Ajde molim te ovu svoju pustu pamet i razumijevanje odnosa privatrno i državno otiđi napisati recimo na na temu DDJH.
Ili PTKM.
Ili IMZV.
Ili AMDN.
Ili CRAL.
Ili INA.
Ili KSST.
Ili…. nastavi niz.
Meni te fore nemreš prodavati.
Vauvau@
po mojim “glupostima” si mogao biti sretniji bogatiji a ne nervozan,agresivan….
biće da nisi zadovoljan svojim rezultatom
biće da si slušao vlastite “gluposti” 🙂
šalu na stranu ali ne zamaraj se brojem mojih dionica u bilo čemu,mojim kapitalom.
sve što ću reći je da sam značajno iznad prosjeka a to mi je omogučio zse sa svoji prilikama nekad jučer,danas a vrlo izgledno da će i sutra.
neznam puno o tebi ali dojma sam da ne propuštam nešto.
dobronamjerno sam podijelio svoja razmišljanja a ti napiši svoje,rezimirat ćemo nekad.
nadam se da će biti prilike.
ponavljam previše bacaš težište na postojeće stanje koje je plod svi znamo čega zar ne?
može se bitno bolje
dokaz?
prouči ovogodišnja izvješća
što dojučerašnje stanje i način upravljanja govori o potencijalu?
mudrom ništa.
mudar gleda neke druge stvari i tako se pozicionira prije drugih te strpljivošću naplačuje progledavanje,prosvjetljenje ili što već drugima.
veseli me da si među drugima pa ćeš možda jednog dana od mene kupovati.
naglašavam ponovo da je ključ u tome da se mjenja vlasništvo i način upravljanja i da će vrijeme vrlo izgledno napraviti svoje te da će strpljivi izgledno naplatiti nestrpljivima ili onima koji vide bolje prilike,bolje omjere pot rizik-pot dobit.
napiši na best buy-u koje su to da možemo u budućnosti rezimirati.
ako je tvoja misija ovdje da nas uvjeriš da je bolje na zse ne investirati tada bi bilo sve jasno,da te more te SŽJ radi propiuštenih prilika ili onih koje bi mogao propustiti.
ako se bojiš da je lkri jedna od njih moram priznati da se slažem s tobom.
ovo je za investitore sa dužim horizontom ali je pokriveno sa nekretninama i vrijednom položajnom rentom,meni nije problem čekati,pogotovo kada vidim da je smjer pravi.
na početku smo novog smjera i legitimno je tražiti dodatne potvde a i dodatne na dodate pa i još dodatne…..
to će razveseliti sve one koji će prije pa da naplate takvima.
svakome po njegovom izboru….
Ajde molim te ovu svoju pustu pamet i razumijevanje odnosa privatrno i državno otiđi napisati recimo na na temu DDJH.
Ili PTKM.
Ili IMZV.
Ili AMDN.
Ili CRAL.
Ili INA.
Ili KSST.
Ili…. nastavi niz.
Meni te fore nemreš prodavati.
Luka Koper sigurno ne gradi pruge, to je posao države. Navodiš besmislene i neusporedive promjere upropaštavanja i nelogične izgradnje. Petrokemija nikad nije mogla biti dugoročno profitabilna jer nema vlastiti i jeftin energent. Ona je sagrađena u neka druga vremena bivše države i hladnoblokovske podjele gdje je Jugoslavija za transfer tehnologije sa zapada dobivala jeftin ruski plin. I za mnogo vece težište. Nemam ja vremena secirati svaku od tih priča, al ako misliš ili imaš primjer iz regije gdje je privatni kapital sagradio prugu, navedi ga. To je posao države.
Ma naravno!
Posao države je da brine o čovjeku od koljevke do groba jer je on jedno nesposobno biće.
Zato nam treba država da nas upućuje kako živjeti.
Bez države ništa!
Potpuno je nezamislivo da je recimo naše autoceste gradio privatni kapital.
Ali to nama ne treba, jer imamo državu koja je to napravila puno kvalitetnije i jeftinije!
Vauvau – a da ti odeš u Sjevernu Koreju?
Tamo bi našao puno istomišljenika.
Doduše, imaš ih i ovdje.
Zato nam je ovako kako nam je.
Vauvau@
po mojim "glupostima" si mogao biti sretniji bogatiji a ne nervozan,agresivan….
biće da nisi zadovoljan svojim rezultatom
biće da si slušao vlastite "gluposti" 🙂
šalu na stranu ali ne zamaraj se brojem mojih dionica u bilo čemu,mojim kapitalom.
sve što ću reći je da sam značajno iznad prosjeka a to mi je omogučio zse sa svoji prilikama nekad jučer,danas a vrlo izgledno da će i sutra.
neznam puno o tebi ali dojma sam da ne propuštam nešto.
dobronamjerno sam podijelio svoja razmišljanja a ti napiši svoje,rezimirat ćemo nekad.
nadam se da će biti prilike.
ponavljam previše bacaš težište na postojeće stanje koje je plod svi znamo čega zar ne?
može se bitno bolje
dokaz?
prouči ovogodišnja izvješća
što dojučerašnje stanje i način upravljanja govori o potencijalu?
mudrom ništa.
mudar gleda neke druge stvari i tako se pozicionira prije drugih te strpljivošću naplačuje progledavanje,prosvjetljenje ili što već drugima.
veseli me da si među drugima pa ćeš možda jednog dana od mene kupovati.
naglašavam ponovo da je ključ u tome da se mjenja vlasništvo i način upravljanja i da će vrijeme vrlo izgledno napraviti svoje te da će strpljivi izgledno naplatiti nestrpljivima ili onima koji vide bolje prilike,bolje omjere pot rizik-pot dobit.
napiši na best buy-u koje su to da možemo u budućnosti rezimirati.
ako je tvoja misija ovdje da nas uvjeriš da je bolje na zse ne investirati tada bi bilo sve jasno,da te more te SŽJ radi propiuštenih prilika ili onih koje bi mogao propustiti.
ako se bojiš da je lkri jedna od njih moram priznati da se slažem s tobom.
ovo je za investitore sa dužim horizontom ali je pokriveno sa nekretninama i vrijednom položajnom rentom,meni nije problem čekati,pogotovo kada vidim da je smjer pravi.
na početku smo novog smjera i legitimno je tražiti dodatne potvde a i dodatne na dodate pa i još dodatne…..
to će razveseliti sve one koji će prije pa da naplate takvima.
svakome po njegovom izboru….
Traze se brojevi i usporedbe. Ne prazne price. Luka Rijeka je izgubljena priča čiji potencijal je potrošen još davnih dana. Ti slobodno čekaj koliko hoćeš, ali i laiku je jasno da je uzalud potrošeno i vrijeme i novac. Slična je situacija i s lukom Ploče koja još nije uspjela investirati novac iz dokapa prije 6 godina.
Idi te gluposti o propuštenim prilikama nekome drugome pisati. Svije je velik, a prilika je mnogo vise nego ovdje. Ako bas želiš ulagati u luke onda bolje kupi Kopar. Tamo je i dalje mnogo veći potencijal rasta i cijene i vrijednosti nego u Rijeci.
Ma naravno!
Posao države je da brine o čovjeku od koljevke do groba jer je on jedno nesposobno biće.
Zato nam treba država da nas upućuje kako živjeti.
Bez države ništa!
Potpuno je nezamislivo da je recimo naše autoceste gradio privatni kapital.
Ali to nama ne treba, jer imamo državu koja je to napravila puno kvalitetnije i jeftinije!
Vauvau – a da ti odeš u Sjevernu Koreju?
Tamo bi našao puno istomišljenika.
Doduše, imaš ih i ovdje.
Zato nam je ovako kako nam je.
Privatni kapital nikad ne bi gradio naše ceste jer za njega ovdje nema računice ni zadovoljavajućeg povrata. Sto će nekome cesta u Hrvatskoj osim građanima Hrvatske. Te ceste su nerentabilne za čisto privatnu inicijativu.
Ni u Sloveniji privatni kapital ne gradi ceste, već država uz pomoć EU fondova. U Italiji je ceste napravila država, a naknadno ih dala u koncesiju. Cije su ceste u Njemačkoj? Ne vidim da to sto su državne ili pokrajinske radi probleme Njemačkoj da ih dalje razvija niti da Nijemci imalo pate zbog toga.
Republika Slovenija i Luka Koper su kao prst i nokat i očito znaju sto rade i rade to prilično uspješno.
To ti samo misliš da privatni kapital ne bi gradio ceste u RH.
Ali *ebiga, tada se ne bi moglo farbanje tunela naplatiti dva puta pa da taj novac otiđe u stranačke blagajne.
A tko to onemogući je državni neprijatelj broj 1.
Zato – marš svaki kapital iz Hrvatske.
Mi mrzimo svaki kapital.
Vikao je jedan sindikalist.
I pokretao stožer obrene od privatnog kapitala.
Divotica!
To ti samo misliš da privatni kapital ne bi gradio ceste u RH.
Ali *ebiga, tada se ne bi moglo farbanje tunela naplatiti dva puta pa da taj novac otiđe u stranačke blagajne.
A tko to onemogući je državni neprijatelj broj 1.
Zato – marš svaki kapital iz Hrvatske.
Mi mrzimo svaki kapital.
Vikao je jedan sindikalist.
I pokretao stožer obrene od privatnog kapitala.
Divotica!
Aha, ja samo mislim. A gdje ide cesta prema Splitu, sto i koga će ona povezati? Dubrovnik i Podgoricu i Tiranu sa Zagrebom? Koji to kapital treba? Gdje je tu povrat? Koliko živi ljudi na tom prostoru i koja je to industrijska osnova za potrebe te ceste?
Mi gradimo ceste u eri jeftinih letova, kao da itko normalan putuje iz sjeverne Europe u Dubrovnik autom… osim u tri ljetna mjeseca.
Jao, jao.
Nije tebi lako.
Ne trebaju nam ceste, ali bi htio da nam ih gradi država.
Trebaju nam zračne luke, ali *hebiga npr. zračna luka Brač je već privatna!
Ti si valjda ljut na cijeli svijet!
O!
Vidim da se i ovdje skuplja ista ekipa koja prosipa crnilo.
Još nam samo Bisakov nedostaje.
I naravno, vi nemate dionice LKRI niti bi ih htjeli imati jer je kompanija fuj.
Ali bi nam zato rado prosvjetlili oči.
Svašta.
Kolega dugo ste tu i vjerujem da ste se svega nacitali ali ovo kako vi zovete nije “prosipanje crnila” vec argumentirana rasprava . Neznam koliko ste upoznati s brodskim prometom..tokovima..i svim tim sto utjece na profitabilnost jedne luke ali luka Rijeka d.d. je u ogromnom zaostatku sa svim konkurentima . Da se razumjemo..pod luka Rijeka d.d. ne spada tekuci teret u Omislju..ne spada buduci kon terminal u Rijeci ..ne spada moguce investicije na Krku..itd..To nije Luka d.d. Luka d.d. su stari terminali ..stara mehanizacija..dubine mora uz priveze uz koje ne mogu pristati brodovi veceg gaza a prema tome ni tereta..itd.
Otvorite stranicu http://www.marinetraffic.com na kojoj imate prikaz trenutnog prometa u Jadranu. Prikaz svakog broda i njegove destinacije !..Imate “auto put” i brodove u plovidbi od Otranta za Trst i Koper i onda tu i tamo netko skrene za Rijeku.. Kao da gledate kolonu automobila od Zg za Split i onda netko izadje na Vucevici !..Nazalost ali tako je. Realno..Bez prosipanja crnila .
Hoce li za 5 g bit drugacije ?!.. Moguce..Novi kon terminal se zavrsava..Koncesionar se jos nije nasao..kad ce nezna se..Ali i da se nadje to nema nikakve veze sa Lukom d.d. !!..Hoce li novi terminal na Krku..Mozda..ali opet nema veze sa d.d.
Zapamtite luka Rijeka je geografski pojam puno siri od Luke Rijeka d.d. i ako se nesto pozitivno i desi na geografskoj lokaciji to ne znaci da se odnosi i na D.D.
Pozdrav
3 stvari su mi zapele iz zadnjih komentara kolega iz kategorije pesimista ili možda čak i depresivaca po pitanju budućnosti lkri.
1.naglašava se postojeće stanje koje se karakterizira kao zapušteno,loše…
slažem se i upravo tu vidim priliku za sebe jer kad pogledam ovogodišnja izvješća pitam se
koja je ovo potencijalna “zlatna koka”?
2.državno vlasništvo u sloveniji a spominju se čak i njemačka i druge države uspoređivati
sa državnim vlasništvom i načinom upravljanja u nas rvata je diplomatskim riječnikom rečeno presmiješno točka.
srećom pa tome dolazi kraj kada je u pitanju lkri a same naznake i njihove posljedice već u startu su za mene više nego pozitivne.
lkri neće biti više socijalna služba čiji je cilj pokušavati spašavati hr gospodarstvo već će raditi u interesu svojih dioničara.
kao jedan od njih pozdravljam tu promjenu,bilo je i vrijeme.
to što je država tako “slabo” prodala svoju imovinu kao posljedicu njezinog obzvrijeđivanja nesposobnim upravljanjem ne znači da ona ne vrijedi + da će je poljaci isto jednog dana nekome pokloniti,prije da će to odlično naplatiti,za to će biti dovoljno da iskoriste samo dio potencijala koji postoji.
3.željeznica će se graditi(obnavljati),proces je u tijeku ako niste primjetili,dapače izgledno da će upravo ona povući najveći dio iz fondova.
http://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/sjajan-posao-u-bruxellesu-za-rekonstrukciju-i-dogradnju-kljucne-zeljeznicke-dionice-hrvatska-ce-iz-europskih-fondova-dobiti-145-milijuna-eura/6496909/
ona i dalje treba državi kao budućem manjinskom vlasniku + za potreba putničkog prometa,nikad nitko to nije osporavao.
DA to je veliki infrastrukturni zahvat koji traje,koji će trajati ali će i biti gotov.
e sad koju godinu prije ili kasnije strpljivima nebi trebao biti problem.
nestrpljivi će si naći bolje prilike gdje će brže,više,jače samo ako će teško da će sa tako malim rizikom.(subjektivno)
nije sve u zaradi ima puno toga i u količini preuzetog rizika.
na turizmu sam godinama tupio da rizika nema jer je sve više nego debelo bilo pokriveno neketninama.
sa privatizacijom ovdje se rizici značajno smanjuju + otvara se put povečanju prihoda i dobiti za dioničare,prvi dokazi su tu,ne vidm razlog za sebe da bi bio nestrpljiv u čekanju novih.
ovo nije dionica sadašnjosti, nego budućnosti, koliko daleke, neka svatko za svoje ulaganje odluči koliko daleke, bitno je riješiti državne uhljebe i dobiti većinskog vlasnika, nakon toga valjda će se on pobrinuti bolje za svoje vlasništvo, nego ovi partijski namještenici