Vise obratite paznju na cinjenicu kako “stoji” vecinski vlasnik..
”
Kakvi su u ovom trenutku međuvlasnički odnosi OTL-a, mirovinskih fondova i države, kao najvećih vlasnika. Tko stvarno upravlja Lukom Rijeka, s obzirom da nitko sam za sebe nema većinski paket? Duško Grabovac postavljen je iz redova »mirovinaca« kao privremeno rješenje na čelu luke? Tko će odlučivati o trajnom rješenju? Prošli put čelnog čovjeka postavio je OTL, a to se nije pokazalo sretnim rješenjem.
– Odluku treba donijeti konsenzusom svih suvlasnika.
Što ako konsenzusa ne bude, posebno s obzirom na tešku krizu OTL-a, čije su dionice na poljskoj burzi praktički bezvrijedne?
– U tom slučaju bit će preglasavanje. Država nastoji voditi dijalog i postići konsenzus. Dali smo povjerenje pojedinačno najvećem suvlasniku, ne da imenuje svoje ljude, nego da imenuje Upravu, međutim, oni taj ispit nisu položili. Sada su potrebne promjene. Luci Rijeka potrebne su i nove investicije, u opremu, infrastrukturu, operativne procese. To je cilj koji moramo postići.
Pozdrav
Vise obratite paznju na cinjenicu kako "stoji" vecinski vlasnik..
"
Kakvi su u ovom trenutku međuvlasnički odnosi OTL-a, mirovinskih fondova i države, kao najvećih vlasnika. Tko stvarno upravlja Lukom Rijeka, s obzirom da nitko sam za sebe nema većinski paket? Duško Grabovac postavljen je iz redova »mirovinaca« kao privremeno rješenje na čelu luke? Tko će odlučivati o trajnom rješenju? Prošli put čelnog čovjeka postavio je OTL, a to se nije pokazalo sretnim rješenjem.
– Odluku treba donijeti konsenzusom svih suvlasnika.
Što ako konsenzusa ne bude, posebno s obzirom na tešku krizu OTL-a, čije su dionice na poljskoj burzi praktički bezvrijedne?
– U tom slučaju bit će preglasavanje. Država nastoji voditi dijalog i postići konsenzus. Dali smo povjerenje pojedinačno najvećem suvlasniku, ne da imenuje svoje ljude, nego da imenuje Upravu, međutim, oni taj ispit nisu položili. Sada su potrebne promjene. Luci Rijeka potrebne su i nove investicije, u opremu, infrastrukturu, operativne procese. To je cilj koji moramo postići.
Pozdrav
A to je kao dobro, sto će dionice možda biti prodane kao “firesale”? I kao pokusali smo s Poljacima, nije išlo, pa ćemo sad s nekim drugim, pa ako i to ne upali, uvijek se možemo uzdati u onu… treća sreća?
Vise obratite paznju na cinjenicu kako "stoji" vecinski vlasnik..
"
Kakvi su u ovom trenutku međuvlasnički odnosi OTL-a, mirovinskih fondova i države, kao najvećih vlasnika. Tko stvarno upravlja Lukom Rijeka, s obzirom da nitko sam za sebe nema većinski paket? Duško Grabovac postavljen je iz redova »mirovinaca« kao privremeno rješenje na čelu luke? Tko će odlučivati o trajnom rješenju? Prošli put čelnog čovjeka postavio je OTL, a to se nije pokazalo sretnim rješenjem.
– Odluku treba donijeti konsenzusom svih suvlasnika.
Što ako konsenzusa ne bude, posebno s obzirom na tešku krizu OTL-a, čije su dionice na poljskoj burzi praktički bezvrijedne?
– U tom slučaju bit će preglasavanje. Država nastoji voditi dijalog i postići konsenzus. Dali smo povjerenje pojedinačno najvećem suvlasniku, ne da imenuje svoje ljude, nego da imenuje Upravu, međutim, oni taj ispit nisu položili. Sada su potrebne promjene. Luci Rijeka potrebne su i nove investicije, u opremu, infrastrukturu, operativne procese. To je cilj koji moramo postići.
Pozdrav
A to je kao dobro, sto će dionice možda biti prodane kao “firesale”? I kao pokusali smo s Poljacima, nije išlo, pa ćemo sad s nekim drugim, pa ako i to ne upali, uvijek se možemo uzdati u onu… treća sreća?
[/quote]
Slovenci su vidimo našli rješenje i tamo dobro ide, treba ponuditi njima ili barem primjeniti njihov model, usput riješiti i stanje u Piranskom zaljevu, ako nastave voditi ovi što sada to rade, onda sam uzalud kupovao i sakupljao dionice
Kontejnerski terminal riječke luke priprema se za najveće brodove..Kako piše novi list Brajdica uskoro na kapacitetu od 600000 kontejnera.Pri kraju je natječaj za izvođača radova na povećanju dubine mora uz obalu vrijedan više od 100 mil kuna.
Na Brajdici rekordni svibanj,najveći mjesečni promet u povijesti terminala!!
U 5 mjeseci 106.302 TEU-a(13% više nego lani). Značajno je rastao i promet kontejnera željeznicom,kojom je otpremljeno ili dopremljeno 35.704 TEU-a,šta je gotovo 29% više nego lani.
Kreće realizacija DC403-Rijeka
HC i HAC planiraju ulaganja veća od 3,2 milijarde kuna: Ovo su prema Butkoviću ključni projekti
Poljaci raskinuli sa AZ fondom..OT Logistics jednostrano je raskinuo ugovor s AZ,čime se državi otvaraju vrata da s mirovincima preuzme upravljanje Lukom Rijeka.
Kako piše NL da je ljubav između AZ-a i poljskog OTL-a “pukla”,pokazuje i objava s poljske burze kako je AZ ponudio po cijeni od oko 16 mil € OTL-u za otkup svog paketa( koji je OTL prema međudioničarskom ugovoru bio dužan otkupiti po cijeni od 60 kn po dionici) i to istog danakada je OTL jednostrano raskinuo ugovor.
Izgleda da Poljaci izlaze..i bolje..da ne povuču i Rijeku sa svojim problemima.Dolazi do novog preslagivanja.Bit će zanimljivo u narednim danima.