LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 23.11.2024. u 13:35
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,56
922
122
7,00
7,55
-1,31%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Vidim i Slovenci kupuju

Nevjerojatna pasivnost ulagača u zadnje vrijeme na ovoj dionici. Kao da LNG terminal na Krku neće ništa pozitivno donijeti našoj “lučici”. Ponekad je izgleda teško zbroji 2+2=?:[thumbsup]

kolki je sad book rijeke?

buk=141 kn.
trži se na 4.5 buka.

stari buk=24 kn.

Ja sam brži od brzog, hitriji od hitrog !

Otkuda ovih 300M u rezervama?


Otkuda ovih 300M u rezervama?

knjizeno Skrljevo!

ova godina bi trebala pomaknut i stvari u poslovanju
tj nabacit ROE 5-10%!

Šta dokapitalizacije ne ide kroz kapital?

NA JAVNOJ RASPRAVI O RIJEKA GATEWAY PROJEKTU 2 JUČER NAJAVLJENO DA ĆE IZGRADNJOM BRAJDICE I ZAGREBAČKE OBALE RIJEKA MOĆI PRIMITI PET PUTA VIŠE KONTEJNERA
Luka Rijeka u prodaji za dvije godine
Država će putem HFP-a na javnom natječaju ponuditi otkup određenog broja dionica Luke, s ciljem pronalaska strateškog partnera koji će osigurati nove investicije. Prva na redu će biti tvrtka Jadranska vrata koja je u vlasništvu Luke Rijeka i koja vodi terminal na Brajdici. Realizacijom dogradnje Brajdice i izgradnjom novog terminala na Zagrebačkoj obali Rijeka bi dosegnula kapacitet kontejnerskog prometa od milijun TEU-a

Piše Darko PAJIĆ
U posljednjih desetak godina u Rijeci je oko 15 puta povećan kontejnerski promet, a rekordna je bila prošla godina sa 145.000 TEU-aOPATIJA – Privatizacija Luke Rijeka najavljena je u naredne dvije godine, a trebala bi se provoditi po lučkim terminalima na način da bi država, koja je danas putem Hrvatskog fonda za privatizaciju i drugih državnih fondova većinski vlasnik Luke Rijeka, na javnom natječaju ponudila otkup određenog broja dionica, s ciljem pronalaska strateškog partnera koji će osigurati nove investicije u Luci, donijeti bolju kvalitetu usluga te dugoročno osigurati poslovnu stabilnost.
Prva na redu vjerojatno će biti tvrtka Jadranska vrata koja je u vlasništvu Luke Rijeka i koja vodi najvrjedniji lučki posao, a to je terminal na Brajdici. Plan je da će kontrolni paket u tvrtki Jadranska vrata biti zadržan u hrvatskom vlasništvu, kao i da će određeni broj dionica pod povlaštenim uvjetima biti ponuđen za otkup radnicima Luke Rijeka.

Primjedbe do 28. lipnja

Neke od spomenutih podataka iznio je jučer ravnatelj Lučke uprave Rijeka Bojan Hlača na javnoj raspravi o projektu Rijeka Gateway 2, koja je održana u opatijskom hotelu Ambasador. Svi zainteresirani mogu do 28. lipnja dati primjedbe ili upite pismeno ili putem web stranice Lučke uprave.
U sklopu Rijeka Gateway projekta 2 u dogradnju dodatnih 300 metara obale na Brajdici te u izgradnju ukupno 680 metara novog kontejnerskog terminala na Zagrebačkoj obali bit će investirano oko 88 milijuna eura. Do kraja ove godine mora biti izabran graditelj Brajdice kako bi gradnja završila 2011. godine, a kapacitet bio povećan na 350.000 TEU jedinica. Paralelno bi se gradila i Zagrebačka obala, pa bi realizacijom ova dva projekta Rijeka dosegnula kapacitet kontejnerskog prometa od milijun TEU-a, što je pet puta više nego danas. Time bi riječka luka postala jedna od najvećih kontejnerskih luka u regiji i jedna od najvažnijih luka za povezivanje Dalekog istoka i Srednje Europe.

Rijeka Gateway projekt 2 financirala bi također Svjetska banka i taj kredit bio bi daleko najpovoljniji od svih dosadašnjih, jer će Lučka uprava Rijeka dobiti odgodu plaćanja od 10 godina i rok otplate od 30 godina (ranije 5 godina počeka i 15 otplate), pored čega će kamatna stopa biti smanjena s 5 posto na 3,8 posto.

Neophodna pruga

Da bi se promet od spomenutih milijun TEU-a mogao i ostvariti, neophodno će biti dovršiti ravničarsku prugu Rijeka – Zagreb – Botovo te završiti gradnju ceste D-403, koja će povezati čvor Škurinje na riječkoj obilaznici sa Zagrebačkom obalom. Gradnja ove ceste neće biti dio Rijeka Gateway projekta 2 kao što se dosad najavljivalo, već će tu obvezu preuzeti na sebe Hrvatske ceste, koje moraju ugovoriti poseban kredit s europskim investicijskim i razvojnim bankama. Cilj je da cesta D-403 i Zagrebačka obala budu gotovi istovremeno, a točan rok tek će biti utvrđen, iako je sasvim sigurno da to neće biti prije 2013. godine.

Uz D-404 veća protočnost

Hlača je govorio i o drugim najvažnijim projektima Lučke uprave, otkrivši da se u projektu uređenja Delte i Porto Baroša očekuje investicija privatnog kapitala u iznosu od oko 200 milijuna eura.
– Još oko 200 milijuna eura koštalo bi opremanje nove Zagrebačke obale, gdje bi se postavile najmodernije dizalice i lučka mehanizacija. Ta investicija bila bi također privatna u sklopu javno-priv

Baratate velikim ciframa i dobrim vjestima a tržište odgovara padom ???

23. svibanj 2008.
Brazilske gospodarstvenike zanima transport preko riječke luke

Brazilsko parlamentarno-gospodarsko izaslanstvo posjetilo je danas Primorsko-goransku županiju i Županijsku gospodarsku komoru radi unaprjeđenja hrvatsko-brazilske gospodarske suradnje, suradnje gospodarstvenika i luka.

23. svibanj 2008.
Izaslanstvo JAR-a u riječkoj luci

Državno i gospodarsko izaslanstvo Južnoafričke Republike (JAR) posjetilo je danas riječku Lučku upravu i Luku Rijeku d.d. i s lučkim predstavnicima razgovaralo o mogućoj suradnji gospodarstvenika i luka dviju zemalja.

New Report

Close