Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,56 | 922 | 122 | 7,00 | 7,55 | -1,31% |
Covjek naprosto ne razumije da Luke Rijeka d.d. sa cijenom za koju ce bit iznajmljena Zagrebacka obala nema nista. Koncesijska naknada ide drzavi. 4-6% od prometa ide dzavi…Isto kao sto Luka Rijeka d.d. tako placa drzavi za svoje terminale tako neko 10i placa za svoje !
Luka Rijeka d.d. moze imat koristi/dobiti/gubitka i sta sve ne s “gospodarskim procvatom”..novim cestama..mahanjem leptira u Japanu..ali s novcima koje ce Maersk za koncesiju placati drzavi nema apsolutno nista.
Pozdrav
Covjek naprosto ne razumije da Luke Rijeka d.d. sa cijenom za koju ce bit iznajmljena Zagrebacka obala nema nista. Koncesijska naknada ide drzavi. 4-6% od prometa ide dzavi…Isto kao sto Luka Rijeka d.d. tako placa drzavi za svoje terminale tako neko 10i placa za svoje !
Luka Rijeka d.d. moze imat koristi/dobiti/gubitka i sta sve ne s “gospodarskim procvatom”..novim cestama..mahanjem leptira u Japanu..ali s novcima koje ce Maersk za koncesiju placati drzavi nema apsolutno nista.
Pozdrav
Stvarno nevjerovatno , zar je bitan novac od koncesije , zar nije bitniji novac od zarade djelatnosti kojom se bavi lkri , pa komu je palo na pamet uopće spominjati novac od koncesije i tko je uopće tvrdio da je lkri dd vlasnik pomorskog dobra u kojem se nalazi luka , što vam pada na pamet
Interesantno dok nije objelodanjena vijest o maersku i ppd-eu , potražnja za ovom dionicom je bila mršavih 1500 kom a prodaja oko 10 000kom , sad se stvari mijenjaju potražnja 4600 kom a prodaja 6000 kom
Ne može država imati profit i od prometa i naplaćivati koncesiju , to je isto ko da ja iznajmin vama uhodani kafić za 5 tisuća eura i cjeli utržak ide opet meni , probajte razumjeti što pišete
primjer ti je totalno promašen jer naplata koncesije ne odnosi koncesionaru sav “utržak” nego tek jedan mali dio prihoda, možda 1% pa probaj razumjeti što pišeš i probaj dati neki drugi primjer
A što sam ja napisao , ako koncesionar tj najmoprimac plaća koncesiju , pa neće valjda i zaradu od prometa davati najmodavcu tj onom koji izdaje koncesiju ,
Očito ti neznaš što čitaš
A kome bi je po vama trebao davat ?:)..Luci Rijeka d.d. ?
Ma naravno da i postotak dobiti ide samo drzavi.
Temu o dobiti Luke Rijeka d.d. s koncesijom novog terminala je pokrenuo drugi foumas pa procitajte njegovo pitanje i na to se referiramo i pokusavamo vam pojasnit.
Pa kome ide dio dobiti od Jadranskih vrata d.d. za to sto koristi Brajdicu ?..Drzavi..ostatak djele suvlasnici od kojih je jedan Luka Rijeka.
Maers plati najam drzavi i jos postotak od dobiti samo drzavi !
Tako vam je to na pomorskom dobru..nisu to kafici.
Drzava je vlasnik..izgradi terminal..da ga u najam onome tko vise ponudi i jos mu uzme postotak od zarade..prosto ko pasulj.
Pozdrav
A kome bi je po vama trebao davat ?:)..Luci Rijeka d.d. ?
Ma naravno da i postotak dobiti ide samo drzavi.
Temu o dobiti Luke Rijeka d.d. s koncesijom novog terminala je pokrenuo drugi foumas pa procitajte njegovo pitanje i na to se referiramo i pokusavamo vam pojasnit.
Pa kome ide dio dobiti od Jadranskih vrata d.d. za to sto koristi Brajdicu ?..Drzavi..ostatak djele suvlasnici od kojih je jedan Luka Rijeka.
Maers plati najam drzavi i jos postotak od dobiti samo drzavi !
Tako vam je to na pomorskom dobru..nisu to kafici.
Drzava je vlasnik..izgradi terminal..da ga u najam onome tko vise ponudi i jos mu uzme postotak od zarade..prosto ko pasulj.
Pozdrav
Dragi kolega lucijan prodaj ti meni sve svoje dionice lkri dd i sutra kad dionice izgube vrijednost otkupiš iste te dionice od mene , kužiš izvuci se dok ti je navrijeme , a kud ćeš poštenije
ugursuzi poljski, em su bili zatukli poslovanje, em sad tuku cijenu – poljaci kipaju po bidu
unazad mjesec dana počeli su lagano sipati – po svim napisima oni su gore u poljskoj banotirali. i sad unovčavaju imovinu na burzi
bože, kojki dunsteri. pa ako hoćeš prodati takve količine, to moraš uglaviti van burze, a ne na ovako plitkom tržištu sipati po bidu, sam sebi uništavaš imovinu.
poljaci u lkri su jedan od kolosalnijih promašaja. totalno razočarenje
ugursuzi poljski, em su bili zatukli poslovanje, em sad tuku cijenu – poljaci kipaju po bidu
unazad mjesec dana počeli su lagano sipati – po svim napisima oni su gore u poljskoj banotirali. i sad unovčavaju imovinu na burzi
bože, kojki dunsteri. pa ako hoćeš prodati takve količine, to moraš uglaviti van burze, a ne na ovako plitkom tržištu sipati po bidu, sam sebi uništavaš imovinu.
poljaci u lkri su jedan od kolosalnijih promašaja. totalno razočarenje
Poslije kiše dolaze sunce . Dao Bog da izađu pa makar i zatuču cijenu. Oni su prošlost, tu se ulaže u sadašnjost i budućnost.Najpodcjenjenija dionica na zse a tek kad umjesto njih pregrupiranje počme i nova vlasnička struktura. Lako moguće i više interesenata.Maersk je praktički već u gradu, Filipinci su tu isto…Državi je Rijeka strateški,geografski,prometno od vitalnog značenja. Između ostalog zato se i gradi najskuplja cesta u RH. Vidjeli smo sad da Amerika i Eu isto tako gleda .Takav odnos prema Rijeci ide i na ruku LKRI.
ugursuzi poljski, em su bili zatukli poslovanje, em sad tuku cijenu – poljaci kipaju po bidu
unazad mjesec dana počeli su lagano sipati – po svim napisima oni su gore u poljskoj banotirali. i sad unovčavaju imovinu na burzi
e pa onda ide daljnji pad cijene…na 20 kn mogli bi se odigrati veliki prekrcaji gdje bi se i mali i veliki mogli dobro nakrcati dionicama LKRI!
zato nema nikakve ulagače logike, osim branjenja osobnih ulagačkih promašaja, sada plaćati po čak 28 kn!
mudri i iskusni čekaju diskontne cijene LKRI jer sadašnje cijene to nisu
tko se ovo kipa po kupnji, poljaci? …moglo bi ovo malo po malo fakat na 20 kn jer kupnja je slabašna…