Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,60 | 4.408 | 580 | 7,60 | 7,65 | -0,65% |
Ponavljam,Poljaci hoce jos dionica i onda bi ulagali ali nebi kupovali na burzi nego od mirovinaca po pretpostavljam 50-60 kn.
26% manje tereta tj. posla u LKRI. Čestitke upravi kompanije na dobrom držanju.
@Barikb
od prve godine mandata ovog kukurikumilanovog menadžera, vidjelo se da nema pojma o pojmu, jer je sve što zna naučio u partiji i socijalizmu, a to danas više ne vrijedi ništa i to se odražava na rezultatima
Upravo sam procitao u danasnjem NListu da lucki sindikat trazi smjenu Devcica i sastanak s resornim ministrom.Ove god. gubitak je 7 mil. kn u prvih 9 mj.,a pad prometa 25%,dok je 2015. gubitak bio 10 mil.kn a 2014. 5 mil. kn.Tako da….nije nikako dobro,i da bude gore,odgovorni se ne daju iz fotelje,a niti se tko otima o iste,da im povjeri neki posao da vode…Ja u ponedjeljak dajem nalog za prodaju svojih dionica i za sva vremena napustam ovaj brod kojim nazovi upravlja covjek van struke a postavljen,tj.uhljebljen od SDP-a…
PLENKOVIĆ SE SASTAO S KINESKIM PREMIJEROM Otvara se put investicijama Kine u RH, bit će potpisan i važan memorandum
Vaš link …[/url]
Memorandum o razumijevanju (MOU) o suradnji na području luka i lučkih industrijskih parkova, između kineske Nacionalne komisije za razvoj i reforme te hrvatskog Ministarstva gospodarstva, maloga i srednjega poduzetništva i obrta, dogovor je dvije države da će promicati suradnju između trgovačkih društava država u područjima ulaganja, izgradnje, osuvremenjivanja i upravljanja lukama, kao i razvoju, izgradnji i upravljanju lučkim industrijskim parkovima, ulaganjima u projekte te izgradnji željeznica, autocesta, logistike i skladištenja u vezi s lukama i lučkim industrijskim parkovima te drugim područjima o kojima se usuglase.
jučer je dalićka razgovarala sa kinezima o lučkom sektoru. nekako sam mišljenja da bi ova dionica vrlo skoro mogla biti u fokusu.
Poljaci su konkurencija. Moglo bi biti nabildavanje! Cijena puta 10. Kao u dobra stara vremena, zbog potencijala.
Kako sam prijepodne čitao kritiku sindikata a poslijepodne je stigla vijest o zainteresiranosti Kineza,tako ću odgoditi odluku još za neko vrijeme,iako mi je već postalo naporno nadati se i čekati gradnju nizinske pruge,povećanje tereta,razne opcije sa Kinezima,partnerstvo za terminal u izgradnji i td. i tsl…
Ali ovo je stvarno zadnje očekivanje,pošto u vrijeme čekanja nekakve eventualne realizacije kola idu nizbrdo,i to po 10 mil. kn godišnje…Da se radi o pozitivnoj nuli još bih i imao strpljenja,ali ovdje se radi o tome da je svaka godina poslovni debakl,minus na minus i pad prometa…
Ipak,nisam neki optimista,pošto Kinezi već imaju luku Pirej i vezu željeznicom do Madjarske i dalje,sumnjam da im treba svaka luka na Mediteranu,a da ne govorim o tome da se led na sj.polu ubrzano topi tako da neće proći puno vremena kada će brodovi tom sjevernom rutom dolaziti iz Azije u Europu za dosta kraće vrijeme…
Dakle,vrlo,vrlo umjereni optimizam…
jučer je dalićka razgovarala sa kinezima o lučkom sektoru.
Takvih razgovora je zadnjih 10-20 godina sasvim pristojan broj. O tome svjedoče stari postovi i mnogobrojne nade imatelja ove dionice u realizaciju raznoraznih najava i planova…