne vidim zašto mu ne bi vjerovao. Logično jer sve plaćeno preko te cijene je u očekivanjima.

HT koji isplaćuje odličnu dividendu ima BV manji od sadašnjeg BV-a LKRI. To je paradoks našeg tržišta. Prilažem kupnju i prodaju LKRI. Deseta kupnja nudi 88kn, što je još uvijek 26kn iznad knjigovodstvene cijene dionice (62kn), te je po meni i to odlična prilika za izlaz iz LKRI.

To je jasno ! [thumbsup]

Sve će to na 0,1 book !

Prijatelju Dikane, ne sumljam u vaše iznesene izračune ali uvjeren sam da cijenu dionice nećete dočekati na razinama koje priželjkujete….moguće jedino ako radnici je dobiju sa 20% diskonta ,a to je onda već priča koju smo doživjeli kod mnogih dionica i onda ćemo zaista povoljno kupovati.

Kune nisu problem, kuna nema

New Report

Close