A evo izvod iz pisanja poslovnog sa naslovom "Hoće li burze rast":
Ukupna imovina Luke Rijeka tijekom prvog polugodišta ove godine porasla je za 0,46 posto, na 570,63 milijuna kuna. Od toga je stavka kapital i rezerve porasla 1,18 posto, na 369,50 milijuna kuna, iz čega slijedi da je Luka Rijeka povećala koeficijent vlastitog financiranja. Ukupni prihodi Luke Rijeka tijekom prvog polugodišta ove godine iznose 133,08 milijuna kuna i 25,91 posto veći su u odnosu na ukupne prihode u prvom polugodišnju lani, a što znači porast koeficijenta obrtaja ukupne imovine. 62 posto poslovnih prihoda ostvareno je na stranom, a ostatak na domaćem tržištu. Neizvjesna potraživanja od kupaca iznose 8,76 milijuna kuna i kroz ispravak vrijednosti knjižena su na trošak. Putem tužbi i nagodbi pokušava se naplatiti navedena potraživanja. Dobit nakon oporezivanja koju je tijekom prvog polugodišta ostvarila Luka Rijeka iznosi 4,3 milijuna kuna, odnosno 1,43 kune po dionici. Podsjećamo da je 15. listopada prošle godine cijena dionice Luke Rijeka dotaknula 999,00 kuna, a 18. kolovoza ove godine trgovanje dionicom Luke Rijeka zaključeno je cijenom od 425,00 kuna.
Ne znam kojie sve vjesti mogu pokrenit ovu "uspavanau ljepoticu", napisasamo se svih mogućih i nemogućih pozitivnih vjesti i ništa. Istini za volju fudamenti ne govore o nekom većem mogućem rastu ali perspektivne činjenice govore da će u budućnosti biti eksplozija, ali kad ..? ja čekam povratak na skromnih 700-900….. [rolleyes]
Ova ljepotica će se vjerovatno probudit za nekih 5 do 8 godina.
Šmrc.
🙂
Ima li kakvih informacija da li će Luka raditi satelitski LNG terminal?
Tu prvenstveno mislim na mogućnost prekrcaja lako kvarljive robe – hrane.
Nedavno su tu bili argentici, dakle junetina, ako se ne varam.
Ovome mora da je pozlilo kad je lupio 500 kom. po bidu, ili je možda oporučno nasljedstvo, svejedno glup potez.
Evo malo za usporedbu
Ozn Industrija P/E P/BV P/Sales ROA % ROE % Market Capitalization
LKPC Transport 26,25 3,35 3,61 13,30 12,78 606.184.600,42
LKRI Transport 189,14 3,18 5,33 2,03 1,68 1.174.583.581,70
pitanjce, razmatram opet kupiti LKRI ali htio bih da ode ispod 300kn. Koliko je relano da ode dole s obzirom da, pretpostavljam samo, još nisu usvojeni razvojni planovi?
postoje na papiru ali nitko više o tome ne priča. ruše li namjerno cijenu sa time?
Problem sa LKRI je što RGP kasni. Izgubljeno je vrijeme sa Japancima. Tereta i posla ima toliko da ga ne mogu obaviti. jednostavno nema kapaciteta. Mislim naravno na kontejnerski promet, koji je i najprofitabilniji.
Projekt je malo redefiniran. Sada se ide na ad-hoc povećanje kapaciteta Brajdice i to će se financirati iz kredita Svjetske banke. Tu se već naveliko radi. Nasipa se danonoćno (materijal iz priključne cijevi tunela za Tower). Druge godine ide gradnja obale i već sada se priprema tender za dizalice, tako da će dizalice biti isporučene kad obala bude gotova.
Zapadni terminal (Zagrebačka obala) ide po novim planovima po modelu JPP. Ide se odmah na izvedbi cijele obale (680 metara). Tu će vjerovatno koncesiju dobiti jedan od velikih svjetskih brodara koji će i financirati gradnju.
To je po meni odličan pristup jer kad se izabere partner i kad se njemu da da počne sa radovima to će ići maximalnim tempom jer to će biti i te kako u interesu tog partnera.
LKRI je dugoročno sjajna investicija. Promet i prihodi će značajno rasti. (i već sad rastu po stopi od cca 40% godišnje). Problem je što će za sve ove radove koje treba napraviti da se sve ovo zaokruži trebati po meni jedno 6-7 godina. A to je ono što mali investitori ne vole, jer nemaju strpljenja.
Ovdje čovjek imao ili neimao dionice LKRI treba držari palčeve da se ovo što prije završi i pusti u pogon. Od cijelog Riječkog prometnog pravca, nakraju će najmanje koristi imai LKRI.
Ako se ostvare planovi da se kapacitet LKRI digne na 1 milijun kontejnera (300.000 istočni terminal i 700.000 zapadni terminal) to je strahovit vjetar u leđa cijelom gospodarstvu Hrvatske.
Pretpostavljam da znate da se na u cijelom lancu usluga na 1 konterjenru kojeg se prekrca u LKRI i isporuči korisniku na udaljenosti od cca 500 km ukupno zaradi cca 600 USD. Od toga tek nekih 50 USD ide LKRI. Špediteri, kamionski prijevoznici, željeznica,cijeli niz servisnih službi svi oni lijepo zarade od ovog posla.
Pomnožite 1 milijun sa 600 USD pa još pomnožite sa nekim faktorim jer se taj novac izvrti više puta unutar gospodarstva. Pa svake godine tako.
Ja ne znam niti za jedan sličan projekt u HR osim projekta LNG terminala u Omišlju koji može donijeti ovakve koristi praktično cijelom gospodarstvu Hrvatske. Svi imaju koristi i to na mjestima gdje vjerovatno ne bi ni očekivali.
Meni je muka kada i na ovom projektu vidim kilavost određenih struktura u državi, pokušaje političkog prisvajanja zasluga i dr.. a vrijeme se gubi i stojimo na mjestu.
A Kopar samo gleda, kopira sve dobre ideje i pokušava oteti što više prometa.
Ako prođete autocestom od Kopra prema Ljubljani i dalje prema Mariboru shvatit ćete kako Slovenci ne gube vrijeme, kako se tamo radi sve u 16.
Kolone, ali doslovce kolne kamiona idu iz i prema luci Koper. Registracije Litve, Estonije, Rusije, Poljske, Češke, Slovačke, Mađarske, pa čak i Rumunjske, Bugarske i ovih više istočnih zemalja (što mi nikako nije jasno, zašto oni idu u Kopar)
LKRI ima strahovite šanse uzeti najveći dio kolača u ovom području jer je jednostavno prirodno najbolje položena.
A mi se u HR natežemo sa glupostima..
Želio bih ipak istaknuti jednu činjenicu: Ja nemam niti jednu dionicu LKRI, niti sam ikada imao. Ipak moja je želja postati dioničar ove tvrtke i vjerujem da ću to postati.
pitanjce, razmatram opet kupiti LKRI ali htio bih da ode ispod 300kn. Koliko je relano da ode dole s obzirom da, pretpostavljam samo, još nisu usvojeni razvojni planovi?
postoje na papiru ali nitko više o tome ne priča. ruše li namjerno cijenu sa time?
Ok,ti bi želio kupiti po 300….po kojoj cijeni želiš prodati ? Jesi li siguran da u relaciji cijene kupnje-prodaje imaš lufta za rizik da ti pobjegne ovo po 340 ?