Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,56 | 922 | 122 | 7,00 | 7,55 | -1,31% |
Lučkog zemljišta nisu vlasnici ali mislim da imaju dosta zemljišta po Rijeci, recimo par desetaka tisuća kvadrata na Škrljevu.
Koliko znam i na Krku imaju zemljište blizu Omišlja.
Možda ovdje ima netko iz RI tko može točnije reći.
Nije mi jasno !
Nitko mi nije odgovorio na moj upit u vezi ove dionice. Doista ne razumijem zašto se LKRI kupuje na 2,6 book-ova. Prva kupnja je na 148kn, a druga na 136. Analizirao sam ovu dionicu i po fundamentima nalazim da vrijedi cca. 15 do 20 kn maksimalno.
Sve je jasno !
Vrijedi zato što će se u dogledno vrijeme promet udesetostručiti, a profitabilnost udvadesetostručiti. Dajte si malo truda pa pročitajte nešto o Rijeka Gateway Projektu ( I i II), projektu nizinske pruge Rijeka-Botovo i dr. Vrijednost dionice očituje se u očekivanjima te dionice u budućnosti, a ne gledanjem u prošlost.
Nije mi jasno !
Nitko mi nije odgovorio na moj upit u vezi ove dionice. Doista ne razumijem zašto se LKRI kupuje na 2,6 book-ova. Prva kupnja je na 148kn, a druga na 136. Analizirao sam ovu dionicu i po fundamentima nalazim da vrijedi cca. 15 do 20 kn maksimalno.
Sve je jasno !
meni sada nista vise nije jasno
pocnete tekst sa nije mi jasno i zavrsite sa sve je jasno……
odlicno
dragi kolega uzivao sam citajuci vas post i makar mi nis nije jasno reci cu Vam svoje misljenje da je to smece od dionice
pofuk
Vrijedi zato što će se u dogledno vrijeme promet udesetostručiti, a profitabilnost udvadesetostručiti. Dajte si malo truda pa pročitajte nešto o Rijeka Gateway Projektu ( I i II), projektu nizinske pruge Rijeka-Botovo i dr. Vrijednost dionice očituje se u očekivanjima te dionice u budućnosti, a ne gledanjem u prošlost.
cijenjeni kolega
ocekivo sam i ja danas da cu izaci van i provesti vreme mazeci se nakon izlaska sa pripadnicom lijepseg spola a kad gle cuda………bljazgarim po pd umesto toga
pofuk
Vrijedi zato što će se u dogledno vrijeme promet udesetostručiti, a profitabilnost udvadesetostručiti. Dajte si malo truda pa pročitajte nešto o Rijeka Gateway Projektu ( I i II), projektu nizinske pruge Rijeka-Botovo i dr. Vrijednost dionice očituje se u očekivanjima te dionice u budućnosti, a ne gledanjem u prošlost.
Koje dogledno vrijeme? O čemu ti ovdje sanjaš? Koper pokriva 30 % a Rijeka 5 % Austrijskog tržišta,nakon što moderniziraju prugu ( plaća EU ) do Divaće dižu promet na 45 % i prešišat će Roterdam koji sada drži 50 % .
Ukoliko bi cijena dionice LKRI bila 5-10 kn onda bi tvoja teorija bila ok, kako objašnjavaš da je nedavno cijena bila 1000 kn a ADRS 400? nije li ovo tržište puno kockara i luđaka?
Vrijedi zato što će se u dogledno vrijeme promet udesetostručiti, a profitabilnost udvadesetostručiti. Dajte si malo truda pa pročitajte nešto o Rijeka Gateway Projektu ( I i II), projektu nizinske pruge Rijeka-Botovo i dr. Vrijednost dionice očituje se u očekivanjima te dionice u budućnosti, a ne gledanjem u prošlost.
Koje dogledno vrijeme? O čemu ti ovdje sanjaš? Koper pokriva 30 % a Rijeka 5 % Austrijskog tržišta,nakon što moderniziraju prugu ( plaća EU ) do Divaće dižu promet na 45 % i prešišat će Roterdam koji sada drži 50 % .
Ukoliko bi cijena dionice LKRI bila 5-10 kn onda bi tvoja teorija bila ok, kako objašnjavaš da je nedavno cijena bila 1000 kn a ADRS 400? nije li ovo tržište puno kockara i luđaka?
[/quote]
Gledajte kolega,
Nitko ne kaže da i luka Kopar nije perspektivna luka. SVE sjevernojadranske luke imaju sjajnnu perspektivu. Svi koji nešto znaju o tome znaju da je ovaj pravac skraćuje putovanje za daleki istok za 6-7 dana prema srednjoj Europi.
Rijeka je dio tog pravca i nema nikakve dileme da će se promet ovdje značakjno povećavati. Nadam se da Vam je poznato da je Rijeka i prije 100 godina bila među prvih 10 Europskih luka. To nije bilo bez veze i odavno je već bilo jasno da je Rijeka zamljopisno bogom dana lokacija.
Trenutno Rijeka ima problema sa kapacitetom kontejnerskog terminala. Moglo bi već sada ovdje proći i dvostruko više tereta da ga se može izmanipulirati. Zbog toga su pokrenuti veliki infrastrukturni projekti koji bi trebali rješiti tehničke poteškoće u poslovanju svih u ovom lancu.
Tu ulazi proširenje postojećeg i izgradnja novog terminala gradnja prilaznih cesta D403 i D404, Autoceste Rijeka-Zagreb u punom profilu, nizinske pruge, kamionskih terminala u Miklavlju i Škrljevu i dr.
Vremenski gledano trebati će cca 5-7 godina da se izgradi infrastruktura i trebati će još nekoliko godina da tršište to revalorizira i da se teret preusmjeri. Dakle za cca 5 godina vidjet će se veliki efekat ovi projekata, ali puni tek za cca 10 godina. Tada će Rijeka vjerujem biti ponovno među prvih 10 luka u EU.
Sve je ovo trebalo iću dosta brže, li se pokazalo da LKRI, Lučka Uprava, HŽ, HC i drugi uključeni u ovaj projekt, redom državne firme, ne znaju upravljati ovako velikim i složenim projektom i zato sve debelo kasni. Ipak, stvar je jednostavno previše važna za cijelu državu da bi se ovo moglo upropastiti i zato sam ja siguran da će se ovo sve napraviti. Također postoji vrlo jaki interese velikih brodarskih kuća da se oni direktno uključe (JPP) u projekte sa svojim kapitalom i daju i svoj kow-how.
Kopar inače samo osluškuje što Rijeka radi i kopira. To je valjda svakom jasno. Ono što je činjenica je da su oni kao tvrtka, ali cijeli sustav daleko efikasniji u realizaciji projekata i to im daje određenu prednost.
Ipak, ponavljam, posla ima za svih i to nije nama ni LKRI osnovni problem. Problem smo mi sami sebi u ovoj državi jer ne znamo iskoristiti i one očite komparativne prednosti.
Pogledajte primjer LNG terminala na Krku. Konzorcij svjetskih tvrtki je odavno već htio financirati i pokrenuti gradnju terminala i mi smo svojijm idiotizmima skoro sve upropastili. Trebalo nam je 5 godina da potvrdimo lokaciju koja je već 15 godina svima poznata i gdje nije bilo zapravo nikakve dileme.
Vrijedi zato što će se u dogledno vrijeme promet udesetostručiti, a profitabilnost udvadesetostručiti. Dajte si malo truda pa pročitajte nešto o Rijeka Gateway Projektu ( I i II), projektu nizinske pruge Rijeka-Botovo i dr. Vrijednost dionice očituje se u očekivanjima te dionice u budućnosti, a ne gledanjem u prošlost.
Koje dogledno vrijeme? O čemu ti ovdje sanjaš? Koper pokriva 30 % a Rijeka 5 % Austrijskog tržišta,nakon što moderniziraju prugu ( plaća EU ) do Divaće dižu promet na 45 % i prešišat će Roterdam koji sada drži 50 % .
Ukoliko bi cijena dionice LKRI bila 5-10 kn onda bi tvoja teorija bila ok, kako objašnjavaš da je nedavno cijena bila 1000 kn a ADRS 400? nije li ovo tržište puno kockara i luđaka?
[/quote]
Gledajte kolega,
Nitko ne kaže da i luka Kopar nije perspektivna luka. SVE sjevernojadranske luke imaju sjajnnu perspektivu. Svi koji nešto znaju o tome znaju da je ovaj pravac skraćuje putovanje za daleki istok za 6-7 dana prema srednjoj Europi.
Rijeka je dio tog pravca i nema nikakve dileme da će se promet ovdje značakjno povećavati. Nadam se da Vam je poznato da je Rijeka i prije 100 godina bila među prvih 10 Europskih luka. To nije bilo bez veze i odavno je već bilo jasno da je Rijeka zamljopisno bogom dana lokacija.
Trenutno Rijeka ima problema sa kapacitetom kontejnerskog terminala. Moglo bi već sada ovdje proći i dvostruko više tereta da ga se može izmanipulirati. Zbog toga su pokrenuti veliki infrastrukturni projekti koji bi trebali rješiti tehničke poteškoće u poslovanju svih u ovom lancu.
Tu ulazi proširenje postojećeg i izgradnja novog terminala gradnja prilaznih cesta D403 i D404, Autoceste Rijeka-Zagreb u punom profilu, nizinske pruge, kamionskih terminala u Miklavlju i Škrljevu i dr.
Vremenski gledano trebati će cca 5-7 godina da se izgradi infrastruktura i trebati će još nekoliko godina da tršište to revalorizira i da se teret preusmjeri. Dakle za cca 5 godina vidjet će se veliki efekat ovi projekata, ali puni tek za cca 10 godina. Tada će Rijeka vjerujem biti ponovno među prvih 10 luka u EU.
Sve je ovo trebalo iću dosta brže, li se pokazalo da LKRI, Lučka Uprava, HŽ, HC i drugi uključeni u ovaj projekt, redom državne firme, ne znaju upravljati ovako velikim i složenim projektom i zato sve debelo kasni. Ipak, stvar je jednostavno previše važna za cijelu državu da bi se ovo moglo upropastiti i zato sam ja siguran da će se ovo sve napraviti. Također postoji vrlo jaki interese velikih brodarskih kuća da se oni direktno uključe (JPP) u projekte sa svojim kapitalom i daju i svoj kow-how.
Kopar inače samo osluškuje što Rijeka radi i kopira. To je valjda svakom jasno. Ono što je činjenica je da su oni kao tvrtka, ali cijeli sustav daleko efikasniji u realizaciji projekata i to im daje određenu prednost.
Ipak, ponavljam, posla ima za svih i to nije nama ni LKRI osnovni problem. Problem smo mi sami sebi u ovoj državi jer ne znamo iskoristiti i one očite komparativne prednosti.
Pogledajte primjer LNG terminala na Krku. Konzorcij svjetskih tvrtki je odavno već htio financirati i pokrenuti gradnju terminala i mi smo svojijm idiotizmima skoro sve upropastili. Trebalo nam je 5 godina da potvrdimo lokaciju koja je već 15 godina svima poznata i gdje nije bilo zapravo nikakve dileme.
[/quote]
Ti opet zboriš kao političar a ne kao investitor,cijena dionice bi trebala biti sada 5 kuna da bude potcjenjena.Onda bi sve to što si nabrojio pilo vodu za 10 godina,vrijedilo bi kupiti nešto što će sutra vrijediti 10,20,50 <<<<<<<<<<< puta.Ovako ostaje gorak okus kad platiš nešto što nije vrijedno ove cijene.LKRI je indikativan primjer kako funkcionira burza u Hrvata,ono što vrijedi to je debelo potcjenjeno a ono što ne vrijedi to je debelo precjenjeno.Uzeo sam tu dionicu kao paradigmu TK kod nas,ova burza je obični lanac sreće,pa tko preživi.Nema tu sreće,zato niti nema ozbiljnih investitora,ova burza j
RIJEKA – Nasipavanje nove obale na kontejnerskom terminalu Brajdica napreduje maksimalnim intenzitetom, iako će graditelj nove obale u dužini od 300 metara formalno biti izabran tek u ožujku ili travnju iduće godine. Financiranje širenja Brajdice i gradnje oko 400 metara obale na novom kontejnerskom terminalu na Zagrebačkoj obali osigurano je kreditom Svjetske banke u iznosu od 88 milijuna eura, kojeg je Lučka uprava Rijeka dobila uz deset godina odgode plaćanja, što znači da je sada sasvim izvjesno da globalna financijska i ekonomska kriza neće značajno omesti planove povećanja kontejnerskih kapaciteta riječke luke, čak i ukoliko budu umanjene ili usporene investicije u državnom proračunu čije se usvajanje tek očekuje. Strateški cilj i dalje ostaje da do kraja 2013. godine u završnoj fazi bude izgradnja Zagrebačke obale u dužini od 680 metara, ravničarske pruge Rijeka – Zagreb – Botovo, te pristupne ceste D-403, koja treba povezati novi zapadni kontejnerski terminal s čvorom Škurinje na riječkoj zaobilaznici. U uvjetima potpunog razvoja pozadinskog prostora Zagrebačke obale na dijelu sadašnje rafinerije Mlaka i ranžirnog kolodvora, riječka luka bi trebala dostići kapacitet od približno milijun TEU-a godišnje. Plan je da bi 2013. godine trebalo biti pretovareno oko 8,5 milijuna tona suhog tereta (ove godine očekuje se oko 6 milijuna tona). …
Nova obala u drugoj polovini 2011.
Tek treba vidjeti što će se i kada ostvariti od spomenutih planova, jer u ovom trenutku ni ravnatelj Lučke uprave Rijeka, Bojan Hlača ne može sasvim precizno utvrditi koji su rokovi. On pojašnjava kako se u nasipavanje Brajdice krenulo ranije upravo da bi se dobilo na vremenu, pa je oko 70 posto nasipa već izgrađeno, pored čega je prije desetak dana raspisan i prednatječaj za gradnju obale. Oko 170.000 TEU jedinica trebao bi biti ovogodišnji promet na Brajdici, što će biti oko 20 posto više u odnosu na prošlu godinu. Hlača dodaje da se očekuje da će zbog globalne krize i pada vozarina brodara za oko 80 posto, neumitno i trend rasta kontejnerskog prometa biti usporen, odnosno da će doći na razinu od desetak
posto godišnjeg rasta, što bi značilo da bi iduća godina mogla donijeti maksimalno 200.000 TEU-a na Brajdici.
– Sredinom iduće godine dobit ćemo cestu D-404, pa ćemo dio kapaciteta povećati korištenjem pozadinskih skladišta na Škrljevu, pored čega ćemo iduće godine uređivati dodatni prostor za kontejnere na sjevernoj Brajdici na lokaciji sjeverno od željezničke pruge. Time će se kapacitet Brajdice povećavati do približno 350.000 TEU-a. Širenjem nove obale nećemo dobiti previše prostora, već će biti važnije što će dubina mora iznositi oko 14,5 metara te ćemo moći odjednom primiti dva velika kontejnerska broda-matice. Prema projektantskim rokovima nova obala trebala bi biti gotova u drugoj polovici 2011. godine, ali sam uvjeren da to može biti i ranije, jer je veći dio nasipa već izgrađen. No, to ćemo znati nakon otvaranja ponuda na natječaju, negdje u prvom kvartalu iduće godine, ističe Hlača, koji procjenjuje da će i riječka luka morati u idućem razdoblju potražiti akvizicije novih tereta, posebno kad je riječ o generalnom teretu, jer u zemljama EU-a već nastupa recesija, jednako kao i na Dalekom istoku, zbog čega će se neumitno smanjivati i protok roba.
Domaće tvrtke među graditeljima
Najvažniji dio Rijeka Gatewaya 2 ostaje Zagrebačka obala za čije će se projektiranje, izgradnju i javno privatno partnerstvo raspisati jedinstveni natječaj za najviše četiri mjeseca, pored čega treba navesti da je projektantski rok za gradnju Zagrebačke obale tri i pol godine. U idealnim uvjetima sve bi doista moglo biti gotovo krajem 2013. godine, ali se o tome može samo špekulirati barem dok ne bude izabran izvođač radova. Iz kredita Svjetske banke osigurana je gradnja 400 metara obale, a kroz javno privatno partnerstvo u istom postupku Lučka uprava će istovremeno tražiti i investitora za još 280 metara u JPP-u. U ovom trenutku nije precizirano niti hoće li se obala graditi sistemom pilota ili spornih kesona, koje je uvela japanska tvrtka Kajima s kojom je posao neslavno raskinut nakon što se doznalo da tlo u podmorju treba prethodno sanirati ukoliko se žele postavljati kesoni. Sistem gradnje predložit će svaki kandidat na natječaju, a novost je da među potencijalnim graditeljima više nisu isključivo strane, već i neke domaće tvrtke, koje žele ugrabiti jedan od najvećih investicijskih projekata u Rijeci i Hrvatskoj.
Vrijedi zato što će se u dogledno vrijeme promet udesetostručiti, a profitabilnost udvadesetostručiti. Dajte si malo truda pa pročitajte nešto o Rijeka Gateway Projektu ( I i II), projektu nizinske pruge Rijeka-Botovo i dr. Vrijednost dionice očituje se u očekivanjima te dionice u budućnosti, a ne gledanjem u prošlost.
Zato sam i rekao da mi je sve jasno. U ovoj dionici je sve u očekivanjima osim onih 20kn u fundamentima. A što se tiče nasipavanja obale nije loša ideja i onako brodski prijevoz je pao za 95%, pa će to biti odlično sidrište brodova i okupljalište mornara i dioničara. Možda se i naziv dionice promjeni u Marina Rijeka MARI-R-A.
Sad mi je sve jasno ! [thumbsup]
Dikan – slazem se. Mnogi zive u zabludi.
Fundamentalna vrijednost je vrlo mali postotak trenutne cijene ostalo su ocekivanja i to DUGOROCNA.
Kad sam prije godinu dna htio kupiti LKRI po 300 broker me upozoravao da je precijenjena u odnosu na luku Kopar. Poslusao sam ga i kupio HDEL po 588 te za 4 mjeseca prodao za 1600.
Crobex mora pasti na 1100 sto je ekvivalent danasnjeg Dow i Nasdaq koji su na istoj razini bili i 2002.
Gdje je 2002. bila LKRI (mislim da je na burz izasla tek 2003.) po tome cete znati i njenu realnu cijenu.
A ovaj smijeh od prometa, te pozitivna blokada za 1700 kn prometa, zalosno …