Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,65 | 161 | 21 | 7,65 | 7,70 | 0,00% |
Ma bilo je jasno da se radi o nekakvim dotepencima. Ja kad sam im gledao internet stranicu na engleskom jeziku bila je prepuna pravopisnih grešaka. Koja bi si logistička kompanija to dopustila?
A onda su pokušali preuzeti Luku Bar pa su ih Crnogorci skuzili i rekli im da otfikare. Pa su za CFO doveli lika iz Granolio koji je repo poslovima za svoj džep s Agrokorom upropastio tu firmu. Uglavnom, bilo bi cudo da je izašlo na dobro. Samo mi nije jasno kako ih je Zaba popušila…
Vlada se sprema razvlastiti poljske vlasnike Luke Rijeka
Poteškoće u poslovanju Luke Rijeka pod vodstvom poljske uprave iz OT Logisticsa sve više izlaze na vidjelo, a zbog kritične situacije država je uz pomoć mirovinskih fondova spremna preuzeti upravljačka prava, čime bi se dobilo pravo na imenovanje nove uprave
Vaš link …[/url]
Vlada se sprema razvlastiti poljske vlasnike Luke Rijeka
Poteškoće u poslovanju Luke Rijeka pod vodstvom poljske uprave iz OT Logisticsa sve više izlaze na vidjelo, a zbog kritične situacije država je uz pomoć mirovinskih fondova spremna preuzeti upravljačka prava, čime bi se dobilo pravo na imenovanje nove uprave
Vaš link …[/url]
to je logična posljedica gubitka tržišne bitke luke rijeka sa lukom kopar… kopar godinama grabi divovskim koracima naprijed, a luka rijeka stoji na mjestu uz neke kozmetičke pomake. malo, premalo, nedovoljno
Izgleda da se ovi naši ovaj puta ne šale sa Kinezima….aj da vidimo rasplet.
Ovo sa Poljacima čisti Trojanski konj Slovenaca izgleda…ili su totalne neznalice, ali meni je to čista sabotaža, pa tko bi išao bacati tolike novce i onda povlačiti svaki potez suprotno interesu luke.
http://balkans.aljazeera.net/vijesti/plenkovic-u-sangaju-zelimo-povecati-izvoz-u-kinu
“Prema dostupnim informacijama, iz kontejnerskog terminala Brajdica u Rijeci, kojim upravlja tvrtka Jadranska vrata, mjesečno bi se vlakovima PPD-a u Mađarsku trebalo prevesti 5280 tona materijala u vlasništvu južnokorejskog Samsunga SDI. Tjedno bi iz Rijeke u Mađarsku prometovao jedan vlak s 55 kontejnera, svaki napunjen s 24 tone robe, a prvi vlak iz Rijeke bi trebao krenuti već krajem ovog mjeseca.”
Odlične vijesti za LKRI!
Da svaki tjedan voze toliko kontejnera to je godišnje ukupno 2.860. Samo za usporedbu, preko Rijeke godišnje prijedje 214 tisuća kontejnera (lani), a primjerice Kopra, 912 tisuća. Tako da se nažalost radi o kikirikiju. S tim da će ova godina biti dosta slabija za LKRI nego prošla.
Ali k’o sto Grunf zbori…
“Bolje nešto od nečega nego ništa od ničega.”
Ili…
“Jedna lasta ne čini proljeće, a kamoli dvije.”
Ova jadna zemljica kao rvacka uspjela je unistiti i najvecu luku bivse yu. Luku za koju je Kopar bio patuljak. Nije jadra ova zemljica bilo sto napraviti.
Slovenija slijedece godine salje 2 satrlita u svemir.
A rvacka potpisuje jednom tjedno ugovor za transport 55 vagona sa kineskom robom i likuje.
Kakvi jadnici i kakva jadna besprizorna kolonijica. PIH !
Odlične vijesti. Vrlo bitna dionica koja je i prije trebala bit sagrađena. Utjecat će na povećanje kapaciteta prometa
https://www.vecernji.hr/biznis/kinezi-bi-ulagali-u-rijecku-luku-i-gradili-nizinsku-prugu-1297433
“Tako su u tvrtki COSCO Shipping pokazali interes za koncesiju na novom kontejnerskom terminalu na Zagrebačkoj obali u Rijeci. Za tu koncesiju uskoro će biti raspisan javni natječaj pa se očekuje da će se na njega javiti i Kinezi.”
ma da su angažirali bivše učesnike ORA već bi je izgradili za tolike godine, ova se dionica intenzivnije trgovala prije 5-6 godina oko 120kn, pa vi sada vidite koliko smo mi uspješni u rješavanju problema u ne tako davno Tvrtki od posebnog interesa za RH
http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/Vlada-donosi-popis-59-tvrtki-od-strateskog-interesa-za-drzavu
pa onda za 3 god.
https://radio.hrt.hr/radio-rijeka/clanak/luka-rijeka-vise-nije-na-vladinom-popisu-tvrtki-od-posebnog-interesa/119031/
koliko ja vidim u skladu s tim, ovdje je samo cijena ispala nizinska od tada