Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,56 | 922 | 122 | 7,00 | 7,55 | -1,31% |
ova do krova
zna tk u koje omjeru ubire lkri a u kojem država
Što reći na komentar kolege amadea
da razumije bolje te stvari od tebe koji si dioničar…
Svaki put ista priča. Jasno je da Lučka uprava Rijeka i Luka Rijeka d.d. nisu isto ali je isto jasno da su ovako ili onako povezane počevši od prometne infrastrukture nadalje. Znači svaka vijest vezana za Riječku Luku općenito ima i veze sa Luka Rijeka d.d.
koje gluposti..to je kao da kažeš da je končar iz zagreba ostvario odlične rezultate pa očekuješ da porastu dionice neke elektrometal firme jer je i ona iz zagreba, koristi istu prometnu infrastrukturu, a i proizvodi su im iz iste branše.
smiješno je na što je ovaj forum spao
”koje gluposti..to je kao da kažeš da je končar iz zagreba ostvario odlične rezultate pa očekuješ da porastu dionice neke elektrometal firme jer je i ona iz zagreba, koristi istu prometnu infrastrukturu, a i proizvodi su im iz iste branše.
smiješno je na što je ovaj forum spao”
Vi ste poput onih šta na komentiranju turističkih dionica pitate kakve veze ima stanje s virusom u Njemačkoj s Jadranom d.d.? Ako ne vidite povezanost ja tu ne mogu ništa.
lučka uprava je komunalno-sanitetsko redarstvo – tijelo s javnim ovlastima
lkri je dd izlistano na burzi
naravno da su povezani jer sve što propiše lučka uprava važi za lkri i za sve ostale u luci rijeka. isto tako što propiše pomorska policija rijeka vazi za lkri i za sve osztale, ali bas me zanima ima li netko tako pšametan da kaže da su lkri i pomorska policija rijeka jedno te isto. ajde bas da cujem i tu teoriju
Postali ste link na vjest da dolazi Maresk u Rijeku i pitali koliko od godisnje koncesije pripada Luci Rijeka d.d !
Luci Rijeka d.d. od te koncesije ne pripada nista..nula kuna ..zero..nix !!
Sav novac od prometa na Zagrebackoj obali pripada drzavi. Luka Rijeka d.d. s tim poslom nema nista . Koncesionar je Lucka Uprava .
Luka Rijeka d.d. moze imat korist od izgradnje ceste D403 koja se gradi prvenstveno radi kontejnerskog terminala ali omogucit ce i bolju povezanost terminala koje koristi Luka Rijeka d.d. ali još jednom ponavljam i sta vec 10 godina valjda govorimo a ljudi nikako da shvate.Luka Rijeka je geografski pojam..Luka Rijeka d.d. je trgovacko drustvo koje ima koncesiju na jednom dijelu ali ne na cijelom poducju.
Pozdrav
Postali ste link na vjest da dolazi Maresk u Rijeku i pitali koliko od godisnje koncesije pripada Luci Rijeka d.d !
Luci Rijeka d.d. od te koncesije ne pripada nista..nula kuna ..zero..nix !!
Sav novac od prometa na Zagrebackoj obali pripada drzavi. Luka Rijeka d.d. s tim poslom nema nista . Koncesionar je Lucka Uprava .
Luka Rijeka d.d. moze imat korist od izgradnje ceste D403 koja se gradi prvenstveno radi kontejnerskog terminala ali omogucit ce i bolju povezanost terminala koje koristi Luka Rijeka d.d. ali još jednom ponavljam i sta vec 10 godina valjda govorimo a ljudi nikako da shvate.Luka Rijeka je geografski pojam..Luka Rijeka d.d. je trgovacko drustvo koje ima koncesiju na jednom dijelu ali ne na cijelom poducju.
Pozdrav
Ne može država imati profit i od prometa i naplaćivati koncesiju , to je isto ko da ja iznajmin vama uhodani kafić za 5 tisuća eura i cjeli utržak ide opet meni , probajte razumjeti što pišete
Postali ste link na vjest da dolazi Maresk u Rijeku i pitali koliko od godisnje koncesije pripada Luci Rijeka d.d !
Luci Rijeka d.d. od te koncesije ne pripada nista..nula kuna ..zero..nix !!
Sav novac od prometa na Zagrebackoj obali pripada drzavi. Luka Rijeka d.d. s tim poslom nema nista .
,__________”______________
Ako lkri d.d. ima samo jedan dio u luki Rijeka zar misliš da će ova ekipa tek tako pustiti lkri dd a da i njih ne preuzmu , zar to nije samo pitanje vremena ako ih već nisu i preuzeli , a tko je uopće taj Rubicon partners koji je u 4 mjesecu ove godine preuzeo 17%, nešto dionica od poljaka , koji su ih posjedovali od 2015 u 25 /26 %=udjela lkri dd
Kontejnerski promet
Pridruženo društvo Jadranska vrata d.d. ostvarilo je promet od 303.626 TEU jedinica, te povećanje od 12%.
Jadranska vrata d.d. bave se uslugom prekrcaja kontejnera sa kontejnerskih brodova na kamione i vagone. Luka
Rijeka d.d. bavi se uslugama punjenja i pražnjenja kontejnera, te kopnenim manipulacijama tereta od Terminala
Brajdica do Terminala Škrljevo i Terminala Rijeka (i obrnuto). Ostvareno je povećanje od 22% na 40.465 TEU u
2020. godini u odnosu na 2019.
maersk se obvezao donijeti TRI PUTA VEĆI kont promet na zag obali no što ga ima sdada preko brajdice
svi ti kontejner zavrsit ce prvo u terminalu škrljevo i terminalu rijeka u vlasništvu olkri dd da budu otpremljeni onda dalje
lkri već sada posluje pozitivno jer im 300 000 teu s brajdice donosi dovoljno da budu u plusu. sto im donosi jos triput toliko, izračunajte sami
Postali ste link na vjest da dolazi Maresk u Rijeku i pitali koliko od godisnje koncesije pripada Luci Rijeka d.d !
Luci Rijeka d.d. od te koncesije ne pripada nista..nula kuna ..zero..nix !!
Sav novac od prometa na Zagrebackoj obali pripada drzavi. Luka Rijeka d.d. s tim poslom nema nista . Koncesionar je Lucka Uprava .
Luka Rijeka d.d. moze imat korist od izgradnje ceste D403 koja se gradi prvenstveno radi kontejnerskog terminala ali omogucit ce i bolju povezanost terminala koje koristi Luka Rijeka d.d. ali još jednom ponavljam i sta vec 10 godina valjda govorimo a ljudi nikako da shvate.Luka Rijeka je geografski pojam..Luka Rijeka d.d. je trgovacko drustvo koje ima koncesiju na jednom dijelu ali ne na cijelom poducju.
Pozdrav
Zar bi danas cjena dionice skočila za skoro 8,% dok je cjela eu u debelom crvenilu , da lkri dd nema nikakve koristi od novih koncesionara , pa to je ludost i pomisliti
Mjesate kolega “kope i spade” . Luka Rijeka d.d. je suvlasnik Jadranskih vrata d.d. i od njihove dobiti ima profit.
Luka Rijeka nema nista sa Maersk terminalom i njegovim kontejnetrima.
Do sad je Maersk svoje kontejnere iskrcavao na terminalu Jadranskih vrata d.d u buduce nece vec ce to radit na svome . Tu Luka Rijeka d.d. gubi jer ce gubit Jadranska vrata d.d.
Skrljevo je terminal u vlasnistvu luke Rijeka d.d. gdje se pune/prazne kontejneri sa terminala Jadranska vrata d.d i to nekih 15% od ukupnog prometa.
Hoce li se i jedan kontejner sa Maesrkovog terminala manipulirat na Skrljevu to tek treba vidjet.
Jadranska vrata d.d i Maersk terminal postaju konkurenti i moguce da jedan drugome bas nece ic na ruku.
Pozdrav
Pozdrav
Mjesate kolega “kope i spade” . Luka Rijeka d.d. je suvlasnik Jadranskih vrata d.d. i od njihove dobiti ima profit.
Luka Rijeka nema nista sa Maersk terminalom i njegovim kontejnetrima.
Do sad je Maersk svoje kontejnere iskrcavao na terminalu Jadranskih vrata d.d u buduce nece vec ce to radit na svome . Tu Luka Rijeka d.d. gubi jer ce gubit Jadranska vrata d.d.
Skrljevo je terminal u vlasnistvu luke Rijeka d.d. gdje se pune/prazne kontejneri sa terminala Jadranska vrata d.d i to nekih 15% od ukupnog prometa.
Hoce li se i jedan kontejner sa Maesrkovog terminala manipulirat na Skrljevu to tek treba vidjet.
Jadranska vrata d.d i Maersk terminal postaju konkurenti i moguce da jedan drugome bas nece ic na ruku.
Pozdrav
Pozdrav
Vi ne vidite dalje od “zida” a ne da kolege miješaju” kope i špade “. Neće ni jedan kontejner završit ni na Škrljevu ni nigdje. Evo možda kod moje babe u garaži samo da makne staru singericu. A jel mislite isto tako da Filipinci šta rade čuda s Jadranskim vratima (49% lkri d.d.) nisu zainteresirani za ulazak u vlasničku strukturu Luke Rijeka d.d. čije preslagivanje je neminovno. Umjesto ovih sterilnih Poljaka. A Maersk ? A nije lakše možda njima biti vlasnici nečega nego plaćati te usluge a pošto su već tu…A ovi novi br.2 dioničari…hehe
Nekima ništa nije jasno i nema veze jedno s drugim.Ni d403 ni grad Rijeka, ni oporavak gospodarstva. Gleda se promet samo i to je to. Blago njima. A čak i da gledaju samo u jednu tu metu zadnjih prihoda, već je ovo trebalo biti na puuno višim razinama.
Ne može država imati profit i od prometa i naplaćivati koncesiju , to je isto ko da ja iznajmin vama uhodani kafić za 5 tisuća eura i cjeli utržak ide opet meni , probajte razumjeti što pišete
primjer ti je totalno promašen jer naplata koncesije ne odnosi koncesionaru sav “utržak” nego tek jedan mali dio prihoda, možda 1% pa probaj razumjeti što pišeš i probaj dati neki drugi primjer