Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,50 | 750 | 100 | 7,10 | 7,45 | 5,63% |
Lučkoj upravi 88 milijuna eura novog kredita
RIJEKA – Svjetska banka, nakon dvije godine pregovora, odobrila je Lučkoj upravi Rijeka novi kredit u visini od 88 milijuna eura. Kredit je namijenjen proširenju kontejnerskog terminala Brajdica u duljini od 330 metara, gradnji schengenske granice te novog terminala na Zagrebačkoj obali.
Kredit je odobren na poček od 10 godina, što znači da prva rata na naplatu dolazi tek 2019.
Nikakva reakcija burze na ovu vijest ?????
Možda tek u ponedjeljak?
Ko da su dve kune dobili. [pray]
[/quote]
nema reakcije jer je kredit dobila LUČKA UPRAVA, a ne dioničko društvo Luka Rijeka čije dionice kotiraju na burzi. to su sasvim različite pravne osobe
Primio na znanje. Nego tko će te kontejnere istovarati? Lučka uprava? I na koncu zašto je ta vijest na ovoj temi ako nema baš nikakav utjecaj? Ima, dionica je pala. [angry]
Primio na znanje. Nego tko će te kontejnere istovarati? Lučka uprava? I na koncu zašto je ta vijest na ovoj temi ako nema baš nikakav utjecaj? Ima, dionica je pala. [angry]
Pa normalno da je pala. No, nije mi jasno kako i zašto se još drži na 3 book-a !
To mi do sada stvarno nitko nije objasnio !
I dalje mi nije jasan ovaj fenomen precijenjenosti LKRI !
Primio na znanje. Nego tko će te kontejnere istovarati? Lučka uprava? I na koncu zašto je ta vijest na ovoj temi ako nema baš nikakav utjecaj? Ima, dionica je pala. [angry]
Pa normalno da je pala. No, nije mi jasno kako i zašto se još drži na 3 book-a !
To mi do sada stvarno nitko nije objasnio !
I dalje mi nije jasan ovaj fenomen precijenjenosti LKRI !
[/quote]
Evo ja ću ti objasniti. Stvarna vrijednost svega što LKRI ima u svom vlasništvu nije ni približna onoj vrijednosti koja piše u knjigama. Ako detaljno proučiš bilancu (imovinu) doći ćeš do zanimljivih zaključaka. Prouči neke relacije i puno će ti toga biti jasnije. Ista je stvar npr. sa Konzumom. Pogledaj koliku imaju imovinu (zanemari zalihe) u knjigama, usporedi to da sličnim trgovačkim lancima (po veličini) u inozemstvu i ostat ćeš jako iznenađen.
Zvrc , to si tvarno dobro objasnio Dikanu ,samo ne razumijem zasto Dikan uvijek pise tako lose o Luci Rijeci, dali to stvarno nezna ili to radi namjerno? [thumbsup]
Pa normalno da je pala. No, nije mi jasno kako i zašto se još drži na 3 book-a !
To mi do sada stvarno nitko nije objasnio !
I dalje mi nije jasan ovaj fenomen precijenjenosti LKRI !
[/quote]
Evo ja ću ti objasniti. Stvarna vrijednost svega što LKRI ima u svom vlasništvu nije ni približna onoj vrijednosti koja piše u knjigama. Ako detaljno proučiš bilancu (imovinu) doći ćeš do zanimljivih zaključaka. Prouči neke relacije i puno će ti toga biti jasnije. Ista je stvar npr. sa Konzumom. Pogledaj koliku imaju imovinu (zanemari zalihe) u knjigama, usporedi to da sličnim trgovačkim lancima (po veličini) u inozemstvu i ostat ćeš jako iznenađen.
[/quote]
Forumašu Zvrc puno ste napisali, a ništa konkretno niste rekli. Kao i obično, upućujete na skrivene vrijednosti. Fundamenti kažu jasno da je book oko 60 kn, a moja analiza kaže da sam spreman investirati u LKRI do 17,50 kn po dionici.
To je jasno !
Konkretno se mora platiti. Ali ja nisam profesionalni savjetnik (nemam za to odobrenje HANFA-e), tako da to odmah otpada. Znači, nikada nikome niti jednu analizu nisam naplatio (ali ih zato jako mali krug ljudi može vidjeti), a za sve kompanije koje su mi u fokusu imam stotine analiza, izračuna, raznih statistika, vijesti koje ta kompanije objavljuju, usporedbi sa stranim kompanijama po rastu, tržišnom udjelu, veličini… Uglavnom, ako mislite da ću Vam ja dati gotovu analizu sa svim argumentima onda se varate. To morate napraviti sami. Ali Vam mogu reći da je vrijeme jedini dobar sudac i da će baš vrijeme pokazati jesam li išta znao (i jesu li moje analize bile dobre) o toj dionici kada sam je kupovao na 150-160 kuna ili sam pisao i pričao gluposti. Izvadite ovaj moj komentar za npr. 2 godine i tada mi recite da nisam bio u pravu.
Ne znam ni jednog stvarno dobrog sudca osim Zlatka Sudca, a bojim se da i vrijeme ne sudi najbolje jer mnogima biva prekasno !
Jeste li Vi davali savjete i onima koji su kupovali LKRI na 1000kn (ali to nije sve u to je uključeno 16 skrivenih book-ova). A znate li konkretno kada će plaća za studeni ?
Za sada kasni, to je jasno !
Ja nikad nikome nisam ništa savjetovao, pa ne savjetujem ni sada. Ova dionica me nije prije zanimala, a sad me zanima. Kupio sam ih jako malo, ali ih imam. Možda ću još kupovati. Prije nisam pisao na ovoj temi. Može se vidjeti i po tome kad sam se prvi put logirao. Stvarno želim da svi mali investitori zarade pa tako i Vi. Puno sreće u investiranju i pazite u što ulažete. Svatko je sebi najbolji savjetnik…
Mali podsjetnik iz svibnja 2008.g
NA JAVNOJ RASPRAVI O RIJEKA GATEWAY PROJEKTU 2 JUČER NAJAVLJENO DA ĆE IZGRADNJOM BRAJDICE I ZAGREBAČKE OBALE RIJEKA MOĆI PRIMITI PET PUTA VIŠE KONTEJNERA
Luka Rijeka u prodaji za dvije godine
Država će putem HFP-a na javnom natječaju ponuditi otkup određenog broja dionica Luke, s ciljem pronalaska strateškog partnera koji će osigurati nove investicije. Prva na redu će biti tvrtka Jadranska vrata koja je u vlasništvu Luke Rijeka i koja vodi terminal na Brajdici. Realizacijom dogradnje Brajdice i izgradnjom novog terminala na Zagrebačkoj obali Rijeka bi dosegnula kapacitet kontejnerskog prometa od milijun TEU-a
Piše Darko PAJIĆ
U posljednjih desetak godina u Rijeci je oko 15 puta povećan kontejnerski promet, a rekordna je bila prošla godina sa 145.000 TEU-aOPATIJA – Privatizacija Luke Rijeka najavljena je u naredne dvije godine, a trebala bi se provoditi po lučkim terminalima na način da bi država, koja je danas putem Hrvatskog fonda za privatizaciju i drugih državnih fondova većinski vlasnik Luke Rijeka, na javnom natječaju ponudila otkup određenog broja dionica, s ciljem pronalaska strateškog partnera koji će osigurati nove investicije u Luci, donijeti bolju kvalitetu usluga te dugoročno osigurati poslovnu stabilnost.
Prva na redu vjerojatno će biti tvrtka Jadranska vrata koja je u vlasništvu Luke Rijeka i koja vodi najvrjedniji lučki posao, a to je terminal na Brajdici. Plan je da će kontrolni paket u tvrtki Jadranska vrata biti zadržan u hrvatskom vlasništvu, kao i da će određeni broj dionica pod povlaštenim uvjetima biti ponuđen za otkup radnicima Luke Rijeka.
Primjedbe do 28. lipnja
Neke od spomenutih podataka iznio je jučer ravnatelj Lučke uprave Rijeka Bojan Hlača na javnoj raspravi o projektu Rijeka Gateway 2, koja je održana u opatijskom hotelu Ambasador. Svi zainteresirani mogu do 28. lipnja dati primjedbe ili upite pismeno ili putem web stranice Lučke uprave.
U sklopu Rijeka Gateway projekta 2 u dogradnju dodatnih 300 metara obale na Brajdici te u izgradnju ukupno 680 metara novog kontejnerskog terminala na Zagrebačkoj obali bit će investirano oko 88 milijuna eura. Do kraja ove godine mora biti izabran graditelj Brajdice kako bi gradnja završila 2011. godine, a kapacitet bio povećan na 350.000 TEU jedinica. Paralelno bi se gradila i Zagrebačka obala, pa bi realizacijom ova dva projekta Rijeka dosegnula kapacitet kontejnerskog prometa od milijun TEU-a, što je pet puta više nego danas. Time bi riječka luka postala jedna od najvećih kontejnerskih luka u regiji i jedna od najvažnijih luka za povezivanje Dalekog istoka i Srednje Europe.
Rijeka Gateway projekt 2 financirala bi također Svjetska banka i taj kredit bio bi daleko najpovoljniji od svih dosadašnjih, jer će Lučka uprava Rijeka dobiti odgodu plaćanja od 10 godina i rok otplate od 30 godina (ranije 5 godina počeka i 15 otplate), pored čega će kamatna stopa biti smanjena s 5 posto na 3,8 posto.
Neophodna pruga
Da bi se promet od spomenutih milijun TEU-a mogao i ostvariti, neophodno će biti dovršiti ravničarsku prugu Rijeka – Zagreb – Botovo te završiti gradnju ceste D-403, koja će povezati čvor Škurinje na riječkoj obilaznici sa Zagrebačkom obalom. Gradnja ove ceste neće biti dio Rijeka Gateway projekta 2 kao što se dosad najavljivalo, već će tu obvezu preuzeti na sebe Hrvatske ceste, koje moraju ugovoriti poseban kredit s europskim investicijskim i razvojnim bankama. Cilj je da cesta D-403 i Zagrebačka obala budu gotovi istovremeno, a točan rok tek će biti utvrđen, iako je sasvim sigurno da to neće biti prije 2013. godine.
Hlača je govorio i o drugim najvažnijim projektima Lučke uprave, otkrivši da se u projektu uređenja Delte i Porto Baroša očekuje investicija privatnog kapitala u iznosu od oko 200 milijuna eura.