LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 23.11.2024. u 19:16
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,56
922
122
7,00
7,55
-1,31%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

kako luka može biti privatno vlasništvo. to ne postoj u rh zakonu

 

pomorsko dobro ne može biti privatna svojina, vlasnik je uvijek država. na papiru. a tko upravlja i ubire prihode, to je druga stvar

 

 

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

investimir, 31.05.2021. u 09:42

kako luka može biti privatno vlasništvo. to ne postoj u rh zakonu

 

pomorsko dobro ne može biti privatna svojina, vlasnik je uvijek država. na papiru. a tko upravlja i ubire prihode, to je druga stvar

 

 


 

Tnx bro 😉

Riječki kontejnerski terminal pretovario dva milijuna TEU jedinica

 

49 posto voga pripada lkri dd. to im donosi više novca no njihovo martično poslovanje

 

Dva milijuna TEU-a u 10 godina izvanredan je uspjeh za AGCT. Uspjeli smo i nastavljamo privlačiti nove klijente i prihvaćati najveće kontejnerske brodove koji trenutno dolaze u Jadran. Naše operacije na željeznici znatno su porasle, s time da je intermodalni udio u ukupnom volumenu porastao na 42 posto, a broj kontejnera koji se otprema i doprema željeznicom za više od 50 posto u posljednje dvije godine. Volumen terminala također se više nego udvostručio u posljednjem desetljeću ”, rekao je Emmanuel Papagiannakis, izvršni direktor AGCT-a.


 

 

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

investimir, 10.06.2021. u 10:02

Riječki kontejnerski terminal pretovario dva milijuna TEU jedinica

 

49 posto voga pripada lkri dd. to im donosi više novca no njihovo martično poslovanje

 

Dva milijuna TEU-a u 10 godina izvanredan je uspjeh za AGCT. Uspjeli smo i nastavljamo privlačiti nove klijente i prihvaćati najveće kontejnerske brodove koji trenutno dolaze u Jadran. Naše operacije na željeznici znatno su porasle, s time da je intermodalni udio u ukupnom volumenu porastao na 42 posto, a broj kontejnera koji se otprema i doprema željeznicom za više od 50 posto u posljednje dvije godine. Volumen terminala također se više nego udvostručio u posljednjem desetljeću ”, rekao je Emmanuel Papagiannakis, izvršni direktor AGCT-a.


 

 

 


 

Svake godine sve bolje. Svaka čast.

Zagrebačka obala dana u koncesiju na 50 godina za 20 i pol milijardi kuna

 

50 g – 20 milij

 

ovo nije vlasništvo lkri, ali dio će i tovariti i skladištiti klri kroz škriljevo

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Unatoč globalnim svjetskim problemima Luka Rijeka plovi uspješno.Tu se tek očekuje neopravdano izostali post covid rast koji su gotovo sve vrijednosnice imale.

Lanac je jak koliko i njegova najslabija karika

10 milja čiste dobiti. jako, jako lijepo

 

i tem poslovanje je u plusu, a jad vrata gaze s kontejnerima – 25% više no lsani – 13 milja udio lkri u dobiti

 

lkri napokon počinje ličiti na konk kopar i trst

 

https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/39083

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

investimir, 29.07.2021. u 13:30

10 milja čiste dobiti. jako, jako lijepo

 

i tem poslovanje je u plusu, a jad vrata gaze s kontejnerima – 25% više no lsani – 13 milja udio lkri u dobiti

 

lkri napokon počinje ličiti na konk kopar i trst

 

https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/39083


 

👍

LUKA RIJEKA d. d. – Ugovor o dugoročnom klupskom kreditu

 

 

80 milja kn od hbora- lijepo. sjećam se da je kerum jamrao da mu ne daju d hbora, da hbor daje samo oprobanimdrugobima

 

bilo bi bolje da naprave dokap, ali dok država i poljaci to isprefovaraju, dobar je i ovaj povlašteni kredit

kažu – za investicije. škrljevo ilibakarili krk ili sama rijeka, ako tko ima kakv info, samo dajte

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

počrlo je grickanje. ide izvješće dobro, nema šta

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

RIJEKA GATEWAY PROJECT: Novi boom investicija s jednim ciljem: ‘Luka Rijeka će prestići Kopar’

 

kontejneri dobro rade, nema sumnje

 

više vrijedi 49 post jadr vrata rj više meda daje no cijeli ostali klasični prekrcaj rasutih i inih tereta

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

nažalost, izvješće slabo

 

jedina svijetla točka je tvrtka jad vrata – ti gaze nemilice – 30 posto više no lani

 

rezultat je bolji no lani, u plusu su i ovako mogu voziti godinama, ali rasuti teret je zujanje bez puno med, a kontejneri su ozbiljno medobranje

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

New Report

Close