LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

dali itko zna koliki su dnevni kapaciteti za ukrcaj žita i koliko silosa ima luka rjeka velik je interes pa kako ga odraditi pozz

Očekujem 50 mil dobiti samo za treći kvartal i cijenu dionice 100 kn. Čestitke strpljivima, pogotovo ovima od 2007,g među kojima sam i ja.

desnokrilo, 29.06.2022. u 09:21

dali itko zna koliki su dnevni kapaciteti za ukrcaj žita i koliko silosa ima luka rjeka velik je interes pa kako ga odraditi pozz

Predaleko su oni za neki ozbiljniji izvoz preko Rijeke, a  osim toga proradio je koridor kroz Crno more + kroz puno bližu Rumunjsku.

Ignore: KressoM, delux

Lijepi rast LKRI u zadnjih nekoliko dana. Možemo li očekivati 3. kvartal još bolji od 2.?

Imaju jako dobru poslovnu perspektivu, ali cijena dionice na duplom booku je ipak malo previsoka.

 

https://morski.hr/2022/08/09/raste-promet-u-luci-rijeka-da-imamo-i-duplo-veci-kapacitet-silosa-sve-bismo-popunili/

Njihova perspektiva je odavno trebala bit likvidacija samo je politika drzi zivom zbog svojih kadrova.

Akumulirani gubitak od 200 mil kuna ce kad tad doc na naplatu pa ce opet bit upitnici iznad glave

 

Pozdrav

svi smo mi Crobex

Očekujem još bolji 3. kvartal. Lijepo su im se posložile karte.

trial, 17.08.2022. u 12:47

Imaju jako dobru poslovnu perspektivu, ali cijena dionice na duplom booku je ipak malo previsoka.

 

https://morski.hr/2022/08/09/raste-promet-u-luci-rijeka-da-imamo-i-duplo-veci-kapacitet-silosa-sve-bismo-popunili/

Kad je cijena bila na 10 bookova prije cca  15 godina vjerojatno su isto govorili. Tko će riskirati opet kad/ako stane rat sa ruskim i ukrajinskim lukama poslije ove situacije?

Ogromna ulaganja od eu u prateću infrastrukturu ceste i željeznice, kako bi oni to sami  financirali? Napravila im eu skoro pa đabe vrhunsku okućnicu figurativno.

A čita sam malo i neke starije spekulacije otprije 15 godina to šta se tada pričalo sada se događa u vezi prateće infrastrukture (a tada su bile puno jače valuacije).

Plus luka kopar čini mi se da se odlijepila isto od dna otprije 2 godine

TKO VRIJEDI LETI TKO LETI VRIJEDI TKO NE LETI NE VRIJEDI

Kad vam netko od nasih prodavaca magle ( Vlada..Lucka uprava..Ministri..itd ) pocnu usporedjivat luku Kopar i luku Rijeka ..kad se hvale kako ce Rijeka pretec Kopar onda bi bilo dobro da ih netko od novinara pita za komentar cinjenice..

 

”KOPER – Grupa Luka Koper u prvom je polugodištu ostvarila 155,1 milijun eura čistih prihoda od prodaje, što je 35 posto više nego u istom razdoblju lani. Neto dobit skočila je za 169 posto, na 41,5 milijuna eura.

https://www.seebiz.eu/tvrtke/luka-koper-sjajni-rezultati-u-prvom-polugodistu/280701.

 

Znaci luka Koper je u prvom polugodištu ostvarila dobit od 294 mil kuna !!!

 

Koliko je Luka Rijeka d.d. ?..Odavno je LKRI ..d.d ispao iz igre i jedino sto moze je zivotarit na mrvicama sto ostane od Kopra i Trsta

 

Pozdrav

svi smo mi Crobex

 

Treći kvartal bi mogao biti bomba sudeći prema situaciji sa žitaricama  i općenito geopolitickom situacijom, p/e bi mogao pasti ispod 10 do kraja godine ako ostane na ovakvim cijenama(kumulativno za prvi i drugi kvartal ukupni prihodi veći za 29%(poslovni za 22%) u 2022 u odnosu na 2021. Neto dobit kumulativno za oba kvartala u 2022 veća za 246% u odnosu na prva dva kvartala 2021)

Ulaganja u cestovno željezničku infrastrukturu to se ne može provesti u knjigama?

To se ne vidi u bilanci i ne može se izraziti u bilanci, koliko to vrijedi?

Koliko će to direktno i indirektno utjecati na budući razvoj i poslovanje?

https://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/krece-megaprojekt-skuplji-od-peljeskog-mosta-gradi-se-cak-21-most-i-vijadukt-113-km-tunela-15228789

https://www.tportal.hr/biznis/clanak/zavrsen-europski-projekt-unaprjedenja-infrastrukture-na-terminalu-za-rasute-terete-u-bakru-20211221

https://www.tportal.hr/biznis/clanak/u-rijeci-se-danas-potpisuje-najznacajniji-ugovor-u-povijesti-luke-foto-20211105

 

Te trenutno situacije sa dobavnim lancima tereta u svijetu to jest traženja alternativnih ruta

https://www.tportal.hr/biznis/clanak/velika-prilika-za-luku-rijeka-svi-zovu-radi-prekrcaja-zitarica-iz-ukrajine-pritisak-je-strasan-da-imamo-kapacitet-tri-puta-veci-od-sadasnjeg-bili-bi-puni-foto-20220624

 

I da najlogičnije pitanje koje se postavlja zašto je ovaj rubikon partners preuzeo po 35 kn po dionici paket od poljaka? Da proda jeftinije? Da ga drugi dokapitaliziraju i razvodne?  Ili da proda skuplje?

Ne znam šta će biti ali biti će zanimljivo , ova luka je strateški interes Hrvatske, pogotovo sad nakon ove situacije sa Rusijom, može krenuti naglo gore ali i naglo dolje, šupalj je i bid i ask, ne možeš ni kupit ni prodat značajnije količine bez značajnijeg dizanja ili rušenja cijene, free float je manji od 10%, poljaci su stali iz nekog razloga kipati po bidu

Luka kopar zato i ima veću tržišnu kapitalizaciju pet puta od luke Rijeka, ali čini mi se tehnički da je dno bilo 2020 na obe dionice, trend je vidljiv ali možda sam u krivu.

TKO VRIJEDI LETI TKO LETI VRIJEDI TKO NE LETI NE VRIJEDI

Mislim da će netko prije ili kasnije bacit oko na ovo jer je geografska pozicija vrhunska. Ne daju kinezima eu i usa, možda filipinci šta su u jadranskim vratima? Maersk šta je njemu iskipati pravu lovu da sve preuzme tamo? Netko domaći?N emam pojma ali biti će zanimljivo.

 

Ne zaboravimo Luka Rijeka drži 49% jadranskih vrata

https://novac.jutarnji.hr/novac/aktualno/ovo-su-price-najboljih-hrvatskih-kompanija-u-jednoj-od-njih-prosjecna-placa-iznosi-17-275-kuna-15216920

Jadranska vrata d.d., koncesionar na kontejnerskom terminalu Luke Rijeka sa 197 zaposlenih, i ove je godine, treći put zaredom, dobitnik Zlatne bilance u kategoriji prijevoza i skladištenja. Novo priznanje za Jadranska vrata dolazi nakon što je tvrtka u prošloj godini povećala prihode za 15,6 posto, dobit za 36,1 posto, a EBITDA-u za 31 posto.

U sve izraženijoj konkurenciji domaćih prijevoznika i logističara, Jadranska vrata treću godinu zaredom imaju najbolje pokazatelje profitabilnosti, likvidnosti, zaduženosti, aktivnosti i ekonomičnosti koje Fina uzima u obzir za izračun financijskog rejtinga tvrtki i pripadajući redoslijed najboljih. Likvidnost višestrukog pobjednika Zlatne bilance u toj djelatnosti ogleda se, među ostalim, u koeficijentu tekuće likvidnost za 2021. od 6,85. Kad je u pitanju profitabilnost Jadranskih vrata, dostignuta EBITDA u 2021., na bazi lani ostvarenog ukupnog prihoda od 177,5 milijuna kuna, iznosila je 81,4 milijuna kuna, što je više nego mnogostruko bolji rezultat od prosječne EBITDA-e konkurencije, od 5,6 milijuna kuna. Do sličnog nalaza dolazi se kada se usporedi EBITDA marža Jadranskih vrata (45,89) s prosjekom konkurencije (14,68), s tim da tvrtke s većom EBITDA maržom imaju bolju troškovnu strukturu te nakon podmirenja poreza, kamata i amortizacije veći dio prihoda zadržavaju unutar tvrtke.

https://www.morski.hr/u-prvom-polugodistu-2022-godine-jadranska-vrata-i-luka-rijeka-biljeze-znatan-rast-prometa/

TKO VRIJEDI LETI TKO LETI VRIJEDI TKO NE LETI NE VRIJEDI

Zašto bi Maersk bilo sto ulagao u LKRI kad ulaze u svoj i PPD-ov kontejnerski terminal u Rijeci? Deep Sea terminal.

https://www.tportal.hr/biznis/clanak/ppd-u-i-moller-maersku-koncesija-na-kontejnerskom-terminalu-rijeka-20210511

A i u Jadranskim vratima imaju manjinski udjel i nemaju kontrolu nad tom firmom.

 

New Report

Close