Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,54 | 2.262 | 300 | 7,50 | 7,60 | 0,66% |
Nakon dugo vremena promet preko 1mil imamo li tu kakave nove okolnosti zadnje što se dalo primjetiti 4.q skoro 8mil neto dobit…jel to najava kakvog trenda nitko ništa nije komentirao…
Malo mi je ovo sve zagonetno sjetio se danas kolege speculatora nakon što je prodao svoj paket ko da je i LKRI malo prodisala ;))
senzor@
možda ste u pravu da je kolega speculator@ bio najveći maler na dionici.
bolje da ga ne prizivamo da se nebi vratio:-)
samo baš sam ja dio njegovih kupio pa da ja nebi postao maler???:-)
danas volumen >1mil kn ?
dali su poljaci shvatili da od čekanja neće biti ništa?
da su billi malo manje škrti mogli su puno više toga skupiti.
misle li oni da će ovo njih čekati dovijeka?
možda hoće ali po kojoj cijeni?
nije li mudrije biti manje pohlepan pa ugrabiti više?
+ riskiraju da možda netko drugi uleti i da ostanu bez večere koja je njima prvo servirana.
+ vjerujem da ovo može biti profitabilan biznis ali treba biti vlasnik a do toga treba dokupiti koliko treba.
odgoda istog s osnove propuštene zarade isto ima nemalu cijenu.
stvarno mi nije jasno što su ulazili ako ne misle preuzimati večinski paket.
ako se mene pita bezveze im lova stoji zarobljena.
završi posao do kraja ili se nemoj niti upuštati pravilo je koje se najčešće pokaže kao vjerodostojno.
senzor@
možda ste u pravu da je kolega speculator@ bio najveći maler na dionici.
bolje da ga ne prizivamo da se nebi vratio:-)
samo baš sam ja dio njegovih kupio pa da ja nebi postao maler???:-)
danas volumen >1mil kn ?
dali su poljaci shvatili da od čekanja neće biti ništa?
da su billi malo manje škrti mogli su puno više toga skupiti.
misle li oni da će ovo njih čekati dovijeka?
možda hoće ali po kojoj cijeni?
nije li mudrije biti manje pohlepan pa ugrabiti više?
+ riskiraju da možda netko drugi uleti i da ostanu bez večere koja je njima prvo servirana.
+ vjerujem da ovo može biti profitabilan biznis ali treba biti vlasnik a do toga treba dokupiti koliko treba.
odgoda istog s osnove propuštene zarade isto ima nemalu cijenu.
stvarno mi nije jasno što su ulazili ako ne misle preuzimati večinski paket.
ako se mene pita bezveze im lova stoji zarobljena.
završi posao do kraja ili se nemoj niti upuštati pravilo je koje se najčešće pokaže kao vjerodostojno.
nije on nikakav maler, nego neznalica, izašao je sada kad netko sakuplja na 10-ke tisuća, samo da još smijene tog nesposobnog Devčića, možemo lagano stopama LKPG, sa 6-7€ oni su danas na 28-29€, ali nemaju nesposobne političke kadrove na menadžerskim pozicijama, osobno bih najviše volio da se ovo proda Kinezima, oni bi to pokrenuli u roku nekoliko mjeseci, Poljaci malo rastežu, ali dobro, ide pomalo, sretno
Nakon dugo vremena promet preko 1mil imamo li tu kakave nove okolnosti zadnje što se dalo primjetiti 4.q skoro 8mil neto dobit…jel to najava kakvog trenda nitko ništa nije komentirao…
Malo mi je ovo sve zagonetno sjetio se danas kolege speculatora nakon što je prodao svoj paket ko da je i LKRI malo prodisala ;))
Nastavak starog trenda,barem u pretovaru i infrastrukturi.
http://www.seebiz.eu/promet-u-luci-koper-dvostruko-veci-od-onog-u-luci-rijeka/ar-152139/
LP
Da je pametno graditi luku u centru grada valjda bi svi to radili. Tko je bio u Rijeci zna kakve sve probleme ima ova luka, od blokiranja prometa dok vlak prolazi CENTROM grada (dakle 10 metara od rive) do apsolutnog nedostatka prostora za sirenjem jer je grad okruzio luku.
Standardna dužina kontejnerskog blok-vlaka od 750 metara, koju mogu formirati velike sjevernoeuropske luke, jednako kao i slovenski Kopar na pet kolosijeka, u Rijeci se ne može postići jer u urbanom tkivu grada nedostaje prostora.Međutim, projektom modernizacije željezničkog kolodvora na Mlaki, koji mora servisirati kontejnere sa Zagrebačke obale, predviđa se maksimalna mogućnost slaganja kontejnerskog blok-vlaka dužine 479 metara. Kako iz toga proizlazi, u Rijeci se gradi prometna infrastruktura koja ni danas nije dovoljno konkurentna, pa posljedično i usluge na riječkom prometnom pravcu teško mogu biti efikasnije, brže i jeftinije nego u Kopru.
Dakle jos jednom, Kopar vec sad moze prevoziti teret vlakovima duzine 750 metara. A mi cemo uloziti puste milijarde kako bi u buducnosti mogli maksimalno prevesti teret vlakovima duzine 479 metara.
Ono što posebno zabrinjava jesu razvojni planovi za rast kontejnerskog prometa u Rijeci, gdje je ograničavajući faktor činjenica da se postojeći terminal nalazi u gradu, a to još i više vrijedi za budući terminal na Zagrebačkoj obali. Prostora nedostaje. Rijeka je premalena za mali kontejnerski terminal na Zagrebačkoj obali.
Ovo mi je omiljeni dio jer tako jednostavno dokazuje sto znaci u ekonomiji “komparativna prednost” i kako se sitne prednosti ukamacuju:
Duljina vlaka bez lokomotiva ograničena je na 380 metara zbog prostornih uvjeta na području Brajdice. U sastavu vlaku je predviđeno do 18 plato vagona za prijevoz kontejnera, navode u HŽ Infrastrukturi. Ti podaci nipošto ne znače da željeznica neće biti u stanju otpremiti kontejnere iz Rijeke, ali je konkurentnost pravca u najmanju ruku upitna, jer se troši dodatno vrijeme i novac na slaganje kontejnera i formiranje vlakova. I danas se iz Rijeke vlakovi moraju odvoziti u dva navrata, pa zatim u Gorskom kotaru, uglavnom u Lokvama, spajati u jedan vlak.
senzor@
možda ste u pravu da je kolega speculator@ bio najveći maler na dionici.
bolje da ga ne prizivamo da se nebi vratio:-)
samo baš sam ja dio njegovih kupio pa da ja nebi postao maler???:-)
danas volumen >1mil kn ?
dali su poljaci shvatili da od čekanja neće biti ništa?
da su billi malo manje škrti mogli su puno više toga skupiti.
misle li oni da će ovo njih čekati dovijeka?
možda hoće ali po kojoj cijeni?
nije li mudrije biti manje pohlepan pa ugrabiti više?
+ riskiraju da možda netko drugi uleti i da ostanu bez večere koja je njima prvo servirana.
+ vjerujem da ovo može biti profitabilan biznis ali treba biti vlasnik a do toga treba dokupiti koliko treba.
odgoda istog s osnove propuštene zarade isto ima nemalu cijenu.
stvarno mi nije jasno što su ulazili ako ne misle preuzimati večinski paket.
ako se mene pita bezveze im lova stoji zarobljena.
završi posao do kraja ili se nemoj niti upuštati pravilo je koje se najčešće pokaže kao vjerodostojno.
nije on nikakav maler, nego neznalica, izašao je sada kad netko sakuplja na 10-ke tisuća, samo da još smijene tog nesposobnog Devčića, možemo lagano stopama LKPG, sa 6-7€ oni su danas na 28-29€, ali nemaju nesposobne političke kadrove na menadžerskim pozicijama, osobno bih najviše volio da se ovo proda Kinezima, oni bi to pokrenuli u roku nekoliko mjeseci, Poljaci malo rastežu, ali dobro, ide pomalo, sretno
[/quote]
Poljaci su narod sličan nama bilo bi ipak bolje da oni ovo osvoje i potegnu do kraja taj koridor Baltik-Jadran… prčkaju dolje oko Crne gore ako tamo uspiju bit će to sjajno
morate znati kolega da kod formiranja vlaka nije bitna samo duljina istog, nego i drugi sigurnosni i tehnički elementi, ne samo prijeno-otpremih kolosijeka, nego i prolaznih kolosijeka kroz sve kolodvore na pruzi Rijeka ZG, dalje maksimalni uspon pruge, opterećenje vučnih uređaja, elementi i način kočenja, vuča vlakova i da ne nabrajam.
no svama ću se složiti, da svakako najveći problem riječke luke je njena blizina urbanog područja i nemogućnost širenja za prometnu infrastrukturu koja je prati, od operativne obale, veza za željezničke i cestovne komunikacije, samog kontejnerskog terminala i pratećih sadržaja.
No svakako se niti ne očekuje da bi luka rijeka mogal nadmašiti postojeće stanje luka u Kopru i Trstu ali da se može povećati kapaciteti i ukupni kontejnerski prijevoz iz i u Luku Rijeku, posebno jer se već sada vidi da je kapacitet susjedne nam luku Koper skoro pa maksimalan u vršnom opterećenju, ali je problem kojeg vi stalnoi naglašavate s čime se slažem da se ništa ne čini. a ne čini se jer nema privatnog vlasnika koji će u to sve skupa investirati..
Nije Koper u nikakvom opterećenju,ok možda bude privremeno ali sa planiranim investicijama povećat će se kapacitet za 30%
Luka Kopor je vrlo opterećeena u vršnom periodu, te nemože primiti i isporučiti kontejnerske terete koliko ima zahtjeva, a čak se zna desiti da je tolika gužva u otpremi i prijemu kontejnerskih vlakova da se zadržavanje istih u kolodvoru Zalog zna otezati i tjedan dana. U pojedinim periodima znalo se čekati i na iskrcaj tereta jer je bila puna operativna obala-kontejnerski terminal je rse otprema tereta nije mogla izvršiti pa su nastajale velike gužve.
Zastoji nastaju zbog nedostatka prostora, lokomotiva, ukrcajno-iskrcajna mehanizacija je preopterećena a imaju već problema i sa osobljem.
Slažem sa sa vama da se investicijama navedeni problemi rješavaju ali ovdje napominjem da Luka Rijeka niti ne treba težiti preuzeti tereta koperske luke, nego buduće nove terete za srednu Europu a kojih će i u dolasku i u otpremi biti sve više.
Ok,imaju problema ali i dalje raste promet(da barem LKRI ima takve probleme).
Mala zanimljivost,Koper ima oko 5 puta veći promet ali i 5 puta veći MCAP.
Koper 3,15 milijarda kn
LKRI 650 milijuna kn.
Skoro da su se poklopili po x5.
HDZ i Komunistička partija Kine dogovorili prioritete
“Predsjednik Plenković istaknuo je važnost Memoranduma o razumijevanju (MOU) o suradnji na području luka i lučkih industrijskih parkova između Nacionalne komisije za razvoj i reforme Kine i Ministarstva gospodarstva, maloga i srednjeg poduzetništva, koji je potpisan na Summitu Kina 16+ u Rigi te predstavlja dobar okvir za ulaganja Kine u Hrvatsku, posebno infrastrukturu i željeznički promet.”