Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,54 | 2.262 | 300 | 7,50 | 7,60 | 0,66% |
zašto ne, nekima će poslužiti kao olakšica, a oni koji su ulazili na 37-8-9 a prodali su, ipak moraju platiti porez na KD
49,44…Nije loše za početak godine,a kad se probije psihološka granica 50,00,i uz još par dobrih vijesti,nikad više na 4X kn…
Inače,kad mi je preminuo otac 3.16. prebacim ja njegovih 100 na sebe i dodam ih kod još 300 u Agram…I pitam gospođu,da li sam na tih 100 dužan platiti porez(po novom zakonu),kaže:”Da,jeste”.Dobro,pitam ja kojih 100 će mi biti oporezovano kod prodaje,prvih,zadnjih ili nekih između njih…Rekla mi je javiti za 7 dana,a prošlo je već 200…Inače,vrlo ljubazna gospođa,vjerujem da bi mi javila da zna,ali sumnjam da bi to znala i Nada Čavlović Smiljanec.
NL donosi “dobre” vijesti što se luke tiče,na 4. i 5. strani…Tko kupuje, za neko kraće vrijeme moći će kupovati za 15 kn dionicu,po mojoj procjeni…A možda sam i precijenio…
…Upravo sam prodao 400 dionica (47,xy) i oslobodio se te nesretne luke…Svima koji ostaju ili izlaze puno sreće i strpljenja želim…I financijski i u svakom drugom smislu…Ako sam ponekad maltretirao postovima,nadam se da ne zamjerate…Pozdrav!
…ali,ne dam se sa ovog foruma tako lako…samo prelazim na HT temu…za 400 LK RI dobio sam 100 HTa,i ostalo mi još za kavu…u HT menadžmenti imam puno povjerenje,još ću i dokupljivati vremenom,a sa političkim uhljebima više neću da imam nikakvog posla,ali nikad više u životu…eto…
…Upravo sam prodao 400 dionica (47,xy) i oslobodio se te nesretne luke…Svima koji ostaju ili izlaze puno sreće i strpljenja želim…I financijski i u svakom drugom smislu…Ako sam ponekad maltretirao postovima,nadam se da ne zamjerate…Pozdrav!
kolega više sreće sa HT
hvala na trudu i uloženom vremenu.
tko će sada pisati na temi?izgleda da ću morati uložiti više …
da ste mi dali priliku pokušao bi vas odgovoriti.
vidim trenutak za izgledni preokret trenda
sretniji bi bio da niste prodali iako sam kupio vaših 100 kom. sa diskontom.
sretno
NL donosi "dobre" vijesti što se luke tiče,na 4. i 5. strani…Tko kupuje, za neko kraće vrijeme moći će kupovati za 15 kn dionicu,po mojoj procjeni…A možda sam i precijenio…
što piše? krenuo sam ulaziti ovdje, pa da ne idem dalje, ako je dubina velika, 15 bi bilo super, ako ne ode u stečaj
migra
…hvala na dobrim željama i priznanju…
…ja ću malo kasnije uzeti malo vremena pa sažeto prepisati šta NL danas piše o luci,pošto ne vidim da je taj tekst na portalu Novog Lista…uglavnom,baš ništa dobro,naprotiv,ali malo kasnije o tome…
…uglavnom,nakon minusa od nekih 21,000 kn i ovako loših vijesti,ne mogu si dozvoliti više nikakav rizik…gledam na to kao da sam spasio 19,000 kn…i idem u jednu mirniju “luku”…što više,razmišljam da još 70-100 dokupim,pošto mi određena cifra stoji na Raifaisenu,a ništa ne prinosi…ali otom potom…
…i dakako,bilo je lijepo sanjati…ušao sam pun optimizma,investirao cca 40,000 kn,sa kalkulacijom da će se to za koju godinu podebljati – nit orao,nit kopao – na 160,000 kn…ali…ali…sada je na djelu iskakanje iz čamca,navratnanos…
Migra, ovo je idealna dionica za duži rok.Cca za praunuke.
Pomalo liči na PTKM ili još bolja usporedba rafineriju Sisak.
Možda bi trebalo razmisliti da se ovaj lučki prostor
prenamjeni u kafiće i restorane, kad već ne ide postojeća
djelatnost. Napraviti 1 veliku marinu, par hotela i to je to.
Bolje prije nego kasnije. A i dečki iz uprave i gradskih
struktura bi na lakši način dolazili do gotovine, ovako
je sve kompliciranije. Poljaci su oduševljeni firmom 🙂
Dakle,N.List 19.01.2017.
Naslov,preko cijele prve stranice:
“FIJASKO ZAGREBAČKE OBALE,IZGRADNJA POSKUPJELA 4 MILIJUNA EURA,KASNI 1,6 GODINA”
Pa naslov na 4.str.:
“KAŠNJENJE PROJEKTA ODGAĐA REVITALIZACIJU RIJEČKE LUKE”
…dakle,cijena novog kontejner terminala na Zgb. obali koštati će dodatnih 4 mil eura,a rok gradnje pomaknut na 12.2018.,dakle prolongira se punih 16 mj…jer je gradnja počela 8.2014. s rokom dovršenja 7.2017….a prvi puta je kreditiranje tog projekta ugovoreno pradavne 2003….a prvi ugovor o gradnji potpisan 2006….dakle,niti nakon 14 godina od početka rada na razvoju novog terminala projekt još nije ni blizu završetku…
…dakako, ni to nije sve…jedna loša stiže drugu…o tome ubrzo…
kolega speulator razumijem vašu opravdanu frustraciju,ali …
ako dođe (postane)večinski vlasnik pa uzme metlu u ruke,relativno brzo može to sve izgledati bitno drugačije.
potencijal je tu,stoji neiskorišten desetlječima…
jednog dana kada se netko ovog dočepa svi će biti u čuđenju kako se može.
opravdano je pitanje isplati li se čekati dok se na drugima može izgledno više.
sa jednim manjim dijelom portfelja držim i ovo jer doći će i taj dan.
ako krene u realizaciju nizinska pruga kroz fondove EU tada smo na konju.
poljaci da su bili mudriji mogli su doći blizu ili i do večinskog vlasništva.
burza se budi i tika taka radi protiv njih.
ono što je moglo biti ne velika premija ,danas je veća,sutra će biti još veća.
izbor je u njihovom rukama.
živi bili…