Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,60 | 4.408 | 580 | 7,60 | 7,65 | -0,65% |
Modernizacija željezničkog kolodvora i intermodalnog terminala: Za novu Brajdicu 35,56 milijuna eura. U naredne tri godine govorimo o ulaganjima vrijednim oko 2,5 milijardi kuna na riječkom lučkom području, kazao je Butković danas u Rijeci. Vaš link …
redovno trgovanje
što se čeka
LEGENDARNI RIJEČKI LUČKI PILOT ‘Cijela Slovenija radi za Kopar, a luka Rijeka nema strategije’
Vaš link …
“Ploveća zgrada”: Luskuzni kruzer sa 600 putnika stigao u RijekuVaš link …
Jučer protrgovano 16500 komada. Još 950000 komada tj. oko 43 M kuna po trenutnoj cijeni u vlasništvu izvan top 10 dioničara. Drhtave ručice imaju još malo municije, izvan top 10 ostalo oko 7,05% društva. Najs.
LEGENDARNI RIJEČKI LUČKI PILOT 'Cijela Slovenija radi za Kopar, a luka Rijeka nema strategije'
Vaš link …
Iz teksta: “Smeta mu, ističe, što za sve promašaje i loše odluke u luci nitko nikad nije snosio nikakvu odgovornost.”
Ovo je tipično i za mnoga druga životna područja u RH. Kako to?
I nastavlja se tako..i dalje nitko iz NO ili Uprave nece bit odgovoran za nista..jer eto nisu oni krivi..krivi su oni prije njih..ali glavno da naknadu za rad znaju uredno primit..Do prije 20ak godina luke Kopar je bila mocvara i luka u koju seislo kad nije bilo mjesta u Ri ili Trstu..danas je najveca na sjevernom Jadranu..
Glavno je da mi imamo strategije za koje je netko bio dobro placen..stoje u ladicama..a teret ide..novac se zaradjuje..samo ne mi..samo neki
“Ovdje je trenutno 1000 stalno zaposlenih i još toliko malo slabije plaćenih unajmljenih radnika, a prosječna plaća im je oko 1000 eura. U luci Koper se za Daleki istok prekrcava tisuće Mercedesa, a godišnje se tu pretovori više od 700 tisuća automobila.
Nova pruga ide pod ruku s ulaganjima u luci. U kontejnerski terminal 200 milijuna eura. Za trećinu se proširuje pristanište na kojem se već sada prekrcava više kontejnera nego u Rijeci i Trstu zajedno.
‘Kopar se razvija od početka 90-ih, dijelom na račun Rijeke koja je stagnirala zbog rata, a ulaskom u EU dobili smo status europske luke. No ne bismo uspjeli bez velikih ulaganja u lučku infrastrukturu’, dodaje Šik.
Samo luka gradu godišnje donosi prihod od osam milijuna eura.”
Pozdrav
Kako su krenuli druge godine ce i Zadar preci Rijeku…toliko o “najvecoj” luci RH-a…i ovo sto rade Kinezi u Zadru , dionicari LKRI od trenutnog vlasnika mogu samo sanjat…
Glavno da imamo startegiju !!!
“Nakon što je kineski ulagač dokapitalizirao poduzeće Luke Zadar s nešto više od 44 milijuna kuna, te postao većinski vlasnik, na jučerašnjoj Glavnoj Skupštini dioničara izabran je novi Nadzorni odbor Luke, u kojemu će većinu imati Kinezi.
Skupština je odlučila isplatiti dividendu dioničarima, a kineski vlasnici obećali dodatna ulaganja – više od 100 milijuna kuna. Već je naručena i nova lučka dizalica, najveća u hrvatskim lukama, a slijedi i obnova lučke infrastrukture. ”
Pozdrav