U 2019. tenderi vrijedni 375 milijuna eura i ugovor od 272 milijuna eura
“U 2019. planiraju raspisivanje tendera za rekonstrukciju i izgradnju drugog kolosijeka pruge Hrvatski Leskovac – Karlovac. Vrijednost radova procjenjuje se na 315 mil. eura. Za projekt obnove postojećeg i izgradnju drugog kolosijeka na dionici Križevci – Koprivnica – državna granica, tender procijenjene vrijednosti 272 mil. eura, raspisan je prosincu. U 2019. se predviđa sklapanje tog ugovora, a u tijeku je žalba na dokumnetaciju. Novi je to veliki projekt u nastavku modernizacije nizinske grupe Rijeka – državna granica s Mađarskom koji se nadovezuje na započetu obnovu pruge Dugo Selo – Križevci. S početkom tih radova te kad krenu radovi na dionici Hrvatski Leskovac – Karlovac, uz započete radove na zagrebačkom čvoru (izvođač Pružne građevine, tvrtka-kći HŽ Infrastrukture), dionica od Karlovca do državne granice, duga oko 150 km bit će u radovima. A dvokolosiječna pruga omogućit će znatno povećanje kapaciteta i brzinu vožnje od 160 km/h. U najavi za 2019. je i natječaj za izradu studijske i projektne dokumentacije pruge M202 Zagreb – Rijeka, dionica Karlovac – Oštarije u vrijednosti 9,3 mil. eura. I ona je dio Mediteranskog transeuropskog željezničkog koridora.”
Zanimljivo će bit ako se kinezi jave na natječaj koji bi uskoro trebao biti raspisan a po svemu sudeći hoće. Sigurno će im bit i u interesu ubrzavanje te sudjelovanje u izgradnji nizinske pruge . Iz redova sa da isčitati da je ministar Butković u Kini upravo na tom tragu temeljio svoj sastanak sa kineskim gospodarstvenicima. A da se zna konkretno tvrtka COSCO je brodarska kompanija koja posjeduje najveću flotu brodova na svijetu te treću po veličini flotu specijaliziranih kontejnerskih brodova.
Jos jedan koji je za sve sposoban ..
A dionicari su ovo prihvatili ..NO blagoslovio..Jugovic 6000 kn mjesecno isto za (ne)rad
U nešto više od godinu dana koliko je na poziciji predsjednika uprave Luke Rijeka Jedrzej Mierzewski je, neslužbeno saznajemo, primao plaću u iznosu od sedam tisuća eura neto. Tom iznosu treba pribrojiti i oko dvije tisuće eura mjesečno, koliko mu je tvrtka plaćala za najam luksuznog stana u Kostreni, što znači da je ukupno u godinu dana njegov angažman Luku stajao više od sto tisuća eura, da bi promet tereta bio praktički identičan kao i godinu ranije. Hoće li mu, u slučaju smjene, biti isplaćena i otpremnina, te u kom iznosu, nismo uspjeli saznati, a predsjednik Nadzornog odbora Alen Jugović kazao je kako isplata otpremnine članovima uprave ovisi o tome je li riječ o izvanrednom ili sporazumnom raskidu ugovora o radu. ”
Pozdrav
Jos jedan koji je za sve sposoban ..
A dionicari su ovo prihvatili ..NO blagoslovio..Jugovic 6000 kn mjesecno isto za (ne)rad
U nešto više od godinu dana koliko je na poziciji predsjednika uprave Luke Rijeka Jedrzej Mierzewski je, neslužbeno saznajemo, primao plaću u iznosu od sedam tisuća eura neto. Tom iznosu treba pribrojiti i oko dvije tisuće eura mjesečno, koliko mu je tvrtka plaćala za najam luksuznog stana u Kostreni, što znači da je ukupno u godinu dana njegov angažman Luku stajao više od sto tisuća eura, da bi promet tereta bio praktički identičan kao i godinu ranije. Hoće li mu, u slučaju smjene, biti isplaćena i otpremnina, te u kom iznosu, nismo uspjeli saznati, a predsjednik Nadzornog odbora Alen Jugović kazao je kako isplata otpremnine članovima uprave ovisi o tome je li riječ o izvanrednom ili sporazumnom raskidu ugovora o radu. "
Pozdrav
Ovo je toliko bezobrazno očigledna pljačka , ta dvojba o izvanrednom ili sporazumnom otkazu više nego ijedna navedena i prešućena cifra , i ta borba svakog dana je na vagi ‘izvanredni- sporazumni ‘ u toj kanalizaciji od riječine
Svaka cast Glavanu ..dobro ih je oprao..Nažalost sve je pokriveno odlukama i po zakonu..A za obraz i moral je i ovako malo koga briga
Pobrinuli su se i “stručnjaci” iz NO za svoje straznjce..naknada 6 000 kn .za sta ?..za jednu sjednicu mjesecno..ili manje..Odgovornost ..nula…
”
Članovima Nadzornog odbora u kojemu, uz predsjednika Alena Jugovića, dekana Pomorskog fakulteta, sjede još i sadašnji kandidat za predsjednika uprave Duško Grabovac (predstavnik mirovinskih fondova koji zajedno s poljskim OT Logisticsom upravljaju Lukom), Zbigniew Nowik, predsjednik Uprave OT Logisticsa, Jerzy Grzegorz Majewski, menadžer OT Logisticsa u poljskoj luci Gdynia, te Dragica Varljen kao predstavnica radnika, naknada je u srpnju ove godine – utrostručena. Umjesto dotadašnjih dvije tisuće kuna mjesečno, članovi NO-a od srpnja primaju naknadu od šest tisuća kuna mjesečno. Pri tom valja primijetiti kako u sastavu Nadzornog odbora nema predstavnika Republike Hrvatske, iako država i dalje ima 25,02 posto dionica Luke Rijeka.
Kada se sve skupa zbroji i oduzme, rezultati 2018. godine, tijekom koje su Lukom Rijeka upravljali Mierzewski i ostali članovi Uprave, prilično su poražavajući, a umjesto očekivanog poslovnog uzleta dogodila se u najboljem slučaju stagnacija, uz kadrovsko osipanje, što je u posvemašnjem neskladu s rastom plaća i naknada članova Uprave i Nadzornog odbora.
Pozdrav
Ne daj se Rijeko , nek Rječina zasmrdi od Delte
https://www.moj-posao.net/Posao/420270/Strucni-suradnik-nabave-mz/
Zapravo je čudno da su Poljaci, koji su se financijski izložili u LKRI, tako nonšalantno odnosili prema tvrtki. Vidjeti ćemo tko će i koga postaviti za novo prvo lice LKRI.
Napokon je kao država odlučila popustiti i pustiti ulazak stranog partnera u Luku da se neke stvari iz socijalizma ipak preokrenu i da se dovedu novi partneri i poslovi, a ono na kraju ispalo da je obična igra i dogovor da se još više LKRI uštopa i obezglavi.
Jer kako drukčije to objasniti? To je upravo potvrđeno u godišnjem FI u kojem je pad prihoda od cijelih 10%, a ponašanje i upravljanje firmom nikad gore, kada se već mislilo da ne može gore…
Od javno dostupnih informacija vidljivo da se rastjerava kadar koji nešto vrijedi, ovdje stvarno treba neka istraga, jer ovo je sramotno da jedan Koper ima neto dobit kao 2,5 cijela godišnja prihoda LKRI!?
Što ovdje rade mirovinski fondovi koji drže štangu Poljacima za upravljanje firmom i imaju još svog čovijeka u upravi i država koja nije sposobna dati pravome partneru luku na upravljanje pa da stvarno bude tamo gdje i zaslužuje.
Kinezi su prije par godina dali više nego ozbiljnu i konkretnu ponudu za Luku i za prugu, a mi je na kraju dali Poljacima, koji su očito dobili lovu od nekoga da prikoče LKRI i razvoj tog čitavog prometnog koridora.
Trgite se više iz tog zimskog sna pa da svi na kraju imaju neku korist, a prva će je imati država i mirovinci, a ne da nam se Slovenci smiju i sprdaju sa nama kakvi smo bedaci.
luka rijeka je od nekadašnjeg predvodnika morskog prometnog pravca na našoj obali postala zadnja rupa na svirali. tragedija