Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,56 | 922 | 122 | 7,00 | 7,55 | -1,31% |
Kupio bi ja ovo ali se bojim scenarija dlkv.
tko čita izvješća zna da dkv ima book kn, a lkri 30.
dokap je najavljen po 35, nek bude i 30, za nas male sve do 35 kn je dobra cijena
Ovo je bio lijep pad cjene za dokup , nadam se da neće biti posljednji ove godine a iduće vrlo teško da bude ovakvih prilika
2015 je dokapano po 40 kn
poljaci su prije par mjeseci prodali po 35 kn. po daj što das cijeni jer su oni u banani
dokap tesko da će ispod35. ako bude i po 30 čuna, mi mali tu ne mozem sudjelovati, nama je 33-34 puna šaka brade
lkri samo treba voziti na nuli i ubirati divku od jadranskih vrata koja rastu strelovito – filipinci rade jako dobro
2015 je dokapano po 40 kn
poljaci su prije par mjeseci prodali po 35 kn. po daj što das cijeni jer su oni u banani
dokap tesko da će ispod35. ako bude i po 30 čuna, mi mali tu ne mozem sudjelovati, nama je 33-34 puna šaka brade
lkri samo treba voziti na nuli i ubirati divku od jadranskih vrata koja rastu strelovito – filipinci rade jako dobro
zašto bi uopće radili dokap kad para imaju dovoljno?? njihov problem su većinski vlasnici kojima ne cvjetaju ruže pa se žele riješiti dionica da dođu do para..a kad je frka, daje se ispod cijene
zato će prije na 20 nego na 40 kn, nema tu velike mudrosti
zašto bi uopće radili dokap kad para imaju dovoljno??
npr zato što samo terminal škrljevo košta iznad 300 milja
infrastruktura je strašno skupa, ali bome traje 30-40 godina
poljaci su čist promašaj, i osim toga su neznalice – ako hoce prodati – mogu po 30 kn prodati cijeli blok van burze ako imaju imalo pameti. ovo kokošarenje po nekoliko deseaka tisuca kn – sto je to za jedan fond koji ima miljune eura
ne razumijem što hoće postići, ali dobro je da oni više ne odlučuju. mirovinci i drzava su instalirali svoju upravu i maknuli poljake od upravljanja
zjava o prijenosu tih dionica između OTL-a i Rubicon Partners Ventures potpisana je 30. rujna, navodi se u objavi, bez preciziranja o kakvoj je točno transakciji bila riječ i kolika je njena vrijednost. Vijest o toj transakciji prenijeli su proteklih dana i pojedini poljski portali, a na jednom od njih navedeno je da je taj ugovor realiziran po cijeni dionice Luke Rijeka od 35 kuna.
što nisu prodali sve, tko će ga znati. polski ne umem
https://www.tportal.hr/biznis/clanak/poljski-otl-prodao-17-51-posto-dionica-luke-rijeka-20210402
zjava o prijenosu tih dionica između OTL-a i Rubicon Partners Ventures potpisana je 30. rujna, navodi se u objavi, bez preciziranja o kakvoj je točno transakciji bila riječ i kolika je njena vrijednost. Vijest o toj transakciji prenijeli su proteklih dana i pojedini poljski portali, a na jednom od njih navedeno je da je taj ugovor realiziran po cijeni dionice Luke Rijeka od 35 kuna.
što nisu prodali sve, tko će ga znati. polski ne umem
https://www.tportal.hr/biznis/clanak/poljski-otl-prodao-17-51-posto-dionica-luke-rijeka-20210402
Sad sam pogledao podatke u top 10, OT logistics početkom godine imao je 3.687.759 dionica. Veći dio je prenio na Rubicon partners, a dio zadržao. Još uvijek su obje firme upisane u top10, s time da je OT logistics svoj udio smanjio za oko 8.500 dionica i to su valjda te dionice koje svako malo netko istrese po kupnji.
OT logistics ima još 1.317.285 dionica i ako nastave prodavati preko burze tko zna dokle će cijena pasti….
zjava o prijenosu tih dionica između OTL-a i Rubicon Partners Ventures potpisana je 30. rujna, navodi se u objavi, bez preciziranja o kakvoj je točno transakciji bila riječ i kolika je njena vrijednost. Vijest o toj transakciji prenijeli su proteklih dana i pojedini poljski portali, a na jednom od njih navedeno je da je taj ugovor realiziran po cijeni dionice Luke Rijeka od 35 kuna.
što nisu prodali sve, tko će ga znati. polski ne umem
https://www.tportal.hr/biznis/clanak/poljski-otl-prodao-17-51-posto-dionica-luke-rijeka-20210402
Sad sam pogledao podatke u top 10, OT logistics početkom godine imao je 3.687.759 dionica. Veći dio je prenio na Rubicon partners, a dio zadržao. Još uvijek su obje firme upisane u top10, s time da je OT logistics svoj udio smanjio za oko 8.500 dionica i to su valjda te dionice koje svako malo netko istrese po kupnji.
OT logistics ima još 1.317.285 dionica i ako nastave prodavati preko burze tko zna dokle će cijena pasti….
Što veći pad to deblji portfelj i veći profit , svaki pad je i veća prilika ,samo je treba iskoristiti na najprofitabilniji način
nije to bas jednostavno – jer u dug ulazi koncesija, a to je period od 20 godina
nisam siguran kako to obračunavaju, pročitao sam revizora, ali to pas s maslom ne bi pojeo što tamo piše
nije to bas jednostavno – jer u dug ulazi koncesija, a to je period od 20 godina
nisam siguran kako to obračunavaju, pročitao sam revizora, ali to pas s maslom ne bi pojeo što tamo piše
Znaci ako sam skuzio dobro Luka rijeka,d.d je samo uzela koncesiju na luku 20 godina tj .nije njezino vlasnistvo?