Loše već godinama ali da se mora pokrenut ,mora.Već za koji dan ćemo vidjet koliko interesenata ima za terminal Zagreb Deep Sea. Točnije 3.svibnja do kad traje natječaj.
Prema svemu što smo čuli u kuloarima, oko nizinske se pruge ne predviđaju nikakvi kreditni aranžmani s kineskim bankama, s čime iskustva u gradnji vlastite infrastrukture imaju susjedi u Crnoj Gori i Srbiji, primjerice, kojima EU fondovi nisu dostupni. HŽ Infrastruktura je pak na svojim internetskim stranicama objavila da je oko nizinske pruge s China Road and Bridge Corporation dogovoreno da će “aktivno promovirati suradnju u području željezničkih projekata temeljenu na načelu zajedničke koristi i povjerenja te prijateljskog savjetovanja”, kao i da je postignut konsenzus o “povezivanju tog projekta s europskom mrežom željeznica velikih brzina te o uspostavi teretnog prijevoza odgovarajuće kvalitete iz luke Rijeka ili nove luke Rijeka, koja je predviđena u doglednoj budućnosti”. Radi se, naime, o tome da isplativost nizinske pruge ovisi o količini tereta koji će se njome prevoziti iz riječke luke kao osnovne hrvatske luke u sklopu europske TEN-T mreže (kako je definirano u Prometnoj strategiji RH), a maksimalistički planovi predviđaju čak i gradnju velikog kontejnerskog terminala na Krku. To je, naravno, malo dalja budućnost, a trenutačno je u “izlogu” kontejnerski terminal Zagreb Deep Sea, koji je Lučka uprava Rijeka ponudila na 50-godišnju koncesiju za razvoj i poslovanje. Očekuje se da bi se na natječaju koji traje do 3. svibnja među interesentima mogle pojaviti i velike kineske kompanije, a neslužbeno se može čuti da su neke od njih i preuzele natječajnu dokumentaciju.
“U pitanju su respektabilni operateri lučkih terminala. Jako smo zadovoljni jer smo priželjkivali takav odziv. Pokazalo se da je ovaj pravac ipak vrlo interesantan”, kaže Vukorepa.
Normalno je da je interesantan pravac,Kinezi ne propuštaju takve stvari. Gotovo je sigurno da će oni biti izabrani.
"U pitanju su respektabilni operateri lučkih terminala. Jako smo zadovoljni jer smo priželjkivali takav odziv. Pokazalo se da je ovaj pravac ipak vrlo interesantan", kaže Vukorepa.
Normalno je da je interesantan pravac,Kinezi ne propuštaju takve stvari. Gotovo je sigurno da će oni biti izabrani.
to nije luka rijeka – taj terminal nema veze s lkri dd
to spada pod lu rijeka
eventualno se lkri očeše o to – ali lkri niti će držati niti upravljati niti prihodovati od zag obale
to spada pod lu rijeka
eventualno se lkri očeše o to – ali lkri niti će držati niti upravljati niti prihodovati od zag obale
Sve je to usko povezano,direktno ili indirektno. Kao šta će svi i imat koristi od dolaska kineza i od pristupnih cesta i od nizinske pruge i povezivanja Rijeke s Zagrebom tj. Mađarskom. I Lučka Uprava Rijeka i Luka Rijeka i grad Rijeka i Hrvatska u globalu.
to spada pod lu rijeka
eventualno se lkri očeše o to – ali lkri niti će držati niti upravljati niti prihodovati od zag obale
Sve je to usko povezano,direktno ili indirektno. Kao šta će svi i imat koristi od dolaska kineza i od pristupnih cesta i od nizinske pruge i povezivanja Rijeke s Zagrebom tj. Mađarskom. I Lučka Uprava Rijeka i Luka Rijeka i grad Rijeka i Hrvatska u globalu.
[/quote]
to stoji i to je dobra vijest
ali lkri je još uvijek uhljebistah, nema tu opara. evo, tvrtka kćer jad vrata id koje lkri drzi 49 posto a čoinezi 51 mlati po 15 milja svake godine i masnu divku ispklacuje
znaci moze se. a dok je lkri imala 100 posto, ta kćer je radilav s nulom ili gubitkom
uhljebi adzovxi i sedpovci dok su tu i udaraju veto, tu kruha nema