LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 23.12.2024. u 20:06
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,50
750
100
7,10
7,45
5,63%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Dakle,N.List 19.01.2017.

Naslov,preko cijele prve stranice:

"FIJASKO ZAGREBAČKE OBALE,IZGRADNJA POSKUPJELA 4 MILIJUNA EURA,KASNI 1,6 GODINA"

Pa naslov na 4.str.:

"KAŠNJENJE PROJEKTA ODGAĐA REVITALIZACIJU RIJEČKE LUKE"

…dakle,cijena novog kontejner terminala na Zgb. obali koštati će dodatnih 4 mil eura,a rok gradnje pomaknut na 12.2018.,dakle prolongira se punih 16 mj…jer je gradnja počela 8.2014. s rokom dovršenja 7.2017….a prvi puta je kreditiranje tog projekta ugovoreno pradavne 2003….a prvi ugovor o gradnji potpisan 2006….dakle,niti nakon 14 godina od početka rada na razvoju novog terminala projekt još nije ni blizu završetku…

…dakako, ni to nije sve…jedna loša stiže drugu…o tome ubrzo…


sve u svemu meni se čini da se ti spremas u kpovinu, samo još dok objaviš par loših vjesti

dan je pametniji od noći!

…dakle…

svo to silno kašnjenje odgađa planove revitalizacije luke…dovodi se u pitanje cesta D 403,projekta 2. želj. kolosijeka kroz Ri…te nizinske pruge za koju još uvijek nije razriješeno čak ni pitanje trase kroz G.kotar na najzahtjevnijim dionicama Karlovac – Ri…iako se na pripremi izgradnje pruge radi već 10 god….

…dakako,ni to nije sve…

…sada je neizvjesno kada bi se mogao ponovo raspisati natječaj za koncesionara Zgb.obale,tj.hoće li se na natječaju pronaći ozbiljna tvrtka spremna investirati 150 mil eura u opremanje terminala…

…nepoznanica je i kada bi se moglo osigurati financiranje spojne ceste D 403…

…pored toga,talijani koji rade Zgb.obalu dobili su posao ugovoren na 70 mil eura,a tražili su dodatno još 19 mil eura,kao i produžemje roka gradnje do 5.2019….(u međuvremenu su se pojavljivali problemi)…kasnilo se u dostavi informacija potrebnim za izradu Master plana,odnosno informacija za definiranje lokacijske dozvole,zbog čega je kasnilo ishodovanje lokacijske dozvole,a isto se odnosi i na kašnjenje novog Zakona o gradnji,te kašnjenje zbog dodatnih zahtjeva revidenata tokom stručne revizije glavnog projekta u postupku izdavanja građevinske dozvole,zbog čega je kasnilo i ishođenje građevinske d…

…Talijani imaju probleme na gradilištu,kasne radovi za izradu šljunčanih pilota i izradi privremenog veza za proizvodnju kesona zbog nailaska na nepredviđeni krupni kameni materijal zbog kojeg je dolazilo do čestih oštećenja opreme i što je dovelo do potrebe izmjene i dopune građevinske d….kašnjenje je nastalo i zbog rušenja Bratislavskog pristaništa zbog potrebe obavljanja posebnih,dodatnih,ranije nepredviđenih radova.Zbog svega toga zahtijev Talijana narastao je na 19 mil eura…

…srećom,išlo se na mirenje Talijana i Lučke uprave pa je pronađen kompromis,jer da nije bilo mirenja,projekt bi došao u opasnost,a radovi biti i zaustavljeni…

…do sada je izgrađeno 36 od 49 kesona…ipak,niske temperature zaustavile su neke trenutne radove…

…e sad…na pitanje Lučkoj upravi,kada će biti raspisan natječaj za koncesionara,oni kažu da se to planira tek nakon što bude izvjesna izgradnja svih objekata nužnih za učinkovito funkcioniranje terminala,ali se ne precizira o kojim je točno objektima riječ,ipak,cesta D 403 sigurno spada u iste…a D 403 je u nadležnosti HCesta kao investitora,a projekt tek treba biti kandidiran prema EU fondu za sufinanciranje…čak i ukoliko bi sufinanc. bilo odobreno,teško da bi gradnja D 403 počela prije kraja 2018.,a tada bi projekt mogao biti gotov 2021.,a to je poprilično optimistična verzija…pritom,uporabna d. za terminal na Zgb. obali ne može se ishodovati bez ceste D 403,jer bi se u suprotnom morala tražiti alternativa,a to je da Rijekom prolazi bezbroj šlepera sa kontejnerima…

…dakle,takva situacija je problem kod traženja koncesionara,gdje je prvi natječaj bio neuspješan,tj. nije se javio nitko,iako je natječaj više puta produžavan…tako da je moguće da se izostanak interesa ponovi…pa se razmišlja da sama Luka Rijeka bude koncesionar…čime bi se projekt Zgb.obale pokušao spasiti od propasti…ta je varijanta realna,ali predstavlja veliko financ. opterećenje za luku koja bi morala opremiti terminal…a luka bi istovremeno postala konkurencija sama sebi jer je već vlasnik manjinskog udjela u tvrtci J.vrata,koja ima koncesiju na terminal Brajdica,gdje je promet još uvijek daleko od očekivanih 600 000 TEU godišnje…2016. je bio rekord,177 000 TEUa,a Kopar 840 000 TEU…

…u strategiji razvoja drugog terminala riječke luke uvijek je načelno stajala odrednica kako bi u trenutku operativnog početka rada(Zgb.obale) Brajdica trebala biti blizu svog maximuma…a ako se trendovi dramatično ne izmijene,izvjesno je kako do 2025. nije realno očekivati veći promet od 250 000 TEU…Tada bi Zgb.obala i Brajdica imale kapacitet 1,2 mil TEUa i istovremeno biti konkurencija,što odbija potencionalne koncesionare…

…Eto…

migra

…nisam nešto posebno frustriran,na poraze gledam kao na sastavne dijelove života,sam pao,sam se ubio…ali,nakon što sam danas pročitao NL,jednostavno sam odlučio maknuti se od tog,po meni,Potemkinovog sela…

…ne znam da li ste čitali današnji NL,ja sam maloprije gotovo pa prepisao text na forumu…dakle,volio bi čuti,nakon što ste pročitali,Vaše mišljenje…ja,iskreno,više ne bi,niti hoću sa LK RI imati posla…da je to to,i da vjerujem,ja bih ušao u igru sa još 400 dionica,nije problem,ali…ovako,pod ovim okolnostima,ni lipe više,ali doslovno…gotova je to priča,za mene…a tko vjeruje,želim mu sreću,kao i sebi,jer ukoliko luka dobro posluje,svima nam je na korist,barem posredno…

…sa dr.strane,nakon svega,dobar mi je osjećaj ući u HT,ovisiti o profesionalnom menadžmentu,za koji znam da će dati sve od sebe,i koji nije postavljen od politike,i ne ovisi o pruzi,cesti,terminalu,fondovima i td. u nedogled,i koji točno zna šta i kako hoće…znam da neće tu biti nekih velikih skokova ni prema gore,niti prema dolje,ali tvrtka je zdrava,biti će i koja kn dividende,vjerujem…bolje nego da je novac u banci…

…i svakako,Goranko Fižulić je najviše doprinio krahu luke,kada ju je kao ministar 20XY.god.izvlastio od značajnog kapitala,a ostavio dugove…o tome sam tu pisao…hvala mu!…da nije bilo njegovih akrobacija,danas bi luka bila na 100 kn,ili barem na 80 kn…

…hm,hm…danas sam,od 9,00 do 15,00 sati,na forumu dobio veći broj Zahtjeva za prijateljstvom,kao nikada do sada…

…pa se mislim,kako sam,možda,objavom prvog posta danas ujutro,da NL piše o problemima luke,nekog tko je htio ravno u vatru,”natjerao” da kupi NL,da pročita,i da još jednom razmisli,i konačno povuče nalog za kupnju…

…dakle,moguće nekog spasio loše investicije,traćenja novca,ulaganja u propast i tsl…ne znam,drago mi je ako jesam…

IVA09

…nemoj tako,samo prenosim što NL piše,informacije su sasvim pouzdane…a ovo su preozbiljne stvari,tj. informacije…sad,netko je čeličnih živaca,pa strpljivo čeka i dalje,a netko,primjer ja,…pobjegao glavom bez obzira,koliko god ga noge nose…dobro,nisam izazvao neki veći stampedo…burza je više psiha,nego racio…

…na kraju,dobro sam i prošao,tj.kad je ono bio pad sa 100 kn na 40 kn,dobro da me infarkt nije strefio…ili jutros,kada sam pogledao NL,i to naslovnu stranu…nije to za moje srce,šokovi su to,dosta mi je jedna dijagnoza…

…svejedno,i sad kad nisam unutra,volio bi jako da luka uspije,vezan sam za tu luku na određeni način,ni ne stanujem daleko od iste,radovao sam se svakom uspjehu,ili planovima gradnje,proširenja,povezivanja…ali,ne vjerujem više…tako da…

…eto,kolege,toliko od mene,i bilo mi je drago…tu sam i dalje,prelazim na susjednu HT tematiku…

…sretno,i živjeli!


IVA09

…nemoj tako,samo prenosim što NL piše,informacije su sasvim pouzdane…a ovo su preozbiljne stvari,tj. informacije…sad,netko je čeličnih živaca,pa strpljivo čeka i dalje,a netko,primjer ja,…pobjegao glavom bez obzira,koliko god ga noge nose…dobro,nisam izazvao neki veći stampedo…burza je više psiha,nego racio…


što niste stavili link i mirna bosna

dan je pametniji od noći!

speculator ja mislim da ste se rješili jedne vrste smeća.
to je za čestitat i vjerojatno će vam to donijeti puno dobroga za dalje.
a i pokazali ste sami sebi da možete donositi odluke, tako da su
benefiti već tu…Ova firma je nevjerojatno problematična da budem blag.

Sjećam se rasprava i usporedbe sa LKPG tamo negdje 2011-2013…
http://www.poslovni.hr/forum/tema/usporedba-kontejnerskih-luka-u-hr-9377?page=9

LKPG od tada otišla od 7-8 na 30 skoro,a LKRI sve gore i gore,a ne naziru se ni dalje bolji dani.
http://www.marketwatch.com/investing/stock/lkpg

"Only dead fish swim with the stream"

na našoj burzi trenutačno se trguje, i to dobro, sa dionicama tvrtki koje niti približno nisu u rangu vrijednosti i mogućeg poboljšanja vrijednosti svog poslovanja i imovine u poređenju sa lukom.
pa ništa im to ne smeta da su zadnjih godina rasle preko 200 posto, a neke i više, neke zadnjih dva mjeseca streloviti rast, i nema se tome što čuditi, takva nam je burza, a takvi su i kupci i prodavatelji.
većina ih trguje tuđim novcem, pa ih ne briga što kupuju i prodaju. ovdje nisu prilike sjajne, ali ima kupaca i trguje se dionicom, i vjerujem da će ići još gore i to u kratkom roku (dva mjeseca), to je moje mišljenje temeljeno na poluinformacijama. iste takove procjene suprotno od moje iznose i kolege gore, a siguran sam da ovo “smeće” imaju ili su imali, a većina ih promatra kako bi jeftino uletila u ovu dionicu.
i ništa loše ne vidim u tome, samo naprijede, ja mogu čekati, a već sad sam u zaradi i kad platim porez.

dan je pametniji od noći!

Hoćete vi išta konkretno napisati ili samo prodavati jeftine drukove? Je druk ako ja kažem da je promet u prva tri kvartala 26% manji od prošlogodišnjeg? Ili je to činjenica? Šta vi kažete na to? Burza je to ipak propisno honorirala rastom cijene dionice sa 40 na 48 kn. Šta je to jeftino u sadašnjoj cijeni osim one legendarne usporedbe sa ATH kada se tržila po bezbroj bookova i jos vecim bezbrojima earninga.

Ponavljam, radim u Belju i što novinari pišu je laž. Belje je odlična firma i proizvodi toliko dobrih proizvoda kakve ni Podravka nema.

vrlo cijenim vaše komentare, oni mi pomažu u donošenju odluka, jer su konkretni, informativni, prepuni podataka i činjenice, te koristeći sve to donosim prave odluke.
samo nastavite tako, i sada i u buduće biti ću vam zahvalan, kao što sam zahvalan na podacima iznesenim na prethodnom komentari, ja takovih podataka nemam, niti ih znam naći, ali zato imaju drugi i ja im na tome zahvaljujem.
ugodan dan želim

dan je pametniji od noći!

New Report

Close