Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,56 | 922 | 122 | 7,00 | 7,55 | -1,31% |
kako luka može biti privatno vlasništvo. to ne postoj u rh zakonu
pomorsko dobro ne može biti privatna svojina, vlasnik je uvijek država. na papiru. a tko upravlja i ubire prihode, to je druga stvar
kako luka može biti privatno vlasništvo. to ne postoj u rh zakonu
pomorsko dobro ne može biti privatna svojina, vlasnik je uvijek država. na papiru. a tko upravlja i ubire prihode, to je druga stvar
Tnx bro 😉
Riječki kontejnerski terminal pretovario dva milijuna TEU jedinica
49 posto voga pripada lkri dd. to im donosi više novca no njihovo martično poslovanje
Dva milijuna TEU-a u 10 godina izvanredan je uspjeh za AGCT. Uspjeli smo i nastavljamo privlačiti nove klijente i prihvaćati najveće kontejnerske brodove koji trenutno dolaze u Jadran. Naše operacije na željeznici znatno su porasle, s time da je intermodalni udio u ukupnom volumenu porastao na 42 posto, a broj kontejnera koji se otprema i doprema željeznicom za više od 50 posto u posljednje dvije godine. Volumen terminala također se više nego udvostručio u posljednjem desetljeću ”, rekao je Emmanuel Papagiannakis, izvršni direktor AGCT-a.
Riječki kontejnerski terminal pretovario dva milijuna TEU jedinica
49 posto voga pripada lkri dd. to im donosi više novca no njihovo martično poslovanje
Dva milijuna TEU-a u 10 godina izvanredan je uspjeh za AGCT. Uspjeli smo i nastavljamo privlačiti nove klijente i prihvaćati najveće kontejnerske brodove koji trenutno dolaze u Jadran. Naše operacije na željeznici znatno su porasle, s time da je intermodalni udio u ukupnom volumenu porastao na 42 posto, a broj kontejnera koji se otprema i doprema željeznicom za više od 50 posto u posljednje dvije godine. Volumen terminala također se više nego udvostručio u posljednjem desetljeću ”, rekao je Emmanuel Papagiannakis, izvršni direktor AGCT-a.
Svake godine sve bolje. Svaka čast.
Zagrebačka obala dana u koncesiju na 50 godina za 20 i pol milijardi kuna
50 g – 20 milij
ovo nije vlasništvo lkri, ali dio će i tovariti i skladištiti klri kroz škriljevo
Unatoč globalnim svjetskim problemima Luka Rijeka plovi uspješno.Tu se tek očekuje neopravdano izostali post covid rast koji su gotovo sve vrijednosnice imale.
10 milja čiste dobiti. jako, jako lijepo
i tem poslovanje je u plusu, a jad vrata gaze s kontejnerima – 25% više no lsani – 13 milja udio lkri u dobiti
lkri napokon počinje ličiti na konk kopar i trst
10 milja čiste dobiti. jako, jako lijepo
i tem poslovanje je u plusu, a jad vrata gaze s kontejnerima – 25% više no lsani – 13 milja udio lkri u dobiti
lkri napokon počinje ličiti na konk kopar i trst
https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/39083
👍
LUKA RIJEKA d. d. – Ugovor o dugoročnom klupskom kreditu
80 milja kn od hbora- lijepo. sjećam se da je kerum jamrao da mu ne daju d hbora, da hbor daje samo oprobanimdrugobima
bilo bi bolje da naprave dokap, ali dok država i poljaci to isprefovaraju, dobar je i ovaj povlašteni kredit
kažu – za investicije. škrljevo ilibakarili krk ili sama rijeka, ako tko ima kakv info, samo dajte
RIJEKA GATEWAY PROJECT: Novi boom investicija s jednim ciljem: ‘Luka Rijeka će prestići Kopar’
kontejneri dobro rade, nema sumnje
više vrijedi 49 post jadr vrata rj više meda daje no cijeli ostali klasični prekrcaj rasutih i inih tereta