LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 24.11.2024. u 02:50
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,56
922
122
7,00
7,55
-1,31%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Kolega One to je bio samo jedan od  primjera mogućeg ulagača, nisam rekao da će to tako biti?

A to što imaju manjinski udjel šta to znači da taj udjel ne vrijedi?

TKO VRIJEDI LETI TKO LETI VRIJEDI TKO NE LETI NE VRIJEDI

To znaci da su s tim udjelom ko statisti u kukuruzu. Ne odlučuju o bitnim stvarima sto je zapravo u situaciji lošeg vođenja firme od strane Poljaka i njihovih jataka čak i dobro. Vrijedi puno manje od udjela onih koji drze 51%. Osim ako imaju neki ugovor o opcijskoj kupnji od kontrolnog dionicara po unaprijed definiranim uvjetima. Al u to ne vjerujem bas. Zapravo, taj manjinski udjel je i zaslužan za ovogodišnji rast poslovanja Luke. Al problem tog udjela je sto ga defacto možeš i moraš prodati samo jednom kupcu, a taj se sigurno neće isprsiti da ga preplati.

Da je netko ozbiljan bio zainteresiran za LKRI taj bi je bio preuzeo kroz dokap prije koju godinu mjesto ovih trećerazrednih likova iz Poljske (iako pitanje je tko ih je zapravo preuzeo, a  – moguće čak i Slovenci iz Luke Koper, posredno). No to se nije dogodilo kako se očekivalo, luka je poslovala daleko lošije od ocekivanja i zapala u ozbiljne poslovne probleme, sve ostalo je povijest.

U međuvremenu, izgradio se jedan novi (Adria gate (Jadranska vrata) gdje je Lkri manjinski), a gradi se i još veći terminal Deep sea (Maersk), pa će Luka Rijeka d.d. na području Lučke Uprave Rijeka dobiti još jaču konkurenciju.

Sto će na kraju iz svega toga ispasti i kada to samo dragi Bog zna. Nekako se ne bojim za Maersk…. Ali ostali?

Dakle, iz dosadasnjeg iskustva i svega sto se događalo u Lkri ne bih stavio zrno kukuruza na to da će Lkri postati uspjeh. Barem ne skoro i vjerojatno ne u poslovnom smislu.

Kažete : To znaci da su s tim udjelom( od jadranskih vrata) ko statisti u kukuruzu, taj manjinski udjel je i zaslužan za ovogodišnji rast poslovanja Luke

Ne znam jeste li uopće pogledali izvješča prije komentiranja ali evo nekih činjenica (prvo bez statiranja u kukuruzu kako vi to nazivate),dakle:

U nekonsolidiranom izvješču 01.01-30.06.2022 znači ono šta je samo Luka Rijeka ostvarila bez jadranskih vrata stoji:


Naturalni pokazatelji u tonama u 2022 = Generalni teret veći za 9% odnosu na 2021, Rasuti teret veći za 5% nego u 2021 , Kontejneri skoro 4 puta veći promet nego u 2021 ali zbog svog malog udjela u ukupnoj tonaži sve skupa zbrojeno naturalni pokazatelji u tonama 15 % bolji u 2022 nego 2021.


Financijski pokazatelji u 2022 iz izvješča= U promatranom razdoblju ukupni prihodi iznose 106.498.427 kuna te su za 22% veći u odnosu na isto razdoblje prošle godine


Dobit iz nekonsolidiranog rdig :Dobit 2021 ( -2.672.370) Dobit 2022 9.511.892 znači ne stoji tvrdnja  da nista ne zarađuju, razlika u odnosu na 2021 (u kojoj su imali negativnu dobit) iznosi 12.184.262


Evo i ono drugo konsolidirano(sa statiranjem u kukuruzu):

U konsolidiranom izvješču 01.01-30.06.2022 znači ono šta je Grupa ostvarila(LUKA RIJEKA d.d+ LUKA – PRIJEVOZ d.o.o. + STANOVI d.o.o. + LUKA RIJEKA CONTAINER DEPOT d.o.o +49% Jadranskih vrata) stoji :


Naturalni pokazatelji u tonama u 2022= Generalni teret veći za 39% u odnosu na 2021, , Rasuti teret veći za 5% nego u 2021, Kontejneri 20 % veći nego u 2021, dakle sve skupa u tonama za 18% veći promet.


Financijski pokazatelji u 2022 iz izvješča :Ukupni prihodi 2022 =130.709.239 u 2021= 101.278.453 znači ukupni prihodi veći za 29%


 

Neto dobit u 2022= 34.437. 128 , u 2021= 9.964.595 znači neto dobit veća za 246%


Kažete :Ne odlučuju o bitnim stvarima sto je zapravo u situaciji lošeg vođenja firme od strane Poljaka i njihovih jataka čak i dobro =u potpunosti se slažem ali koliko sam shvatio poljaci nisu više u igri baš zbog njihovog katasrofalnog vođenja poslovanja,koje su tu agende bile u igri od strane poljaka samo dragi Bog zna.

Kažete :Da je netko ozbiljan bio zainteresiran za LKRI taj bi je bio preuzeo kroz dokap prije koju godinu mjesto ovih trećerazrednih likova iz Poljske

Ovo je past tense! Prošlost! Sta se sad geopolitički događa? Situacija se vezano za prijevoz robe stubokom promijenila.

Kažete: gradi se i još veći terminal Deep sea (Maersk), pa će Luka Rijeka d.d. na području Lučke Uprave Rijeka dobiti još jaču konkurenciju.

Moje mišljenje je da će biti posla za sve!

Kažete :Dakle, iz dosadasnjeg iskustva i svega sto se događalo u Lkri ne bih stavio zrno kukuruza na to da će Lkri postati uspjeh. Barem ne skoro i vjerojatno ne u poslovnom smislu.

Imate pravo na vlastito mišljenje kao i ja. Samo Svemogući Bog zna sta ce biti a ne vi ili ja.

 

TKO VRIJEDI LETI TKO LETI VRIJEDI TKO NE LETI NE VRIJEDI

https://more.slobodnadalmacija.hr/om/vijesti/milijardu-dolara-zaradenu-u-pandemiji-hapag-lloyd-ulozio-u-kupnju-deset-americkih-luka-1229746

TKO VRIJEDI LETI TKO LETI VRIJEDI TKO NE LETI NE VRIJEDI

Jedna akvizicija od prije par mjeseci vidim nitko nije stavio

Adani Ports, which is the largest port developer and operator in India, said the acquisition the company will “expand its footprint into the European port sector, which includes the lucrative Mediterranean region”.

This is a much higher price than the government (of Israel) had first anticipated and has a price-to-earnings ratio of 18 (roughly calculated, based on the average of the past three years). It is as if Adani is saying: Step aside, this is a strategic purchase, and for us the price is less important”, the report said.

https://m.economictimes.com/industry/transportation/shipping-/-transport/haifa-port-acquisition-by-adani-a-strategic-purchase-where-price-didnt-matter-israeli-media/amp_articleshow/92956615.cms

I jedna akvizicija odnedavno u sektoru

https://www.reuters.com/markets/deals/german-cabinet-approves-investment-by-chinas-cosco-hamburg-port-terminal-sources-2022-10-26/

TKO VRIJEDI LETI TKO LETI VRIJEDI TKO NE LETI NE VRIJEDI

https://lukarijeka.hr/wp-content/uploads/2022/10/Najava-odrzavanja-sjednice-N.O-03112022..pdf

S obzirom na okolnosti očekivanja su velika .Trebalo bi biti jedno od najboljih rezultata posljednjih nekoliko godina.

to je već objavljeno

Dobit Grupe Luka Rijeka za devet mjeseci 2022.g. iznosi 56.155.768 kuna, te je vidljiv znatni porast u odnosu na promatrano razdoblje prethodne godine kada je dobit Grupe iznosila je 1.733.743 kuna.

https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/LKRI/FI-LKRI-459c74954940f3f4fe5092453f078512.pdf

harpun, 03.11.2022. u 10:57

to je već objavljeno

Dobit Grupe Luka Rijeka za devet mjeseci 2022.g. iznosi 56.155.768 kuna, te je vidljiv znatni porast u odnosu na promatrano razdoblje prethodne godine kada je dobit Grupe iznosila je 1.733.743 kuna.

https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/LKRI/FI-LKRI-459c74954940f3f4fe5092453f078512.pdf

Hhaaha povećanje od 1.7 mil. na 56 mil. odnosno sa  -8 mil. na 21.7 mil. za 3 kvartal  je samo “znatni” porast.  Možda danas na sjednici budu manje skromni s izjavama iako je skromnost vrlina.

Iza Luke Rijeka je devet mjeseci za povijest. Ostvarila je rekordnu dobit i rast u svim segmentima – Novi list

Počelo se i kod LKRI nešto zbivati -> https://novac.jutarnji.hr/novac/aktualno/nakon-par-teskih-godina-luka-rijeka-biljezi-rekorde-u-gubitke-su-ih-gurnuli-poljski-partneri-sada-je-sansa-da-se-div-podigne-15273491

Najveća opasnost za male dioničare su oni koji su opljačkali male dioničare u DLKV.

LKRI je bolesno krupna riba i sve me strah da neće opet neko sra*e s dokapom i istiskivanjem, kao kod DLKV

https://novac.jutarnji.hr/novac/aktualno/konzorcij-enna-logica-i-danci-jedini-predao-ponudu-za-zagrebacku-obalu-15072195

https://more.slobodnadalmacija.hr/om/vijesti/rijecki-terminal-postaje-maerskovo-stratesko-mjesto-na-jadranu-bit-cemo-najbliza-tocka-za-ulazak-s-dalekog-istoka-na-europsko-kopno-1111244

Koncesionar APM je u vlasništvu najvećega kontejnerskog brodara danskog Merska. Time riječki terminal postaje njihova strateška točka na Jadranu. Ima prednost blizine tržišta Srednje Europe. Povezanost, kako cestovna tako i željeznička, te skraćivanje vremena putovanja s Dalekog istoka do Europe, postajemo najbliža točka za ulazak s Dalekog istoka na europsko kopno, Rijeka će se vratiti na kartu prepoznatljivih svjetskih luka.

 

Zašto Maersk ulazi na područje riječkoga bazena i iskipava pustu lovu ako misli da ta pozicija u pomorskom prometu ništa neće vrijediti u budućnosti? Valjda očekiva I povrat investicije jednog dana

Zagreb Deep Sea Terminal: Rijeka bi trebala postati glavna luka sjevernog Jadrana

Ovim terminalom osigurat ćemo Rijeci stabilno mjesto na logističkoj mapi u Jadranu, otvarajući pravi izlaz ne samo za Hrvatsku nego i za zemlje u okruženju, izvršni direktor APM,sa koncesijom vrijednom 20 i pol milijardi kuna i fiksnom naknadom od dva milijuna eura na godinu, Rijeka bi trebala postati glavna luka sjevernoga Jadrana. Očekujemo da će već 2025. kontejnerski promet dosegnuti 1 milijun TEU jedinica, a do 2028. jedan i pol milijun. To znači da će luka Rijeka kroz nekoliko godina imati veći kontejnerski promet nego slovenska luka Kopar

 

Sigurno vide nešto na ovom području šta ostali još ne vide?

https://lidermedia.hr/poslovna-scena/hrvatska/denis-vukorepa-s-dva-nova-koncesijska-projekta-u-rijeku-smo-doveli-najjace-svjetske-gospodarske-igrace-140504

Pri potpisivanju ugovora o koncesiji za terminal Zagreb Deep Sea rekli ste da će realizacijom dvaju najnovijih projekata Rijeka postati centar svijeta. Što će se to toliko promijeniti, što će ti projekti značiti za Rijeku i Hrvatsku?

– To što su Lürssen grupa i APM Terminals ušli u Rijeku jednako je tomu kao da su u NK Rijeka došla dva najbolja svjetska nogometaša, da se slikovito izrazim. Dva nova velika strateška partnera s kojima su ugovorene koncesije jako mnogo donose riječkoj luci jer je Lürssen grupa najveći proizvođač megajahti na svijetu, a APM Terminals jedan od najvećih terminalskih operatora u svijetu i tvrtka kći brodarskoga diva A. P. Møller-Mærska. To znači da smo u Rijeku doveli najjače svjetske gospodarske igrače.

 

Hoće još koji svjetski igrač doći za ovima? Infrastruktura se poboljšava, geopolitičke tenzije, planirane investicije od eu koje se ne mogu iskazati u bilanci a utjecati će direktno i indirektno na sve dionike?

Da li je lakše recimo za nekog novog ili postojećeg igrača u luckom/pomorskom biznisu preuzeti postojeće poduzeće  sa infrastrukturom i modernizirati ga ili je lakse ispočetka ulagati stotine i stotine milijuna eura kao šta Maersk radi? Dosta mu je preuzeti cerpov paket i nesto od fondova da ima većinu? + dobije pola jadranskih vrata gratis

 

Kad je riječ o budućemu kontejnerskom terminalu, može se očekivati da će A. P. Møller-Mærsk preusmjeriti kontejnerski promet u riječku luku jer će to biti njegov jedini terminal na Jadranu

 

Hoće li mu biti dostatni kapaciteti kad preusmjeri promet? Hoće li trebati još prostora i kapaciteta? Hoće li još  netko od konkurenata htjeti imati svoje mjesto na ovoj točci svijeta jer se nešto događa, gradi a u zaklonu je i pod plaštom EU?

 

Prema direktivama Europske unije svaka djelatnost unutar sustava lučke uprave trebala bi biti privatizirana.

 

Da li se ovo čita tako da cerpov paket prema direktivama ide u prodaju  kad tad?

 

Velika mala DC403 teška 520 milijuna kuna – Cesta koja otvara novi ulaz u Rijeku, omogućava brži protok tereta u luku

U Rijeci je u utorak potpisan „Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za izgradnju državne ceste DC403 od čvora Škurinje do luke Rijeka”. Riječ je o dodjeli bespovratnih 520 milijuna kuna za gradnju najkraće i najskuplje ceste u Hrvatskoj.

 

Čekaj malo 2,5 kilometra ceste vrijedi kao pola tržišne kapitalizacije luke rijeka(ok neće samo luka Rijeka koristiti tu cestu ali ipak nevjerojatno)

 

Nije nagovor ni na kupnju ni prodaju samo moje mišljenje koje ne mora biti točno

TKO VRIJEDI LETI TKO LETI VRIJEDI TKO NE LETI NE VRIJEDI

sve su to stari članci

New Report

Close